hoi meiden, jeanetjuh veel plezier hopelijk is alles in orde. wat is nina toch een schatje om te zien en volgens mij vermaakt ze zich wel in de kinderwagen. sammie fijn dat het huisje weer aan kant is en leuk dat roan gedoopt word als wij ooit kinderen mogen krijgen dan laten wij het zeker dopen . fijne dag allemaal. groetjes san
Hey ladies, Bedankt voor jullie reacties! Haar naam na heel lang zoeken vonden we het en het sprak ons meteen aan! Zulay is haar roepnaam Aaliyah 2de naam. De bevalling is me echt meegevalle. Heb wel een totaal raptuur gehad dus de nodige hechtingen zitten erin mevrouw kwam ineens als een torpedo eruit!!!! Kreeg rond 14 uur last van me buik om de 10 min. tussen daarna met regelmaat om half 7 om de 5 min vriendlief was gelukkig optijd thuis! Half 9 stond me vs voor de deur met om de 3 min weeen had 7 cm ontsluiting tot hier ging het allemaal prima uit te houden. Rond half 10 waren we in het geboortecentrum toen begonnen de weeen heftiger te worden heb 1 x gedacht nou ik weet niet of ik dit nog heel lang vol hou maar die gedacht heb ik snel uit me hoofd gezet want zo denken hheeft geen zin! Die persdrang is echt een raar gevoel! Nou de vs moest wel ff helpen om me kleume meis over me stuitje heen te lkomen en na een paar keer persen zei ineen nou nig ff een paar keer persen dus geeft neu alles wat je hebt maar niet wetende dat mevrouw er gelijk uit wou komen dus ze lanceerde zich echt uit mij! Ik schrok heel ff meee niks veoeld geen pijn. Toen was me kleine meis er om 00:18! Nou bleek uitgescheurd te zijn niemand had gedacht dat ze in eens zou komen. Nouballes goed moest wel gelijk naar de o.k. om gehecht te worden nou ruggeprik gehad! Dit was iets minder heb een hekel aan naalden! Nou dat was ook weer gebeurd naar me kamer volgende dag begon met hoofdpijn dacht nog nou goed hoort erbij na een bevalling maar het werd steeds erger kon geeen licht daglicht tv geluid if wat dan ook meer verdragen nou 3 dagen zo rond gelopen toen toch maar een controlle uitgevoerd bleek dat tijdens de euggeprik her gaatje wat dan gemaakt word niet is gaan dichten waardoor erdus hersen vocht naar buitenlekte! Gelukkig kon dit opgelost worden binnen enkele minuten moest weer geprikt worden un me rug gaatje werd gedicht met mijn eigenbloed hoofdpijn verdween als sneeuw voor de zon! Dus pas sinds gister echt kunnen genieten van alles wat erbij komt kijken met zn kleintje! Bevalling was dus minder erg dan de hoofdpijn die ik daana had! Klinkt misschien raar maar de de hoofdpijn was evht niet normaal meer. Nou zal snel proberen foto's te plaatsen van me kleine meis zn schatje! Morgen morgen gaan we lekker naar huis! Tot snel Liefs
o lovelyme wat snel is het gegaan en wat vervelend die hoofdpijn gelukkig is het nu over . jammer dat je zo uitgescheurt bent vervelend hoor . ben heel benieuwd naar jullie kleine prinsesje. groetjes san
@20 weken echo Bij ons werd er eigenlijk niets over gezegd in het zkh hoeveel mensen erbij mochten zijn. Verschilt dus heel erg per zkh/vk/bureau. @Alicia Mooi kindje is Nina hoor, erg leuke foto. @Lovely Me Balen dat je zo uitgescheurd bent, maar op zich een snelle bevalling zo te horen. Vervelend dat je zo'n hoofdpijn had erna door de ruggenprik, maar fijn dat ze de oorzaak hebben gevonden. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's van de kleine meid. @dopen Nee hier wordt er niet gedoopt. @Jeanetjuh Leuk dat je je moeder meeneemt met de echo, ik ben er benieuwd hoe ze het vond om haar kleinkind te zien. Hier weer een halve werkdag erop zitten, nu hoef ik donderdag pas weer een halve dag. Ik hoef nu nog maar 8x naar werk tot aan verlof, hoe bedoel je aan het aftellen? Morgen weer naar de fysio, daar zie ik wel een beetje heel erg tegenop. Vorige keer heb ik zo'n pijn gehad, ook de dag erna, maar ja laat het maar over me heen komen. Fijne avond allemaal!
