Heej .., heb alles wel gelezen maar ben bekaf dus sorry dat ik niet reageer meiden..! Eline als je gelijk verliefd bent zeg ikkopen wij hadden het ook en heb er zeker geen spijt van..! Vorig jaar okt verhuisd..! ons huis..!
@Jeanetjuh Wat fijn om te horen dat je man weer aan het opknappen is. Hoe voel jij je eigenlijk? @san En hoe ging het vanavond? Leuk hoor een extra baantje. @Chantal Wat een leuke foto's van Liz. @Girllie Wow mooi huis wonen jullie in. Ennuh uiteraard leuke foto van Bjürn. @Lovely Me Ook al leuke foto's van Zulah. @Sammie Wat leuk dan Roan het zo naar zijn zin had met andere kindjes. Idd over een jaar breken ze de tent af. @Alicia Gelukkig was je angst voor de tandarts voor niets, fijn dat alles in orde was. @Jane Ik had van de week uiteraard ook al even op je meiden gestemd. Ook al zal het misschien niet veel uitmaken... @ego Met Jenz ging het vandaag best goed. Was best relaxed en sonds zaterdag geniet hij echt van zijn badje. Vandaag lag hij zelfs te lachen in bad. Morgen en overmorgen ga ik inroomen in het zkh en dan mag hij misschien zondag naar huis. Even kijken hoe het de komende dagen gaat, zeker nu zijn lactulose sinds vandaag gestopt is. Of de krampen minder worden en zijn ontlasting wel goed blijft. Wel grappig om te vertellen: Ze waren vanmorgen vergeten de Nutriton in zijn voeding te doen en dat ging echt helemaal mis. De voeding liep letterlijk zijn mondje uit en verslikte zich. Hij is al helemaal gewend om harder te moeten zuigen dat dit echt fout ging. Hij drinkt inmiddels zelfs zijn flesje met Nutriton in 10 a 15 minuten leeg. Heeft zijn zuigkracht gewoon maar aangepast aan de Nutriton. Zo nu lekker naar bed, na wederom een lange dag in het zkh. Fijne avond verder allemaal en welterusten!
Hee meiden Alicia dat krabben herken ik wel, doet kim ook vaak. Ze doen steeds weer wat nieuws he. En hoe vond ze de erwtjes? Kim luste dat de 1 e keer niet, maar week later wel Jeanetjuh fijn dat je man opknapt, en al 37 weken en 3 dagen, spannend hoor Chantal mooie fotos van lizz, mooie blonde haartjes Lovelyme wat een poppetje zeg, prachtig kindje. Die in dat wippertje echt heel lief Girllie jullie hebben een plaatje van een huis zeg, wow De huizenprijzen hier zijn niet echt leuk, een beetje normaal huis, in leuke buurt, en met 3 slaapkamers, zit je al boven de 250.000 euro. Mijn man ging die avond naar zijn ouders, dat huis laten zien. Jullie raden het al, weer zelfde verhaal. Dat we nog 2 jaar moeten sparen, en nooit meer op vak zullen kunnen bla bla bla. Ik weer ruzie met man, zo erg, dat ik me gisteren had ziekgemeld. Mijn man zegt dan weer dus jij wil 30.000 euro weggooien, door hier niet nog 2 jaar te wonen enz. En zegt dan dat ie zich niet laat beinvloeden, maar tis gewoon wel zo. Dus hoe dat verder gaat, weet ik niet. Zijn ouders proberen er gewoon een stokkie voor te steken. Ik had uitgerekent, met alle vaste lasten eraf, en boodschappengeld enz, houden we 900 euro over. Moet toch makkelijk kunnen? pfffff Straks nog avonddienst, en dan een dagje vrij xxx
