Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ego Hier gaat het echt waardeloos. Op zich lijkt hij wel iets rustiger te zijn geworden met deze voeding, maar hij slaapt gewoon niet. 's Nachts is hij zo moe dat hij zelfs 5 uur achter elkaar redt met slapen, maar bijv. vandaag is hij al wakker sinds zijn voeding van 7:15 uur. :( Af en toe een hazeslaapje tussendoor, maar verder ligt hij veel te huilen. Op dit moment ligt hij eindelijk even te slapen in zijn stoeltje en de trilfunctie aan. Gisteren bij de huisarts geweest omdat Jenz ook verkouden was geworden. Eventjes zijn longetjes voor de zekerheid laten luisteren, die waren gelukkig goed. Bij mij gaat langzaam maar zeker de rek eruit, ben echt oververmoeid. Ik trek het niet veel langer meer, vraag me af hoe lang Jenz het nog trekt met zo weinig slaap... Nog 23 uur uitdienen en dan naar de ka, alhoewel ik daar ook weinig van verwacht.

Oke, einde klaagzang van mij. Wil jullie er niet te veel mee lastig vallen. Ik hoop morgen betere berichten te kunnen brengen na de ka.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, het is idd stil de laatste dagen.

@ Eline, leuk hoor huizenjacht straks lekker jullie eigen huisje:)

@ Wenrich, wat vervelend meid dat je je zo down voelt. Misschien komt nu alles eruit bij je? Heel veel sterkte.

Wij hebben vandaag een hele moeilijk beslissing moeten nemen over 1 van onze katten. We hebben hem vanmiddag naar het dierenasiel gebracht hij plast al vanaf oktober in huis. We hebben alles laten onderzoeken maar er geen medische oorzaak de dierenarts denkt aan stress door mijn zwangerschap of iets anders. Hij ging op steeds meer plaatsen plassen en hij was ook niet meer gelukkig hier maar ow wat zijn dit toch klote beslissingen:x hopelijk hebben we de juiste genomen voor ons beestje.

Liefs

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, je klaagt absoluut niet!! Wat rot zeg allemaal. En idd wat je zegt hoelang houden jullie dit nog vol. Heb je al geprobeerd om hem in te bakeren ofzo? Hopelijk kan de ka morgen nog wat voor jullie doen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    #2964 Babykwes, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    @jeanetjuh
    jeetje zeker moeilijke beslissing ppff maar misschien voor je katje toch wel het beste ook al is het moeilijk
    sterkte ermee

@wen
    jeetje meid wat erg voor jullie zeg tuurlijk hier gewoon blijven "klagen"hier hoor je moet toch verhaal kwijt anders wordt je helemaal gek!
    hopelijk heb je toch wat aan de kinderarts morgen want zo kan je niet doorgaan
    en als je toch die draagzak nog wil pb me dan ff dan stuur ik hem op ik weet niet of het al een keer gezegd is maar misschien helpt inbakeren?
    misschien kan deze site wat voor je betekenen?? (bakerzak zou ik ook nog hebben voor je)
    inbakeren.nl - regelmaat
    sterkte meis

@wendy
    jij ook heel veel sterkte natuurlijk

liefs

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    he jeanetjuh das altijd minder om afstand te doen van je poes hopelijk is dit het beste

o wen wat heb ik met je te doen maar inderdaad misschien inbakeren.

wendyr kan me voorstellen dat je je beroerd voelt met al die hormonen we zijn er ook voor de minder leuke kant en dat geld voor iedereen natuurlijk .

eline spannend hoor op huizen jacht

groetjes san

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy wat balen. Kan me voorstellen dat bij jullie de rek eruit is:( Wat zul je moe zijn! Hopelijk zegt de KA iets, want zo kun je het toch ook niet volhouden en Jenz waarschijnlijk ook niet. Sterkte meis en een dikke knuffel.

Andere Wendy jij ook heel veel sterkte! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter ondanks die hormonen.

Jeanetjuh wat verschrikkelijk dat jullie die beslissing moesten maken:( Kan me voorstellen dat je erg gehecht bent aan zo'n poes.

