Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, had er helemaal overheen gelezen dat je katje dood voor de deur lag. Erg zeg wat is er met hem gebeurd? Gaat het een beetje met je?

@ Kwebbel, fijn dat het beter gaat met Jelmer nu jij nog.

@ Chantal, heerlijk hoor het was echt super weer vandaag. Haha dat heb ik ook:D

Liefs

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Maxicosi...
    Hier meestal een vestje+mutsje in de voetenzak van de maxi..
    Winterjasje erbij vind ik weer teveel van het goeie... ze komt al enorm 'toasty' uit de maxi zo met de voetenzak + vestje..

@ WenR...
    Wat een schatje zeg! Hoe heet hij?

Zo.. Sorry de rest weer even kwijt..
    Ben flink moe weer van een dag werken..

Gisteren gebeld door de dermatoloog... blijk een ijzertekort te hebben.. dat kan eventueel ook invloed hebben op mijn haarverlies... Krijg een kuur van een maand nu & over 3 maanden terug naar de dermatoloog...
    Verklaard dus ook meteen mijn vermoeidheid... verweet dat vooral aan 'het nieuwe leven' met Oona.. Nu dus benieuwd of ik me straks ook fitter ga voelen

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. Wij doien Nina altijd een jas aan als ze in de maxi cosi ligt. Ze heeft dan nog ene deken over haar benen. Vidn het op het moment best koud nog. Ik kleed Nina altijd even dik aan als ik mezelf aankleed.

@Babykwes. Ah vervelend exceem bij julian. Hopelijk helpt het zalfje.
    Ik heb me eens verdiept in het groente maken en jouw tip was inderaad een goede. Het voedingscentrum raad ook een klontje boter aan. Het schijnt dat kinderen te weinig vet binnenkrijgen,terwijl ouders juist bang zijn datz e teveel krijgen. We moeten nu alleen nog over naar Becel,dat is toch wel het gezondste aan boter heb ik gelezen. Ook geod voor onszelf. Heb je trpouwens ook gelezen dat smeerkaas niet goed is,teveel zout voor een baby. En ook smeerworst is niet goed,teveel vit A,is zelfs schadelijk. Ik heb dat nooit geweten. Op het kdv gaf ik de kidneren dit altijd en volgens mij doen alle dagevrblijven dit. Dat mogen ze dan weleend veranderen.
    Maar geod,ik heb 2 bakjes met bonen ingevroren,ben benieuwd wat Nina ervan vind. Vandaag had ze bloemkool,vind ze ook lekker. Geef jij nog wel evenveel melk in de fles of doe jij minder nu Julian groente eet?

@Eline. Hoe gaat het met huizen zoeken?

@Jane. Fijn dat het zonder inabekeren ook geod gaat. Ze slapen ook best lang zo. Hoe gaat het met ze op het kdv?

@Jeanetjuh. lekker he dat alles klaar is. Nu alleen de baby nog. Zijn jullie ook uit de namen? Ik begon op het laatst nog te twijfelen.
    Fijn dat je geenj nachtdoenst hoeft te draaien voolopig. Lijkt e anders ook heel zwaar.

Hier een druk dagje. Ff geshoptr voor bakjes om eten voor Nina in te vreiezen. Wat een soorten en maten allemaal. Heb nu 6 bakjes van de Etos,kon in mooi hun kortingssticker op doen. En de bakjes zijn ook BPA vrij. Daar zijn ze de laatste tijd veel mee bezig. Nu zullen de andere bakjes wel niet slecht zijn,maar neem maar het zekere voor het onzekere.
    Ook een taart gemaakt voor mijn ouders. Zij krijgen morgen hun nieuwe auto,dus vodn dat wel een mooie gelegenheid.
    Verder geen nieuws hier. Nina heeft supergeode zin. Lacht hele dagen en schreeut aan een stuk door. Ook rond ze de hele tijd door de kamer. Drie draaien achter elkaar kan ze nu ook. Alleen viel ze met haar hoofd op de houten vloer,want het kleed was niet groter. Dus vioor het eerst mijn kleine miesje getroost omdat ze was gevallen,echt zielig.