Bedankt voor de lieve reacties op de foto's van Nina. Dat vind een moeder trouwens altijd leuk om te horen Wij zijn helemaal trouts op onze dochter. Wist dat kinderen leuk zijn.,maar een eigen kindje is helemaal super. @Lovelyme. Dat is inderdaad best snel gegaan. Ik vond de ruggeprik wel meevallen met het zetten,maar ik heb daarna geen last van hoofdpijn gehad. Dat is wel een tegenvaller dan. Ik hoop dat je niet veel last van je hechtingen hebt en lekker kunt genieten van je dochter. @Wen75. ik hoop dat je fysio morgen meevalt en dat je dit keer niet zo'n last hebt. @dopen. Wj doen dat niet. Wij hebben verder niet echt iest met het geloof en van huis uit ook twee verschillende,dus dat is ook nog eens lastig. Willen Nina wel dingen bijbrengen zoals;kerst en de betekenis ervan en meer van dat soort dingen en als ze zelf verder daarin wil, zullen we haar daarin steunen. Maar vooralsnog gaan wij niks doen. Nina spuugt sinds 2 weken ontzettend veel uit na de voeding. Was normaal zei het bureau vanwege het maagklepje,maar ik vind het niet meer normaal. Ze is wel steeds tevreden en daar kijken hun na,maar Nina is gewoon een makkelijk kindje,maar ik vind het niet normaal dat 1/3 deel ongeveer weer terug komt. Vanmiddag maar eens Nutriton gehaald. Dan gaan we zelf maar eens proberen of dat helpt en ze meer binnenhoud. Het bureau heb je wta dat betreft ook niet veel aan.
er is weer lekker veel geklets @ jeanetjuh hoe was je echo? en fijn dat jullie vakantie leuk was. ow ja leuke kinderwagen hele mooie kleur. @ alicia wat is nina een plaatje, leuk hoor dagje dierentuin. @ wen ja lekker he aftellen tot je verlof, de mijne gaat 20 november in. @ lovely me snelle bevalling hoor, ben ook benieuwd naar de foto's. @ eline ja idd een doek of spons in je auto en s'ochtends ff laten draaien. @ banne ja wij zijn super blij met die kroonlamp heeft me vriendlief zelf gemaakt. @ ego ik heb sinds gisteravond en vandaag af en toe steken in me vagina is dat van het indalen? zelf dacht ik van wel.
Sammie wij laten Liz ook dopen. Waarschijnlijk 5 december of 10 december. Jeanetjuh hoe is de 20 weken echo gegaan? Hopelijk is alles goed! Kwebbelsnoes hoe gaat het met jou? Gaat het al wat beter met het ritme van Jelmer? Alicia wat super dat Nina het zo goed deed in de dierentuin! Wij zijn vandaag voor het eerst naar de supermarkt geweest. Ging echt super. Ik voelde me echt trots zo achter de kinderwagen. De laatste 2 dagen slaapt Liz door van 12 tot vijf snachts. Ook wel lekker moet ik zeggen. Vanmiddag heerlijk geshopt voor mijzelf. Echt heerlijk!
@lovelyme: qua snelheid ben je ongeveer net zo snel als mij! Bij mij begon het begin van de middag en roan is rond de klok van tienen 's avonds geboren. Wat apart dat je hersenvocht verloor, dat je een ruggeprik heb gehad voor de hechtingen. Had je daar zelf om gevraagd? Bij mij ging dat zonder verdoving voor zover ik weet.(ik was helemaal overdonderd van onze kleine dat ik me daar niet zo mee bezig heb gehouden) Fijn dat je nu lekker kunt gaan genieten van de kleine zulay. Ik wacht je foto af....
