Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wen, heb het wel eens gezegt, maar is hij wel eens getest op kma?
    Erg he als ze zoveel huilen, ik zat er toen ook helemaal dorrheen. Dikke knuffel

Alicia leuke fotosvan Nina, en super zeg je nieuwe auto

Chivay wat erg van je oma zeg, schrikken. Hoop dat het goed komt, sterkte

Girrlie mooie fotos zeg van je mannetje

Chantal leuk werkbegeleider, en lekker van je vakantie.
    Jij vroeg laatst nog over hoe ik werk dacht ik.

Om het weekend halve dagen, tot half 12.
    Op maandag altijd van 07.15 tot 16.00
    En dan altijd nog 1 avonddienst doordeweeks, van 16.00 tot 23.00. en nog een dag tot 16.00 of tot 11.30.
    Mijn rooster wisseld elke week.
    Mijn moeder past op maandag op, rest doen we zelf.
    Werk 26 uur

Ik moet nu gaan, werken, geen zin

xxx

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, wat vervelend meid. Ook ik zou gewoon de kinderarts bellen. Hoe gaat het nu?

@ Chantal, leuk werkbegeleider:D en ook fijn dat je je vakantie hebt gekregen.
    Met mij gaat het wel wat beter gelukkig heb weer het idee dat ik op deze wereld leef;) vandaag lekker alles schoongemaakt boven samen met mijn moeder en donderdag nog een dagje beneden poetsen dan is het klaar merk wel dat dit me heel erg veel energie kost maar is heerlijk dat het straks allemaal klaar is.

@ Alicia, lieve foto's:)

@ Girlie, wat een schatje :D

Liefs

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, sterkte meid! Dat zal een schok geweest zijn zo onverwachts! Hopelijk knapt ze snel weer volledig op!

@Wen75, ik zou ook de kinderarts bellen! Beter te vaak dan te weinig hoor! En dan vinden ze je maar een zeur, wat dan nog? Het is jouw kindje en jij maakt je ongerust dat moeten ze ook respecteren vind ik.
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit als je zo'n ontroostbaar ventje bij je hebt! Sterkte er mee! Je kan hier altijd je hart even luchten als het niet zo lekker gaat! Misschien helpt dat toch een heel klein beetje...

@girllie, wat een leuke foto's van Bjurn! Stoer ventje is het!!

@Chantal, gefeliciteerd met je nieuwe functie en je vakantie zonder schuiven!
    Misschien kan je je vriend de foto van onze kamer laten zien? Ik denk alleen niet dat het helpt... hahaha

@Alicia, leuke foto's! De eerste is wel een beetje een actiefoto! leuk!

@Eline, leuk een huis kopen!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi dames,

Mijn eerste werkdag zit erop, pffff....wel weer vermoeiend zeg! Maar wel leuk, de kindjes waren zo enthousiast dat ik er weer was, daar smolt mijn hart echt van!

Het kolven was drama, 1e keer 140 cc, 2e keer 110! Als dat zo blijft ben ik bang dat het snel over is met de borstvoeding :(

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

even snel moet zo weer weg

@wen
    gewoon bellen hoor het is jouw kind en jou gevoel en als de ka vind dat je een zeur bent is het geen goeie ka!!
    kan begrijpen dat je er doorheen zit en je echt niet meer weet wat je moet doen
    misschien kan je een draagzak kopen zodat je iig zelf wat kan doen en hij toch bij je ligt misschien dat hij dan rustig wordt?
    sterkte meis leef met je mee
    dikke knuffel

morgen kom ik weer reageren drukke dag gehad sorry meiden
    fijne avond

liefs

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy vind ik ook gewoon bellen hoor! Beter te vaak dan te weinig!!!

Banne ja kan ik wel doen maar ik denk het ook niet dat hij overhaalbaar is;)

Kwebbelsnoes fijn dat je dag goed bevallen is. Ik was na de eerste dag ook doodop hahaha. Het went snel;) Jammer van het kolven:(

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, fijn dat het goed ging op je werk. Wel balen van het kolven.