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

@ingie
    ik doe ook altijd jas+muts maar ik moet wel zeggen dat ik niet die echte maxicosi zak heb maar 1 van de prenatal dus misschien iets minder dik

@missy+jeanetjuh
    ja me katje hij is waarschijnlijk aangereden en heeft gedacht ik ga maar snel naar huis maar helaas de laatste paar stapjes waren teveel
    mn vriend begint altijd om 6.00 en toen was het denk net gebeurd want hij was nog niet koud of stijf heb nog geschud maar helaas
    heb er wel meer verdriet van dan ik had verwacht en zn broertje ook die loopt maar te miauwen:(

@chivay
    op zich wel fijn dat er nu een reden is voor je haaruitval en moeheid
    nu hopen dat het kuurtje snel helpt en je straks weer met een flinke bos haar staat de headbangen:p
    hoe is het met je oma?

@alicia
    ow dus ik had een goeie tip jeeejj haha het zijn idd goeie vetten voor ze en voor ons ook he
    idd op het kdv gaven we ook altijd smeerkaas of smeerworst wist ik ook niet lekker dan
    zal het morgen is aan mn zus vertellen is ook leidster
    julian krijgt nu smorgens fruit en savonds groente een half potje die vreetzak haha
    hij krijgt nog gewoon 4 flessen van 180+6 maar denk dat ik volgende week een fles ga ophogen naar 210 kijken of dat goed gaat
    aahhh nina dr mooie koppie gestoten zielig zeg
    dikke kus er op

@chantal
    lekker he zo wandelen met dat mooie weer

@kwebbel
    hoe is het bij jouw ziekenboeg?

heb ik de meeste weer gehad? zo niet sorry hoor
    met julian zn exceem het is vooral van een droog huidje dus niet ernstig gelukkig maar de zalf werkt best goed het lijkt al minder te worden
    vandaag met mn vriendin even de prenatal leeg gekocht voor haar haha ze is nu 29 weken zwanger ook van een jongen leukkkkk
    zo dan ga ik nu lekker naar mn bed kijken of ik een beetje kan slapen ppff ik blijf maar koppijn houden het hakt er toch wel meer in dan ik had gedacht zo mn katje te zien liggen :(

liefs

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia op het kinderdagverblijf doen ze het super, ze vinden echt dat we voorbeeldige meiden hebben! Ze gaan 1 dag in de week op de maandag. Verder wil ik gaan proberen als we straks ons schema weer gaan aanpassen als ze 6 maanden zijn (volgende week) ze rond 19.00 uur op de bed te doen

Ingie fijn dat het goed gaat

Chivay als je ferrofummeraat (of zoiets) moet slikken hou er dan rekening mee dat je moeilijk naar de wc kan. Ik ben er na de bevalling na een week mee gestopt, wat een ondingen zeg

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia...
    Ohh zielig! Hier precies hetzelfde als eerste valpartij! Rolde zo van haar kleed af op de vloer.. auw..

@ Babykwes..
    Welke zalf gebruik je nu?
    En helemaal niet gek dat dat er zo inhakt hoor! Zo onverwachts! Veel sterkte.. Lekker laten gaan die tranen!

@ Jane..
    Ah hmm 'fijn'!... die krijg ik idd haha..
    Naja.. goed dat ik dat alvast weet dan!
    Fijn dat je meiden het zo goed doen op t kdv!

@ smeerkaas, smeerworst, diksap..
    Op het kinderdagverblijf waar ik even gewerkt heb was een dietist langs geweest die idd uitgelegd had dat dit niet zo goed is voor kleine kinderen zoveel als het op kdv-en gegeven wordt. 2x per week is de max... Ook diksap wat veel gegeven wordt is eigelijk helemaal niet zo goed ivm de vele suikers erin.
    Je hebt wel speciale kindersmeerkaas en kindersmeerworst, dat is geen probleem om wat vaker te geven..
    En diksap soms is geen probleem, maar dagelijks 2x bv niet nodig... liever gewoon water, thee...

