Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Heb weer gewerkt, het zat allemaal niet mee.

Kim was weer aan het spoken, van half 2 tot 4, gisteren ook al, en ik moet om 6 uur eruit, was kapot.
    Ga de zijslaper maar niet meer doen snachts, misschien komt het daardoor.
    Toen ging ik weg, bleef mijn voorruit beslagen, had vent aan en kachel aan, en ik zag geen reet, was net onverlichte weg.
    Aan de kant gezet, en op een gegeven moment werd het beter.
    Toen weggereden, had allerlei knopjes ingedrukt, ging mijn stuur heel zwaar, en kreeg het niet goed.
    Maar ja zo geschrokken was ik, en moe.
    Even niet bijgelezen sorry.
    Kim ligt vanaf vandaag overdag in haar eigen kamertje in ledikant, nu al 2 uurtjes geslapen, dus gaat goed.
    Vanaf volgende week wil ik haar daar snachts ook
    xxxx

2. Helemaal mee eens, er ontsnapten toch een paar tranen toen ik je berichtje las Wendy. Natuurlijk is zoiets emotioneel, natuurlijk ben je er een tijdje helemaal door van de wereld. Zou niet goed zijn als het niet zo was. Rustig aan meid.

Jeanetjuh, fijn dat je vakantie zo lekker was, en dan morgen lekker afsluiten met een mooie echo, en je kleintje voelen schoppen is ook altijd feest.. :)
    Leuke kinderwagen! Dat kleurtje zie je niet zo vaak volgens mij.

Chantal, anders zeg je toch gewoon even de visite af, even een weekje rustig met zijn drietjes om bij te komen? Die visite kan nog lang genoeg komen, jij bent veel belangrijker dan zij!

Gisteren zijn we nog even de stad in geweest, Sander moest nodig wat kleren bij hebben. Maar ja, mannen en winkelen, dat moet natuurlijk in flink tempo, en dat kon ik toch eigenlijk niet meer bijbenen. Tijdens het lopen had ik de hele tijd wel harde buiken. Maar goed, verder goed geslaagd, meteen de blije doos nog opgehaald.
    En daarna lekker met vrienden uit eten geweest, Jelle heeft bij opa en oma geslapen, dus vanochtend konden we samen uitslapen. Zometeen komen ze hem terugbrengen.

Jelle heeft nog 2 overgrootoma's gehad even, maar eentje is ondertussen overleden. Deze uk zal nog wel 1 overgrootoma hebben, maar voor hoelang... Ik geloof dat het voor mijn oma het 16e achterkleinkind wordt, maar ondertussen snapt ze dat allemaal niet meer zo. Sinds een paar maanden nu zit ze in het verpleegtehuis, en daar is ze pas echt de kluts kwijtgeraakt, beseft niet eens dat ze daar nu woont.

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kim wat goed dat ze nu overdag op haar kamertje slaapt:) Kan me voorstellen als Kim zos' nachts kpmt dat je vandaag zo moe bent,

Jeanetjuh super mooie kinderwagen hoor.

Alocia ik zag laatst een foto van Nina voorbij komen. Wat heeft ze daar superschattige kleertjes aan:)

Eveline de meeste visite heb ik nu gelukkig gehad. De volgende x houd ik mooi een kraamfeest.

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jeanetjuh:
    mooie kinderwagen heb je, gave kleur! Veel plezier met de 20 wkn echo?ik weet nog dat ik dat erg spannend vond. Ze kijken toch iets verder... Hopelijk is ook bij jou alles goed! En Als alles goed is is het genieten geblazen!

@nbroen:
    ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om een kindje te verliezen. Helemaal nu ik zelf moeder ben. De angst dat het weer gaat gebeuren blijft lijkt me.... Ik hoop dat je over een tijdje wel van je zwangerschap kunt gaan genieten.
    Met onze Roan gaat het goed, vandaag weer veel kraamvisite gehad. Een nicht van roy pakte hem zo uit de box, grrrrr! Ik heb m overgepakt , hij moest toch de fles!

@Chantal:
    misschien moet je de visite een beetje afhouden tot je je weer wat beter voelt. Wij hebben ( en doen dat nog steeds) dat heel bewust gedaan. Ook dat we sommige dagen gewoon niks inplannen zodat we zelf ook een beetje tijd voor elkaar hebben. En je komt weer even tot rust! Hoe is t met de kleine meid?

@Eline:
    jeetje, het zat allemaal niet mee! Wat goed dat Kim al lekker heeft kunnen slapen in dr ledikantje. Rustig overdag laten wennen. Hebben wij ook gedaan met roan. Hij slaapt als een roos en voelt zich ook minder vaak alleen als hij daar slaapt. Het wordt al echt zijn plekje!

@overgrootmoeder:
    roan heeft er nog maar 1. Mijn oma is echt super trots en maakt het allemaal nog goed mee! Roy's oma is van de zomer overleden. Jammer dat zij de kleine niet meer heeft gezien.

