Hier gaat het even iets minder..er is bij ons ingebroken en door alle spanningen ben ik 7 januari opgenomen met weeen en bloedverlies..ik ben nu weer thuis en behalve een hoge bloeddruk, ruim 5,5 kg afgevallen en weer een bloedprop bij de placenta gaat het redelijk met me..De baby gaat goed..ligt zelfs ruim een week voor op schema..haha.. Ik werk nu nog maar 16 uur per week gemiddeld..maar ben veel vrij..hoef nu tot eind februari nog maar 3 dagen te werken.. waarschijnlijk ga ik vanaf maart volledig de ziektewet in..maar ik wil eerst even kijken hoe het tegen die tijd gaat..
Hihi dat klinkt me zo bekend in de oren. Zo gaat het hier ook meestal. Op het moment kijkt Nina alleen volgens beide families op geen van beide Hmm,het is maar goed dat ik haar gebaard heb
@ Nbroen, ahhhh heftig zeg. Wat maak je toch veel mee hopelijk kan je de rest van de zwangerschap eens gaan genieten hou maar lekker je rust. Fijn dat jullie babytje het goed doet en voor liggen op schema is alleen maar fijn he. Liefs
Hallo dames, Missyf: Heftige bevalling zeg! Zo sneu als ze zulke krampen hebben. Nbroen: Oei, dat klinkt niet goed, doe maar rustig aan! Haaruitval: Hier ook sinds een week, echt flinke plukken, draag het alleen nog maar in een staartje, want als ik het los laat hangen, vind ik de haren echt overal. Heb wel helemaal bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen, vind het werken nog wel erg vermoeiend. Mijn borstvoeding gaat weer goed, een paar dagen extra aanleggen en kolven heeft duidelijk effect gehad icm de neusspray. Kon vanmorgen op mijn werk zelfs 220 cc kolven, terwijl Jelmer maar flessen van 170 cc drinkt Vannacht heeft Jelmer eindelijk weer goed geslapen, maar helaas kon ik zelf de slaap niet vatten. Uiteindelijk zelf maar 2 uurtjes geslapen ofzo. GAAAAAAAAAAP!
@ Missy... Tjee heftige bevalling hoor! En wat ontzettend naar dat je Oma in de kraamtijd overleden is.. Gecondoleerd! Heeft ze Jovi nog wel gezien? @ Nbroen... Pff wat een verhaal zeg.. Hopelijk kom je snel in rustig vaarwater zodat je echt kan gaan genieten.. @ Kwebbel.. Fijn dat het kolven weer goed gaat! @ Dermatoloog/haaruitval.. Zoals verwacht... de Dermatoloog kon weinig voor me betekenen... Mijn haaruitval wordt echt veroorzaakt door de zwangerschapshormonen nog... Er is nu iig wel goed naar mijn hoofdhuid gekeken, en ik weet dus zeker dat er niet nog andere mogelijkheden zijn... Zou namelijk vervelender zijn als ik over een half jaar doorverwezen zou worden en die zegt.. Och als je dat en dat gedaan had.......... Wel is er nog een x bloed geprikt.. Had de huisarts al gedaan op schildklierafwijkingen en HB gehalte.. was beide goed.. De Dermatoloog heeft me nu ook laten prikken op het ijzergehalte.. dat kan ook invloed hebben op de haaruitval.. Als die laag is krijg ik een kuur... Stiekem hoop ik dat dus.. Maar verder is het dus afwachten, en hopen dat het snel minder wordt... en zo niet.. dan ben ik gevalletje dikke pech.. (oh nee, dunne pech ) @ Oona... Oona had weer een lekker dagje... net weer lekker peer op, en haar eerste slokjes thee.. Heerlijk vond ze dat! Vanmiddag weer bij mijn oma geweest.. fijn.. Blijft op en af gaan... heb haar voor het eerst weer wakker gezien... Gisteren probeerde ze vanalles te gebaren. Ze maakte steeds een rondje in haar hand... Vandaag weer, maar bleef mij nu strak aankijken... Ze vroeg naar Oona! Meteen 2 grote foto's afgedrukt die vanavond opgehangen worden..
@NBroen Wow dat zal heftig zijn geweest, rustig aan meid! @Missy Allereerst nog gecondoleerd met je oma. En klinkt als een pittige bevalling zeg. Zielig he die krampjes. @ego Vandaag bij het CB geweest en in principe was alles goed. De arts van het CB denkt ook aan een koemelkallergie of intollerantie gezien de symptomen en omdat het bij mij in de familie voorkomt. Morgen maar weer de ka bellen of de ha. Ow ja, meneer was weer aangekomen, hij weegt nu 4558 gram en is 54,5cm. Ik reageer morgen verder op iedereen als het lukt, want Jenz is weer behoorlijk bezig vanavond. Ga nu proberen mijn bed in te gaan.