Op t kdv waar ik werkte is het toen ook aangepast.. diksap alleen dun bij het fruit en niet meer door de yoghurt, en minder smeerkaas/worst.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
    zat hier ff in een dipje, mijn schoonouders gingen zich met huis kopen bemoeien, en kwamen bij mijn man waar ik niet bij was.
    Mijn schoonmoeder had gezegt dat ze dacht dat ik mijn man niet gelukkig zou maken, en zelfs dingen over mijn moeder, die ze niet kent, en niet waar waren.
    Ik was zo boos, heb haar een sms gestuurd, dat ze is op moet houden met stoken, en dingen recht in mijn gezicht moet zeggen.
    Was dus een gezellig weekje hier, veel woorden met mijn man ook gehad.
    Ik woon in een soort tuinhuisje, van mijn schoonouders, bij hun om de hoek.
    Zie ze elke dag voorbij lopen, en kan er niet meer tegen zo dicht bij te wonen.
    Das toch niet zo raar?
    Tis ook maar 50 m2 dit huisje, veel te klein. En ze vindt me verwend dat ik een huis wil kopen, pfff.

Ik heb kippenvel van dat bericht op de homepage, moeder van kindje van 2 en nog 1 van bijna 3 maanden plots overleden.
    Wat vreselijk

xxxx

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    babykwes gelukkig gaat het met de eczeem beter. Hoe gaat het met de groentehapjes?

Alicia wat naar dat nina was gevallen met hoofd, had kim laatst ook.
    Wat lief dat je een taart bakt voor je ouders, vind je echt leuk he om te doen.
    Gaat het verder goed met jullie?
    Ben je nog op zoek naar werk?

Chivay balen van je ijzertekort, maar hoop dat de pillen helpen, ook voor je haar. Hoe gaat het met je oma?

Jeanetjuh heerlijk 6 maanden geen nachtdiensten zeg, super.
    Hoe voel je je verder?

Wenr ahh, ik had dat topic ook gezien van dat hondje, wat super dat jullie hem nemen, echt een schattig hondje

Wen hoe gaat het bij jullie?

Hoop dat ik niemand vergeten ben, sorry anders.
    Kan het soms niet bijhouden, erg jammer

xxx

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Fijn dat de meisjes het zo geod doen op het kdv. Als moeder ben je dan erg trots he.
    Hoe gaat het met jou? Word het voor jou nu wat makkelijker nu ze wat groter worden. jullie hebben best ene heftige start gehad zo met het ziekenhuis en ineens ouder van twee kindjes.

@Babykwes. Hihi,ja de tip was goed. Ik wist niet hoe ik groente moest maken of beter gezegd wat er door moest. We hebben er heel wat over gelezen en ook voor ons gezonder.
    Wat zileig dat Julian exceem heeft. Wel fijn dat de creme helpt. Had hij dat zo ineens?
    Ik had een beetje over het verhaal van je katje heen gelezen. Wat zielig en dat hij dan nog naar huis is gekomen. Kan me voorstellen dat dat er toch inhakt. Je hebt dat katje een tijdje gehad en bent daar toch heel erg gek mee.

@Eline. Fijn dat je schoonmoeder zich ermee bemoeid ;). Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Heb je geod dat je naar een ander huis zoekt. Ook al is de band geod,ik zou nooit bij mijn ouders of schoonouders gaan wonen Het was voor jullie tijdelijk een geode oplossing,maar nu heb je goed dat je weg gaat. Warrschijnlijk vind je schoonmoeder het gewoon erg jammer dat haar zoon verder weg gaat en probeert ze het zo,alleen drijft ze hem alleen maar verder weg op deze manier. Wat een lef om te zeggen dat jij hem niet gelukkig maakt. Dat moet ze nu niet meer zeggen naar zo'n tijd. Dan ahd ze dat moeten zeggen toen jullie net bij elkaar waren en niet nu jullie getrouwd zijn en een kind hebben.
    Met mij gaat het goed. Ik ben nu niet op zoek naar werk. We hebben besloten om het voorlopig zo aan te zien. Ik vidn het heerlijk om voor Nina te zorgen en mijn vriend vind het prettig dat ik bij haar ben en niet een ander. We kijken dus gewoon even ana hoe het verder gaat.
    ik vidn het inderadad leuk om taarten te bakken. Alleen elke keer zelf opeten word een beetje te,dus bij zo'n gelegenheid kan ik mooi mijn gang gaan :)

@Chivay. Wat geod van jouw oude werk dat ze iemand hadden om naar het eten te kijken. Ik heb dat nooit geweten van de kaas en worst en het word ook overakl gegeven. Ik ben blij dat we ven goed hebben ingelezen voor we met Nina met brood beginnen. Ik wist niet dat er speciaal voor kidneren smeerkaas en -worst is. Zal tegen die tijd een s kijken in d ewinkel. Ik las ook dat groentesapjes goed zijn,eens kijken wat daar an te koop is.
    Hoe gaat het met je oma?

