Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne gefeliciteerd met je verjaardag! Had er helemaal over heen gelezen.....

Wendy hoe gaat het met jullie hondje? Lees net op hyves dat je het even niet meer weet met jullie hondje?

Babykwes veel plezier bij Harry Potter!:D

Alicia wat schattig van Nina dat ze zo jouw brood opeet hahaha. Liz vond de eerste fruithapjes niet zo lekker en nu opent ze het mondje al als ik er aan kom met de lepel. Ben zo benieuwd hoe ze straks op al het andere eten reageert. Wanneer zijn jullie begonnen met papflessen?

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zooo... Hier een meisje onder zeil..
    Dit keer met flink wat pap in haar buikkie... Hebben het als lepelpap gegeven, dus hopelijk genoeg vulling om de nacht door te komen!! Helaas had ze daarna nog wel duidelijk zuigbehoefte en veel meer moeite met in slaap vallen..
    Naja... we duimen iig flink dat we vannacht mogen doorslapen...
    Vannacht heb ik 3 kwartier met haar naar babytv zitten kijken.. weer honger, maar ze zat al boven de hoeveelheid die ze mag.. dus ik kon haar echt niets geven... gelukkig was babytv een goede afleiding en viel ze daarna weer in slaap..

Druk weekend achter de rug..
    en overdag is Oona echt de vrolijkheid zelve ;)
    Ondanks de flinke drukte op een verjaardag & in het zh bij mijn oma vandaag hebben we alleen maar een goed lachse en lief meisje gehad.. Heerlijk... Eerst kon ze slecht tegen drukte, maar denk dat het kdv echt meehelpt dat ze veel beter tegen drukte kan nu!

Vandaag heeft ze haar eerste broodkorstje op..
    Naja op?? ;) Ze heeft heerlijk zitten sabbelen en soppen... en vond het echt lekker.. maar veel kwijlde ze gewoon weer mee naar buiten ;) of hoeste ze eruit..

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer bij....heb alles gelezen, maar geen puf meer. Ik heb net een torenhoge wasmand weg staan strijken. Door alle drukte was het blijven liggen! Ben blij dat het weer klaar is!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer vandaag. Misschien morgen weer!

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Ja was wel een grappig gezicht van Nina, Sta er ook wel versteld van dat ze het zo makklijk weg kreeg. meestal komt het de eerste keer er weer uit en word er gehoest,maar nina sabbelde het zo weg. Ze is haast niet meer te houden qua eten nu zeontdekt heeft dat er ook vast voedsel bestaat.
    Wij geven haar nog geen papfles. Ze slaapt zonder ook prima en wij willen als laatste de tarwe toevoegen. Is best zwaar voor de darmen en er komt nu al zoveel bij qua eten dat wij het zo wel even goed vinden. Gister heeftw e wel weer brood gehad met iets boter erop,maar dat was wit brood.

@Chivay. Wat fijn dat Oona zo lief is. Ideaal als je haar zo mee kunt nemen. Is het al bekend wwanneer je oma naar huis mag?

Zo nu evemn naar de tandarts. Zie er flink tegenop. Hoop zo dat alles geod is. Ik ben niet zo'n liefhebber van de tandarts en nu na de zwangerschap helemaal niet.

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia S6 bij de tandarts, ik hoop dat het allemaal meevalt.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden ik reageer straks even, ben opweg naar rijnstate voor mijn 2e folikel meting.

Heb al aantal dagen vruchtbaar slijm... :D dus ik hoop op goed nieuws!

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, heel veel succes. Ik ga voor je duimen hopelijk eindelijk eens echt goed nieuws voor jou.

@ Wen, hoe gaat het nu met jenz?

@ Miekje, leuk wat van je te horen fijn dat het allemaal goed gaat.

@ Alicia, haha wat grappig van Nina. Maar ik sluit me bij kwebbel aan over je schoonzusje je hoort het idd vaker. Een vriendin van me heeft 3 maanden gevloeid en er was helemaal niks mis met het kindje het kan allerlei oorzaken hebben, hopelijk gaat het gewoon allemaal goed. Succes bij de tandarts.

@ Chivay, wat een super goed nieuws over je oma.

Liefs

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!!!!! :D

alicia: hopelijk voor jou geen gaatjes!!!!

jeanetjuh: jippie! Vanaf vandaag mag je kleintje gewoon komen :D Ben erg benieuwd!

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ondertussen weer terug.. .het spreekuur liep dik 3 kwartier uit :O man... wat naar...

Ik heb aan de ene kant een eitje van 9mm.. dus die ligt klaar voor volgende maand... en andere kant een eitje van 11.... ze springen bij 18-20mm... dus nog even.
    Mijn eitje is dus in 1 week tijd 2mm gegroeit maar... zucht..
    We gaan nu dus met dosis omhoog, net bloed moeten prikken, weer bij dezelfde man als laatst haha leuke man trouwens :p en krijg vanmiddag te horen hoeveel mijn dosis omhoog gaat, waarschijnlijk ga ik het dubbele spuiten van wat ik nu deed.... :S en moet ik eind van de week terug komen voor mijn 3e FM..

