Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Vandaag weer gewandeld bij dat huis wat ik laatst liet zien.
    We gaan het donderdag nog een keer bezichtigen, en dan waarschijnlijk een bod doen.
    Die mensen hebben het alleen uit de verkoop gehaald, kregen financiering voor ander huis niet helemaal rond, en twijfelen.
    Wij mochten nog wel kijken en bieden.
    Wel balen, vraag me dan af of er veel afkan.
    We hebbben geen haast met de oplevering, mag ook eind van het jaar.
    Ze vragen 268, wij dachten aan openingsbod van 250, wat denken jullie?

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Eline: 250 is een goed begin hoor, in principe mag je vanaf 10% onder de vraagprijs bieden, dus daar zitten jullie dan nog ruim boven.

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kwebbel tnx, dachten we ook

Sammie ik heb op hem gestemt

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia:
    Mijn man is idd iets drukker met de verhuizing dan ik. Hij is daar ook elke avond. Maar Roan ziet hij nog wel even vaak…Hij gaat daar om 18.30 – 19.00 uur heen en dan gaat Roan ongeveer naar bed. Ook is Roy weer thuis als Roan de laatste fles krijgt. Dan zien ze elkaar weer! Alleen op zaterdag zien we de kleine weinig…hij gaat dan ook de hele middag naar mijn moeder. Nog 4 weken en dan is alles weer normaal!
    Fijn dat alles goed blijkt te zijn bij je schoonzusje…een hele opluchtig!

Babykwes:
    Ringworm op z’n buik? Ach…hopelijk blijft het bij een paar plekjes en heeft ie niet al te veel jeuk. Misschien een beetje mentholpoeder tegen de jeuk? (weet eigenlijk niet of baby’s dit mogen, lijkt me onschuldig)
    Roan kan soms ook knalrode wangen hebben en een super nat shirt van al het kwijlen….toch denk ik dat die rode wangen van de slaap komen en het kwijlen…geen idee!

Eline:
    Praten kan altijd, maar dan mag je nog wel je mening hebben…kan jij ook gelijk je zegje doen!
    Ik zou misschien nog iets lager inzetten…Ook moet je bedenken voor jezelf op welk bedrag je wilt eindigen. Je zou ook nog altijd een aankoopmakelaar in de arm kunnen nemen. Wij hebben dat niet gedaan, maar Roy is goed in onderhandelen! Succes!

Jeanetjuh:
    Voel je al iets of zit alles nog op de plek? Begint nu wel spannend te worden hé? Het is te hopen dat de kleine zich meld voor je uitgerekende datum. Ik weet nog dat ik elke dag overtijd heeel lang vond….Geniet nog even van je rust en slaap nog lekker uit (voor zover dat kan met een dikke buik) want als de kleine er eenmaal is heb je soms stokjes nodig om je ogen mee open te houden.

Chivay:
    Wat staat Oona weer leuk op de foto!
    Roan heeft overduidelijk de kleur ogen van z’n vader…helderblauw! Ze zijn al zo helder, dat gaat denk ik niet meer veranderen.

Banne:
    WAUW….wat een mooie buik heb je! Staat zo mooi in die strakke jurkjes!

Een tweede kindje:
    Wat zo grappig is, dat Roy elke keer in meervoud praat. Zo moet de trap in het nieuwe huis goed beveiligd worden voor de kinderen! Haha ……hilarisch toch? Als het lukken mag komt er hier zeker nog een keer een bij , maar wanneer? Eerst nog even van Roan genieten! Een jaar of drie ertussen lijkt me mooi!

Alvast bedankt voor het stemmen!!! Ik laat het jullie weten als ik wat weet!

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, Ik heb ook gestemd. Hopelijk winnen jullie:D het rommelt hier al een week behoorlijk maar zet nog niet door. Dus we wachten af. Nee idd dat hoop ik ook niet maar heb dat niet voor het zeggen he;)

@ Eline, ik zou echt nog lager bieden vind dit bod vrij hoog.

Liefs

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie ook ikk heb op jullie knappe ventje gestemt!!

@ kirin gelukkig dat alles goed gaat met jullie.

@ eline mooi huis en leuk dat jullie er in juli weer voor gaan.

@ jeanetjuh spannend hoor ben benieuwd wanneer jullie wonder wilt komen.

@ werkgever ook ik heb nog steeds niks van mn werkgever gehoord:x:x had ook geen kerstpakket gehad! werk er al iets meer dan 12 jaar.

@ baby nou ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het zwanger zijn best wel mis.
    en ik vond het iedere maand spannend en te testen.

@ wen is jenz al thuis?