hoi dames , he eline wat een gezeur zeg je moet doen wat je verstand je zegt en ik heb weleens tegen mijn vriend gezegd als je met je moeder alles wil bespreken ga je daar maar weer wonen en annders doen we het gewoon samen me advies van allebei de ouders het was gelijk over . succes meid. wendy fijn dat jenz opknapt hoop dat hij zondag mee naar huis mag . wat een stoere man is bjurn. leuk leuk leuk. hhhhmmm verder weet ik het niet meer. Sammie ja vind het raar in 1 keer 27 dagen ben ik niet gewend van mezelf. maar goed misschien inderdaad in de huwelijksnacht ha ha denk dat ik op bed lig en slaap. zo heb net telefoon gehad en ik ben aangenomen bij het bedrijf en dat is voor 10 uur in de week als telefoniste dus helemaal blij. jeanetjuh ik werk 12 tot 28 uur bij de ene baas en 10 uur bij de andere . en dan krijg ik 20 uur vast loon en bij de ander 10 uur dus dan zit ik op 30 uur per week . Groetjes allemaal
@Sammie. Ja Nina wordt nu al ondeugend,daar krijgen we nog wat mee te stellen. We hebben afgesproken om nu al consequent dingen in te voeren. Bijv als ze avondeten krijgt doen w edat nu al aan tafel en geen tv aan. Als Nina daar nu al aan went krijgen we daar geen toestanden mee als ze ouder is,want als we dat af moeetn leren,hebben we denk ik en pittig meisje. Maar goed,vidn het wel leuk dat er pit in zit,houd ons scherp. Je ontmoedigt me niet hoor. Ik ben er heel nuchter onder,al kan het geen innestelingsbleoding zijn geniet hoe ver ze is. Ik ben er van overtuigt dat als het vruchtje niet geod is,het beter weg kan vloeien. Het vervelende bij mijn schoonzus is dan alleen dat het dan haar 2de miskraam is en dat vidn ik wel zorgelijk. We gaan voorlopig maar even ervan uit dat het goed is. Zou het alleen wel verstandig vidnen dat mijn schoonzus het wat rustiger aan doet,maar ja dat is haar ding. Ze moet van de dokter ook rust nemen en nu zijn ze op vakantie. Vind ik niet zo handig want dan maak je je toch altijd drukker dan de bedoeling was,maar dat je hun beslissing. Jullie schieten lekker op zeg. Strakke planning. Word het zoals jullie voor ogen hadden? @Eveline. dat doe ik ook bij Nina als ze aan mijn haren trekt. Ze is nog jong,maar wij vidnen dat we haar nu al best dingen kunnen leren. Wat een toestand met het werk van ja man en dat net in de tijd van de geboorte van Femke. Fijne timing. Is hij nu iets anders aan het zoeken? @Girllie. Mooi huis en wat een stoere Bjurn. @Wen. Fijn dat het beter gaat. En ook fijn dat je bij Jenz kunt zijn. Hopelijk mag hij snel mee naar huis. @Eline.Nina heeft de erwtjes nog niet gehad. Had er al wat anders uitgehaald. Wat een toestanden met je schoonouders. En hoezo 30.000 euro weggegooid. Ik denb juist dat jullie wat kunnen uitsparen door nu een huis te kopen. Er staat veel te koop op het moment en mensen kunnen hun huizen niet kwijt worden,daar kun je als koper je voordeel mee doen. Ik zou een stuk lager bieden,wel binnen redelijk en ik denk dat je dan een stuk midner voor dat huis hoeft te betalen dan wanneer je het 2 jaar geleden had gekocht. Ik zou daar nu juist je voordeel mee doen als je zelf je husi niet hoeft te verkopen. En als je man niet achter het kopen staat,omdat hijz egt dat jij dat wil. Waarom is hij dan mee gaan kijken? Beetje raar vind ik. En 900 euro om van rond te komen,vind ik nisk mis mee. Ik ben zelf nog wel spaarderig aangelegd en zoalng ik akn blijven sparen zou ik het goed vinden. @San. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Waneer kan je beginnen? In d ehuwelijksnacht ene kind verwekken?? Ik geloof dat je zo moe bent,dat er weinig anders gebeurt dan slapen
