@Chantal, ik ben 5 februari 34 geworden! haha Ik dacht eigenlijk ook dat we dicht bij elkaar zaten qua leeftijd... Ik voel me jong! hahahaha
Chantal: Je kunt ook gewoon groente geven hoor Ik ben begonnen met groente omdat fruit voor mijn gevoel wat heftiger van smaak is. Vanavond stikte Jelmer zowat in zijn wortelhapje, probeer het morgen maar een beetje dunner te pureren met wat borstvoeding ofzo.
hey ladies, Jeantjuh mooie buik en wat een leuke muursticker en behang! wenenrich wat fijn dat je eitjes gegroeit zijn heel veel succes hoop dat het snel raak is! chantal nou ik had precies dezelfde vraag ik wil zulay rond 10-11 uur een fruit hapje geven en dan rond 17.30 de fles en daarna met groente beginnen met een paar hapjes.I zat ook met de vraag of het niet te veel zou worden ook nog eens rijstebloem s morgens. Idd is het CB soms een beetje overdeven. Ben benieuwd wat ze bij het CB zeggen laat je het ff weten aub. Banne nou ja zeg!! wat een kinderachtig gedoe zeg ik zou die gene gewoon ff op wachten ( stiekem ) en dan hem of haar hier op aanspreken . Maar doe wel voorzichtig vooral nu ja ook zwanger bent er lopen nogal wat gestoorde mensen op deze aardbol.Anders gewoon manlief ff erop af sturen. Babykwes heel veel beterschap met julian Pluisje helaas heb ik pas een uitkering aan moeten vragen ivm met niet verlengen van contract ( vond het ook helaam nniet erg) en nog niks nieuws gevonden. als je langer dan 26 weken bij een werkgever hebt gewerkt en zij ontslaan jou heb je recht op een ww uitkering kan je aanvragen bij het uwv je moet je dan eerst inschrijven bij hun werk bedrijf en een digid aanvragen maar dat wijs zich allemaal vanzelf en dan krijg je bericht van hun ze willen dan een aantal papieren van je hebben en dan gaan ze het in orde maken. Wij gaan ook op vakantie naar zuid-frankrijk heb er zn zin! En wij willen ook graag nog een kindje maar eerst ff genieten zulay! Maar binnen nu en max 2 jaar hopen we er nog een kleintje bij te hebben. Dames die een ruggenprik hebben gehad hebben jullie daarnu nog last van of hebben jullie daar een tijdje last van gehad? Ik heb namelijk zn onwijs last van me rug of al me spieren gespannen zijn 24/7 en aan de rechts tussen mn schoudenblad heb ik een tintelend dood gevoel soms en soms word het ook heel warm heb hier nog nooit last van gehad denk dat het misschien met de ruggenprik te maken heeft ook maar ff naar de dokter Wat haaruitval betref ik heb er ook ineens onwijs last van ga ook maar eens langs de dokter. ik neem nu wel vitamine b complex forte met biergist schijnt ook te helpen. Maar ik ga toch maar eens langs de dokter. Hoop dat ik niemand vergeten ben sorry liefs
@ Alicia... Ahhh ok zo Ons maakte het idd ook niet zo veel uit, maar we zagen dat best veel wagens die mogelijkheid hebben.. Onze dus ook... Ben ook wel benieuwd wat Nina zal doen als de klok straks verzet is! @ Tanden... Hier nog niets in zicht.. @ Leeftijd.. Ik ben 27... Mijn vriend 32... @ Kwebbel... Fijn dat jou litteken ook zo rustig is... Dacht van te voren dat ik er wel van zou gaan balen.. net als de straie...(wist natuurlijk dat ik een ks kreeg) Maar gelukkig is niets minder waar... Draag hem bijna met trots Van daar komt mijn meissie vandaan haha Heb jij trouwens ook foto's van de Ks zelf?? @ Babykwes... Ohhh Julian aan de tandjes... wij hebben wel de druppels in huis, maar bespeuren nog geen witte plekjes.... @ Pluisje... Klopt als een bus... Wij denken dat Oona enigst kind zal blijven... Op een of andere manier hebben we beide sterk het gevoel dat we echt types voor 1 kindje zijn.. Maar zeggen ook wel heel eerlijk.. zeg nooit nooit... wie weet gaat het ooit weer mega kriebelen.. In dat geval willen we wel een aardig