Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Alicia, mijn vader heeft die rekening voor kim geopend, wij sparen zelf op een spaarrekening van ons, voor haar.
    Elke maand 50 euro.
    Ben anders bang dat als ze 18 is,er zomaar wat mee gaat doen.
    Maar een leuk kleed he.
    wat spannend voor je schoonzusje, 2 keer zou wel erg zijn zeg

Jeanetjuh, wat een opluchting zeg

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh wat een opluchting!

@alicia, gefeliciteerd met je schoonzusje

@wen, wel fijn dat ze het nu met eigen ogen/oren hebben kunen zien en er wat aan gedaan gaat worden! Ook fijn dat je steun hebt aan de p.medewerkster!

@all, maandag om 10.50 uur weer een echo, ontzettend spannend ( en uiteraard weer naar...) dus ik hoop dat er nu we iets zit..

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #3163 Wen1975, 5 feb 2011
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
    Beleid is vandaag bepaald. :) Vanaf vandaag krijgt Jenz 1x per dag Nexium en in alle voeding Nutriton. Dinsdag evalueren ze opnieuw om te kijken of dit voldoende is. Verder wordt er niets gewijzigd qua voeding e.d. omdat ze 1 ding tegelijk willen veranderen. In ieder geval is de diagnose nu definitief dat hij last van reflux heeft. Nu kunnen we alleen hopen en duimen dat hij nu rustiger gaat worden.

@Wendy S6 maandag met je echo, ik hoop dat hij goed is.

@Alicia Ik hoop dat het vruchtje blijft zitten bij je schoonzusje en dat ze over een paar maanden een gezonde baby in haar armen heeft.

Zo even bijtanken en eten en dan weer naar onze kleine man.

Fijn weekend allemaal verder!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wen: Duimen dat de Nexium en Nutriton hun werk gaan doen en dat Jenz minder last van de reflux zal hebben!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, volgens mij heb ik vruchtbaarslijm gespot.

Ovutest van CB geeft nog geen smiley... dus het zal nog wel niet...

maandag echo... maar zal ik morgen nog een ovutest doen of maandag gewoon afwachten?

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hee meiden,

Ik heb even snel bijgelezen. Ik ben vandaag jarig en ben de heel dag al druk bezig met vanalles! Gelukkig heb ik vanmiddag even op bed gelegen en komt iedereen vanavond pas.

@Wen75, wat fijn dat Jenz het zo goed heeft laten zien in het ziekenhuis! Ik hoop zo voor jullie en voor hem dat de aanpassing in zijn voeding gaat werken!
    En zijn eerste lachje! Wat leuk!

@Wenenr, wat een schatje is Renzo! Vooral die foto met Richard is erg leuk! hahaha
    Oeh, vruchtbaar slijm, hopelijk maandag dan goed toch nieuws!!

@Alicia, fijn dat je schoonzusje zo snel weer zwanger is. Wel erg vervelend dat het weer niet helemaal lekker gaat met bloedverlies! Ik hoop voor haar dat het gewoon goed gaat!
    Hopelijk word je gespaard bij de tandarts!

@Jeanetjeh, wat een opluchting voor jullie dat het geen longembolie is!

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Banne: Gefeliciteerd!!!!!!!

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ banne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

@ wen gelukkig weet je nu wat jenz heeft, aaah zn eerste echte lach leuk:D

@ chivay ja djovi klink leuker hahhaha.
    gelukkig gaat aalles goed met jullie kleine grote meid.

@ jane wat waren de meiden klein, en snap dat er een traantje kwam.

@ wenrich leuke foto's van renzo:D
    vruchtbaar slijm? misschien dat je binnenkort je eisprong heb:(

@ eline wat word kim groot zeg ze groei goed.

zo ff bank leggen ik denk dat ik de griep ga krijgen:x

fijn weekend allemaal

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @Wenrich, wie weet heb je nu snel je eisprong:)

@ Wen, hopelijk slaat de nexium en nutriton aan en hebben jullie snel een tevreden mannetje.

@ Banne, gefeliciteerd:D fijne avond!!

@ Missy, hopelijk zet het niet door.

Liefs

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    he dames,

ben zo'n 2weken niet geweest, heb t ook echt wel druk met alles....volg jullie wel via hyves hoor!dat gaat ook wat sneller door de www te lezen;)
    maar gaat nog steeds prima hier!sofie slaapt hele nachten nog steeds!wel met slaapzak omdat ze naar boven kruipt in dr bed.
    lachen en kletsen doet ze ook steeds meer,zo lief om te horen!
    ze begint nu ook dr hoofd meer op te tillen,maar heb van fysio wel tips gekregen want ze slaapt ook graag op dr buik dus dan tilt ze minder dr hoofd op.
    verder heb ik nog maand verlof en heb besloten om dan te stoppen met bv, want zie het niet zitten om op t werk te kolven, heb daar geen geduld voor om rustig te gaan zitten terwijl collega t kei druk heeft...en dat is bij ons nog al s t geval,
    verder heb ik t dan 4maanden gedaan en wil ook weer s wat meer tijd voor mezelf want wordt er best heel moe van...
    heb ook echt diep respect voor de mensen die t wel blijven doen!