@ Chivay, heel erg veel sterkte. Hopelijk komt je oma er bovenop.

Liefs

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #2828 Chivay, 18 jan 2011
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
    @ Wen... Gewoon bellen hoor! Dikke pech wat een kinderarts eventueel denkt... als jij je er niet goed bij voelt gewoon bellen, daar zijn ze voor!

@ Girllie... wat een leuke foto's weer!

@ Alicia... haha leuk die actiefoto... die heb ik ook een paar zo... die blijven geweldig.. Niet scherp, geen canvaskwaliteit ;) maar gewoon harstikke leuk..

@ Chantal... Gefeliciteerd! Wat leuk!

@ Kwebbel.. Fijn dat je eerste dag goed beviel! Wel jammer van het kolven.. hopelijk gaat dat snel weer wat beter en is het wennen..

Hier nog geen verandering..
    Mijn oma wordt in slaap gehouden, this allemaal nog heel onzeker..
    Ben vanmiddag samen met mijn opa, ouders, broer en schoonzus langs geweest... Oona was op t kdv zodat ik makkelijk met de trein kon (Woon in Utrecht, mijn ouders/grootouders in brabant)

3 jaar geleden lag mijn opa op dezelfde IC, zelfde kamer, zelfde bed....... Hij is er nog... hopelijk is mijn oma sterk genoeg... Ze hebben per 1 maart a.s een nieuwe ouderenwoning... ze kijken er zo naar uit..

Nu even lekker kei hard muziek aan :) wat kan dat een mens even goed doen.. oren verpesten ;)

Oona vond het ook wel even tijd voor een trots moment net... die had ineens door hoe dat werkt zo'n fruithapje ;) Eerst was het echt proeven.. en nu ging haar mondje steeds weer open van.. Ej, dat smaakt naar meer! Fijn!

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

he chivay hopelijk komt het allemaal goed met je oma .
    en heerlijk dat oona meer fruit wil hebben .

eline leuk voor een huis kijken succes .

banne leuke kamer hoor ben benieuwd naar het eind resultaat.

jeantjuh fijn he huisje helemaal schoon hebben maar doe je wel rustig aan . had nog een vraagje jullie hebben toch nog iets gebruikt met het klussen wat was dat ook alweer wou het ook gaan proberen.heb je trouwens nog weer een mooie buikfoto?

chantal leuk hoor leidinggevende gefeliciteerd.

kwebbel toch leuk dat de kinderen blij zijn om je te zien . jammer van de borstvoeding .

wat een mooie foto's zag ik weer voorbij komen helemaal geweldig .

hoop dat ik iedereen heb gehad groetjes san

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alicia:
    Mooie actiefoto van Nina!!

@chivay:
    Sterkte met je oma….hopelijk knapt ze nog een beetje op!

@Wendy:
    Kan me voorstellen dat je met je handen in het haar zit! Gewoon bellen, die kinderartsen zijn wel ergere zeurmoeders gewend en een ziekenhuis opname is juist wat je wilt voorkomen! Je belt toch met een legitieme reden? Pittig allemaal hoor…hopelijk zal het snel allemaal beter gaan.

@Chantal:
    Fijn dat al je wensen uitkomen op werk gebied!

@Kwebbel:
    Nu lekker bijkomen van je eerste werkdag, en geloof mij…je zit er zo weer helemaal in!

@jeanetjuh:
    Ben je al met verlof? (heb ik misschien even gemist…)

En nog even een plaatje van mijn mannetje!
    Ons kwijlkontje!

11. Misschien reageer ik straks nog wel uitgebreider, maar wil in ieder geval alvast op 1 ding reageren:

Chivay, ik hoop dat het snel de goede kant op gaat met je oma! Waar ligt ze in het ziekenhuis?

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal het water zakt als het goed is weer vanaf nu, wat leuk dat je werkbegeleider mag worden

Chivay jeetje das ff schrikken zeg, hoop zo dat ze nog samen kunnen genieten van hun nieuwe woning per 1 maart.