leeftijdsverschil... (5/6/7 jaar) Vind het trouwens nog steeds heel bijzonder dat jij uitgerekend bent op Oona's verjaardag!! Hoe bijzonder is dit topic daarmee zeg..! We praten gewoon al ruim een jaar & 3 maanden met elkaar.. Helaas hier wel ervaring met die uitkering... en sorry, maar geen positiviteit hier... Wat een gedoe! Je moet je iig aanmelden bij werk.nl... @ Valentijnsdag.. Had voor de grap een rompertje gekocht met i love papa... Bij thuiskomst snel in een la gestopt omdat hij elk moment thuis kon komen (was vorige week woensdag)..... Gaat hij 'savonds de prullenbakken legen.. en in die la staat een klein prullenbakje! aarrgg Weg verrassing... Maar hij vond hem wel leuk! @ Chantal.. Ja ongeveer wel.. Weet niet meer precies wanneer het begon, maar gok wel ongeveer met 3 mnd... Heb er dus 3 mnd flink last van gehad.. Denk dat ik minimaal 1/3 deel verloren heb.. en een aantal plekken werden echt heel dun.. (haargrens & boven mijn oren) Fruit/groente... wij zijn begonnen met fruit, maar vrij snel ook beide gaan geven... Oona krijgt nu elke dag een fruithapje en een groentehapje... en 's avonds krijgt ze een papfles (fijne granen van bambix) @ Banne.. Wat een verhaal zeg!!! Niet normaal... dat doe je toch niet!? Hopelijk blijft het daarbij & gebreuren er geen andere gekke dingen.. Moet toch niet gekker worden... iemand ergens op wijzen/vragen/aanspreken ok.. maar zo?! Ongelofelijk! Kun je je auto misschien dichter bij je werk kwijt? Zoooo.. Maandag en dinsdag weer voorbij.. ik heb weer 'weekend' Morgen en donderdag weer met mijn meissie.. wat heerlijk... Vind het nog steeds maar niets die 3 dagen werken.. Hoor veel mensen zeggen van Fijn even de deur uit, weer even jezelf zijn, werken.. Maar nee.. Hier nog steeds de diep gewortelde wens om thuismoeder te zijn... maar helaas mag dat niet van de portomonee.. Gisteren nog wel even geschrokken 'savonds.. We denken dat Oona een lichte pseudokroep gehad heeft.. ze werd met een soort gierende hese ademhaling huilend wakker.. Flink benauwd en hoesten... Gelukkig herkende ik het, en dus meteen de pc aangegooit en googlen... Het klopte precies.. Na een half uur werd het weer minder, en viel ze daarna doodvermoeid in slaap.. Wij niet wij lagen nog een tijd lang met gespitste oren in bed.. Pff... Raar hoor... wat kan je je dan enorm zorgen maken..
@ Lovely me... Ahhhh wat een super foto's van Zulay.. Wat gaaf dat mutsje!!! Ik heb geen last meer van mijn ruggeprik.. Maar weet ook niet zeker of er verschil zit in de ruggeprik.. ik had een ks, dus of dat dan weer anders is? Heb de plek waar hij gezet is ook nooit gevoelt erna.. weet niet eens precies waar dat was! Zou het idd eens bij de huisarts neerleggen.. kun je mooi combineren met je haar... Ik ben ook bij de Ha geweest met mijn haarverlies!
Chivay bedankt! Ik ben al een keer naar mn huisarts geweest voor me rug en toen werd het afgedaan met ja is gewoon een spiertje gaat van zelf over kan geen kwaad soms heb ik het idee dat ze geen idee heeft waar ze het over heeft! liefs
Haaruitval: Hier ook verschrikkelijk veel. Voor de zwangerschap ook al veel last van gehad, tot kale plekken aan toe, dus was blij dat ik tijdens de zwangerschap geen last ervan had, maar nu is het weer dun op dezelfde plekken en kan zo hele plukken uit mijn hoofd trekken Chivay: Tijdens de keizersnede zijn er ook foto's gemaakt, maar heel discreet, je ziet niet mijn hele buik openliggen, maar je ziet wel het hele proces. Eerst een foto van gyn met scalpel, daarna een stukje van Jelmers hoofdje, dan zijn hele hoofd, dan zijn lijfje en als hij er bijna helemaal uit is. Vind het wel waardevolle foto's, maar de eerste keer dat ik ze zag werd ik wel even helemaal draaierig en misselijk.
