Daar was ik ook weer. Drie dagen gewerkt en moet zeggen ben nu wel moe blehhhh. Gelukkig heb ik nu 2 dagen vrij. Wendy fijn dat het met Jenz weer wat beter gaat. Hopelijk gaat het binnenkort nog beter. Lijkt me erg zwaar als hij zoveel huilt Hopelijk kan de kinderarts jullie weer verder helpen. Alicia handig he die kortingsbonnen Heb vandaag de babydoos van de Etos opgehaald. Moet zeggen erg leuk al die leesbladen en kortingsbonnen. Iemand nog interesse in een kortingsbon van de pampers? Ik gebruik hem namelijk toch niet en misschien kan ik er iemand blij mee maken. Eline fijn dat je man met je schoonouders heeft gepraat. Lijkt me ook erg zwaar als ze zo over je praten en zou me ook totaal niet meer op mijn gemak voelen bij zulke mensen. Als mijn schoonouders zulke dingen over mij zouden zeggen zou ik er niet eens meer contact mee willen grrrrr...... Missy wat vermoeiend dat Jovi zo weinig slaapt. Hopelijk gaat het gauw beter en krijgen jullie weer wat extra slaap. San ik vond dat juist leuk alles regelen Het komt nu steeds dichter bij spannend hoor. Moet je de jurk nog een keer passen voor die tijd? Jane kan me voorstellen dat je niet zulke goede herinneringen aan je kraamtijd hebt. Je hebt eigenlijk niet eens de kans en tijd gehad om bij te komen! En je bent ook nog eens dubbel zo druk met twee meiden. Ik vind het echt heel knap hoe jullie alles zo met elkaar combineren. Heb vaak even aan je gedacht toen Liz net geboren was van hoe doet ze dat toch Je hebt wel twee super leuke/knappe meiden! Jeanetjuh fijn dat je kat alweer een nieuw en goed huis heeft. Lijkt me wel een fijn gevoel Voor jou komt het ook wel dichtbij nu Zie je er tegenop of laat je het allemaal over je heen komen? Zo verder weet ik het niet meer. Als ik iemand vergeten ben sorry sorry!!
heej meiden.. Hier weer een berichtje van deze kant heb erg druk steeds duskan niet niet veel reageren moest 15 pagina's lezen ahhaa mygod wat veel..! Maar hier gaat het heel goed.. Bjurn doet het goed.. morgen weer na het cb en dan moet hij 2 prikjes kijk er zoo tegen op maar is voor goed doell!! Heb beetje snel bij gelezen probeer nu weer wat te reageren en bij te lezen.. nog 2 weken dan weer werken jeetje wat is dat snel gegaan..!! nog even een fototje..!! xx
@ Chantal, fijn dat je nu lekker 2 dagen vrij hebt kun je bijkomen. Heb je het op je werk al overlegd dat je geen 40 uur wil werken in een week? Als je niks met de bon doet van pampers wil ik hem wel graag van je hebben Ben er op het moment niet zo mee bezig hoop dat de kleine nog een tijdje blijft zitten nu mijn man zich helemaal niet goed voelt. @ Girlie, fijn dat het zo goed gaat. Succes morgen bij het cb, die prikjes lijken me ook zo zielig. Lieve foto
Hoi dames, Wel steeds bij gelezen,maar niet gereageerd. Jelmer en ik zijn flink ziek geweest en Jelmer is nog steeds niet helemaal opgeknapt. Hij heeft steeds waterdunne ontlasting, kan hem minstens 3x per dag omkleden omdat alles onder zit. Ook drinkt hij heel slecht, probeer hem maar extra vaak aan te leggen, elke slok die hij binnen krijgt is mooi mee genomen. Ik ga morgen weer werken, gelukkig blijft mijn man thuis met Jelmer.