@ Wen, fijn dat het beter gaat met jenz en hopelijk mag hij zondag weer lekker mee naar huis. Met mij gaat het goed heb weer een paar moeilijke dagen gehad was weer zo moe maar had een ab kuur en dat breekt mijn ijzer weer af nu ben ik klaar met de kuur sinds gisteren en voel me nu al weer een stuk fitter @ Girlie, mooi huis. En lieve foto van bjurn. @ Eline, pffff... zou er gek van worden jullie hebben toch een relatie je hebt toch niks met zijn ouders te maken verder. Echt vervelend allemaal zo. @ Alicia, haha idd bij ons is ook niks gebeurt de huwelijks nacht wilde alleen maar slapen. Liefs
Oh Ingie, wat een knap ventje is Pim!!!! Sorry dames, dat ik niet veel reageer maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen, valt niet mee, 3 dagen werken, een huishouden runnen en voor een kleintje zorgen. Toch geniet ik nog steeds met volle teugen, Jelmer is zo'n heerlijk mannetje!
Nou dames...had ik een heel verhaal geschreven, ging de deurbel vanmiddag...visite! Mijn man comp afgesloten...alles weg. Nu weer even opnieuw! @Girllie: wat een joekel van een huis hebben jullie! Wauw! En wat een stoer ventje. @Eline: Tja...je vriend heeft natuurlijk wel gelijk dat jullie nu nog lekker kunnen sparen, al zou ik ook een plek voor mezelf willen en niet afhankelijk hoeven zijn van je schoonouders. En geld weggooien is het zeker niet! @Alicia: Hopelijk gaat alles goed en is je schoonzusje gewoon zwanger van een gezond kindje. Het wachten zal voor haar ook wel lang duren. @San: Ja...je bent helemaal kapot na zo'n dag! Wij hebben nog voor het slapen gaan het geld geteld..ook leuk enne....the day after kan ook heel romantisch zijn! Gefeliciteerd met je extra baantje...toch weer lekker! Ingie & Kwebbel: Mooie foto's van jullie jongens! Wen: Fijn dat het beter gaat met Jenz, laten we hopen dat het prima gaat zonder lactulose. Volgens mij heb ik zo iedereen weer gehad...(uit mijn hoofd) Fijne avond!
Hey dames! Ik heb jullie verwaarloosd de afgelopen dagen.... Ben zo druk geweest en had weinig puf om te lezen/reageren! Nu ook weer.. Heb wel bijgelezen maar ben op nu. Duik zo lekker m'n bedje in! Verder gaat alles goed hier! Tot gauw!
Ingie knap ventje die pim, leuk Kwebbel leuke fotos, flink mannetje is het zeg. Tis ook druk he, met kleine en werken. Ik red het ook niet altijd om te reageren. Zou nu 3 dagen vrij zijn, maar werk morgenavond extra, van 17.00 tot 22.00. Zometeen een vriendin op visite, met kinderen van 3 en 1 xx
@Ingie. Mooi mannetje hoor. Hoe gaat het nu? En wat vind Pim zijn grote broer/zus ervan? Weet ff niet meer of je nu een dochter of een zoon had. @Kwebbel. Wat een vrolijk mannetje. Ziet er echt heel tevreden uit. Waar ligt hij dan in? @Sammie. Dat herken ik dat je alles ineens kwijt bent. Ik druk an weleens op een knop en dan alles weg,haha. Het schiet voor jullie ook al weer aardig op met het huis he. Hoe vind je man het om te doen. Hij is er best druk mee he en zal Roan wel een dtuk minder zien. Lijkt me moeilijk. @Eline. Weten jullie al wat je gaat doen met het huis? Lijkt me een lastige beslissing om te maken,zeker met je schoonouders erbij. Al lijkt het me voor jullie rerlatie ook wel geod dat je niet meer zo dicht bij ze zit. @San. Ach ik weet het ook niet. Wij zijn niet getrouwd,al willen we dat nog weleens doen. Wij weten eieglijk niet zo geod wat we willen zo'n dag. We hoduen er niet zo van om op de voorgrond te staan en de hele avond een volle zaal met harde muziek zodat je niet kunt praten,vinden wij ook niks. Het liefst zouden wij iets kleins willen,maar wat daar in mogelijk is,weten we niet. Hoe gaat jullie dag eruit zien. Houden jullie het groot of wat kleiner? Lijkt me erg leuk om te regelen. @Chivay. Heo gaat het met jou? Heb je al even niet meer gezien.