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, balen dat je meer moet gaan spuiten maar wel fijn dat de eitjes wel groeien.

@ Kwebbel, ja de baby mag nu komen:) het rommelt al en paar dagen savonds maar dat zegt helemaal niks he.

Wil er iemand nog wat bij babywalz bestellen heb nog een paar kortingscodes.

Liefs

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Dat kan je wel zeggen, ik vervloek die dingen nu al..haha..en ik moet nog wel eventjes:x

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

zo eindelijk even tijd om te reageren

@jeanetjuh
    jeeejj 37 weken lekker hoor! en al flink aan t rommelen das alleen maar goed allemaal voorwerk;)
    hoe is het met je mannetje??

@alicia
    hoe was het bij de tandarts?
    haha lache die nina zomaar brood uit je handen geweldig!!
    denk dat ik julian ook is een korstje brood geef voor hij het ook uit mijn handen trekt:D

@chivay
    wat goed nieuws zeg van je oma!!!

@sammie
    kan me voorstellen dat je het druk hebt met alles zeg en helaas die was strijkt zichzelf niet:x

@wen
    hopelijk helpt de dubbele dosis!

@nbroen
    balen hoor van je krukken dan duurt het wel lang voordat de kleine er is:( sterkte

@miek
    fijn dat het zo goed gaat met sophie!

@wen
    hoe gaat het met jenz en jullie??

sorry dat ik zo weinig heb gereageerd de afgelopen dagen maar ik heb hier een mannetje die heeft besloten om elke middag te gaan krijsen behalve als we met hem rond gaan lopen maar ik kan toch moeilijk de hele middag blijven lopen
    niks is goed fles niet groente niet en zelfs de liga niet snap er niks meer van;)

fijne avond allemaal
    liefs

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @All, bedankt voor alle felicitaties!
    Ik heb vooral veel verwennerij voor mezelf gekregen!:D Lekkere creme van Rituals, waardebon voor Parfumerie douglas en nog meer heerlijk spul! En voor de kleine nog een muziek knuffel (woezel)
    Het was een gezellige avond. Overdag wel een beetje te druk geweest en nog niet alles gedaan wat ik wilde doen. haha

@Jane, wat een leuk filmpje van de twee kleine meiden! Wat waren ze nog klein toen... Ze hebben het echt heel goed gedaan! Het zijn sterke meiden! Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je niet meer filmpjes hebt gemaakt. Maar ja, het was ook zo'n hectische tijd toen..

@Chivay, wat heerlijk dat je oma zo snel vooruit gaat! Dat is geweldig nieuws!

@Alicia, hahaha die Nina! Snelle meid dat het brood al te pakken had!
    Ik ben benieuwd hoe het met je schoonzusje is! Spannende tijd voor hun!
    Hoe was het bij de tandarts?

@San, leuk de trouwringen uitgezocht! En morgen lekker je jurk nog een keer aan! Ik vind een sjaal altijd wel mooi staan..
    Geniet ervan meid!

@Wenenr, pffff... een hogere dosis. Ik heb echt met je te doen meid.. Hopelijk dan eind van de week goed nieuws! Wel fijn dat ze niet allebei even groot meer waren!
    Hoe is het met Renzo?

@Jeanetjeh, een heerlijk gevoel dat de baby nu mag komen.. Wil je thuis bevallen?

@Babykwes, wat vervelend dat Julian in een krijs fase zit!! Hopelijk is het snel over!

@Wen75, hoe gaat het met Jenz nu? Is hij nog steeds in het ziekenhuis?

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier weer even een update van mijn kant:

Het grote overleg is uitgesteld naar morgen, dus moeten nog even wachten. Wel is de arts langsgeweest en we zijn het erover eens dat we op de goede weg zijn maar er nog niet zijn. Ze gaan proberen om hem deze week naar huis te laten gaan, meer weten we ook niet. De medicatie + nutriton lijken aan te slaan, alleen nu heeft hij heel veel last van krampen. Echt zo zielig, want huilt hij daarom weer heel veel. Maar goed, morgen maar even afwachten of ze iets gaan veranderen.

Verder hou ik het hier even bij, vandaag weer de hele dag in het zkh geweest. Veel gesprekken gehad met arts, verpleging, pedagogisch medewerkster en maatschappelijk werk. Jenz was ook elke keer weer lang bezig na zijn voeding met huilen e.d., dus ben nu wel even weer leeg. Duik lekker mijn bedje in. Sorry dames!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

san leuk trouwringen uitgezocht, weet nog toen wij dat deden, en 3 maart zijn we alweer een jaar getrouwd, gaat zo hard

banne nog gefeliciteerd met je verjaardag, leuke dag gehad?

Chivay wat zwaar je nachten zeg, pfff, knuffel

Alicia viel het mee bij de tandarts?

