Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wenenr: Heel veel succes meid! Kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal, maar wel weer een stap in de goede richting!

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Net even contact gehad met nutrilon. Gaan toch iets vaker geven en dan 90+3. Maar eens proberen of dit beter gaat.
    Hij viel inderdaad elke keer in slaap onder de fles. Tussen door al verschonen en dan weer verder. Maar dan liet hij soms nog 40 staan.
    Gaan nu maar weer iets minder proberen. We zullen het zien. Of hij dan niet elke keer om de 2 uur komt.

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @ingie
    ok dus toch wat minder maar vaker geven lijkt me wel beter
    julian viel ook steeds in slaap tijdens de fles in het begin sliep ook steeds maar een uurtje
    ik heb toen een paar dagen zo gedaan zodra hij wakker werd fles er in en daarna verschonen en zo het was een paar keer om de 2/5uur maar na een paar dagen ging hij steeds langer slapen en viel hij ook niet meer in slaap tijdens zn fles
    misschien heb je er iets aan?
    succes iig

@wendy
    sterkte meid gaat nu echt dichtbij komen voor jullie!

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, heel veel sterkte en succes he! Nu wordt het allemaal echt spannend.

@ Babykwes, ik voel me gelukkig elke keer weer beter:D heb weer energie om dingen te doen vanmiddag zelfs een appeltaart gebakken en vanmorgen lekker boodschappen gedaan dus gaat steeds beter:)

@ Wen, hoe gaat het met Jenz?

@ Jane, fijn dat het weer goed gaat met de meiden.

Liefs

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Oooh meid, spannend hoor...Hormonen moet je toch echt even doorheen..Ik weet dat het soms zwaar kan zijn..maar als jullie straks een kleintje in jullie armen hebben dan weet je waarvoor je het gedaan hebt..
    Veel succes bij het plaatsen van je eerste hormoonspuit vna:D Of laat je het Richard doen??

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou net melde hij zich na 2 uur alweer. Nu 60+2 gemaakt. Heeft hij helemaal leeggedronken. Kijken hoelang hij nu slaapt. We zien het wel.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendyr succes mijn duimen draaien .

nbroen leuk een meid gefeliciteerd hoor en hopelijk gaat alles goed tot het einde.

ego heb al een aardig tijdje last van mijn buik vandaag toch maar naar de ha geweest . mijn vriend had een dikke darm ontsteking en daardoo moesten we anders gaan eten en daar heb ik nu last van dus zzit nu ook aan de medicijnen om de ontlasting beter weg te krijgen ppffff wat een elende zeg.

groetjes san

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    zo meiden,

donor selectie is geweest, onze eerste keus is een man met donkere haren en blauwe ogen ( ries haar en mijn ogen) en de andere 2 beide donker haar en bruin groene ogen..

Ik ben erg benieuwt, over een half uurtje mijn eerste puregon spuiten...

liefs

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wenenr, spannend meis! Hoe gaat zo'n donorselectie eigenlijk, krijg je ook een foto of iets dergelijks te zien of hoor je gewoon wat kenmerken? Lijkt me toch erg moeilijk om die keuze te maken. Hoe is Richard daaronder?
    En nu beginnen met spuiten, ik wil je toch even sterkte wensen de komende tijd met alles. Hopelijk kun je snel verder en ben je snel zwanger!

@Nbroen, wat leuk ook een meisje!!

@Wen75, hoe is het met Jenz nu? Merken jullie al verschil met de voeding?

@San, wat vervelend voor je! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan en ben je d'r snel vanaf!

@Jane, wat fijn dat het weer goed gaat met de meiden! Leuk om te lezen dat ze zo genieten van groente en fruit!

Heeft er niemand leuke foto's van de 1e keer groente/fruit?

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ingie succes met de flessen:) Hopelijk komt hij nu niet iedere keer om de twee uur.

Wendy heel veel succes meid! Snap dat het spannend is. Gaat helemaal goed komen, want 2011 word jullie jaar.

Jane fijn dat je meiden weer helemaal beter zijn:d

Nbroen wat leuk een meisje:D En fijn dat alles weer goed was!

11. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @san
    jeetje gaat lekker bij jullie of juist niet natuurlijk
    sterkte hopelijk werken de medicijnen snel!

@wendy
    spannend hoor ben benieuwd

@jane
    fijn dat het zo lekker gaat met je meiden

@ingie
    ben benieuwd hoe pim het gaat doen zo met die flessen

@jeanetjuh
    fijn zeg dat je je weer wat beter voelt dat is toch lekkerder genieten van de laatste paar weekjes

julian zit nu bloemkool te eten uit een potje maar bleggh wat is dat vies zeg ik kan toch beter zelf koken;)
    de friso potjes zijn trouwens in de aanbieding bij de dirx voor 39cent
    altijd handig voor reserve;)

liefs

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @donorselectie, uhmm we kregen eerst uitleg over hoe alles in zijn werk gaat. ( staat ook op papier)

Daarna werden de uiterlijke kenmerken van ries bekeken. Ze heeft een lange lijst met donornr's haarkleur, kleur ogen, lengte en hoeveel zaad er op voorraad is en hoeveel zwangerschappen al uit voort gekomen zijn.

