Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwebbel:
    Tja….Ik kan me er iets bij voorstellen. Maar als jij werkt zit je financieel wel wat lekkerder. Maar goed, ik zag het staan in de krant en moest meteen aan jou denken!

Jane:
    Ik ga stemmen!:D

San:
    Het nummer ken ik niet, maar het jurkje is prachtig! Wat zal je nichtje stralen als ze dit jurkje aan mag.

Chantal:
    Hoe heeft Liz het gevonden bij de oppas?

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Julian slaapt best lang overdag. En 's nachts ook al zo goed. Best een slaapkop dat kleine mannetje van jullei.
    Grappig dat een kleintje zo veel veranderd. Ik zit af en toe weleesn foto's van net na de geboorte te kijken ik herken Nina daar zelfs niet van van. Ze lijkt er nu totaal niet meer op. Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet als ze wat groter is.

@Wen. Jeetje wat erg,weer opgenomen. Oh meid,wat een narigheid. Ik hoop dat ze nu eindlijk gaan uitzoeken wat er precies is,zo kan het ook niet doorgaan. Heel veel sterkte en een knuf voor je mannetje.

@Jeanetjuh. Een longembolie. Poeh dat si niet mis. Ik hoop dat ze nu snel wat gaan doen voor hem,want je wil niet hebben dat hij ziek is als ij moet bevallen. Beterschap.

@Kwebbel. Ik snap jou gevoel heel goed over je werk. Ik heb datzelfde gevoel. Als ik ga werken,zou ik me ook afvragen waarom ik op de kinderen van anderen pas terwijl ik het liefste bij mijn eigen kindje wil zijn. En je dan ook je eigen kindje naar de dagopvang brengt,ben je het merendeel van je salaris ook nog kwijt. Dat maakt dat wij er nu voor gekozen hebben dat ik nog even thuis blijf,want het maakt dan financieel niet zoveel uit.

@San. Leuk jurk hoor.

@Eline. Ja dat heb ik ook. Wij zijn nog steeds een stel van die plakkerts en ik mis hem ontzettend als hij er niet is,maar dit kon niet anders,hij had geen keus. Ik vereteld dat hij ook niet lekker had geslapen alleen,dus ben blij als hij vanavond weer thuis is.

Nina en ik hebben uitgeslapen tot 8:45 uur. De laatste 4 dagen is Nina steeds vroeger wakker,dus gisteravond een fles van 210 geprobeerd en nu slipe ze weer langer. Waarcshijnlijk dus toch honger 's ochtends.
    Ik heb best aardig geslapen zo alleen. ben een beetje een schijterd alleen,zeker nu met al die verghalen over inbraken tegenwoordig,,moet daar niet aan denken. Heb de telefoon mee naar boven genomen en een vriendin zei dat zij een mes mee zou nemen,dsu heb dat ook maar gedaan. Erg he ;) maar heb wel lekker geslapen. Gister belde mijn vriend nog. Hij ging de droomvlucht nog in om 23:30.Ze zitten namelijk in de efteling,dus dat was wel leuk. Ben blij als hij weer thusi is.
    Fijne dag allemaal.

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou gisteravond ging goed hoor. Hij ligt nog wel te huilen, maar is gelukkig niet meer aan het krijsen. Wat is dat lekker zeg.
    Hij ligt nu ook lekker heerlijk ontspannen te slapen. Hopen dat het zo door gaat.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline wat een verhaal zeg!

@san, ik zou wel moeten! Merk wel hoe langer ik spuit hoe moeilijker ik het vind. Ook bijwerkingen zijn totaal niet fijn.. maar goed het moet maar even... maandag hoor k of ik meer moet gaan spuiten of door kan gaan en binnekort een eisprong krijg dmv een pregnyl prik. Ook kan het zo zijn dat ze het af gaan breken omdat ik aan beide kanten nu een eitje heb van 9 mm... dus ik maak op dit moment kans op een tweeling ... iets wat ze willen voorkomen omdat ik ( ook nog eens) een hartvormige baarmoeder heb. Dus de kans dat beide kindjes of ik normaal uit de zwangerschap komen is heel klein, dat is de reden dat ze het dan evt zouden afbreken :( tis dus nog spannend.

Gelukkig weet ik maandag meer! op werk doen ze niet ilijk over t feit dat ik naar t ziekenhuis moet voor controles. Gelukkig!

