Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heejmeiden..!!
    Thnx voor lieve reacties ben ook super blij met ons huis!!!
    hele verandering met waar we uit kwamen..!!
    zal zo nog ff wat kiekjes doen :D.. kunnen jullie rest zien :p..

@eline ik zou echtniet na je schoonouders luisteren want het is het is jullie leven en tuurlijk mogen ze raad geven maar vind niet dat ze jullie zoo moeten pushe om te blijven .. het is natuulijk veel geld maar ik zeg dan heb je ook wat !!
    Dus meid luister na je gevoel..!!

@inge aaah wat skeety!!

@kwebbel jeej wat word jelmer alweer groot zeg gaat snel..! Schatje..!!

@san op de huwlijks nacht snurken is vaak zoooo hahahhaha ..! Je weet maar noooit :p..
    gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

@ wen 75 heel mooi dat het goed gaat met jenz!! kleine jenz
    zoo houden !!! :D komt allemaal goed!!

@ banne nog gefeliciteerd..!!

@ Jeanetjuh.. Succes meid met de laatste loodjes..!!

@babykwes zeker klein mannetje.. zinnig mannetje hihihi..

Geloof dat iknu iedereen gehad heb.. sorry voor de vergetene..!

nog wat kiekjes:D

2. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    zijkant met oprit

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    achterhuis

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    onze badkamer nog ff pronke.. aan linker kant zit nog douch kabine maar diekon ik niet bij krijgen op de foto ahahha

5. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    nog 1;)

6. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    hih de laatst ehoor.. heb wel 50 foto die ik er op wil zetten hahaha

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wow girrlie wat een geweldig mooi huis, waar wonen jullie?

Alicia, we gaan as donderdag nog een keer kijken bij dat huis, en we gaan van het weekend daar even wandelen met kim.
    Even goed in de buurt kijken nog een keer.
    Ja, wat vond Nina van de erwtjes idd?

Denk dat er nog een hoop narigheid komt met mijn schoonouders, als we dat huis door zetten. Ben er nog niet vanaf.
    Mijn man zei dat ze ook nog wel een keer met mij willen praten, om te zeggen waarom we het niet moeten doen. Na ja zeg.

xxx

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Girrlie wat een leuk ventje! Wat een mooi huis hebben jullie.

Wat zijn Pim en Jelmer toch leuke mannetjes!!!!

Super leuke foto's allemaal!

Liefs

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Eline wat vervelend dat je schoonouder zo doen zeg. Volgens mij doe je er wel goed aan als je niet meer zo dicht bij ze woont zo hebben jullie ook meer privacy. Zolang het voor jullie haalbaar is gewoon lekker dat huis kopen wie is zij dan om zich er mee te gaan bemoeien!

Gewoon doen waar je je goed bij voelt samen met je man hoop dat hij het ook vanuit "jullie " standpunt kan zien zeg maar.

liefs

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Girlie, mooie foto's weer van jullie huis.

@ Eline, gewoon lekker gaan kijken als jullie er samen achter staan gewoon kopen. Zou geen eens een gesprek aan gaan met je schoonouders.

@ Babykwes, wij weten idd niet wat het wordt.

Liefs

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Gillie volgens mij hebben wij dezelfde smaakt wat de woonkamer betreft. Ik heb ook veel zwart en ook zwart bloemetjes behang.

Jeanetjuh spannend dat jullie het nog niet weten:D Heb je zelf een vermoeden?

Alicia spannend met je schoonzusje zeg. Hoop echt voor haar dat het goed gaat met het vruchtje.

Wendy hoe is het vandaag gegaan bij de gyn?

Loveley me wat een schattige foto's van je dochtertje! Wat een mooi meisje zeg:D

Vandaag gewerkt, morgen en overmorgen nog en dan ben ik alweer heerlijk vrij:D Volgende week lekker genieten van mijn vrije dagen. Ga ook echt niets doen!

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, we denken een jongetje maar een meisje is natuurlijk ook welkom. Had ik je al bedankt voor de bonnen?
    Heerlijk zeg geniet van je vrije dagen.

Liefs

13. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #3273 Lovely Me, 11 feb 2011
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
    Hey ladies,

ik heb een vraag

Zulay is binnenkort 4 maanden en ik zat te denken om haar sochtens eerste fles en savonds laatste fles met rijstebloem te geven nu krijgt zr die alleen savonds.
    Is dit een goed idee of zal ik het alleen nog maar savonds aan der geven?