Wenr jammer dat je meer moet spuiten, maar gelukkig waren de eitjes wel wat gegroeid.
    Hoe gaat het met jullie hondje?

Wen, er komen wel betere tijden.
    Kim huilde de 1 e 7 weken ofzo 7 uur per dag, ik dacht dat ik gek werd.
    En nu is het zon makkelijke baby

Vanmiddag gaan we naar 4 huizen kijken, ben benieuwd.
    Met mijn schoonmoeder gepraat van de week, zij zei niks, deed net of er niks was.
    Dus ik zei wil even erover praten.
    Ze vindt dat we nog 2 jaar in dit tuinhuisje moeten blijven, en moeten sparen.
    Dit huisje is veel te krap, en stort bijna in, snap dat niet.
    Zegt ze opeens, i love you.
    Ik denk dat ze psychisch niet helemaal in orde is.

Kim zit nu voor de helft weer op de standaard flesvoeding, en dit gaat goed. Ben zo blij

xxx

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Wat zielig dat Julian zo juilt 's middags. Ook raar,omdat hij dat nooit deed. heb je misschien iets veranderd in zijn schema?

@Banne. Leuk allemaal verwennerij voor jou. Volgens jaar een kleintje erbij op je verjaardag. Ik vond dat toen zo'n raar idee.
    Hoe gaat het met je?
    Schiet het kamertje al op?

@Jeanetjuh. 37 Weken alweer. Dan mag het komen he. Heb je nog een gesrek in het ziekenhuis voordat je gaat bevallen? En mag je nog op de verloskamer kijken?

@Eline. Oh leuk huizen kijken. Spannend hoor. Ik hoop dat er wat bij zit voor jullie. Fraai van je schoonmoeder en dan zeggen dat ze van je houd. Ik zou het denk ik een beetje benauwd krijgen als mijn schoonmoeder dat tegen mij zou zeggen. Dat zeg je toch niet tegen iedereen.

@Wen. Spannend. Fijn dat Jenz op de goede weg is. Hopelijk mag hij snle weer mee naar huis.

Bij de tandarts was alles prima;geen gaatje geen tandsteen,helemaal niks. Ik was helemaal blij. Ging hij ook nog foto's voor de zekerheid maken om te kijken of hij niks over het hoofd zag. Pff zat wel ff te zweten,maar niks aan het handje. Hij zei ook dat het onzin was;elk kind kost je een tand. Tandvlees had wel wat te lijden bij een zwangerschap,maar hij zei dat als je het goed verzorgt en net als normaal eet,er nisk aan de hand is.
    Gister Nina een halve liga gegeven. Ze trok het gewoon uit mijn hand en begon meteen te sabbelen. Ze hefet nu erg goed door dat er veel soorten eten de mons in gaan en kijkt ons het etenm uit de mond. We eten nu dus met z'n drietjes. 's Middags brood samen en 's avonds warm eten,wel heel gezellig. Gister heeft Nina ook voor het eerst een fles minder gehad. Dit gaf ze zelf aan. We hebben daarom gister sap van Olvarit gekocht. Dit gister geprobeert en ze vond het meteen geweldig,heeft 80 cc opgedronken. Dat heb ik nog nooit gezien dat een kind dat meteen zo lekker vind. De meeste trekken eerst ene zuur gezicht en beginnen te kokhalsen. Ben blij dat Nina het lekker vind,dan kunnen we daar het hoeveelheid vocht mee aanvullen.
    Gister ook een campingbedje en een kinderstoel besteld. Worden maart bezorgt,omdat het campingbedje niet voorradig is. Ben wel benieuwd hoe Nina daarin gaat slapen.

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, fijn dat je niks had bij de tandarts. Mijn gebit is wel naar de maan gegaan door de zwangerschap
    Kim drinkt altijd wat diksap smiddags, maar doe echt een druppel, en veel water. Kim vond dit ook gelijk lekker.
    Ze drinkt ook wel eens uit mijn glas, water. Echt leuk is dat

xxx

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, leuk dat je zo verwend bent:) wij mogen hier niet thuis bevallen we wonen te ver van het ziekenhuis vandaan.

@ Alicia, we zouden idd in het ziekenhuis op de verloskamer gaan kijken maar toen voelde ik me helemaal niet lekker door te laag hb en heb toen afgebeld meer avonden zijn er niet nu dus we zien het wel als het zover is:)

@ Babykwes, wat vervelend dat julian overdag zo aan het spoken is je kan idd niet de hele tijd met hem rond lopen. Met mijn man gaat het elke dag wat beter vandaag moeten we nog even terug naar de internist voor wat uitslagen van foto's en bloedonderzoeken.

Liefs

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, erg vreemd hoe je schoonmoeder reageert. Veel plezier met huizen kijken vanmiddag:D

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @banne, Lees net dat je jarig bent geweest..
    Nog gefeliciteerd...fijn om te horen dat je lekker verwend bent..hihi..

Deel Deze Pagina