Met renzo ons hondje gaat het super, alleen wil hij nog niet echt lopen buiten... probeer het wel steeds vaker. Maar hij is zo verschrikkelijk bang.. tis natuurlijk ook heel koud als je zo laag aan de grond loopt haha.
    Ik verlang nog niet van hem dat hij buiten plast, dat ga ik volgende week trainen.
    Hij is heel stil s nachts wat wel erg prettig is, alleen de 2e nacht had hij het f moeilijk. De katten accepteren hem ook steeds meer gelukkig!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Net naar de tandarts geweest, poeh, zo'n zwangerschap blijkt dus echt funest voor je gebit.
    Had weleens gehoord van de uitdrukking, iedere zwangerschap kost je een tand, maar moest er altijd maar een beetje om lachen.

Maar wat blijkt, heb in mijn hele leven nog nooit eerder een gaatje gehad en nu blijk ik dus 3 gaatjes te hebben en mijn verstandskies moet er uit.
    Die verstandskies had ik wel verwacht aangezien er vorige week een stuk afgebroken was.

Ook was mijn tandvlees wat ontstoken.
    Heb dus meerdere nieuwe afspraken gemaakt. Over 3 weken gaat eerst de verstandskies eruit, 2 weken erna gaan ze mijn gebit goed reinigen, zodat mijn tandvlees goed kan genezen en weer een week daarna gaan ze de gaatjes vullen, dus ben nog wel even zoet haha.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ik heb precies het zelfde hou er ook niet van om alleen te zijn. Fijn dat jullie wel lekker hebben geslapen en dat Nina nu ook weer langer slaapt met wat meer voeding.

@ Wenrich, hoeveel weken is jullie hondje?

@ Jane, ga zo even stemmen.

@ kwebbel, balen zeg van die gaatjes en andere dingen aan je gebit. En verstandkies er uit auw, laat je dat wel bij de kaakchirurg doen?

@ Ingie, wat fijn dat het zo goed gaat met Pim.

Wij zijn vanmorgen bij de internist geweest en ook hij denkt aan een longembolie maar het lijkt hem wel vreemd aangezien mijn man veel sport geen overgewicht heeft niet rookt enz. maar goed het kan altijd daarom krijgt hij morgen een CT-scan om 11.30 en weten we hopelijk meer.

Liefs

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bijna 11 wkn maar is met de fles bijgevoed... dus loopt iets achter

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wenenr, Wat een leuke naam Renzo! Wij hebben bij onze pup, als het kon natuurlijk, steeds als hij wakker werd naar buiten tillen. Hetzij in de tuin of een stukje groen voor je huis. En als ie dan plast, begon ik te juichen en hem te prijzen voor zijn goede gedrag! Was vast een raar gezicht! hahaha! Maar rustig aan beginnen inderdaad, komt wel goed!
    Kan je hier ook nog wat foto's van hem plaatsen??

Wat balen van de meting zeg! Hopelijk is 1 van de eitjes maandag heel hard gegroeid! Ik hoop ehct niet voor je dat het afgebroken wordt! Niet na al die moeite die je nu al hebt gedaan! Sterkte met spuiten en wachten...

@Ingie, fijn dat de behandeling bij de osteopaat al zo snel geholpen heeft!

@Alicia, wij hadden ook goed ons huiswerk gedaan voordat we naar babypark gingen!:D
    Fijn dat je toch goed geslapen hebt! Ik hou er ook helemaal niet van als mijn man weg is... Gelukkig gebeurt dat eigenlijk nooit.
    Mochten jullie niet eens mee naar de efteling?? hahaha

@Jeanetjeh, voor jullie is het dus nog even spannend!! Pfff... ik hoop dat je vriend snel beter is! Helemaal nu! Hoe gaat het met jou??

@Wen75, Ah nee weer opgenomen! Hopelijk komen ze er nu dan eindelijk achter wat er aan de hand is met Jenz! Wel goed dat jij nu even kan bijtanken! Sterkte ermee meid!

@Sammie, met mij gaat het goed hoor! Het gaat inderdaad snel, al heb ik nu het gevoel dat het iets minder snel gaat... haha
    Hoe was het op het cb?

@Jane, ik heb zojuist gestemd op de meiden!

@San, wat een prachtig jurkje!!! Daar voelt je nichtje zich vast een hele prinses in!:D Echt heel mooi!

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh:
    Veel sterkte hopelijk knapt je man snel weer op na de behandeling. Het is niet anders......maar niet echt iets waar je op zit te wachten zo vlak voor je bevalling. Dikke knuf van deze kant!

Banne:
    Fijn dat het goed met je gaat!