Zo even Nina in bad doen en als ze wakker is naar de auto van mijn ouders kijken. Vanavond komen vrienden kaarten,dus gezellig. Zij is nu ook zwanger en uitgeteld op de verjaardag van Nina. Erg leuk dat zij ook een kleintje krijgen,kunnen ze straks samen spelen.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, ik voel me prima! Wat vervelend zeg dat je schoonmoeder zich met zulke dingen bemoeit en dat jij ruzie hebt daardoor met je man.

@ Chivay, ik heb ook ferro tabletten maar gelukkig geen last van verstopping, wel fijn dat ze nu weten wat er aan de hand is.

@ Babykwes, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt voor mij zijn onze katten echt alles. Zielig dat zijn broertje hem mist.

Liefs

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline wat schandalig dat je schoonmoeder dat tegen je man over jou zegt:( Wat zegt je man er van? Die staat dus nu tussen 2 vuren in ook wel zielig. Ik zou je schoonmoeder er iets van zeggen. Vind dit echt niet normaal hoor!

Alicia wat zielig dat Nina gevallen is:( Heeft ze er niets aan over gehouden?

Chivay fijn dat ze nu weten waar de haaruitval aan ligt. Idd van Ferro kun je moeilijk naar het toilet. Mag je er geen lactulose bij gebruiken?

Babykwes ik had ook over je verhaal heen gelezen van je katje. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Je raakt snel gehecht aan zo'n beestje. Sterkte meid!

Eline ik schrok ook van dat bericht. Dat meisje was nog maar 26 jaar net zo oud als ik zelf ben. Vreselijk!

Even een vraagje. Volgende week willen we beginnen met fruit met Liz. Geven jullie fruit + alle flessen die ze kregen voor het fruit? En hoe doen jullie dat als ze straks groente en fruit eten? Geven jullie dan nog steeds hetzelfde aantal flessen? En wanneer ga je over op opvolgmelk? En vervangt die een flesvoeding of krijgen ze dat er ook gewoon bij?

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Nina heeft er nisk ana over gehouden. Ze was alleen heel erg geschrokken,had niet door datz e hard terecht kon komen,maar ze doet het nu net zo weer,dus heeft er ook nog niet zoveel van geleerd ;)
    In het6 begin eten ze zo weinig dat je nogh geen fles weg kunt laten,maar dat veranderd later wel. Als Liz echt goed fruit eet,schuift de tijd qua fles op. Als ze goed groente eet,kun je een fles weglaten. Wij zijn een beetje naar het volgende schema aan het werken:
    8:00 fles 180+6
    9:30 fruit + sap
    12:00 brood + fles
    14:30 sap + soepstengel/koekje
    17:00 groente
    21:00 fles 180+6
    Je alleen even opletten dat je het vocht wel vervangt als ej een fles weglaat,dus bijv sap/thee/water geven.

@babykwes. Nina heeft nu nog 5 flessen. Welke fles hebben jullie weggelaten?

Wat een lekke weer hier. Het zonnetje schijnt lekker. Zo ff met Nina naar buiten.

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Bedankt Alicia voor je antwoord. Hoe zou je het doen bij mij, want ik geef Liz maar vier flessen?

Ik heb vandaag gewerkt. Had wel graag willen wandelen met dit weer, maar goed er moet ook gewerkt worden. Haal het volgende week wel weer in. Fijne avond allemaal!

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@all
    bedankt voor jullie lieve reacties!!
    het is toch een soort kindje voor me geworden heb ze al vanaf 8 weken oud hij was nu bijna 8 dus best lang bij me geweest

@chivay
    ik heb nu vaseline cetomacrogol creme daar moest ik het eerst even mee proberen maar het helpt al best goed al had hij vanmiddag wel een beetje bloed het was toch open gegaan even goed in de gaten houden anders maandag terug naar de ha
    wat had jij voor oona die had toch ook exceem??