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,
    Ik heb wel alles gelezen maar weet eigenlijk niet zoveel meer... Ik doe m'n best om zoveel mogelijk te reageren!

@Eline, lijkt me heel pittig om weer te gaan werken! Vooral als Kim nog spookt 's nachts! Ik ken het beslagen ramen in de auto, heel irritant! Vooral als de blower niet snel genoeg z'n werk doet. Misschien een doekje of zeemspons in de auto leggen?! Dat heb ik nu ook, kun je het toch een beetje wegvegen..

@Alicia, wat ziet ze er mooi uit op die foto! Je ziet dat ze geluidjes aan het maken is, heel schattig!

@Wenenr, ik zat toch echt even met tranen in mijn ogen bij het lezen van jouw bericht. Pfff wat moet dat een zware dag zijn geweest voor iedereen! Ik wil jou en je familie nog heel veel sterkte wensen de komende tijd.

@Jeanetjeh, leuk dat je weer terug bent van vakantie! Fijn om te lezen dat jullie helemaal ontspannen zijn terug gekomen. Mooie kinderwagen! Heel veel plezier bij de echo!

@Lovelyme, wat een originele naam heeft ze! Ik ben, net als de rest, heel benieuwd hoe jullie daar aan gekomen zijn! Hoe gaat het verder met je?

@Nbroen, Ah jij hebt dus ook af en toe ergens last van! Ben ik toch niet de enige..:D
    Hier gisteravond ook een heerlijke pizza met salami gegeten!:D:D Lekkerrrrrrrrr..
    Ben jij erg vermoeid? Ook dat valt bij nog wel mee eigenlijk. Vooral 's middags heb ik enorme dip. Maar na het avond eten gaat het wel weer...

@Overgrootoma, hier geen meer helaas! Zijn al een tijd geleden overleden aan beide kanten..

@Chantal, denk je ook een beetje aan jezelf meid? Dit is jullie tijd met de kleine niet die van de visite! Die kunnen beter komen als jij ook wat beter in je vel zit... Sterkte ermee! En geniet vooral lekker van Liz de komende tijd.

@Kwebbelsnoes, jeetje meid wat zwaar voor je! Kan me voorstellen dat dit niet is wat je ervan gedacht had. Hopelijk gaat het snel beter met je en met Jelmer en vinden jullie samen een goed ritme!

@Wen75, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je ribben! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat... Beterschap!

@Missy, wat een mooie kamer! Waar heb je die kroonlamp vandaan als ik vragen mag? Ik vind 'm geweldig! ;)

Nou meiden, hier eigenlijk weinig te melden. Nog steeds hetzelfde, al heb ik wel het idee dat ik wat meer de banden voel?! Geen idee hoe het voelt maar het trekt soms een beetje... Dus ik denk dan dat het dat is. Als de echo goed is over 1,5 week dan mag ik van mezelf iets leuks kopen!:D;) Pffff de tijd kan me niet snel genoeg gaan!

Fijne avond allemaal!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sammie, wat irritant zeg dat die nicht hem zo zelf uit de box haalde!! Ik kan daar ook echt niet tegen.. Zo was ik een tijd geleden de kleine van m'n schoonzus aan het verschonen komt haar buurvrouw binnenlopen. Lauren-Sophie was een beetje drammerig, steekt die vrouw gewoon haar pink in haar mond!:$ Jakkes! Ik vond dat zo smerig... Ik doe dat niet eens als ik niet zeker weet dat mijn handen helemaal schoon zijn. Gelukkig was ik al bijna klaar en kon ik haar snel weer oppakken!

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #288 Alicia78, 17 okt 2010
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
    @Chantal. Wij hebben heel bewust inde agenda bijgehouden wanneer welke visite kwam. tussen de middag altijd vrij gehouden en 1 stel per keer. ook tussendoor vrije dagen. We hebben zelfs een week helemaal vrij gehouden. Mikjn vriend had toen vakantie en we wilden ook graag tijd met z'n drien,er veranderde tenslotte ook veel voor ons.
    Je bedoeld dat jurkje van nina? Hadden we gekregen,vind 'm ool erg leuk.

Eline. Balen dat je zo weinig slaap kreeg voor je dagjw werken. Dat lijkt me ook erg moeilijk als je weer moet werken. Ik hoop dat het komende nachten beter gaat.

@Jeanetjuh. Welkom, terug. Leuke dingen gedaan op vakantie? Raar idee he dat dit de laatste was met z'n tween. jij gaat ook hard ineens. En de 20 weken echo alweer. Willen jullie weten wat het word?

@ledikant. Nina ligt vanaf de eerste dag thuis uit het ziekenhuis
    al in haar eigen bedje 's nachts. Ik vind het zelf niet fijn als il haar de hele tijd hoor zuchten,kan er niet van slapen. heb haar wel tijdens kraa,mperiode in wiege naast mij gehad en nu ligt ze daar overdag nog weleesn in.