Hier gaat alles goed. En Joep vind zijn broertje helemaal leuk. Al heeft hij soms ook wel momenten dat hij het niet meer leuk vind. Hij moet namelijk de aandacht van mama delen. Maar gisteren even met mama boodschappen gedaan en dan is het weer goed. Krijgt hij even 1 op 1 aandacht. Heeft hij wel nodig. En voor Pim via Jane de woombie aangeschaft en hij slaapt er heerlijk in. Het is nu een heel tevreden mannetje.
goedemorgen meiden @alicia olvarit nog niet geprobeerd eigenlijk maar heb zo het idee dat hij helemaal geen behoefte heeft aan extra vocht dus vind t wel ff goed zo maar zal het zeker proberen als het zover is en anders drink ik het lekker op hoe vond nina de erwtjes?? leuk om te maken allemaal en dan die bekkies als ze het proeven ben je er al achter wat ze had toen ze zo moest huilen? @chantal wat een geweldig leuke fotos van liz, ze wordt ook alweer groot zeg @loveley wat een mooi dametje zeg altijd de donkere kindjes en wat lacht ze lief @jeanetjuh fijn dat je man aan het opknappen is kan me voorstellen dat je buik in de weg zit en je nieuwsgierig bent jullie weten nog niet wat het is he?? @san gefeliciteerd met je nieuwe baantje @sammie julian is weer de oude volgens mij hij is sinds woensdag flink aan het brabbelen geslagen dus denk dat het gewoon ff dwars zat het valt ook niet mee al die nieuwe dingen leren ben benieuwd naar het eind resultaat dus wel spammen! haha lache dat roan zo hyper was @girllie wat een lekker ventje die bjurn! enne mooooi huis zeg! @wen fijn dat het zo goed gaat met jenz hopelijk blijft het zo en kan hij zondag naar huis @eline balen zeg dat het allemaal zo moet maar denk idd dat het voor jullie allemaal beter is als jullie wat verder uit elkaar wonen @ingie mooi mannetje hoor, leuke fotos @kwebbel wat is het toch een lekker ding die jelmer voor degene die ik vergeten ben sorry maar het is zoveel om te onthouden als je een dagje niet geweest ben gister mocht julian naar het cb hij was dit keer iets minder veel gegroeid dan de vorige keer maar het was allemaal goed loopt lekker met zn lijntje mee hij woog nu 6665gr en was 64cm nog steeds een ukkie haha moest stoppen met de rijstebloem dat stopt voor zn darmen zei ze maar goed dan mag hij ineens 2 weken geen papfles meer terwijl hij die zo lekker vind dus had gister pyjama papje gehaald vanaf 6 maanden maar die 2 weken maakt volgens mij ook niet uit vond meneer het niet lekker wat een raar kind hebben wij toch dus toch maar rijstebloem gegeven het gaat eigenlijk al de hele tijd goed hij redt het toch niet zonder lactulose vanmiddag weer naar de dokter hij had ook ringworm op zn buik maar ben nu 2 weken aan t smeren en het wordt volgens mij alleen maar meer hij krijgt overal van die plekjes ppff fijne dag meiden liefs