@eline
    belachelijk dat je schoonmoeder zo doet zou ik ook niet pikken ppff en dan nog woorden met je mannetje kan er ook nog wel bij
    hopelijk vinden jullie snel een ander huis wegwezen daar!
    groente gaat goed hij vind het helemaal lekker eet gewoon een half potje haha zit nu aan de sperciebonen en fruit banaan morgen denk bruine bonen proberen
    en kim?

@chantal
    julian krijgt ook 4 flessen om de 4 uur ik geef de fruit en groente tussen de flessen door nu is het nog een tussendoortje idd en straks een fles vervangen weet nog niet welke
    jammer dat je moest werken met dit weer ik heb ook bijna 2 uur buiten gelopen lekker
    morgen is het ook mooi geloof ik dus je hebt nog een kans

@alicia
    mooi schema lijkt me
    ik weet eigenlijk niet welke fles er nu af is hij slaapt gewoon tot een uur of 9 half 10 dus ben gewoon om de 4 uur gaan geven en zn laatste fles rond 9 uur dus welke er nu precies vanaf is???
    die exceem had hij ineens eigenlijk na de spruw kreeg hij schimmelinfectie waarvan ik dacht dat het luieruitslag was maar nee en allemaal soort vlekjes in zn gezicht maar hij heeft er geen last van geloof ik
    de dokter zei dauwworm
    veel plezier met kaarten vanavond

@jeanetjuh
    fijn zeg dat je je zo goed voelt heerlijk nog van genieten!!

heb ik zo het meeste weer gehad sorry voor degene die ik vergeten ben er wordt ook zoveel gekletst hier:D

ik heb voor julian liga eerste stap gehaald ik dacht lekker maar hij weet nog niet echt goed wat hij er mee moet
    alles stopt hij in zn mond behalve dat stukje liga haha
    ook kreeg hij gister een beetje thee rooibos zat me daar toch stom aan te kijken maar of hij die paar slokjes nou lekker vond ik weet het niet straks nog maar een keer proberen

fijne avond meiden
    liefs

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh,
    Fijn dat je na je verlof voorlopig geen nachten hoeft te draaien! Dat scheelt alweer!

Ingie,
    Roan laat ook heel veel windjes….zou dat van de Forte komen? Ik heb daar nooit zo bij stil gestaan…waarschijnlijk omdat Roan heel goed kan poepen!
    En wij hebben ook een voetenzak en die is heel warm. Ik zorg er altijd voor dat meneer een lekker vest (dus geen jas) aan krijgt en een muts. Zelfs dan is Roan een beetje zweterig!

Kwebbel:
    Gelukkig gaat het met Jelmer weer wat beter…
    Nu jij nog!

Wen&R:
    Gefeliciteerd met jullie aanwinst, ik ben erg benieuwd hoe jullie die rakker gaan noemen. Hoe gaat het verder met je?

Babykwes:
    Wat zielig!!! Weet je wat je katje heeft gehad? Is hij zelf nog naar huis gestrompeld?
    Lees bij Alicia dat je een goeie tip hebt om groenten te maken…ben heel benieuwd (ik heb dat dus weer even gemist!?) Roan is ook bijna zover dat hij dat mag. Ik hoop niet dat je erg vindt om die fantastische tip nog eens te verklappen?

Chivay:
    Ijzer tekort…aha! Krijg je staalpilletjes? Hopelijk helpt dat en knap je snel op.

Jane:
    Fijn dat ze zo goed slapen!!

Alicia:
    Arme Nina…gelukkig was mama in de buurt om haar te troosten! Ze wordt ook al zo groot….

Eline:
    Je treft het niet met je schoonouders..zo te horen! Kan me voorstellen dat je kwaad bent. Het is toch jullie keuze, neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn!!! Wat zegt je man ervan?

Chantal vroeg:
    Even een vraagje. Volgende week willen we beginnen met fruit met Liz. Geven jullie fruit + alle flessen die ze kregen voor het fruit? En hoe doen jullie dat als ze straks groente en fruit eten? Geven jullie dan nog steeds hetzelfde aantal flessen?

Deze vraag heb ik ook….en kun je beter met groente of fruit beginnen? Donderdag moeten we weer naar het CB. Ik wil het daar ook eens vragen.

Leuk hoor al die proeverijen…
    Roan zit nog op 5 flessen van 180+6, maar ik denk dat het niet lang meer duurt tot er een fles afgaat. Hij slaapt s’avonds als een roosje en moeten hem vaak wakker maken om 22.30u….Hopelijk ook snel een groente/fruithapje…ik ben zo benieuwd hoe hij dat zal vinden!