Alicia het is soms best zwaar met twee kindjes en met twee zieke kindjes weet je soms echt niet meer hoe je het allemaal moet doen. Normaal geef ik ze tegelijk de fles maar dat lukt nu dus niet omdat ze beide veel hoesten en soms helemaal in paniek raken. Daarom doe ik het nu apart maar ben soms ruim een uur bezig voor 1 voeding want ze nemen nu ook nog hun tijd voor een flesje....gelukkig gaat het beter en hebben ze beide sinds vandaag geen koorts meer. Zijn allebei zeker 200 gram afgevallen maar dat is niet zo verwonderlijk met een week niet veel drinken. Ze drinken nu ook lang niet zo veel als eerst. Voorheen gewoon 5 x 200 cc en nu met moeite soms 150 cc. Maar ja dit zal zeker niet de eerste keer zijn....ik denk maar zo dubbel de mindere dingen maar ook dubbel genieten. Wat wordt Nina alweer groot zeg, mooie meid is het toch.

Wen75 liever 1 keer teveel dan te weinig, en die tranen moet je gewoon laten gaan. Daar heb ik soms ook nog wel eens last van, lekker eruit gooien...zeker niet opkroppen. Knuffel

Sammie mooie foto van Roan! Jullie zijn er maar druk mee, lijkt me ook zwaar nu klussen en een kleintje

Girllie ook al zo'n mooie foto's

Nu kan ik zeker niet achterblijven, vanmiddag gemaakt...eindelijk weer ff gewandeld met de dames nu ze zich weer wat beter voelen

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Na het wandelen

14. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @sammie de letters staan weer in de karwei folder...!
    Weet je het even..!

15. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Ik zit nu op mijn werk dus ik reageer even snel.

@Chivay, wat erg van je oma. Hopelijk komt ze er weer bovenop. Veel sterkte.

@wen, als je twijfelt gewoon de ka bellen, beter een keer te veel dan een keer te weinig bellen.

@Banne, het kamertje is heel leuk geworden. 1 wand met het vogeltjes behang is echt voldoende en ik zag dat je ook iets voor het raam had hangen met die vogeltjes, echt heel erg leuk. Ik ben benieuwd hoe het staat als de meubeltjes er ook in staan.

@Alicia, ik ga zeker even kijken straks voor ingredienten van zo'n taart.

Verder weet ik het even niet meer.

Gisteren hebben we de 20-weken echo gehad. Alles is gelukkig goed, geen bijzonderheden. En we hebben 2 keer kunnen zien dat het een meisje is en de echoscopiste zei ook dat het heel duidelijk was dat het een meisje is. Onze oudste dochter was heel blij. We vertelde het haar onder het avondeten en ze heeft de hele avond gezegd dat ze het zo leuk vind dat ze een zusje krijgt. Over een paar weken wil ik nog een pret echo laten maken, dus ik ben aan het speuren voor een echocentrum in de buurt want ik wil onze oudste dochter meenemen.
    Ondanks de echo zat ik gisteren ook een beetje in een dipje. Op weg naar mijn werk werd ik op de fiets bijna aangereden door een auto. Ik was best geschrokken. Op mijn werk kreeg ik ook nog een heel blabla verhaal over iets wat ik niet goed gedaan had. Dus ik had een beetje een dipje daardoor denk ik. Heb nog niet zo goed kunnen genieten van het feit dat er een 'gezond' meisje in mijn buik zit. Hopelijk komt het nog.

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mereli. Gefeliciteerd met de goede echo en een meisje,leuk hoor. Kan me voorstellen dat je dochter hjet helemaal geweldig vind,ze heeft tenslotte al een broertje. Schrikken bijna van de fiets gereden,sommige mensen kunnen niet rijden,gelukkig heb je niks,dus nu lekker genieten van het gezonde meisje in je buik.