Hey meiden zo even "klaag"zang was ik gister heel verhaal aan het typen breekt hier de ... uit we hadden julian op bed gelegd maar meneer was het er niet mee eens (hij was al vanaf 16.30 wakker) het was echt krijsen niet stil te krijgen ook beneden bij ons niet alleen maar rond lopen wat hielp heb om 20.30 zn fles gegeven en ben er maar bij gaan liggen en toen duurde het nog tot 21.30 voor hij eindelijk toe gaf ppff vanmiddag weer hetzelfde verhaal snap er niks van hij heeft uiteindelijk nog 5 kwartier geslapen kwam toen weer huilend uit bed maar na een kwartier had hij een poepluier en nu weer helemaal vrolijk zou hij daar nou zoveel last van gehad hebben arme mannetje @wen fijn zeg dat het ietsje beter gaat met jenz maar balen dat hij nog zoveel krijst ik heb het nu 2 dagen een uurtje ofzo en wordt er al gek van kan me voorstellen dat je uitgeput bent hopelijk kan jenz iets van zantac krijgen julian krijgt dat ook voor zn reflux helpt goed hoor wel genieten van de mooie momentjes want het gaat al zo hard sterkte meid!!! @jane wat een mooie foto van je meiden knappe dames hoor en wat zijn ze veranderd of ligt dat aan mij @missy balen dat jovi zo weinig slaapt enig idee waarom? sterkte!! @eline fijn dat je man is gaan praten zo hoort het ook! en heerlijk zeg dat kim het zo goed doet met eten! @alicia en ben je geslaagd bij de prenatal? winkel leeg @girllie leuke fotos van bjurn lekker mannetje hoor! en fijn dat hij het zo goed doet lekker van genieten die prikjes vallen wel mee hoor het is volgens mij erger voor de moeders ze slapen altijd zo lekker daarna, julian wel tenminste sterkte morgen verder weet ik het even niet meer sorry hoor ow bioscoopje ging helaas niet door gister mn zus is flink ziek en de rest bij haar ook behalve dr man dus volgende week maar proberen nou ik ga even goede tijden kijken fijne avond allemaal liefs
Hey meiden.. Hier ontbreekt ook even het reageer-fut.. Vandaag & morgen werken.. hopelijk woe of do even tijd om te reageren.. Oona zit weer aan de lactulose... gelukkig is het ook aan het werken nu.. Ze heeft de dames op het kdv iig verblijd met een enorme 'buiten de lijntjes' poepbroek Hopelijk komt er nu ook weer wat meer rust in het ritme... ze blijft wat aan het spoken... oei-ik-groei sprong? toe aan meer voeding? slechte reactie op het bijvoeden juist?? Naja.. We weten het even niet! Donderdag naar het cb.. kijken wat zij adviseren..
Ik vind die leesbladen ook erg leuk. En die kortingsbon voor dat fotoalbum is ook fijn. Een aanrader,kun je een klein boekje met foto's van Liz mee maken. Die kortingsbonnen voor de pampers wil ik wel. Wij gebruiken die altijd en met een bon scheelt dat toch behoorlijk.
@Jane, kan me voorstellen dat het voor jou niet makkelijk is geweest en dat je er soms met een dubbel gevoel aan terugdenkt aan je kraamtijd. Je hebt wel 2 prachtige meiden moet ik zeggen! Fijn dat het ook steeds makkelijker voor je wordt. @Wen75, Kan me voorstellen dat je inmiddels aardig uitgeput begint te raken. Het lijkt me zo zwaar voor jullie deze periode! Gelukkig luistert jullie eigen ka wel naar jullie! Ik hoop zo voor jullie (en voor Jenz natuurlijk) dat er snel een oplossing komt! Sterkte ermee meid! @Alicia, toevallig zat ik laatst er aan te denken om weer eens naar Sanadome te gaan. Grappig dat jij dat nu ook voorstelt! Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat je uit moet kijken als je zwanger bent met bubbelbaden en dergelijke voor infecties?! Ik zal het nog eens proberen op te zoeken.. @Chantal, ik heb wel interesse in die kortingsbonnen als je ze nog hebt! Lijkt me best zwaar om weer in een werkritme te komen... Nu lekker 2 dagen vrij! Geniet ervan! @Girllie, wat zielig weer die prikjes, maar wat Babykwes ook al zei volgens mij is het erger voor de moeders.. haha Over 2 weken alweer werken?? Dat is inderdaad snel zeg! Heb je dan een korter verlof gehad? Wat eens schatje is Bjurn toch! @Kwebbel, hopelijk knapt Jelmer snel weer op! Heeft hij er zelf ook veel last van of valt dat mee? @Babykwes, Aahhh zoveel last van zijn darmen, arme schat! Hopelijk was dat het wat hem dwars zat en is het nu dus opgelost! Jammer dat de bios niet doorging! Hopelijk volgende week wel!
