hey meiden, Over 2 maanden heb ik weer zeeee van tijd om hier weer bij te kletsen, want me contract wordt niet verlengd. Dus vanaf april zit deze meid helaas thuis. Sorry dat ik er zo weinig ben, hoop dat ik snel weer meer kom, en weer gezell kan bij kletsen. liefs van pluisje
hoi dames , he pluisje balen van je contract . hoe gaat het verder met je ? nbroen doe jij maar heeeeeeel rustig aan de kleine is het belangrijkste hoor . groetjes san
Ah Eline, wat een lieve foto van Kim! Zo met een duimpje ziet er wel schattiger uit vind ik dan een speen in de mond. Maar ja, daar gaat het natuurlijk niet om En wat goed dat je onder je gewicht van voor de zwangerschap zit! Tja Wendy, je zou zeggen dat inderdaad de kinderarts het wel het beste weet. Chantal, heel veel plezier met het zwemmen morgen! Pluisje, had je op je werk al verteld van je zwangerschap? Dat is toch hoop ik niet de reden dat je contract niet verlengd is? Femke is vanochtend gaan oefenen op het kinderdagverblijf, en dat ging wel goed. Ze heeft alleen niet zoveel geslapen, terwijl ze normaal gesproken 's ochtends juist wel goed slaapt nog. Maar op het kinderdagverblijf mogen ze ook niet inbakeren, dat is wel jammer. Ik moet eens kijken naar een slaapzakje voor d'r dan. Ze heeft ondertussen wel meer waterpokjes, ik moet straks nog eens een foto maken. En ze hebben haar een luiertje maatje 2 aangedaan, ging net zeiden ze, maar het is de kleinste maat die ze hadden. En thuis heb ik luiers maat 1, en dan moet ik nog de plakstripjes over elkaar heen plakken
Ja ze hebben flink huisgehouden en ook veel meegenomen helaas.. Gelukkig hebben we nu hulp van slachtofferhulp..vooral voor onze kleine meid..die heeft er erg veel last van.. Zelf ben ik inmiddels wel weer wat rustiger, maar ben erg bang geworden vooral in het donker..hoop dat het snel een beetje slijt..
@All ...Morgen hebben we een echo voor de geslachtsbepaling.. Ik hoop echt dat ze nu wat kunnen zien.
Phew, de kinderarts wilde Jenz bijna alweer opnemen. Maar nu mogen we toch eerst speciale voeding gaan proberen, hij gaat nu een recept en machtiging naar de apotheek faxen voor Nutramigenvoeding. Dit om te kijken of het echt om een koemelkallergie gaat, anders moet hij toch opgenomen gaan worden. Straks maar meteen met de voeding gaan beginnen en dan hopen dat hij er van opknapt.
@ Wen, ow dat is schrikken zeg. Hopelijk slaat de voeding aan en weten jullie eindelijk wat er aan de hand is. @ Nbroen, spannend hoor. Wat denken jullie zelf wat het is? Hier vandaag weer controle gehad en alles was weer goed
@nbroen spannend echo ik hoop dat jullie kleintje met de benen wijd gaat @jeanetjuh fijn dat alles weer goed was @wen ik hoop zo voor jullie dat de andere voeding snel werkt en hopelijk de eerst komende 20 jaar niet meer naar t zh hoeft liefs
Missy: Heftige bevalling als ik het zo lees gelukkig heb je er iets moois voor terug gekregen:Jovi! Gecondoleerd met je oma, zeker in je kraamtijd ie zon verlies extra moeilijk. Nbroen: Jeetje, wat spannend allemaal. Een inbraak is sowieso niet leuk , maar de opname in het zkh al helemaal niet. Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Gelukkig gaat het met de baby allemaal goed. Een knuffel van deze kant! Ingie: Bijzonder hoor, een kaartje van hout. Dat zie je niet zo vaak. Hoe gaat het verder met Pim? Chantal: Veel plezier met babyzwemmen. Ik heb er ook zon zin in, maar de HA heeft me aangeraden om er nog een aantal weken mee te wachten. Er zijn nu zo ontzettend veel mensen ziek. Ook begint Roan weer verkouden te worden. We moeten nog even geduld hebben! Pluisje: Balen van je baan, maar je had er al een beetje rekening mee gehouden toch? Kun je wel optimaal geniet van je zwangerschap en de tijd daarna. Hopelijk kunnen jullie het financieel een beetje redden. Wendy: Ik hoop zo voor jullie dat het om kma gaat, dat zou veel verklaren en jullie wat rust geven! Spannend ik ben benieuwd hoe de kleine jongen het gat doen op andere voeding. Gister nog (op afspraak) wezen wegen. Roan is flink gegroeid! Maar dat kon je ook al wel aan hem zien. 3 feb krijgt hij weer prikjes.