Op het CB ging het prima. Hij zit met alles rond de gemiddelde lijn, netjes dus! Hij weegt nu 7100 gram en is 64 cm lang.
    Ook met het heupjes was alles prima. Alles was symmetrisch en soepel. Hij zou zijn beentjes nog wat verder kunnen spreiden, maar echt niet iets we zorgen om moeten maken.
    Hij was zo aan't kletsen en lachen dat hij bijna het eerste prikje niet in de gaten had....hij huilde niet eens en keek alleen een beetje naar me van: mam, wat was dat nou? De tweede prik had hij dus wel door...en ja hoor de alarmbellen gingen af!!Maar na een dikke knuffel van zijn mama was het verdriet gauw weer over! Nu moeten we 3 maart weer.

Trouwens bij ons CB zeggen ze dat groentehapjes pas zinvol zijn vanaf 6 mnd (het zou wel mogen vanaf 4 mnd, maar het voegt niet zoveel toe)....hoe zit dat dan bij jullie meiden?

10. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ chivay je spreekt het uit als djovi:D

@ babykwes het helpt echt de difrax en de infacol.
    wat leuk dat jullian zoveel lust.

@ sammie wij hadden eerst cinababy meer hielp niet.
    dus de verbouwing schiet al op.

@ jeanetjuh beterschap voor je man!

@ kwebbel je bent idd ff zoet bij de tandarts au au au:(

@ san wat een lief schattig jurkje.

@ wen sterkte meid!!!

@ jane ik ga zo stemmen!

@ wenrich vervelend voor je meid *knuffel*

@ ingie wat fijn dat het wat beter gaat.

weet ff niet meer wat er nog is geschreven sorry

vandaag voor het eerst naar het cb, de kinderarts vond jovi heel wijs en sterk:D
    zij raadde ons aan om de kleine te inbakeren.
    en de difrax en de infacol lijken hun werk te doen:D:D

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor het stemmen!

Zo weer een werkweek achter de rug.....ma,wo en do weer gewerkt. Morgenavond nog een gezellig uitje met mijn collega's in Rotterdam en dan mag papa ze de laatste fles geven en in bedje doen,

Hier nu uitgeteld op de bank

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden...

Weer even uit mijn hoofd...
    Sorry dat ik steeds maar zo half half reageer de laatste dagen..
    This hier even enorm druk de laatste weken zo met mijn oma, werken, Oona die snachts weer honger kreeg, vrij veel hoofdpijn door slaaptekort en ondertussen ook nog proberen de was bij te houden en het huis leefbaar ;)
    Lees wel elke dag even bij, maar reageren lukt niet altijd meer..

@ Missy...
    Fijn dat alles lijkt te werken! En leuk om te weten :D Vind Djovi ook leuker klinken!

@ Jane..
    Je hebt er weer een stem bij!

@ Kwebbel..
    Hè gatsie zoveel te doen bij de tandarts... Ik heb nooit gaatjes gehad, en gelukkig ook niet van de zs.. maar had wel flink ontstoken tandvlees en veeeel meer tandsteen dan normaal...

@ Jeanetjuh..
    Pffff das schrikken zeg van je man.. Hopelijk is er snel meer duidelijk! Veel sterkte!

@ WenR..
    Wanneer mag het jullie eens meezitten???? Duimen draaien overuren voor jullie..

@ Alicia..
    Ej pff.. hier nog eentje hoor die niet graag alleen is thuis.. normaal nooit zo'n bang type geweest.. maar sinds al die razende hormonen kan ik mezelf veel te veel gekke dingen aanpraten!
    Fijn dat Nina beter sliep op de 210! Wij zijn met een avondpapje begonnen, maar dat was nu nog niet zo'n succes.. morgen proberen we het eens als lepelpapje ipv via de fles... anders gaan we ook 210 proberen..

@ San..
    Mooi jurkje!

@ Sammie..
    Zo hé grote vent al zeg... Oona met 6mnd is nu 7350gr!

Hmmm toen was ik het even kwijt.. sorry!

Vandaag met Oona naar het CB geweest..
    Ze is nu 7350gr en 68cm.. Helemaal netjes..
    Haar knik in de groeilijn is dus weer helemaal goed nu... en haar slechte aankomen was dus echt puur door de 2x buikgriep en geen andere gekkigheid gelukkig! Kon ook haast niet anders.. er zit weer lekker wat spek op haar beentjes ipv die dunne sprietjes ;)

We mogen nu vanalles meer gaan geven aan haar...
    Ze krijgt nu dagelijks fruit & groente... het fruit is in de afgelopen week langzaam aan al wat omhoog gegaan... en ze krijgt nu ongeveer 1 stuks fruit... en nu mogen we langzaam de groente ook gaan ophogen.. vandaag heeft ze een heel potje (4+) op.. en hierna gaan we vers maken... voor het weekend staat er courgette met aardappel op het menu. Ook mogen we broodkorstjes & pap smorgens gaan geven...