Ach ja het is allemaal zo gegaan, en het is helaas niet anders. Had ook veel erger gekund als ze nog eerder waren gekomen, maar gelukkig maar 3,5 week ziekenhuis hoeven pendelen maar het hakt er wel in. Jullie hoeven me ook zeker niet zielig te vinden maar soms is het fijn om met meiden te spreken die hetzelfde doormaken, heb ook nog steeds goed contact met een meisje van een andere site die ook op 3 augustus haar tweelingjongens heeft gekregen dan is het wel fijn om te horen dat ze daar met dezelfde dingen worstelen Ik dank god op mijn blote handen dat wij ouders mogen zijn van twee gezonde dochters, het is ook zeker een eer om dit mee te mogen maken. En van ervaren tweelingmama's hoor ik veel dat het nu even aanpoten is maar dat je er straks minder werk mee hebt omdat ze toch elkaar hebben en elkaar kunnen vermaken en dat is met 1 kindje weer anders want die moet je als ouder zijnde ook maar zien te vermaken als het kindje dat zelf niet kan. Zo zullen er voor en nadelen zijn aan 1 of 2 kindjes tegelijk, maar soms vraag ik me wel eens af hoe het met 1 zou zijn. Als je in de stad loopt met de wagen ben je een ware attractie want iedereen moet ff kijken of wat zeggen. Soms leuk maar ook soms erg irritant vooral de opmerking ''zeker wel druk he?'' pffff ja wat doe ik eraan? Maar kom wel trouw hier altijd bijlezen hoe het met iedereen gaat maar echt reageren pffff ben blij als ik savonds op de bank zit. Jeanetjuh jij gaat ook alweer hard zeg, ben jij de volgende? Ben het lijstje ff kwijt
Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Wendyenrichard - Vanaf jan 2011 puregon spuiten, 14 febr 2011 intake KID Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Jeanetjuh - Wendy Alicia - Banne77 @jane, Heb het lijstje inderdaad maar weer even opgezocht.. Was alweer erg ver weg!
@ Jane, zielig vind ik je ook niet je hebt 2 prachtige gezonde meiden maar heb wel respect voor je hoe je het allemaal doet. Snap dat je soms gek wordt van al die 'belangstelling' als je buiten loopt. Ja ik ben de volgende kan eigenlijk niet missen haha. Liefs
@Eline. Fijn dat het zo geod gaat met het eten van Kim. Ook geod vanb je man dat hij met zijn ouders heeft gepraat. Ik snap dat je voorlopig even je buik vol hebt van hun,maar ik hoop dat in de toekomst het contact weer wat makkelijker loopt. Zeker voor Kim,is toch haar opa en oma. @Jeanetjuh. Hoe gaat het bij jullie? En met je vriend? IS het nog rustig of begint het af en toe al wat te rommelen? @Banne. Sanadome ging ik ook regelmatig naar toe toen ik zwanger was. Echt heerlijk voor je rug en voor de ontspanning. Ik heb het toen nagevraagd aan de vk en je mag daar gewoon naar toe. Je moet opletten dat je niet te veel temp verschillen opzoekt. In de sauna mag je bijv niet. Stoombad en dat hele warme bad achterin heb ik ook niet gedaan,maar dat was voor de zekerheid. Voor infecties hoef je niet bang te zijn. Zolang je vliezen niet gebroken zijn mag je in het water. Als je vliezen gebroken zijn niet meer,want dan is er een open verbinding naar 'buiten'. @Girllie. Wat een leuke foto's ban Bjurn. Echt een klein mannetje. En alweer bijna werken. Gaat inderdaad hard. Bij werd toen ik zwanger ewas vaak gezegd:geniet er maar van want het gaat zo snel. Ik dacht dat dat nog wel mee viel,maar het is inderdaad zo. @Babykwes. Wat zielig dat Julian zo'n last had van de ontlasting. gelukkig dat hij het nu kwijt is. Ik