Zo ik ben moe:) Ik ga lekker op de bank hangen.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

had even een vraag of jullie misschien mee willen denken .

ben op zoek naar een nummer die we eventueel in de kerk kunnen draaien als ik samen met mijn vader de kerk binnen komen .

iemand een mooi nummer

groetjes san

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ WenR...
    Pfff leef echt met je mee zeg... wat een rare/zware tijd dit..

@ Wen...
    Juist vooral hier je hart uitstorten hoor! Je moet het idd ergens kwijt en hier kun je gewoon lekker alles eruit gooien hoor!
    Hopelijk kan de Ka iets betekenen.. ik dacht ook aan inbakeren... En kun je misschien eens iemand vragen of hij een nacht kan logeren? Opa's/oma's? Zodat jij ook even een nacht goed kan slapen weer...

@ Jeanetjuh..
    Hè getver wat een moeilijke beslissing.. Hopelijk vind jullie katje ergens een goed plekje! Via 'jou' asiel? dat je weet waar hij naar toe gaat straks? Hoe voel je je nu verder?

@ Eline..
    Grin leuk huizenjacht.. wij willen over een jaar of 3/5 rond gaan kijken voor een grote woning.. dan barst Oona's kamertje vast uit de voegen ondertussen ;) Past wel een peuterbedje in straks, maar geen normaal bed ooit..

@ Ingie..
    En wat zei het cb? Misschien is er ook iets anders ipv honger?

@ Sammie..
    Hier helaas ook geen tips.. Hier ook een meissie die ineens af en toe weer aan het nachtspoken is... (al drinkt ze wel alles op!)

...

Met mijn oma gaat het gelukkig weer een ietsiepietsie de goede kant op... Door het oog van de naald is ze gegaan, maar sinds gisteren is de beademing er iig vanaf.. en dat lijkt redelijk ok te gaan...
    Nog wel heel erg zwak, en het zal een heel lang revalidatieproces worden... Ze had een mega goede conditie, en dit heeft er voor gezorgt dat ze nu gelukkig nog bij ons is... Nu afwachten wat er nog van haar hart&conditie over is straks..

Oona is weer een beetje aan het nachtspoken... vroeg van de week weer om een nachtflesje... Poepluiers is helaas weer heel moeilijk.. en dan komt ze wel vaker voor een extra flesje..
    Ben bang dat de lactulose dus weer uit de kast moet gaan komen.. ga wel eerst van vsm iets proberen voordat we haar weer volstoppen met laxeermiddel..

Fruitfotos ;) Ja hoor die heb ik wel!

Bekijk bijlage 124621
    Een van haar eerste hapjes... Peer :D

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, gewoon lekker blijven klagen hier!! Het is toch fijn dat je dat ergens kan doen!
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Hopelijk heeft de ka een antwoord voor je waar je wat mee kan... En anders is het misschien een optie om iemand anders een nachtje op te laten passen, zodat jullie bij kunnen slapen?! Al lijkt me dat toch ook wel moeilijk om Jenz dan af te staan... Heel veel sterkte meid en vooral lekker alles eruit gooien hier!

@Wendy, Kan me voorstellen dat je het, nu het allemaal toch wel werkelijkheid wordt, moeilijk hebt ermee! Ook voor jou geldt natuurlijk, lekker hier blijven klagen! Sterkte ermee!

@Chivay, wat een leuke foto's en filmpjes weer van Oona!!! Die mango gaat er inderdaad goed in!:D
    Gelukkig gaat het met je oma al ietsje beter! Wat fijn dat ze hiervoor zo'n goede conditie had! Zal voor je opa ook wel een geruststelling zijn dat het iedere dag een stukje beter gaat met haar!

@San, het eerste nummer wat nu in mij opkwam is "dochters" van Marco Borsato, maar ik weet niet of je zoiets bedoeld? En of het past als je de kerk binnenloopt..
    Anders kun je misschien aangeven welke genre je van houdt, dan denk ik met je me!