Hey meiden, ik lees elke dag vluchtig bij, de puf om te reageren heb ik helaas niet. Om dit moment pink ik helaas elke dag wel een traantje weg. Zit dus niet helemaal lekker in me vel. maar oke we moeten verder. Me duphaston is gelukkig op, dus nu weer wachten op me ongesteldheid. En dan kunnen we daarna weer de clomid gaan opeten. Wat een feest weer. Sorry hoor meiden maar moet het even van me af typen. liefs van pluisje
De echo was helemaal goed we waren zo blij het is toch best we spannend he. Heb wel 2 moederkoeken ofzo snapte het niet echt maar kan geen kwaad zal morgen de verloskundige eens bellen wat het nou precies inhoudt. We hebben een envelop met de echo foto van het geslacht en een briefje erbij maar die laten we lekker dicht @ dopen, wij gaan ons kindje ook niet dopen. @ Lovelyme, wat een snelle bevalling. Wat vervelend van je hoofdpijn en je totaal ruptuur hopelijk ben je snel herstelt en kun je lekker gaan genieten van jullie meisje. Ben erg benieuwd naar de foto. @ Wen, dat gaat snel zeg. Heerlijk lekker aftellen en succes bij de fysio morgen.
@ Chantal, fijn dat je lekker hebt kunnen shoppen ik zie mezelf ook al lopen @ Pluisje, vervelend dat je je zo rot voelt. Kun je er goed over praten met je vriend? En moet je vriend ook niet wat testen onder gaan in het z'huis nu jullie een jaar bezig zijn?
Hey ladies, Ik heb zelf niet gevraagd of ik een ruggeprik kon krijgen. Me vs zei dat ik zodanig was ut gescheurd iets met me kringspier ofzo dat het gehecht moest worden door een gyn en dat verdoven gewoon nodig was heb ook niet zelf gezien hoe erg het wad dus ja heb het maar over me heen laten komen. Morgen zijn we weer thuis zal proberen ff tijd vrij te maken om foyo's te plaatsen enzo maar eerst ff lekker thuis settelen met zn 3tjes. Wat de hechtingenbetreft heb er geen last van. Llast vind ikeel om boodschapnr2 te doen op de toilet ivm niet mogen persen enzo . Ach zal ook wel weer goed komen. Liefs
@Lovelyme, wat een bevalling meid! Hopelijk ben je er snel weer bovenop en krijg je niet zoveel last van de hechtingen! Nu lekker genieten van de kleine Zulay! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto! @Missyf, Wow, zelfgemaakt! Nou is ie nog mooier! Complimenten voor je vriend! Jammer voor mij dat ie nergens te koop is... @San, ik heb op 28 okt. m'n eerste echo! Eindelijk! Sommige broeken zitten al niet zo lekker meer. Maar ik wil pas wat kopen als de echo helemaal goed is.. Hahaha Wanneer mag je je jurk weer aan? Is elke keer weer leuk! Bij de Stokke heb ik er trouwens geen last van dat ik ergens tegenaan stoot. En ik ben ook maar 1.60! @Alicia, ik kan me voorstellen dat je trots op Nina bent. Volgens mij doet ze het uitzonderlijk goed?! Echt een schatje om te zien! En over het buro heb ik vaker gehoord dat je er niks aan hebt! Gelukkig heb je zelf ook wat ervaring met kleintjes! @Chantal, kan me voorstellen dat je helemaal trots achter de kinderwagen loopt! Leuk dat je even lekker hebt kunnen shoppen voor jezelf! @Pluisje, kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is voor je! Hopelijk krijg je toch snel positief nieuws! @Dopen, wij willen ons kindje wel laten dopen. Ik heb zelf niet heel veel met het geloof dat ik naar de kerk ga of iets dergelijks. Mijn man wil het zowiezo wel doen. Ik vind het zelf ook wel mooi om te doen. Ik had in vaticaanstad een gebedje gedaan dat we zwanger zullen zijn. En dat is toch uitgekomen.... @Wen75, wow nog maar 8x naar je werk! Dat is lekker zeg! Sterkte bij de fysio! @all, ik heb toch nu al dat sommige broeken niet zo lekker meer zitten! Vooral 's avonds... De wat hogere nette broeken van m'n werk pas ik al niet meer.. Alleen nog wat spijkerbroeken!