kan me voorstellen dat hij daardoor slecht slaapt en huilt. We hebben prenatal niet leeg gekocht. Sterker nog,we hebben niks gekocht. We willen graag een tripp trapp stoel,maar netd e kleur die wij willen zit ,is het zitgedeelte niet in dezlfde kleur. van ale andere kleuren wel. Ff denken of we nu toch die kleu nemen of een hele andere kleur. En in campingbedjes hadden zeniet veel keus. De verkoopster wilde duidelijk het bedje van prenatal verkopen en klepte die ander heel onhandig en was daar heel negatief over. Mijn vriend ergerde zich er enorm aan,dus we willen nog even kijken bij babypark. Hebben jullei een campingbed en zo ja welke? @Jane. Je hebt gelijk,dat je blij mag zijn dat alles goed is met jullie twee meisjes. je hoort ook weleens andere dingen als tweelingen echt veel te vroeg ter wereld komen. geniet maar lekker van ze. Misschien dubbel zo druk,maar je krijgt er dubbel zo veel voor terug. Leuk weer ven het lijstje. Ik zie mamanouk,Magic,Miekje en Kirin ook nooit meer hier. Hier is Nina nu hele fdagen aan het rollen. Een kleedje op de grond werkt niet meer. Ik heb nu een oud dekbed met hoes dubbel op de grond liggen. is 2x2 m dus dan kan ze wel een stukje rollen voor ze erfa gaat. wat gaat het nu snel he. Af en toe zie ik dat ze haar knietjes onder haar buikje trekt. Dan krijg je weer een nieuwe fase. Ik kan er zo van genieten. Wta dat betreft leven wij nog helemaal op de roze wolk sinds Nina geboren is.
Dames ik heb helaas maar 1 bon die ik weg kan geven. Jeanetjuh was de eerste die reageerde, dus dan geef ik hem aan haar. Wil je even je adres in een pb zetten? Zo heerlijk een dagje vrij. Hoefde niet veel in huis te doen gelukkig. Het is wel heel erg koud zeg bah. Wilde nog wandelen, maar vind het daarvoor veel te koud zo zonder zonnetje.
Pim is nu 4 weken en kan soms heel erg beginnen te huilen. Is dan ook echt ontroostbaar. Ik heb ook het idee dat hij zich nu ook begint te over strekken. Hij zit dan niet lekker in zijn velletje zeg maar. Ik heb een bevalling van 4 uurtjes gehad dus dat was allemaal vrij snel. En ze hebben even moeten helpen door op mijn buik te drukken omdat zijn hartslag omlaag ging. Nu is eigenlijk mijn vraag; contact opnemen met een ostheopaat of een chiropractor. En wat is het verschil.
Ik zit ook wel eens te twijfelen over een osteopaat. Daar heb ik van andere goede verhalen over gehoord. Een chiropractor heb ik eigenlijk nog niet gehoord dat daar ook baby's naartoe gaan.
Hey meiden @ingie zielig zeg dat pim zo ontroostbaar is soms, kan heel goed door de snelle bevalling komen ik had ook een bevalling van 4 uurtjes en ben ook met julian naar een osteopaat geweest helpt goed! chiropractor kraakt je gewrichten een osteopaat is iets baby vriendelijker zeg maar is meer een soort massage wat ze doen succes @alicia wat leuk dat nina zo lekker aan het bewegen is en op een groter kleed moet julian beweegt ook wel veel maar die kan ik zowat op een handoek leggen hij draait echt niet haha het camping bedje wat wij hebben is van chicco dacht ik maar dat is een krijgertje dus al wat ouder even een vraagje hoe lang is nina achter elkaar wakker ongeveer? en hoe lang slaapt ze dan? @chantal lekker zo'n dagje niks doen alleen jammer ja van de kou het was niet lekker wandelen kan ik je vertellen gister had julian door dat de liga in zn hand eetbaar is haha ik zal is een paar fotos spammen fijne avond meiden liefs