Helaas was er geen donor met ries kleur ogen..... dus onze eerste donor heeft heel erg donker haar, en licht blauwe ogen ( net als mijne). De 2de en 3de keus hebben donker haar en groen/bruine ogen ( ries heeft grijs/blauw/groene ogen)

Daarna was het wel even heel confronterend. Hij zei ook... we hebben zojuist in een gesprek van 10 minuten onze toekomst bepaald..
    Daarna betaal je geld voor 6 inseminaties en is het afwachten wanneer mijn eisprong is, Daar weet ik 1 febr meer over...dan heb ik mijn eerste folikelmeting ( kijken ze hoe mijn eitje groeit)

Ries durfde me niet te prikken daarstraks, maar hij moest er even doorheen aangezien hij de laatste injectie moet zetten ( zo een enorme naald dat durf ik niet zeg)
    Het viel reuze mee alleen voel ik de vloeistof in mijn buik lopen.. en begint er iets misselijkheid op te komen..

Al met al vond ik het erg confronterend allemaal....en ries ook.. viel niet mee in elk geval...

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babykwes
    Van de vk moest ze eerst even afwachten. Ze zullen dinsdag wel een afspraak maken voor een echo, om te kijken of er wel of niet (meer) wat zit.

@Ingie:
    Roan krijgt ook nog steeds standaard gemengd met forte, hij doet het er goed op! Het is wel een hongerig kind hoor…ik weet ook niet wat voor Pim het beste is?

@Nbroen:
    Nog een meisje in aantocht, leuk hoor!

@Wen&R:
    Spannend, het komt nu toch wel dichtbij! Het is ook niet niks….en als het goed is gaat dit jullie leven idd veranderen. Succes met prikken!

@San:
    Wat een narigheid! Hopelijk voel je je snel weer beter.

Hier druk druk druk…in het huis loopt alles voorspoedig. Electra is gelegd, ook al wat muren gezet. Morgen komt de stukadoor….het opbouwen is begonnen!

Roan drinkt de laatste drie avonden zijn flesje niet meer leeg, hoe hongerig hij ook is..hij laat de helft er bijna in zitten. Hoewel hij toch goed wakker is/wordt, hij spuugt de fles gewoon uit en bijt op zijn manier op de speen. Het nadeel hiervan is dat hij s’nachts een beetje begint te spoken…Iemand een tip?

Dit is ons huidige flesschema:
    7.30 > 180+6
    11.30 > 180+6
    15.00/15.30 > 180+6
    19.00 > 180+6
    23.00 > 180+6

14. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    pffff had ik een heel verhaal getypt druk ik weer op een verkeerd knopje VERHAAL WEG:x:x

@ wenrich hoop dat jullie heel snel zwanger zullen zijn!!!

@ nbroen leuk een meisje.
    de jongetjes zijn in de minderheid.

@ jeanetjuh 35 weken alweer dat gaat echt snel.

@ wen hoe gaat het met jenz?

@ ingie wij geven jovi nutrilon forte en dat gaat goed.
    eerst kwam hij om de 2 a 2 en half uur.
    hij zit sinds vandaag op 100cc.

@ sammie leuk hoor lekker klussen.
    helaas een tip heb ik niet voor je.

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    sammie misschien een tandje die aan het zeuren is? Julian deed dat ook steeds zn fles er uit en beetje huilen toen had hij spruw meer zou ik zo snel even niet weten is ook een beetje latig zo ff snel op mn telefoon

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nbroen, leuk nog een meisje erbij:)

@ Wenrich, heel veel succes de komende dagen!

@ Sammie, fijn dat het klussen zo goed gaat! Jammer dat Roan zijn flesjes niet leeg drinkt en dan snachts gaat spoken.

Liefs

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Nbroen leuk zeg een meisje

Jane gelukkig gaat het weer beter met de meisjes

Wenr spannend allemaal zeg, wel heftig. Lijkt me ook voor Richard best even moeilijk en confronterend

Sammie, wat lastig zeg. Spuugt ie wel vaker veel uit? Zou het zo even niet weten helaas

san wat vervelend dat je last van je buik hebt, en ook wat voor de ontlasting moet. Hoop dat het helpt

Wen hoe gaat het nu met Jenz?

Verder niet alles blijven hangen, moest van 3 dagen zowat teruglezen, had 3 dagen gewerkt.

Kim zit nu voor de helft op pepti, en andere helft omneo, en het gaat goed, merk niks.
    Gisteren hypotheekgesprek gehad, en nu beetje op zoek gaan naar huis.
    Afgelopen zaterdag beetje buurten bekeken in die wijk, was leuk
    Zaterdag open huizen dag van veel huizen, dus gaan we is kijken.
    Verder weinig te melden eigenlijk

xxxx

18. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou gisteravond weer een drama. Hij had om 16.30uur nog 60+2 gehad en werd toen pas weer na 4 1/2 uur wakker. Toen weer een fles van 90+3 gedaan. Toen is hij weer in slaap gevallen. Tot een uur later weer 30+1 en weer een uur later 30+1. Toen is hij om 23.00uur in slaap gevallen. En melde zich pas om 4 uur vannacht. Toen heeft hij maar 40 gedronken. En vanmorgen om 8.30 weer 90+3. En nu slaapt hij nog.
    Ga denk ik het cb maar eens bellen.

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

@ingie
    balen zeg dat het drama was
    wat zei het cb??

@eline
    fijn dat kim er geen last van lijkt te hebben
    spannend hoor op huizenjacht leuk!

@sammie
    flink aan de klus leuk hoor als het strax af is wel ff fotos spammen he:p
    hoe is het met je vriendin??

@chivay
    hoe is het met je oma?

@alicia
    ik heb je al een paar dagen niet gezien hier gaat alles goed??

@wat is het hier stilletjes de laaste dagen

liefs

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden, voor de zoveelste keer voel ik me zo ontzettend down...
    Last an de hormonen ook denk ik... hele dag al misselijk en naar...
    het lijkt wel dat door gister het ineens heel "echt"is geworden en ik me er niet bij neer kan leggen...wat voel ik me rot zeg...

Deel Deze Pagina