@Jane. Lijkt me inderdaad behoorlijk aanpoten met twee zieke kindjes. je hebt wel gelijk met ; dubbele zorgen,maar dubbel zoveel geluk,maar kan me voorstellen dsat het nu pittig is. Gelukkig dat de koorts weg is en jullie weer even lekker naar buiten konden. Frisse lucht is altijd even lekker.
    Dank je wel over je lovende woorden over Nina. Mijn vriend zei zo mooi daarop:"Ik zei toch dat we een mooi kind hebben". Hij zegt dat vaak en dan zeg ik altijd dat alle ouders dat over hun kind zegen. En dan zegt hij altijd: "maar het verschil is,dat die van ons echt mooi is". Trotse vader he,ik moet er erg om lachen.

@Chivay. Balen dat er nog geen verandering is. Waarom hpouden ze haar in slaap als ik vragen mag?

@Sammie. Leuke foto van Roan. Volgens mij heeft hij veel van jou weg of niet? Hoe gaat het in jullie nieuwe huis? Schiet het al een beetje op of ben je onverwachte dingen tegengekomen?

@WEn75.Hoe gaat het bij jullie? Heb je nog gebeld of ging het beter met Jenz?

Hier is Nina weer heelmaal in hara element. Ze vidnt het erg leuk om har onder knuffels of doeken te verstoppen. Ze heeft normaal altijd een hydrofiele luier onder haar hoofd vanwege het spugen. Die haalt z enu constant weg om er onder te gaan liggen. En dan zuchten en blazen zodat ik haar kom helpen. Ook ligt ze elke keer als ik in d ebox kijk weer anders. Voeten het liesft door de spijlen of haar benen omhoog tegen de spijlen aan. Ons kleine dametje begint echt groot te worden.

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Merili wat leuk een meisje:D Wel balen dat je bijna aangereden was:(

Jane wat een leuke foto's:)

Wendy hoe gaat het met Jenz nu? Heb je de kinderarts nog gebeld?

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mereli Wat leuk nog een meisje en fijn dat alles goed was met je echo. En jeetje bijna aangereden, wat zal je geschrokken zijn. Ik hoop dat je nu gaat genieten van je kleine meisje in je buik.

@Jane Wat een leuke foto's van je meiden. Fijn dat het weer beter met ze gaat.

@Sammie Leuke foto van Roan.

@Alicia Hahaha wat een dametje is Nina, ze wordt idd alweer groot zeg.

@Chivay Oona lust nu dus haar fruithapje, weer een nieuwe mijlpaal. Ik hoop dat je oma snel opknapt en dat ze saampjes naar hun nieuwe woning kunnen.

@Chantal Gefeliciteerd met je nieuwe functie.

@Girllie Wat een mooie foto's weer van Bjürn. Zeker die ene met het "stiekeme" lachje. :D

@Eline Nee Jenz is nog niet getest om kma, daar is hij volgens het zkh nog te jong voor. Maar ze sluiten het nog niet uit.

@Kwebbel Kan me voorstellen dat het toch wel weer vermoeiend is zo'n 1e werkdag, maar wel leuk. Balen dat het kolven niet echt op schiet, ik hoop dat dat wel weer beter gaat.

@Babykwes Heb ik ook aan gedacht gisteren om een draagzak te kopen, maar ik twijfel of dat helpt. Want hij is ook niet altijd rustig als hij bij ons ligt, maar het wel het proberen waard. Misschien toch maar vandaag bestellen. ;)

@all Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Gisteren was echt een drama, heb 's middags nog een keer flink zitten huilen. Samen met Jenz nog wel. :D Ik heb de kinderarts gesproken en hij vermoedde dat hij nu zo van slag was door de vele lactulose, dus die moest weer omlaag. Na 3 luiers was alles er wel uit, volgens hem. Ik ben om 19:00 uur door mijn man naar bed gestuurd om bij te slapen en om 2:00 uur weer wakker gemaakt om het over te nemen. Ik heb hem de fles gegeven en daarna tegen me aan gelegd. Hij sliep vrijwel meteen, dus toen in zijn bedje gelegd. Meneer heeft toen tot 06:45 uur geslapen. :$ Wat was ik trots op hem! Fles gegeven en weer in bed gelegd en weer geslapen zonder morren tot 3 uur later. Nu ligt hij wel een beetje te jengelen in bed, maar niet vervelend. Dus het ergste lijken we achter de rug te hebben. We blijven duimen.