@ puckababy piep nou hier werk dat ding niet:x die band wat om de armen heen moet, zit na een half uur onder jovi zn kin.

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #3327 Alicia78, 13 feb 2011
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
    Even uit mijn hoofd.

@Babykwes. Super dat Julian in zijn eigen bed heeft geslapen en dan ook nog zo lang. Kanp van hem. Hoe vond jij het zonder hem in het grote bed?

@Eline. In juli stoppen met de pil weer. Lstig om niet te weten heo lang het duurt. Van Kim was je natuurlijk snel zwanger,dat hadden wij ook,maar dat is natuurlijk geen garantie voor ook een tweede. Wij vinden 2 jaar ongeveer ertussen ook wel mooi,maar aangezien je niet weet hoe lang het duurt,is het lastig plannen. We zien het wel. Eerst even van onze kleine meid genieten.
    Ik vidn het begin bod wat laag. Normaal gesproken zou ik ook met zo'n bod beginenn,maar omdat de mensen twijfelen en het financieel niet rond krijgen voor hun nieuwe huis,dnek ik dat ze wat meer voor hun oude huis moeten hebben. Ik ben bang datz e met dit bod niet gaan verkopen,omdat ze nu al twijfelen.

@boxpakjes. Ik ben het met girllie eens. IUk vind ook niks. Als je kindej wat langere benen heeft,past het niet. Ook als je kindje wat grotere voeten heeft,past het niet. Je moet dus echt een gemiddeld kind krijgen zeg maar. Ik heb liever een los broekeje en dan doe ik wel sokken erbij.

@Banne. Wij hebben dezelfde leeftijd om wat eerder aan een tweede te beginnen:de leeftijd. Lastig dat de leeftisj van de vrouw wel telt en die van de man niet. Niet eerlijk eieglijk he ;)

@Ingie. raar van je werkgever. Kon je niet zo goed met hem? Vind het echt vreemd,hoort toch eieglijk wel bij zijn taak vind ik.

Vnadaag met Nina in de kinderwagen. ZE keek heel vreemd eerst. Zat links en recht in de kinderwagen alles te bekijken,maar toen we buiten liepen,bekeek ze alles om zich heen en vond ze het erg interessant. Ze kon alleen ons niet vinden. Dus wij tikken op het raampje boven haar hoofd en toen ze dat eenmaal wist,keek ze regelmatig even naar ons.
    Ook vroegen er wat van jullie wat Nina van de erwtjes vond. Nou ze vond het geweldig. Ze had de mond nog niet leeg of begon al te schreeuwen om het volgende hapje. Ergt geslaagd dus.

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Dat rommelen hoeft helaas niet altijd wat te zeggen, hopelijk voor jou zet het wel snel door.

Sammie: Leuk he, die mannen. Dennis praat ook altijd in meervoud als we het over kinderen hebben :D

Vandaag heb ik een andere auto gekocht, kan hem morgen al ophalen :D
    En we hebben onze vakantie geboekt, we gaan in september 8 dagen naar Corfu! Met Jelmer! Speciaal hotel gericht op baby's en kleine kinderen. Nu al zin in!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Gestemd hoor :D hoop dat je wint

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline wat leuk dat jullie in juli weer stoppen met de pil! Spannend zeg! Wij willen er ook max 2 jaar tussen hebben maar aangezien het zaad geld kost om op te slaan, gaan we waarschijnlijk zodra mijn lichaam het aan kan voor een 2e. al twqijfel ik of ik ditr nog maals wil meemaken...

kon ontzettend aan afgelopen 3 weken.. pfff het spuiten staat me tegen. Misschien als ik zwanger ben denk ik er anders over hoor, vast wel... eerst maar dit afwachten..

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missy, ik ben ook erg benieuwd:D

@ Kwebbel, heerlijk corfu ik heb ook alweer zin in vakantie:) wij willen in oktober weer lekker naar Turkije met de kleine en mijn ouders moet vast lukken:D en leuk dat je een nieuwe auto hebt.
    Hopelijk betekend het bij mij wel wat;) ben nu toch wel erg benieuwd wat er in mijn buik zit.

@ Wen, wanneer moet je weer naar het z'huis? Snap dat het zwaar is, sterkte meid!