@wendyenr. Wat een vewrhaal .Krijg daar exht kippevel van. Wat een narigheid. Hoe gaat het met je schoonzus?

@Sammie. Uit box halen??? Oh,daar zou ik echt pissig van worden. Daar kan ik ook helemaal niet tegen. Ik ben ook een echte
    leeuwin ;) zoals mijn vriend zegt en niemand komt zomaar aan mijn kindje voordat het gevraagd is. Wat een lef.

Wij zijn weer terug van de dierentuin. Het ging super met Nina. Ze heeft goed gedronken en zelfs geslapen tussendoor. Ook veel rondgekeken,vond het erg interessant dat de vissen over haar heen zwommen. We waren helemaal trots op ons meisje.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden die de 20 weken echo gehad hebben, zijn jullie daar alleen heen gegaan met man/vriend? Of nog iemand mee genomen?

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wij willen het niet weten, ook al wordt ik nu wel erg nieuwsgierig;)

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ik mocht maar een volwassene meenemen en geen kinderen werd er gezegd,dus waren we me z'n tween.

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

jeanetjuh wat een ontzettend gave kinderwagen helemaal mooi vooral de kleur. en ooooooooo spannend morgen de 20 weken echo hopelijk is alles goed veel plezier .

even een vraagje voor jullie allemaal zie net zoals bij jeanetjuh dat je de stang van de kinderwagen alleen omhoog of omlaag kunt verstellen is dit lastig als je klein bent of merk je daar niks van lijkt mij dat je telkens tegen de kinderwagen schopt.

o dames heb helaas nog geen kleine maar ken het gevoel van zomaar de kleintjes oppakken zonder het te vragen gggggggggrrrrrrrrrrr kan ik zo woest om worden .

chantal gewoon de visite de deur uit gooien en neem tijd voor jezelf.

kwebbel hoe gaat het met jou?

lovelyme hoe gaat het met jou en de kleine?

jane hoe is het met jou en de meiden red je het een beetje?

banne heerlijk pizza salami jammie jammie jammie nog ander halve week spannend wanneer was je echo toevallig als ik mijn jurk weer aanmag?

sorry als ik iemand vergeten ben

groetjes san

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Wij zijn met zijn 2-tjes geweest, maar dat was ook omdat wij een bevestiging van het geslacht zouden krijgen. Mijn stiefzusje had behalve haar man, ook haar moeder en schoonmoeder mee. Het is waar je jezelf het fijnste bij voelt. Nogmaals heel veel plezier. :) Trouwens mooie kinderwagen, dat was onze 2e keuze. ;)

@san Hier geen problemen met er tegenaan lopen, je hebt genoeg ruimte om te lopen.

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    wen1975 ,
    ik moet hem dan op bijna het laagste punt zetten lijkt me een beetje kort op elkaar maar dat wil dus wel

groetjes san

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Ik zou niet weten waar je tegenaan moet schoppen,maar ik ben ook 1.88 m dus heb daar zo wie zo geen last van.

@WEn75. Wat apart dat jouw stiefzusje mensen mee mocht nemen,wantr bij mij werd echt gezegd dat dat niet mocht. Er mocht maar een persoon mee en dat is natuurlijk fdan altijd je partner. Volgens mij dekken ze zich hier een beetje in. Stel dat er iets niet goed is,dan willen ze denk ik liever niet zoveel mensen erbij. Ik had er trouwens ook geen behoefte aan om andere mee te nemen,zeker niet bij een medische echo.

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Bij ons mogen er 2 mensen mee dus mijn man gaat natuurlijk mee en mijn moeder. Ben best zenuwachtig.

@ Wen, ja het is echt een super fijne kinderwagen:D rijdt heel erg soepel.

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat een schatje :)

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Nina heeft door dat er buiten de kinderwagen vanalles te zien is in de dierentuin en probeert d.m.v zwaaien even duidelijk te maken dat zij ook graag wat wil zien :D

Bekijk bijlage 101862

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

@20 wkn echo:
    wij mochten er ook geen circus van maken. We zijn dus gewoon met z'n tweetjes gegaan. Ik denk net als Alicia dat dat is voor als er iets niet goed blijkt te zijn.
    Jeanetjuh, ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag.

@SAN:
    ik kan je niet helpen met je kinderwagen probleem. Ik heb geen last dat k ergens tegenaan schop!

Zo, ik ben klaar met poetsen! Pffff! Dat was nodig zeg... Ik irriteerde me al het hele weekend aan de stofjes en de konijnen haren! Allesis weer schoon, heerlijk!

Als het mee zit krijgen we eind deze week een andere auto. Nu hebben we een opel Astra maar dat is een tweedeurs. Gaat op zich wel maar nu krijgen we een Toyota corolla station. Een vier deurs en net effe wat meer ruimte. Daar schuif ik de wagen zo achterin!

Ook nog een leuk nieuwtje, roan wordt 16 januari gedoopt! Zijn er nog meer hier die hun kindje willen laten dopen?

Deel Deze Pagina