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    sammie
    mn katje is waarschijnlijk aangereden en heeft gedacht ik ga maar snel naar huis maar helaas heeft hij het net niet gered:(

die geweldige tip nou vooruit ik zeg het nog 1 keer haha
    alicia vond dat de zelfgemaakte groente hapjes nogal droog waren en wat ik er bij deed
    nou daar komt die hoor .... klontje boter erbij en dan pureren haha
    gewoon margarine (ik heb zelf becel light)
    volgens mij zeggen ze starten met groente beter
    ik heb dat iig wel gedaan omdat julian nogal lastige darmpjes heeft maar het gaat goed met groente en fruit gelukkig

ach slaapt kleine roan zo goed heerlijk zeg kan hij niet even met julian praten:p

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #3037 Chivay, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
    heyhey...

@ IJzertekort..
    ik krijg idd ferrofumaraat nu... kuur van een maand.. Dus ik ben benieuwd of het ook invloed gaat hebben op mijn haarverlies!

@ Groente/fruit hapjes..
    Hier gaat het goed... al verstopt Oona er enorm van... Pff zo zielig! Vandaag zijn we weer begonnen met lactulose! Hou mijn hart vast als we straks nog meer gaan/moeten aanbieden.. Nu krijgt ze nog maar 1x per dag wat..

@ Bijvoeden/Flessen...
    In princiepe krijgt Oona 4 flessen + een groente of fruithapje per dag.. maar ivm die verstopping is haar schema ook een beetje van het padje af... soms een nachtflesje of late fles weer...
    Komt ze 'savonds voor extra.. dan krijgt ze een halve fles (90+3).. dit omdat ze dan soms ook 'snachts nog eens komt.. dan krijgt ze de andere helft.. Dus het wisseld hier nu een beetje tussen 4, 4.5 of 5 flessen op een dag.

Vanmiddag even lekker een stuk gaan wandelen & winkelen met z'n 3tjes... 2 broeken gescoord! Fijn, want niet al mijn broeken zitten lekker meer ;)

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden, ik had de laatste tijd niet veel puf om te reageren dus ga nu maar eens een goeie poging doen!

@Wenenr, wat leuk dat jullie hem al in huis hebben! Weet je al hoe je 'm gaat noemen?

@Babykwes, ach wat zielig van je katje!! En al 8 jaar bij je... Hier zouden de tranen ook stromen hoor! Ook zo zielig voor zijn broertje... Heb je hem wel laten zien aan hem?

Hahaha, grappig dat Julian dan net de liga niet in z'n mond stopt!
    Hoe gaat het nu met zijn uitslag?

@Chivay, "fijn" dat het toch een ijzertekort is! Hopelijk helpt die kuur voor je haaruitval! En als je je dan ook nog wat fitter gaat voelen is helemaal mooi meegenomen!
    Hoe gaat het nu met je oma??

@Alicia, Nina voor de eerste keer gevallen en getroost! wat zielig! Een echte draaikont is het! En ze heeft er dus niet eens van geleerd... hahaha

@Eline, wat irritant zeg zo'n schoonmoeder!! Hoe reageert je man dan naar haar? Komt hij voor jou op, of blijft hij een beetje neutraal?
    Inderdaad hopen dat jullie snel een ander huis vinden en wegwezen daar!

@Jeanetjeh, mooi buik zeg!! Bedankt voor je antwoord.. Wij hebben een aantal setjes 50/56 en ook al wat 62. Maar ik vind het zo lastig inschatten hoe warm de kleding moet zijn. Dus maat 62 en 68 hebben we nog niet zoveel..
    Met mij gaat het wel goed. Het enige waar ik af en toe last van heb is mijn rug maar verder niet. Oja, m'n zwangerschapsbroeken zitten eigenlijk ook niet zo lekker meer...;) Eens kijken wat ik daarmee kan doen, vind het ook zonde om weer nieuwe te moeten kopen..
    Is het gelukt met de muursticker? Ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.. heb je een foto?

@San, hoe is het nu met je? Mag je alweer bijna aan de "klus"?;)

@Wen75, hoe is het nu met Jenz??

Ik hoop dat ik iedereen zo'n beetje gehad heb...