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@sammie
    roan ook van die rooie wangen haha grappig heeft julian ook denk idd dat het door de slaap komt
    de ringworm zei de dokter eerst maar hij heeft gewoon een hele droge huid blijkbaar dus heb nu koelzalf mee gekregen en 3 weken smeren dan kijken of het minder word
    hij mag dus lekker in een olie badje:D

@alicia
    uhh heb ik verkeerd geschreven julian begon in zn eigen bedje maar moeders hier vond het maar niks dus heb hem stiekem overgelegd bij ons:) hij heeft er geloof ik niks van gemerkt want hij sliep gewoon door gelukkig die slaapkop haha
    ow vond nina het leuk in de kinderwagen zal wel even wennen voor haar zijn dat ze niet meer ziet wie er achter loopt grappig dat ze dat wel ff goed in de gaten houdt

@kwebbel
    lekker hoor naar corfu heb ook zo zin in mn vakantie maar dat duurt nog zo lang :(
    wat voor auto heb je gekocht?

@wendy
    sterkte meid hopelijk heb je net gehoord dat je eitjes goed gegroeid zijn!

@eline
    zou ook lager bieden je kan altijd nog omhoog gaan als je het echt graag wilt hebben

@jeanetjuh
    je weet wat t beste werkt he om de bevalling op gang te brengen:p
    al het rommelen is allemaal voorwerk dus alleen maar goed

@baby
    zou het ook al graag willen hoor alleen het zwanger zijn staat me zo tegen behalve het gevoel in je buik dat mis ik nog steeds
    als het aan mij ligt stop ik dit jaar ook alweer met de pil
    bij julian was het de 2e ronde raak maar dat hoeft nu natuurlijk niet en wil wel graag voor mn 35e klaar zijn zeg maar
    ik wordt donderdag 30:( voel me zo oud dan haha

wat een bagger weer buiten bah hopelijk knapt het straks nog op heb niet zo zin om de hele dag binnen te zitten

fijne dag meiden
    liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Oh op die manier. Wel fijn dat je hem zo makkelijk kan wegleggen. Nina wordt dan wakker en denkt dan datz e de slaap uit heeft en gaat een feestje bouwen.
    30 Jaar klinkt inderdaad wel in een keer een stuk ouder,maar als je 31 word maakt het je niet meer uit. Jullie willen voor jouw 35ste klaar zijn. Dat moet lukken toch,dan heb je nog 5 jaar. Hoeveel kindjes zouden jullie graag willen?
    Ik ben 32,dan begint het klokje ook al wel te tikken. Wij zouden daarom geen 3 jaar meer wachten. Je weet natuurlijk ook niet wanneer je zwanger word. Dit keer de tweede ronde maar kan de volgende keer wel 'n jaar duren.
    We hebben Nina meteen duileijk gemaakt waar wij zijn door regelamtig op het raampje boven haar te kloppen en nu kijkt ze daar vaak even door. Net ook even gewandeld. Het is heir juist heerlijk weer. Heerlijk even met z'n drietjes.

@Wendyenr. Kan me voorstellen dat jullie het nu moeilijk hebben. Het lijkt me een zwaar traject,zeker ook voor jullie onderling. Likkt me best wel wat druk op je relatie komen. mannen en vrouwen gaan tocg anders met dingen om. Gaan jullie het zaad nu toch bewaren en dan snel weer voor een tweede?

@Jeanetjuh. Spannend word het nu. Ik vodn het niet fijn om niet te weten wanneer het zou beginnen. Ik had er geen probleem mee om overd e uitgerekende datum te gaan,maar had liever gewten wanneer het zou zijn. Voorwerk is gunstig,scheelt weer tijdens fde bevalling. En wat babykwes zegt;er is een ding wat helpt om de bevalling op gang te helpen ;)

@Kwebbel. leuk een vakantie geboekt. Altijd lekker om weg te gaan. Wij hebben afgeloipen jaar wel een vakantie gemist,doordat ik precies in de zomer uitgetelt was. dat willenw ij ook dit jaar goed maken.

14. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Net nog even een paar mooie foto's gemaakt.

15. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
  16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
  17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie ik heb ook gestemt!

@eitjes, ik heb er 3 dames!!! bij 20mm springen ze gemiddeld... en die van mij zijn: rechts 14 en 11 en links 9,5. Mijn dosis is weer opgehoogd... en ik moet donderdag terug. Ik hoop dat dit goed gaat en ik volgende week terug kan komen voor een inseminatie!!!! Het is nu ineens minder zwaar ( nu het wat vruchten begint af te werpen.. of uh,. eitjes :D)

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, yeeh dat is goed nieuws:)

@ Ingie, wat een mooi ventje is Pim en super mooie foto's:D

@ Alicia, ja idd de bevalling schijnt dan iets makkelijker te verlopen we zullen zien haha en tja heb al een tijdje geen behoefte meer aan sex eigenlijk dus omdat nu te gaan doen om de bevalling op te wekken, ik weet het niet haha. Zou het ook geen drama vinden om over tijd te gaan hou het tot nu toe nog wel vol maar net wat je zegt je weet nooit wanneer het begint he.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0