Voorlopig blijft ze wel even aan de lactulose... zoveel nieuwe smaken komen er nu op haar af... en de lactulose mag je echt lang gebruiken... Dus even geen risico!

Moet zeggen dat ik het nu ineens nog veel sneller vind gaan zo vanaf 6mnd... ineens is er zoveel nieuws.. Zitten in de kinderstoel, buggygedeelte van de kinderwagen is tevoorschijn gekomen... volop eten nu...

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden een half jaar geleden was ik net bevallen van mijn meiden.....moest er even een traantje van wegpinken en als ik dan dit soort foto's weer terugzie kan ik het allemaal niet geloven dat ze zo klein en iel waren

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een van Naomi, hierboven is Elize

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, mooi jurkje.

@ Chivay, hoe gaat het nu met je oma?

@ Jane, wat waren jullie meisjes klein he en moet je ze nu eens zien:) ze hebben de schade goed ingehaald maar snap dat je even een traantje weg moest pinken het is allemaal snel gegaan.

Met mij gaat het opzich goed hoor heb de laatste 1,5 week best wel wat stress gehad eerst doordat we onze kat weg moesten doen en toen alle onzekerheid met mijn man nu vandaag de CT-scan en hopelijjk weten we dan gewoon meer. Ben wel weer wat meer ontspannen merk ik ook aan de baby want die wast de laatste dagen heel erg druk en ook snachts erg onrustig nu gaat het gelukkig weer beter:)

Liefs

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Hoe gaat het bij jullie?

@Chivay. Ik snpa wat je bedoeld. Ik vind het ook hele hard gaan. Nu met het draaien en door de kamer schuiven en de groente en fruithapjes. Vorige weekend hadden wij ook het zitgedeelte op de kinderwagen gemaakt,omdat Nina het liggen niet meer zo leuk vind,maar toen ze erin zat was het zo'n klein meisje dat we toch maar weer de bak erop hebben gedaan ;)
    Hoe gaat het met je oma nu?
    En hoe gaat het met jouw haaruitval? Zieje verbetering met de medicijnen?

@Jeanetjuh. Fijn dat de baby weer wat rustiger is. Apart he dat ze toch spanningen meekrijgen. Toen ik hoorde dat ik geen contactverlenging kreeg,ehb ik Nina helemaal niet meer gevoeld. Was best eng toen. Gelukkig dat ze nu wat voor je man gaan doen en hopleijk voelt hij zih dan snel beter zodat jullie kunnen uitkijken naar de bevalling.

@Jane. Ik heb gestemd. Lieve foto van hun samen. Kan me voorstellen dat je een traantje moest wegpinken. Jullie hadden ook een pittige start,maar gelukkig is alles geod met jullie meiden en kunnen jullie nu genieten.

@Eline. Hoe gaat het bij jullie?
    Al huizen op het oog?
    En is het weer een beetje rustig met je schoonmoeder.

@Sammie. Bij ons op het CB zeggen ze dat kleintjes voor 6 maanden de voedingsstoffen uit de groente en fruit nog niet nodig hebben ,maar als ze 6 maanden zijn wel. Zij raden dus aan om voor die tijd vast te gaan oefenen,omdat er met 6 maanden anders wel heel veel bijkomt. Je mag dan groente,fruit,sap,pap,brood en een tussendoortje geven. Wij zijn nu al een maand bezig met bijvoeding,zodat we alle tijd hebben.
    Ik moet zeggen dat ik veel verschillen hoor van alle CB. Wij luisteren het altijd aan en doen daarna wat wij denken dat goed is,want anders kun je het niet meer volgen.

@Banne. Flauw he dat wij niet mee mochten. Nu heeft mijn vriend ook niet veel in de Efteling gelopen hoor. Woensdagavond hadden ze 2 atracties opengestelt voor ze en verder hebben ze twee dagen zitten vergaderen. Alleen in de pauzes heeft mijn vriend een rondje door het park gelopen. Hij heeftw el allemaal plannen gemaakt waar hij Nina mee naar toe wil nemen. BEn alleen bang dat hij daar nog even geduld mee moet hebben,want denk niet dat het deze zomer al wat word.