Afgelopen week belde een vriendin van mij die ik eigenlijk al zo'n jaar niet gesproken had. Blijkbaar voelden we ons allebei opgelaten om te bellen omdat er al zoveel tijd overheen was gegaan... Maar zij belde me dus en vertelde dat ze zwanger is! Zij is eerder met de pil gestopt dan mij en ze wist dat wij er ook mee bezig waren. Dus ik vertel haar dat ik ook zwanger ben! En nu komt het mooie, zij is uitgerekend op 15 april, dus zo'n 6 weekjes voor mij! Zo leuk dat we nu toch weer contact hebben en dat we allebei zwanger zijn! Ik was helemaal blij vorige week, we hebben zo'n 1,5 uur bijgekletst aan de telefoon!:D
    Binnenkort maar eens even samen naar de prenatal!:D

Fijne zondag allemaal!

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ja het is ook moeilijk volgens mij heb ik ook veelste veel haha maar heb liever teveel dan te weinig. Dank je wel, van mij mag hij nu wel stoppen met groeien:D balen dat je zwschapsbroeken niet meer lekker zitten. De muursticker zit nog niet op de muur mijn man is al een week niet lekker en nu sinds donderdag thuis hij is heel erg moe en kortademig de dokter denkt aan ijzer te kort of ontsteking aan zijn slokdarm maar hij kan echt niks dus die sticker moet nog heel even wachten, eerst moet hij maar eens opknappen morgen krijgen we hopelijk de uitslag van het bloedonderzoek.

Liefs

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #3040 Alicia78, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    @Chantal. Het schema waar wij naar toe werken si een heel algemeen schema en word ook door bureau aangeraden en op kdv's gebruikt,dus ik zou in jullie geval ook zoiets gaan doen. Ik zou kijken welke fles Liz minder gaat drinken en die dan weg gaan laten. Nina bijv eet nu een half potje groente en daardoor kan ze later haar fles. Wij willen vandaag proberen om haar na die groente een halve fles te geven. Daarna een heel potje en de fles weg. Je moet een fles vergelijken met een maaltijd. Als Liz een vol potje groente eet is dat ook een maaltijd dus dat kun je die tegen elkaar wegstrepen,snappie?
    Wel even de hoeveelheid vocht in de gaten houden.
    Hoe gaat het met Liz. Heb je nog 'n leuke foto. Ik heb haar al even niet meer gezien.

@Sammie. Er word aangeraden eerst met groente te beginnen. Groente si wat zachter,fruit is vaak wat zuurder en prikkelt meer. Wij hebben wel eerst fruit geprobeert en Nina kreeg tegelijkertijd iets uitslag. We zijn toen meteen gestopt,al weten we niet zeker of het aan de fruit lag,maar hebben het zekere voor het onzelere genomen. Ik zou je dus adviseren om met groente te beginnen.
    Goede tip van Babykwes he ;) Vooral het merk boter doet het ook IS echt de beste je een baby kunt geven. Wij hebben alles nagekeken qua merken en de verzadigde vetten.
    Hoe gaat het met jullie huis. Liggen jullie een beetje op[ schema?

@Wendyenr. Hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje met spuiten?

@San. Hoe gaat het met jou? Heb je al even niet gezien.

@Banne. Wat leuk dat je vriendin weer belde. Toch moedig om dat weer te doen na zo'n tijd. En lijkt me geweldig om samen met een vriendin zwanger te zijn.
    Jij gaat ook alweer hard he. Wel jammer dat je last van je rug hebt,maar volgens mij gaat het toch redelijk goed met jou he.

Gister gezellig gekaart met een oud collega. Toch best apart dat we nu prive contact hebben. Ik ben normaal wel iemand die werk en prive gescheiden houd,maar met haar kon ik altijd heel goed. Onze vrienden kunnen ook goed samen,dus zo hebben we in ieder geval leuke vrienden eraan over gehouden. Wel een beetje laat geworden half 1. Nina om half 12 haar laatste fles gegeven. We wilden ees kijken of het uitmaakte,want normaal geven we om half 10. Nou het makat dus wel degelijk uit,want mevr was om 6:15 uur wakker,hihi. Dus weer vroeg dag vandaag. Nou ja,hebben we een lange zondag:D

Deel Deze Pagina