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

mereli wat leuk een meisje wat fijn dat de echo ook weer goed was jeetje bijna aangereden zo moeilijk is het toch niet om uit je doppen te kijken gelukkig heb je niks.

alicia wat maak jij mooie taarten zeg! Wat leuk dat nina zich verstopt onder de hydro luier hahah.

chivay heel veel sterkte met je oma

chantal gefeliciteerd met je nieuwe functie

girlie leuke foto van bjurn!

jane wat een leuke foto van je meisje.

babykwes wat balen zeg van dat kolven helpt het misschien als je een foto van je kleine bij je hebt of een filmpje dan heb je misschien meer resultaat bij mij helpt het wel.

Nou dames morgen moet iik ook weer beginnen met werken van 13 tot 21! heb er helemaal geen zin in. Heb ouderschaps verlof aan gevraag dus nu wacht ik op antwoord van hun . Heb gekozen voor de m.dag en di.dag van 13 tot 21 e zaterdag van 13 tot 17 te werken is inderdaad beter zoals jullie al zeiden me vriend kan dan gewoon op zaterdag op passen. Ach ik hoef nog maar een maandje te werken en dan zit het er voor mij ook op.

liefs

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Goedemorgne meiden

@mereli
    gefelictiteerd met je goede echo en wat leuk een zusje!
    ben je al een beetje bij gekomen van je bijna aanrijding?

@wen
    heb de hele tijd aan je gedacht gisteravond vind het zo rot voor jullie mannetje maar gelukkig lijkt nu het ergste voorbij en wat heeft hij goed geslapen!!
    volgens mij heb ik nog een draagzak die kan je wel lenen om te proberen misschien?? zal ik even voor je kijken

@alicia
    leuke fotos weer van nina en ja nog even voor de trotse papa ze is echt een mooi dametje:D
    leuk ook dat ze zo lekker bezig is en jou bezig houdt haha
    julian gaat nu eindelijk ook wat meer doen en hij maakt af en toe een herrie haha heerlijk

@chivay
    he bah sterkte meid hoop dat ze nog opknapt en ze nog samen van hun huisje kunnen genieten

@girllie
    leuke fotos zeg van bjurn ook al zo'n lekker mannetje

@chantal
    gefeliciteerd met je nieuwe functie leuk!

@jane
    leuke fotos van je meiden ze worden alweer groot
    fijn ook dat je het weer gehad heb met de zieke dames en heerlijk dat jullie even lekker buiten geweest zijn daar knapt een mens van op!

@sammie
    leuke foto van roan ook al zo'n mooie vent

@jeanetjuh
    hoe gaat het met je? al een beetje betr hoop ik

meiden bedankt voor jullie reacties ik heb het even voorzichtig aan mn moeder gevraagd maar ze zei meteen dan gaan we wel buiten staan dat is echt geen probleem dus jeeejj ik ga lekker ons kind showen zondag haha

julian ligt nu lekker te slapen heeft sinds vorige week best wel flinke luieruitslag overgehouden aan de spruw echt raar hij had er nooit last van
    gelukkig doet het niet echt heel pijn volgens mij
    zn fruithapje/appelmoes smaakt toch wel erg lekker dus ben nu peer aan het mixen kijken hoe dat bevalt
    vanavond krijgt hij bloemkool ben benieuwd
    ik had zelf worteltjes gemaakt maar dat was bijna op gister dus had ik een beetje gemengd met een potje worteltjes alsof hij het doorhad hij zat me aan te kijken van nou mam dit is niet vers hoor haha heerlijk nu al verwend:p

fijne dag meiden mooi weer hier dus lekker aan de wandel vanmiddag
    liefs

Deel Deze Pagina