Eline wat een leuk huis! snap dat je er verliefd op bent! jeantjuh hoop dat je man snel opknapt! liefs
hey meiden @eline mooi huis zeg ik zeg kopen!! @jeanetjuh fijn dat je man op knapt gaat het nog goed of ben je het zat nu?? @alicia hoe is het met je schoonzusje die kreeg toch een echo vandaag?? ik denk dat het een sprongetje is bij hem zou anders niet weten wat hem dwars zit hij begint wel ineens eindelijk echt te brabbelen echt lache gister wel zn huiluurtje doorbroken hij heeft van kwart voor 3 tot 5 uur geslapn oei nina aan het krabbelen geslagen auwww maarja het is wel een dame @san begint al aardig op te schieten 20 mei spannend hoor en leuk bruidsjurkje nog trouwens ben benieuwd hoe jij er uit gaat zien @sammie hou je het nog vol met alle drukte? hoe gaat het met blonde roan? zou ook kunnen ja dat julian niet lkkr in zn vel zit zal wel een sprongetje of tandje of iets zijn konden ze maar praten @chantal zielig he als ze zo huilen als ze al die dingen niet kunnen verwerken gelukkig heeft ze wel goed geslapen dan ben ook wel benieuwd hoe liz er nu uitziet @eveline dat is minder dat het op zo'n manier moet maar thuis bij de kids vind hij vast veel leuker wel fijn dat oma's regelmatig bij kunnen springen nou hier gister de gewone limo geprobeerd en zelfs dat vind meneer niet lekker dus vanmiddag gewoon water anders weet ik t ook niet meer fijne dag meiden liefs
@Babykwes. Hihi die Julian,iks willen drinken. Heb je van Olvarit de peer/perzik al geprobeert? Die vind Nina helemaal te gek. Tja,Nina is een echt meisje ja. We krijgen daar nog de handen vol aan denk ik Mijn schoonzus moet pas over 3 weken voor een echo. het bloeden is gestopt en heeft geen stukje/vruchtje gezien,dus zij hebben goede hoop dat ze nog gewoon zwanger is. Duurt wel lang nog 3 weken,maar dan kan de arts wel met zekerheid zeggen of het geod is,want dan is ze al 9 weken. @Chantal. leuke foto's van Liz.Wat is ze groot geworden. Het baby is er bij haar ook helemaal vanaf he. En ze heeft ook al best lang haar. Lief hoor. Hoe doet ze het verder? Hoe is het nu bij jou op je werrk dan? Heb je het met de uren kunnen regelen of heb je nog weken van 40 uur en dan een week niks? @Lovelyme. Ah,ook van die leuke foto's. Ze is ook een stuk donkerder geworden na haar geboorte of zie ik dat verkeerd. Vanmiddag weer wat groente gekookt voor Nina. Dit keer ook wat erwtjes gedaan. Ben benieuwd wat ze daar van vind. Vanmiddag Nina aan het huilen. Ben dit niet gewent van haar. Altijd lastig om erachter te komen wat het is. Mijn gok nu: of ontlasting,want ze kan flink poepen sinds ze bijvoeding krijgt of toch haar tanden,al voel ik nog niks. We hoduen het maar in de gaten.
hoi wat een mooie baby's lovelyme vind jou meisje echt mooi maar vind donkere baby's altijd mooi. chantal smelt smelt smelt met je meisje geweldig . Zit van oor tot oor te glunderen van die mooie plaatjes. en nu weet ik het al niet meer sorry dames ik ga vanavond proefdraaien bij een bedrijf waar ik nog extra 10 uur kan gaan werken ben benieuwd laat het jullie vanavond weten groetjes san84
hey ladies san dank je wel! nog ff en dan ga je trouwen wat leuk!! alicia ze is niet veel donkerder meer geworden maar de foto waar ze op haar speelkleed ligt ziet ze er donkerder uit maar dat komt door de kleurtjes en licht inval . Maar een lekker kleurtje heeft ze zeker! liefs
@ Chantal, wat een super lieve foto's en wat wordt ze al groot. Ik heb je bonnen ontvangen, dank je wel @ Lovelyme, ook super lieve foto's @ Pluisje, ik zal je de codes even mailen. @ Babykwes, nu mijn man weer elke dag wat opknapt mag de baby van mij komen het wordt echt elke dag zwaarder mijn buik gaat nu flink in de weg zitten, maar we moeten geduld hebben he. @ San, leuk nog een baantje, wat voor werk is het? Hoeveel uur werk je nu? Liefs
San: Meid balen van je ongie! Maar het komt vast allemaal goed. Bij mij was er ook echt geen touw aan vast te knopen. Wees blij dat je rondes in ieder geval zo rond de 30 zit. Bij mij waren ze rond de 40 dagen .dan duurt het wachten nog langer. Ik hoop dat jullie ook snel raak schieten (misschien straks wel in de huwelijksnacht! Hihi) Alicia: Die Nina nu al ondeugend! Moeilijk om af te leren op deze leeftijd, maar als je het nu goed vindt doet ze het straks misschien ook ik zou het ook gewoon proberen. Het is nou ook nog niet zo dat ze een minuutje op de trap moet zitten hihi die tijd komt nog! En wat je schoonzus betreft spannend hoor. Ik wil je niet ontmoedigen maar mijn vriendin had ook niks gezien, en was toch alles kwijt. Ik hoop voor haar dat er niks aan de hand is. Misschien een innestelingsbloeding? Jeanetjuh: Dat klinkt heftig .gelukkig knapt hij nu weer op en is hij straks weer fris en fruitig als jullie uk wordt geboren. Babykwes: Nou, konden ze maar praten dat zou een hoop schelen ja! Hopelijk is hij snel weer de oude. Hier gaat alles goed, Roan merkt weinig van alle drukte gelukkig maar! Het begint nu echt wat te worden. De schilder is volop bezig, dus het afwerken is begonnen! Chantal; Wat een boefje is Liz op die eerste foto helemaal geweldig! Het wordt ook al een hele meid en wat groeit haar haar goed! Lovelyme: Zo Zulay is ook al een flinke baby! Wat een liefie! Ik ben vanmiddag met Roan naar de verjaardag geweest van mijn vriendin, haar dochter werd 2 jaar. Roan was helemaal hyper! Super leuk vond hij het met alle kinderen ..over een jaar dan zetten ze met zn allen de hele boel op de kop!
Ja, vanaf de geboorte van Femke (2 uur nadat ze geboren was kreeg ie een aangetekende brief) hoeft ie niet meer te komen werken, z'n aanwezigheid werd niet meer op prijs gesteld. Hij gaat daar dus ook echt niet meer naartoe terug. Ik heb Jelle vanaf het begin dat ie aan mijn haren ging trekken (of gewoon per ongeluk vastpakken) meteen gezegd dat ie moest loslaten. En dan zachtjes de haren uit z'n handje peuteren, ondertussen een paar keer 'loslaten' zeggen. Zo wordt 'loslaten' toch wel geassocieerd met het losmaken van die haren... of het daar aan lag weet ik niet, maar ondanks lange haren (dus aantrekkelijk om vast te pakken) heb ik nooit echt last gehad van harentrekkerij. Babykwes, had je al thee geprobeerd? En anders heeft ie misschien gewoon geen behoefte aan extra vocht, ik geloof niet dat Jelle op die leeftijd veel sap dronk. Wat een überhappy foto van Liz! En die foto van Zulay in het wipstoeltje, ook al zo leuk!