@Jeanetjeh, wat een verschrikkelijke beslissing!! Echt heel naar! Ik heb 2 keer een kat weg moeten doen maar gelukkig konden die allebei bij mijn ouders terecht... Dat scheelt wel. Al had ik het er nog wel moeilijk mee hoor..
    Hoe gaat het nu met je?
    Hoeveel pakjes/kledingsetjes heb jij eigenlijk van elke maat??

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedenavond dames,

Hier weer gewerkt vandaag, terwijl ik snipverkouden ben en bijna geen stem heb.
    Lekker afgepeigerd dus.

Jelmer gaat morgen wennen op het kdv, spannend!!!

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    banne daar dacht ik ook eerst aan maar het is zo weinig om 1 nummer ergens mee te vergelijken vind zelf heel veel dingenn mooi .

dus dames roep maar dan kan ik wat opzoeken op you tube

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) en omdat ik dat zoeken wel erg leuk vind ook even zitten zoeken naar wat minder 'gangbare' liedjes.

http://www.youtube.com/watch?v=jTSvZ_VlF5s&feature=related Misschien niet echt voor het weggeven ofzo.. maar de tekst is wel briljant!
    YouTube - Delta Goodrem - Butterfly (Live @ Channel V) Tjee wat een mooie stem!
    http://www.youtube.com/watch?v=mVlRc7TnJQg
    http://www.youtube.com/watch?v=IyCRJmerW1Q Geheel instrumentaal.. maar zo mooi. Sowieso heeft Yann Tiersen schitterende instrumentale muziek.

hmmm als ik nog wat bedenk...

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    chivay bedankt heb ze even geluisterd en er zitten er 2 bij die erg goed zijn en die ik zoiezo ga gebruiken bedankt alvast ben altijd heel slecht in muziek dingen opzoeken.

groetjes san

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    die zijn ook mooi ga morgen nog even verder luisteren bedankt zoals ik al zei ik kan dat niet die muziek uitzoeken weet heel veel nummers maar ja hoe heten die ook alweer gggrrrrrr soms zo lastig
    groetjes san

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Welke wil je sowieso gaan gebruiken dan?
    Fijn dat er wat tussen zit...

Ik heb nogal een muziek-tik ;) Dus vind het heerlijk om naar zulke dingen te snuffelen en zoeken... Misschien nog wat meer ideeën als ik zie welke soort je er tussenuit gezocht hebt..

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    San: Wij hadden You'll be in my heart van Phil Collins toen mijn vader mij weggaf!

Wenenr: Wat naar dat je je zo voelt, sterkte!

Wen75: Wat vervelend dat het nog steeds niet lekker gaat!

Euuhhh....weet het even niet meer.
    Bijna de hele nacht op geweest met Jelmer, alleen maar aan het huilen. Hij slikt ook heel moeizaam, dus denk dat hij ook keelpijn heeft, net als ik. Ik kan helemaal niet meer praten. Net wel de ha gebeld, erg lastig zonder stem maar het is al fluisterend gelukt.
    Zo even langs, zal wel weer keelontsteking hebben.

Jelmer gaat zo wennen op het kdv, hij heeft geen koorts en lijkt gewoon in zijn hum, dus breng hem maar wel, anders kan hij niet meer wennen, omdat hij volgende week al start.

Vanavond heb ik het 2e deel van de bhv-herhaling, dus een drukke dag vandaag.

Hopelijk kan ik vanmiddag nog even een dutje doen als Jelmer ook slaapt.

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou met cb gebeld gisteren. Mocht 1 van de 3 schepjes vervangen voor Forte. En moet zeggen gaat al een stuk beter. Hij heeft gisteravond lekker liggen slapen.
    Nu had ik het gisteren niet verwacht, want hij had heel veel laten staan gisteren. Heeft namelijk zijn hele neus dicht zitten. Ja en dan is het moeilijk om een fles leeg te drinken.
    Vanmorgen ging het ook goed. Hij was zelfs nog wakker na de fles. Even lekker geknuffeld en gelachen. Het wordt al een heel ander kind. Hopen dat het helpt.

Deel Deze Pagina