Hi all... @ Eline... Mooie foto van Kim! Super.. Alweer 6 mnd... Tjee zeg, wat gaat het snel hè... Vind het zo'n mijlpaal die 6mnd.. heb jij dat ook? Ben er erg mee bezig dat ze alweer bijna een half jaar... nog 1x zo'n periode en ze is alweer baby-af!! @ Wen... Tjee schrikken zeg.. Hopelijk gaat de voeding hem veel goeds doen! @ Pluisje... Aii jee wat vervelend zeg! Wisten ze al dat je zwanger bent?? Wat worden er toch een hoop contracten niet verlengt zeg... @ Ingie... Mooi kaartje zeg! @ Haaruitval.. Bij mij begon het ook rond de 3mnd na de bevalling... Helaas heb ik ondertussen ook verhalen gelezen dat het bij sommige meiden wel duurt totdat de kleine een jaar/anderhalf jaar is! Gelukkig worden mijn dunne plekken nu niet dunner.. Ws omdat ik nu heel voorzichtig ben met mijn haar... Even afwachten idd wat de bloeduitslag zegt... stiekem hoop ik wel op het ijzertekort, dan kan ik teminste iets doen.. @ Oma.. Helaas vandaag weer minder... beademing is eraf geweest, toch weer terug nu.. en ws voor het hele weekend minimaal.. Pff... wat hakt dit erin zeg deze onzekerheid... Ben zo ontzettend moe.. iedereen.. Merk aan mijn ouders en opa ook dat ze helemaal aan het eind van hun latijn zijn.. @ Oona... Oona heeft gisteren voor het eerst thee op.. Heerlijk vond ze het! Ze was wel weer eens flink aan het nachtspoken.. Vanaf half 5 hebben we haar maar eens in bed genomen... Anders bleven we lopen... Daar heeft ze nog een tijdje aan onze haren en neus liggen trekken en viel toen weer in slaap gelukkig.. (boef!) (Normaal blijven we lopen.. maar nu even door alles rondom mijn oma ben ik zo moe... dan maar een keer zo)
he he daar ben ik weer ff wat is het druk met een kleine. @ dames dank je wel. @ chivay mijn oma heeft jovi niet gezien wel op een foto. gaat het met jou oma ook niet zo goed? @ nbroen dat is toch ff schrikken je hele boel leeg geroofd en jij daardoor in het ziekenhuis gelukkig gaat het met jou en de kleine goed. @ eline leuke foto van kim. @ alicia ik heb wel afscheid van me oma kunnen nemen en ook naar haar begrafenis. @ wen hoop dat jenz zich snel beter voelt. dames ik hoop weer snel te kunnen reageren, fijn weekend allemaal!!!
Chivay heel veel sterkte. Hopelijk gaat het weer snel beter met je oma. Is wel een tegenvaller nu dat ze weer terug bij af is Wendy hopelijk helpt de voeding! Missyf druk he met een kleintje Had ik voordat ik de kleine had ook niet verwacht. Vind het op het moment reuze meevallen, maar goed je moet ook eerst een ritme vinden met het gezin. Pluisje wat jammer dat je contract niet word verlengd Ga je nog weer op zoek naar wat anders straks of blijf je een thuismoeder? Zo ik er maar eens even 2 wakker maken. Wil graag om half tien in het water liggen, want krijg om elf uur ook nog drie vriendinnen op bezoek. Word een druk dagje vandaag Vind het zo'n nadeel van mijn beroep dat je alles in 1 weekend moet proppen omdat je om het weekend werkt, maar goed is niet anders.
goedemorgen meiden @chivay jeetje gaat het weer slechter ppff kan me voorstellen dat het er in hakt blijf voor je duimen dat ze toch opknapt sterkte!! vond oona de thee lekker haha wat geef je dan voor thee? misschien wilde ze gewoon even lekker bij papa en mama in bed slapen die kleine boef maar heerlijk toch @chantal veel plzier met zwemmen ow hier wordt er ook eindelijk 1 wakker liefs
Hey dames, zo wij hebben eindelijk een rustig weekend zonder iets gepland!! Heerlijk even helemaal niks. @Chivay, wat vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden voor het haarverlies. Ik had het ook toen ik gestopt was met de pil, en ook mijn bloed is onderzocht. Niks aan de hand. Ik slikte vitaminepillen voor zwanger worden, dus ik dacht daar kan het niet aan liggen, aan een tekort. Uiteindelijk toch overgestapt op alleen vitaminepillen voor haarverlies(etos) en los foliumzuur gaan slikken en toen ging het toch een stuk beter!! Nu nog steeds zie ik vrij veel nieuwe (kortere) haren tussendoor. Ik hou m'n hart vast voor na de zwangerschap! Wat naar van je oma!! Dat hakt er inderdaad goed in, ook het heen en weer gereis natuurlijk. Ik hoop heel erg dat het allemaal goedkomt met haar, ook voor je opa! Sterkte ermee! @Nbroen, jee wat zullen jullie geschrokken zijn van de inbraak! En dan ook nog weeën en bloedverlies erachteraan! Pfff... ik heb echt met je te doen meid! Denk vooral aan jezelf en de kleine! Fijn om te lezen dat hij/zij het goed doet! Hopelijk kunnen ze vandaag zien of het een meisje of jongen wordt! Heb je zelf een idee/gevoel?? @Missyf, Ook een heftige bevalling en dan nog je oma overleden in je kraamtijd! Gecondoleerd! Nu proberen te genieten van Jovi! @Eline, wat een ontzettend schattige foto van Kim!! @Chantal, hoe was het babyzwemmen??? @Pluisje, wat naar dat je contract niet verlengd wordt! Wat voor reden hebben ze gegeven? @Wen75, Ik hoop zo voor jullie dat het beter gaat met de nieuwe melk!! En dat Jenz niet weer opgenomen hoeft te worden! Jullie hebben nu wel genoeg ellende gehad wat dat betreft! @Jeanetjeh, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Hoe voel je je verder? Het einde nadert nu toch wel... Spannend hoor! @San, hoe is het met jou??
Oja, ik heb gisteren een proefdruk besteld (gratis) voor een geboortekaartje! Ik hoop zo dat ie vandaag binnen komt, ben erg nieuwsgierig!
Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Wendyenrichard - Vanaf jan 2011 puregon spuiten, 14 febr 2011 intake KID Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - .... gram en .. cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Jeanetjuh - Wendy Alicia - Banne77 Zo, het was even zoeken maar ik heb hem gevonden! San, heb je nog steeds time-out of kan je weer een nod invullen in het lijstje??