Wil haar schema een beetje veranderen die is nu

07.00 bv
    08.30 fles 160+6
    11.30 fles 160+6
    14.30 fles 160+6
    15.30 fruithapje
    18.00 fles 160+6
    bad
    23.00 laatste fles 160+6 + rijstebloem

of zal ik het zo laten? graag jullie advies

liefs

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Volgens mij vroeg jij waar Jelmer in lag? Hij ligt in een biba-bad op een speciaal badkussen! Ideaal. Hij kan lekker spetteren en doen en ik heb mijn handen vrij.
    In zijn babybadje ging niet meer, want hij spettert en spartelt er al vrolijk op los, dus dat werd iedere keer een waterballet.

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    alicia hoop dat alles met je schoonzus goed afloopt!

liefs

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Ik heb het idee dat Nina huilt omdat er tanden komen. Ze heeft hele geod zin en kan dan zomaar ineens gaan huilen,of beter gezegd schreeuwen. Ook zijn haar wangen rood,kwijlt ze de hele dag door, ze slaapt overdag ook veel meer dan anders en drinkt ze minder dan normaal.. Ik hoop dat er snel wat doorkomt als dat het probleem is.
    Ik vidn het ook leuk om wat te maken voor Nina. Wanneer ga jij er aardappels bij doen? Ik heb al zitten zoeken bij voedingscentrum en olvarit maar kan niet echt vinden wanneer ze dat mag hebben. In de potjes in de winkel zit ket 6 maanden aardappels en vlees,maar weet niet of dat helemaal klopt.
    Hoe gaat het nu met Julian?

@Ingie. Kijk een grote broer. Hoe oud is hij? Lijkt me ook best moeilijk als je ineens de aandacht moet verdelen. Goed dat jullie af en toe 1 op 1 met hem hebben.

@Kwebbel. Dat heb ik nog noout gezien. Vroeg me fa of het een opblaasbadje was. Wel handig als je geen bad hebt. Dat waterballte komt me bekend voor. Zo gaat dat bij ons ook. Nina vindt het helemaal geweldig om alles natr te spetteren,hihi. Ik zet het abdje altijd boven de afvoer,dus dat scheelt.

@Girllie. Mooi huis hoor. Moesten jullie nog veel doen voor je erin kon?

@Eline. Heb je goed dat je nog 'n keer gaat kijken. Ik zou regelmatig even langs gaan op verschillende tijdstippen. Dan krijg je een goed idee over hoe druk het is qua verkeer en wat voor mensen er wonen.
    Ik denk ook het geod zou zijn dat jullie niet meer zo dicht bij je schoonouders wonen. hopelijk kunnen je man en jij het eens worden en vinden jullie snel een mooi huis.

Meerdere van jullie vroegen er al naar mijn scjoonzus. Ze heeft vanmiddag weer een echo gehad en het hartje klopt. Ik heb er verder niet zoveel van gehoord nog,maar dat lijkt mij geod dan. Niu hopen dat alles geod is met het vruchtje. Ik vind het zelf wel een beetje eng. Vraag me nu af of er iets met het vruchtje is en dat het eigelijk een miskraam zou moeten zijn,maar misschien zie ik het wat te moeilijk. Vooralsnog zijn we blij.

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

wat een mooie foto's toch van al die dames en mannen geweldig.

eline als ze het gesprek aan willen gaan kun jij niet jouw ouders erbij zetten want dat helpt meestal ook wel . dat schrikt af want heb een beetje het idee dat je schoonmoeder jou nu pas als een indringer ziet en haar lieve kleine zoon inpikt . succes in iedergeval met alles maar leuk is het niet ik ken het.

zo dames hier hebben we de proefdruk van het kaartje binnen en 2 wijzigingen en dan is het klaar . als alles achter de rug is zal ik jullie de kaart laten zien .

groetjes san

18. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Joep wordt in Mei alweer 4!!! Waar blijft de tijd. Het gaat allemaal zo snel.
    Vanavond even met papa op pad geweest. Komen ze thuis met een bosje bloemen. Helemaal zelf uigezocht. Wat een schat is het toch.