Gisteravond heeft Nina broccoli gehad. Ik had nog wel een aardig vol bakje gemaakt dus stopte op 'n gegeven moment. Nou schreeuwen dat ze deed,dus daarna het hele bakje leeg gegeten. Dus dit houden we ook maar in het assortiment.
    Mijn vriend is weer thuis. Heerlijk. Hij had geloof ik nog beroerder dan mij geslapen. Had 's nachts nog gesmst,hihi. Gelukkig voorlopig niet meer van de scholingen.
    Vanmiddag even gezellig met mijn moeder de stad in. Hopelijk blijft het droog.

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, fijn dat je vriend weer thuis is zeg, dat heb je weer gehad.
    Kim is ook gek op broccoli, eet ze wel een paar x per week

Jeanetjuh spannend straks zeg, hopenlijk geen longembolie, pffff

Ingie fijn dat het goed ging bij de osteopaat, hopenlijk gaat het nu beter

kwebbel, ik had na mijn zwangerschap ook 4 gaatjes, echt erg.
    Het is echt funest idd

Sammie hier pas na 6 maanden met bijvoeding begonnen, kim verdroeg het natuurlijk eerder ook niet, maar miste ook niks had ik het idee. Fijn dat alles goed was bij cb

Chivay gelukkig is Oona weer aangekomen, en was het nu weer goed

san wat een mooi jurkje van je nichtje, echt leuk

Wenr wat balen zeg van die meting van je eitjes, pff

Heb mijn schoonmoeder niet meer gesproken, heb er gewoon echt even geen zin in.
    Het was niet de 1 e keer, maar meerdere keren dat ze boos was aan de telefoon ook met mij bijv.

We gaan as dinsdag naar 3 huizen kijken, allemaal vrij nieuw, uit 2001, en 2005.
    heb daar echt zin in.

Kim heeft vanmorgen voor het eerst een papfles op, ze vond het niet lekker:D
    xxxx

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chivay:
    Toch vind ik Roan niet echt een super baby….Hij zit heel gemiddeld met zijn groei. Oona heeft natuurlijk even een tegenslag gehad omdat ze ziek is geweest, en zijn meisjes ook niet fijner dan jongens? Ik weet het niet hoor….zolang onze jongen maar gezond is en lekker in z’n vel zit, dat is het belangrijkste.
    Ik kan me voorstellen dat het ineens snel kan gaan….het echte babyzijnde is er dan wel een beetje vanaf (zo hoort het ook!) Ik vind het ook super snel gaan….we moeten er maar met volle teugen van genieten!

Jane:
    Ik heb dat ook als ik foto’s van de bevalling terug zie….alleen waren jouw kleintjes veel kleiner. Ze hebben alles ingehaald en zien er nu stevig en sterk uit! Traantje pinken mag best!

Jeanetjuh:
    Tja…een spannende tijd voor jullie…..Ik hoop dat je man snel meer weet en dat jij straks met een gerust gevoel aan de bevalling kan beginnen.

Alicia:
    Ja…wij volgens ook ons eigen gevoel. Net als met die heupjes…in eerste instantie laten ze je flink schrikken, maar toen we nog eens goed naar Roan hebben gekeken vonden we zelf al dat het wel mee viel. En dat blijkt dus ook maar. Qua groente + fruit….wij wachten er nog heel even mee. Misschien over een paar weken, dan zijn we nog vroeg zat! Wel een goede tip om eerst te oefenen!
    Wat leuk dat Nina zo goed eet. Wat heb je tot nu toe bij de favorieten staan?

Ik ga gauw verder met inpakken....beter langzaam aan alles in dozen pakken dan straks alles tegelijk!

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou gisteravond was weer een drama. Maar nu een ander probleem. Hij is zo vreselijk verkouden dat hij geen lucht krijgt door zijn neus. Dus je raadt het al, krijsen geblazen. Nu een neus reiniger besteld op internet waarmee ik zijn neus kan leeg zuigen. (klinkt heel smerig) Hopen dat deze morgen in huis is.
    Verder mogen we niet klagen en gaat het een stuk beter.

20. Ik ben vandaag kinderloos :p
    Ze zijn met zijn tweetjes naar het kinderdagverblijf; komende donderdag moet ik weer beginnen met werken.
    Vandaag mag Femke dus 3 flessen drinken op het KDV, ik ben benieuwd. Vanaf volgende week krijgt ze thuis dus ook flessen als ik naar mijn werk ben, op het KDV ga ik dan juist live voeden.

Ik ga binnenkort ook naar de osteopaat met Femke, ik heb toch het idee dat er haar wel wat dwars zit. Met een bevalling van 75 minuten kan dat ook wel natuurlijk.

Deel Deze Pagina