Hee meiden Nbroen jeetje wat schrikken zeg, idd rustig aan, knuffel Chivay gelukkig door de zwangerschapshormonen, wel even naar, maar dan moet het toch beter gaan op een gegeven moment Wen, als het kma is, en er wordt wat aan gedaan, zal je snel zien dan het beter gaat. Je geeft toch borstvoeding? Kan jij niet die dingen al vermijden van koemelk? Dan zie je het snel genoeg Missy heftig zeg die bevalling, en krampjes zijn zo erg Jeanetjuh, hoe gaat het met je? Ben je al minder moe? Met mijn man en mij gaat het weer goed, gelukkig. Praten er nog wel over hoor, soms spookt het allemaal weer door mijn hoofd Hier vinden ze Kim op beiden lijken, was eerst precies mijn man, en nu lijkt ze ook op mij. Vandaag alweer een half jaar, wat gaat het toch hard. Zit nu 1 kilo onder mijn gewicht voor de zwangerschap, ben 21 kilo afgevallen. Heb er wel veel voor moeten doen, drink bijna alleen maar water, en eet amper xxx
Jenz krijgt flesvoeding en mogen helaas van de arts van het CB ook niet zomaar overstappen zonder toestemming van de ka. Jeetje Kim alweer een half jaar? Wat gaat dat hard zeg!
o wen wat lastig. ik ben toen gewoon naar mijn huisarts gegaan, en die gaf gelijk die voeding. Binnen 2 dagen heel ander kind. Vond er daarvoor weinig aan met al dat gehuil
De arts van het CB zei ook dat als we naar de ha of HAP zouden gaan, dat die hem meteen op andere voeding zouden zetten. Maar ja, ka heeft zijn dossier natuurlijk in beheer dus hij moet beslissen. 2 kapiteinen op 1 schip werkt helaas niet, kreeg ik gisteren mee. Helaas willen ze in het zkh wachten tot hij 6 weken is voordat ze voeding veranderen, maar we hopen daar vandaag toch verandering in te krijgen.
Ff uit mijn hoofd. @Babykwes. HEt gaat met mij wel geod. Beetje misselijk van die pil,maar nog even en dan begin ik aan mijn eigen. Hoe vond Julian de bloemkool? @Chivay. Fijn dat er geod naar gekeken is. Als ik het goed begrijp en het komt door het zwangerschapshormoon,gat het dan ook vanzelf weer over? Fijn dat je weer even bij je oma bent geweest. Heeft ze al wat minder pijn> @Kwebbel. Fijn dat het kolven nu goed ging. @NBroen. Jee wat schrikken ingebroken. hebbben ze veel meegenomen? En daardoor weeen. Poeh dat is wel hel vroeg. Gelukkig dat het goed gaat met de baby,denk maar aan jullie zelf nu. @Missy. Jee je oma overleden en dan net in een periode die jullie voor jullie zo mooi zou zijn. Kon je naar haar begrafenis of heb je op een andere manier afscheid moeten nemen? @WEn. Ik hoop voor jullie dat ze er nu achter komen wat er is met Jenz. Lijkt me zo zwaar zo. Wel raar dat je moet wachten tot 6 weken. Ik weet dat je niet zomaar kunt overstappen. Maar als dit het probleem is,waarom willen ze dan tot 6 weken wachten en moet hij al die tijd krampen hebben,raar hoor. Ik hoop dat je vandaag verder komt. @Eline. Wat een leuke foto van Kim. Ik herken haar haast zo niet onder de omslagdoek. Gefeliciteerd met haar 1/2 jaar, gaat zo snel he. Wij hadden het gister al over de verjaardag van Nina in combi met de zomervakantie. Het klinkt nog zo ver weg,maar het zal zo zover zijn. Gister naar de overgrootmoeder van Nina geweest. Wat vond zij het geweldig dat Nina er was. Nina alsmaar lachen en oma heelmaal trots. Nina ook al haar kunsten laten zien. LAg constant te rollen van buik naar rug en weer terug. Ook over de grond heen schuiven. Oma had de dag van haar leven en Nina genoot van alle aandacht. Nu eens even het dametje in bad doen.