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    gelukkig zeg voor je schoonzusje je zou denken dat het goed is als het hartje klopt maar kan me jullie gedachten voorstellen de tijd zal het leren hopelijk is het gewoon een super gezonde baby!
    ik mocht van het cb ook aardappel erbij gaan doen vanaf 6 maanden mogen ze ineens zoveel omdat de darmen dan volledig klaar zijn zeg maar
    weet nietof ik het meteen doe want vind dat julian nog steeds veel spuugt en volgens mij stopt aardappel helemaal dus eerst maar is beginnen met brood en dingen hij heeft het al zo snel zuur

de tandjes ow ja daar kunnen ze natuurlijk flink last van hebben julian heeft ook steeds hele rode wangen en kwijlt echt alles onder
    hij heeft boven in al 2 witte puntjes eigenlijk al heel lang moet ik zeggen maar ze komen toch niet echt door normaal beginnen ze ook onder haha
    heb wel dentinox gehaald dat schijnt goed te helpen

fijne avond nog meiden
    liefs

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat heerlijk dat je niks had bij de tandarts!!
    Wij zijn niet zo groot getrouwd, 's middags stadhuis in Rozendaal daarna foto's maken en met de 25 man naar Grand cafe Rutgers in Lathum. Daar konden mensen als ze zin hadden een boottochtje maken over het water. Genoten van een heerlijk buffet en 's avonds hadden we een spaanse live band. Het voordeel van Rutgers vond ik dat het niet zo'n enorme zaal is met tafels rond een dansvloer en dat je in sommige gedeeltes gewoon met elkaar kon praten zonder te schreeuwen! Het was echt een hele geslaagde dag! Misschien iets om in gedachten te houden voor als jullie ooit de stap gaan zetten...;)

@San, leuk je jurk weer aan gehad! Ik ben benieuwd hoe het complete plaatje met stola er uit gaat zien!
    Raar dat je zo'n korte cyclus tussendoor hebt! Maar het zou wel fijn zijn als het nu zo blijft! Dan hoef je niet elke keer zo lang te wachten!
    Lekker dat je 10 uur extra werk hebt gekregen!! Super!
    Hier ook heerlijk geslapen tijdens de huwelijksnacht!;)

@Eline, mooi huis hoor! Hoef je ook weinig aan te doen lijkt me dat is ook lekker! Ik vind de prijs eigenlijk nog meevallen... haha Maar inderdaad lekker laag inzetten je komt toch altijd hoger uit. Het ligt er ook een beetje aan hoe lang een huis al te koop staat.
    En 900,- over is goed te doen lijkt me! Wij hebben dat niet eens als ik minder ga werken..

@Jeanetjeh, wat fijn dat je man alweer wat opknapt nu!

@Chantal, wat een leuke foto's van Liz! Ze is ook al groot geworden zeg! En veel haar al! Echt heel schattig!

@Lovelyme, Mooie meid is Zulay hoor! Leuk om weer eens wat foto's van haar te zien! En ze heeft inderdaad een lekker kleurtje!:D
    Maar jullie hebben ook allebei zo'n mooie kleur toch?

@Girllie, jullie hebben ook een mooi huis zeg! Het ziet eruit alsof het ook aardig wat gekost heeft! Echt prachtig, zowel binnen als buiten! En wat een stoer mannetje is Bjurn toch!:D

@Ingie, leuke foto van Pim! Een schatje om te zien!

@Kwebbel, Zo Jelmer ligt relaxed in bad! haha

Hier gaat alles wel goed, ik heb het idee dat onze kleine meid de afgelopen week erg gegroeid is. Begin van de week stond mijn buik steeds strak gespannen en voelde "vol"! haha Dat is nu gelukkig weer een stuk minder.
    En ik heb eindelijk een Nespresso apparaat aangeschaft! Dit wilde ik al heel lang, en nu hadden ze een goede aanbieding bij de Bijenkorf. Alleen kwam ik daar thuis pas achter toen ik op internet keek. Toen kwamen we net terug van de Bijenkorf! Dus toch maar snel via internet besteld en hij is gisteren bezorgd! Zelfs de caffeinevrije koffie/cappuccino (wat ik normaal echt minder lekker vind!) is heerlijk! Ik ben er superblij mee.

Deel Deze Pagina