dus dames blijf jullie hier zeker volgen,maar hoe vaak???
    via hyves zie ik gelukkig wel alles;)

wil wenr wel ff flink succes wensen met de behandelingen komende tijd!!!!!
    en heel lief pupje trouwens;)

iedereen veel succes en plezier met zwanger worden,zijn,moeder zijn!

liefs miek

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eveline:
    Hoe ging het met Femke op het KDV, aha lees het al….ze heeft zelfs al een vriendinnetje!! Jammer van de verbouwing daar. Dat wordt afzien!

Eline:
    Weer mooie foto’s van Kim, ze begint steeds meer op jou te lijken! (nu ken ik je man niet, maar ze lijkt echt wel op jou!) Wat een grote meid is het al!
    Is alles weer een beetje rustig rondom je schoonmoeder?

Wen&R:
    Geen dank! We hopen gewoon met z’n allen dat het bij jullie ook snel raak zal zijn. Mijn duimen draaien op volle toeren!!!! Succes maandag!
    En wat is renzo een liefie! Wat een ukkie naast jullie kat!

Chantal:
    Zo..ook al aan’t fruit. Best vroeg of niet? Moest dat op advies van het CB omdat Liz zo hongerig is?
    Met de verbouwing gaat alles goed, wel druk hoor! Maar we moeten nog even volhouden en dan kunnen we gaan geniet van ons mooie stulpje!

Jeanetjuh:
    Dat is goed nieuws zeg! Had het al enorm met je te doen. Hoe voelt je man zich verder? Is hij wel gewoon thuis? Nu door naar maandag, dan hopelijk meer duidelijkheid.

Wen:
    Het is idd fijn dat Jenz in het zkh hetzelfde als thuis heeft laten zien….ligt dus echt niet aan jullie! En misschien een domme vraag…maar wat is een reflux? Ken het namelijk niet.

Alicia:
    Een goed idee van je om alles langzaam in te voeren. Ga dat zeker ook doen! Over een paar weken eerst eens met groenten beginnen en eens kijken wat hij daar van vindt.
    Bij ons is het druk. Daar waar mogelijk klussen (wil Roan niet steeds weg brengen) Dingen regelen en uitzoeken…we hebben zowaar nog geen tijd om spullen te gaan kopen! Gelukkig hadden we gisteren een gaatje! We moeten nog even volhouden, straks kunnen we genieten!
    Wat erg voor je schoonzusje! Hopelijk gaat alles goed. Twee miskramen wil nog niet meteen het ergste zeggen…een vriendin van de sportclub heeft drie miskramen gehad en daarna ‘gezond’ zwanger geworden. Ze is onlangs bevallen van een zoon. Maar als het mij zou overkomen dan zou ik er ook niet gerust op zijn. Sterkte!

Kwebbel:
    Grappig….Roan zit onder het eten ook smakelijk toe te kijken!

Banne:
    Lang zal ze leven , lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Hieperdepiep HOERA! Gefeliciteerd! Met je volgende verjaardag ben je moeder!!!!

Missy:
    Doe rustig aan, hopelijk gaat de griep jou voorbij!

Miekje:
    Leuk weer even te horen hoe het met Sofie gaat.

Zo iedereen weer gehad....fijn weekend verder!

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Oh meiden kwam net nog een filmpje op m'n iphone tegen....ze waren net een paar dagen thuis

http://www.youtube.com/watch?v=tMuLlMoXkXE

Spijt dat ik niet meer van die filmpjes heb gemaakt....wou hem graag delen met jullie

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane.. Wat een schitterend filmpje!

@ WenR... Spannend maandag.. ik duim voor je..

@ Wen... Toch reflux! Niet fijn, maar wel heel prettig dat er nu iets concreets is waar iets mee gedaan kan worden! Hopelijk gaan de nexium en de nutriton snel zijn werk doen! Sterkte!

@ Banne... Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Sorry even snel rondje.. probeer snel weer eens goed bij te kletsen..

Hier nog steeds een nachtspookje & wallen oprollen ;)
    Hopelijk komen we snel weer een beetje in een ritme..
    Zijn nu begonnen met pap 'savonds.. maar echt een succes is het nog niet... Naja.. komt vanzelf wel ;) We puzzelen rustig verder....

Met mijn oma gaat het met sprongen vooruit de laatste dagen... ws mag ze zelfs maandag of dinsdag naar huis!!! Echt ongelofelijk... 3 weken geleden reden we nog hals over kop richting brabant met de gedachte dat we ws afscheid zouden gaan nemen.... en nu kijken we weer vooruit... Fijn hoor..

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Mooi filmpje!

@Sammie Reflux is dat het maagzuur terug de slokdarm in stroomt en het voedsel dus ook weer terug komt. Jenz heeft de verborgen reflux, want hij slikt alles weer terug en geeft af en toe een mondje terug. Anders zou het er met golven uitkomen.