goedemorgen meiden @alicia raar zeg dat je zo voelt door die pil gelukkig gaat het nu wat beter die nina wat een uitslover heerlijk he als ze dat doen wat ben je dan trots als moeder de bloemkool vond hij niks volgens mij ik was aan het trainen toen mn vriend belde dat hij alleen maar aan het krijsen was en niks goed was dus heeft hij maar een flesje van 60 gegeven toen was hij weer stil zal het vanavond nog is proberen en anders worden het sperciebonen hij lijkt wel uitslag te krijgen van de appels raar weer dat hij daar zo op reageert @chivay zoveel haaruitval joh door al die hormonen ik heb er ook erg veel last van op het moment maar niet zo erg als jij hopelijk groeit het snel weer bij wat fijn dat het beter gaat met je oma @eline leuke foto van kim!! @wen jeetje wachten tot 6 weken ppff hopelijk krijg je het vandaag eerder voor elkaar dit is ook niks hoor sterkte meid! @missy ppff heftige bevalling zeg gecondoleerd met je oma @nrboen jeetje schrikken! doe rustig aan gelukkig gaat het met je baby goed @kwebbel gelukkig dat het kolven weer goed gaat zo en wat veel heb je wel een lekker voorraadje ik ga er is 1 uit bed trekken de slaapkop hij heeft flinke luieruitslag overgehouden aan de spruw nu al bijna 2 weken en het lijkt alleen maar erger te worden had even gebeld met de doktersassistente waarschijnlijk is het een schmmelinfectie moest nu een paar dagen smeren met daktarin zalf en kijken of het minder wordt anders weeeer naar de dokter ik kan daar onderhand wel een bed neerzetten haha vanmiddag naar mn vriendin babykamer kijken ze is zo trots ben benieuwd fijne dag meiden liefs
@ Eline, lieve foto van Kim. Fijn dat het goed gaat met jullie en dat jullie er over kunnen praten. Hier gaat het goed ben nog wel veel moe maar gelukkig niet meer zo futloos als vorige week Knap dat je al zoveel bent afgevallen. @ Wen, hopelijk mag je snel over op andere voeding wie weet voelt jenz zich dan wel stukken beter. @ Alicia, wat leuk dat je oma zo heeft genoten. @ Chivay, balen van je haar maar idd ook wel fijn dat het niet door iets anders komt hopelijk komt er wat uit de bloeduitslagen daar kan je dan wat mee he. Liefs
Wou jullie nog even het geboorte kaartje laten zien. Heb alleen de adres gegevens weg gehaald. Zitten namelijk mensen op het forum die ik ken. Het is van hout. Hij is helemaal geworden zoals gehoopt.
@ingie wat een mooi kaartje zeg heel apart! @jeanetjuh fijn dat je weer een beetje energie hebt het worden nu echt de laatste loodjes voor je gaat alles nog goed of ben je het al zat?? @kwebbel ik zag op hyves ineens een foto van een bekende baby ik dacht hee die ken ik dat is jelmer haha liefs
Chivay ik merk het hier in eens ook sinds twee dagen dat mijn haar met bosjes uitvalt Ik had niet gedacht dat dat drie maanden na de bevalling nog zou kunnen beginnen, maar goed kwebbelsnoes krijgt er nu ook last van, dus het kan wel. Nbroen wat schrikken zeg. En wat naar allemaal. Hopelijk blijft het nu goed gaan. Doe het maar rustig aan! Wendy ik hoop ook dat jullie over mogen op andere voeding. Net wat Eline zeg voor hetzelfde geld heeft hij wel koemelk allergie en is hij met andere voeding een heel ander mens. Ingie mooi kaartje hoor! Eline wat fijn dat het tussen jou en je man weer goed gaat. En leuk dat jullie op zoek gaan naar een nieuw huis! Heerlijk alles weer inrichten en een plekje voor jezelf. Missyf wat een heftige en zware bevalling. Gelukkig dat je niet uitgescheurd bent en dat je een pracht van een zoon hebt Geniet er lekker van. Zometeen weer een late dienst draaien. Morgen lekker babyzwemmen met mijn man en Liz. Wilde ik al heeeeel lang, maar iedere keer kwam er wat tussen, dus morgen gaat het dan toch eindelijk gebeuren Fijne dag allemaal!
Chantal, volgens mij is het juist vaak een maand of 3 na de bevalling, toen begon het bij mij ook, en van meer mensen gehoord. Veel plezier morgen met babyzwemmen, en werkse straks Ingie mooi kaartje jeanetjuh gelukkig ben je niet meer zo futloos. Hoe bevalt je verlof?