@Lovelyme. Dat met moeite op de wc ken ik ook. Ik heb dat ook heel erg gehad. Mocht wel drukken,maar durfte dat zelf niet. Was bang voor de hechtingen. Heb daar iets voor gehad,zodat ik niet zo hard hoefte te drukken. @Sammie. Zonder verdoving hechten ze volgens mij niet hoor. Alleen heb je helemaal niet door dat ze je verdoven,je bent zelf dan helemaal overdonderd door alles. Dat had ik in ieder geval. @Jeanetjuh. Wat fijn dat de echo goed was. Jullie dus ook een envelop met belangrijk nieuws Ben benieuwd of jullie nog gaan kijken @Banne. Ik hoor het altijd op mijn werk over het bureau en hun slechte adviezen. Ik heb daardoor niet zo heel veel vertrouwen in hun. Ik ben blij dat iik al zolang met kinderen werk,daardoor voel ik me niet onzeker,al is het met je eigen kindje wel anders. Gelukkig zijn wij beide nuchter en proberen zelf oplossinge te vinden. Je past al bijna niet meer in je broeken dat gaat snel LEuk toch,dat gaat het steeds echter maken. En bijna de echo,dan kun je eindelijk naar je kleintje kijken.
jeanuthje@ wat leuk van die envelop! En knap dat jullie het niet willen weten, ik zou gek worden van de spanning. Maar ik kan er gelukkig wel goed over praten, met me zus moeder en natuurlijk met me moppie. Maar nee we hebben nog niet de gyn gebeld, we wachten dus deze maand weer af. En dan bel ik wel weer eens voor een afspraak. En als het dan nodig is dan voor nog meer onderzoeken. liefs
@Alicia, ineens de laatste 2 dagen gaat het snel lijkt wel.. Misschien lijkt het nu zo en is m'n buik morgen weer wat geslonken.. Haha @Jeanetjeh, ik was helemaal vergeten op jou te reageren.. Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!! Vind het heel knap dat jullie een envelopje hebben en er niet in kijken.. Ik zou dat absoluut niet kunnen! Maar ik wil ook heel graag van te voren weten wat het wordt.
San het gaat hier goed hoor alleen erg druk met de meiden, visite etc. Kom snel weer bijlezen, heb wel nieuwe foto's op m'n Hyves geplaatst. Kom er snel ook hier wat plaatsen als ik de tijd er voor vind
ha dames, @jane heb je foto's gezien, Lief!!!! snap dat je druk bent, hopelijk kun je tussendoor ook beetje rusten! @jeanetjuh welkom terug!zag bij jou ook op hyves dat je leuke vakantie hebt gehad!!heerlijk! leuke kinderwagen ook! fijn dat je 20wkn echo goed was!!die envelop was bij ons snel open, en manlief kon t ook niet weerstaan...ben benieuwd hoe lang jullie je in kunnen houden @pluisje Snap goed dat je sip voelt.....gewoon je gevoelens van je af schrijven hier!wel fjn dat je er thuis ook over kan praten! hopelijk krijg je snel duidelijkheid! @lovelyme pffff pittig zo'n bevalling, zeker met zo'n totaal ruptuur...en dan die hoofdpijn.... hopelijk gaat alles nu snel voorspoedig en kan je lekker genieten! @wen75 lekker he aftellen voor je verlof, ik nog 3 dagen! @banne snap dat je nog ff wacht met broeken kopen, nog 10dagen geduld hebben @all ben vandaag ff terug gefloten door m'n eigen lijf, korte nacht, lange dag werk en toen gelijk ronde lopen, kreeg op t laatste ff flink harde buik, zaktte redelijk snel weer, maar bleef ff vervelend...toch iets teveel van t goede bij 35wkn..... gelukkig kan ik werken bijna wegstrepen, dus woensdag maar korter rondje lopen na dag werken.... verder gister de 4de verjaardag van onze hond geviert, lekker naar strand en daar ook nog ff wat gedronken, heerlijk in de zon!! iedereen slaap lekker! x miek
Hoi dames, jeanetjuh wat geweldig een goede echo helemaal blij voor jullie. lekker genieten je bent op de helft. Banne77 ik mag dinsdag 26 okt mijn jurk weer aan heb er weer z'n zin in . Straks ben je net zoals jane zwanger van een tweeling omdat je broeken niet meer zo goed passen. heb je ook al een buikfoto? jane wat een geweldige foto's en waar heb je die schaap vandaan geweldig. pluisje fijn dat je je ei kwijdt kan bij familie en je moppie. fijne avond allemaal oja morgen mag ik op de beurs staan in chorichem op de familie beurs weet niet of er nog meiden zijn sta stofzuigers te promoten. groetjes san