@Chivay Wat een goed nieuws dat je oma alweer bijna naar huis mag!

@Banne Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je leuke cadeautjes gehad?

@Missy Beterschap meid!

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Wat een eluk filmpje. Echt een leuke herinnering vind ik dat. wij hebben ook een heleboel filmojes van Nina. Van de eerste keer rollen,eerste geluidjes,groente eten. Ik vind filmpjes helemaal leuk en kijk ze vaak nog terug,want het gat toch best snel allemaal.

@Chivay. Wat een geod nieuws van je oma. Helemaal top. Een zware tijd voor jullie met dat heen en weer rijden,maar gelukkig met een heel geod einde. Super meid.

@Wen. Toch een reflux. Wel iets minder maar gelukkig dat ze nu weten wat er aan de hand i en ze kunnen gaan behandelen. Sterkte ermee.

@BAbykwes. Ik heb jou al een paar dagen gemist. Alles goed bij jullie? Of ook zieken in huis?

@Banne. Nog gefeliciteerd. Laatste verjaardag met z'n tweetjes. Heel apart idee vond ik dat toen.

@Sammie. Lijkr me inderdaad een erg drukke tijd voor jullei. Heb je geod dat je Roan niet altijd weg wil brengen. Het gaat zo snel met de ontwikkeling dat ej daar echt van moet genieten. Nog een maand en dan zitten jullie lekker in jullie huis en kun je met z'n drietjes gaan genieten.

Met mijn schoonzus gaat het redelijk. Het bloeden is minder geworden en bijna over. Ze heeft geen vruchtje gezien,dus ze zijn zelf positief hierover de zwangerschap en denken nog zwanger te zijn. We hopen dat het blijft zitten,een echo zal het uit moeten wijzen. Ik moet wel zeggen dat wij er heel tegenstrijdig over denken. We hopen natuurlijk dat het vruchtje blijft zitten,maar maken ons gelijktijdig ook zorgen als het blijft zitten. Wij zijn van het idee dat als het vruchtje niet geod is,het afvloeit. We vragen ons af of dit vruchtje misschien ook niet goed is en eigelijk had moeten afvloeien,maar door de rust nu blijft zitten. Misschien een rare gedachte,maar voor ons en mijn schoonouders voelt het heel tegenstrijdig. Snappen jullie?

Nina heeft gisteravond een stuk brood van mij te pakken gehad. En heerlijk dat ze het vond. Ik dacht dat ze het niet weg kon krijgen,maar toen ik het wilde pakken,slikte ze het snle door. Wist niet dat ze zo breed kon glimlachen,hihi.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Snap je gevoel wel, maar een bloeding kan ook een andere oorzaak hebben natuurlijk. Ook zijn er vrouwen die de eerste maanden van de zwangerschap toch nog menstrueren.

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

banne nog gefeliciteerd met je verjaardag .

veel kado's gehad?

wendyr spannend maandag mijn duimen draaien.

wendy fijn dat jenz medicijnen krijgt en nexium is goed spul mijn vriend slikt ze ook zijn kleje sluit niet en daardoor kwam ook alles omhoog maar met nexium vormen ze een vliesje waardoor dit niet kan gebeuren. succes verder.

o o o nina wat ben je een boefje brood van mama opeten.
    vond je het wel lekker.

hhhhmmmm chivay jammer dat de kleine aan het spoken is .

verder weet ik het niet meer sorry dames.

gisteren hebben we onze trouwringen uitgezocht ben helemaal verliefd en dinsdag mag ik mijn jurk weer aan wil er toch nog een jasje of sjaal bij hebben .

fijne dag allemaal
    groetjes sandra

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne nog gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Jane wat een super lief filmpje van de meiden:) Je kunt je toch ook neit meer voorstellen dat ze zo klein zijn geweest.

Alicia spannend hoor met je schoonzusje. Ik hoop dat het vruchtje blijft zitten. Zou wel heel erg sneu zijn als ze een 2e miskraam krijgt:(

Sammie wij zijn idd vroeg met fruit begonnen. Een week eerder dan ze officieel mag, maar goed ze vind het heerlijk en reageert er erg goed op. Gelukkig geen allergieeen. En het CB had ook de vorige keer wel gezegd dat we met vier maanden mochten beginnen, dus ik dacht dat weekje doet het hem ook niet meer:)

Nou ik ga lekker bankhangen, want het is gisteren erg laat geworden blehhh. Fijne zondag allemaal!

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

even snel
    alles gaat goed hier hoor maar heb t erg druk gehad met van alles en nog wat en ineens is de dag dan al weer voorbij en lig ik in bed dan lees ik alles even snel bij op mn telefoon maar is lastig reageren sorry meiden
    morgen hoop ik iets meer tijd om te reageren

zo meteen dan eindelijk naar harry potter jeeejjj!!

fijne dag
    liefs

Deel Deze Pagina