Jaaaaaaaaaaa ik heb mijn eerste 2 muggebulten alweer te pakken! :x @ Kwebbel.. Ik ben ook heel blij met die foto's... Omdat ze een stuitertje was heb ik wel als eerst billen op de foto haha.. Heb jij nog gevoelens van gemis? geen 'echte' bevalling? Ik werd daar wel voor gewaarschuwd dat dat later nog wel flink binnen zou kunnen komen.. Heb dat gelukkig niet.. Maar kan me voorstellen dat dat heel anders is bij een ongeplande keizersnee? Enne... keer naar de Ha met je haarverlies kan zeker geen kwaad... Kreeg eerst speciale shampoo en nu ijzertabletten.. komt blijkbaar best veel voor bloedarmoede na de zwangerschap! en dat kan zeker invloed hebben op het haarverlies.. (niet de oorzaak, kan het wel versterken)
ja ik heb ze ook al vind het alleen zo zielig voor zulay zij heeft er ook een paar te pakken. Ga morgen gelijk ff een klamboe voor haar kopen! liefs
Ohhhh dat is zielig ja.. Oona gelukkig niet.. Hoop dat wel... dat ik gewoon de mug-magneet blijf en dat Oona met rust gelaten wordt! Slim dat je voor een klamboe gaat kijken
Hallo allemaal, Ook al verwaarloos ik jullie schandalig, ben jullie echt niet vergeten hoor. Maar het ontbrak me de laatste tijd aan energie om überhaupt mijn laptop aan te zetten, laat staan om hier bij te lezen. Maar zal wel even een update van mijn kant doen bij deze: Sinds zondag is Jenz eindelijk weer thuis en het gaat redelijk. Van zijn reflux geen last meer, maar wel van erge krampjes door de medicijnen. Met de ka afgesproken om het tot de poli-afspraak van volgende week dinsdag aan te kijken en anders wrs toch over te stappen naar een ander medicijn. Lactulose hebben ze vorige week al gestaakt en Jenz heeft tot nu toe 1 a 2 keer per dag ontlasting gehad. Sinds zondagochtend heeft hij alleen waterdunne diarree, dus dat houden we nu even in de gaten. Dit komt wrs door de medicijnen voor de spruw, welke hij weer heeft. Overigens afgelopen vrijdag echt heel boos geworden in het zkh, wilde Jenz oppakken en meteen meenemen na een gesprek met een ka. Ten eerste ging hij een gesprek aan terwijl Jenz aan het krijsen was en de moeder van het buurkindje erbij was. Ten tweede meldde hij (voor de 2e keer) dat Jenz geen pijn had, maar last van prikkels en dat hij vooral last had van zijn pittige karakter. Ook vroeg hij zich af van wie hij dat zou hebben. :x Ik weet best dat Jenz een pittig karakter heeft, maar hij heeft wel degelijk pijn. (Verpleging e.d. delen deze mening met mij) Hij huilt echt alleen als er iets is en ja dan kan hij wel eens "over de top" gaan. Dus ga niet zitten verkondigen dat hij last heeft van zijn karakter. Sorry hoor, maar kom niet aan mijn kind want dan word ik echt boos. :x Oke, genoeg over ons. Ik ga lekker mijn bedje in en probeer snel bij te komen lezen hier. Liefs Wendy en Jenz
Nou ja zeg Wendy ik zou ook boos zijn geworden. Wie denkt die man wel niet dat hij is. Beginnen over een pittig karakter en ook nog zeggen van wie hij dat nou zou hebben. Fijn dat Jenz geen last meer heeft van zijn reflux en dat hij nu iedere dag 2 poepluiers heeft. Hopelijk worden de krampjes nou ook nog minder. Ben je wel een beetje aan het genieten zo van je kraamtijd? Kan me voorstellen dat het voor jullie toch heel anders is als je kindje de helft van de tijd in het ziekenhuis ligt Ben blij te lezen dat iedereen ongeveer rond de drie maanden last krijgt van haaruitval. Dacht al dat het niet normaal was. Loveley me ik zal het straks op het CB even vragen. Trouwens sinds vandaag heb ik de papfles er s'morgens weer afgedaan. Heb het gevoel dat ze het nog niet echt nodig heeft en ben zo bang dat ik teveel geef. Ga dit straks wel vragen hoor op het CB. Ik laat het je weten! Ik heb gelukkig nog geen last van muggen Morgen gaat Liz voor het eerst naar mijn tante. Ben wel een beetje zenuwachtig, terwijl ik weet dat het wel goed zal gaan. Komt gewoon door de negatieve ervaringen van de andere oppas. Stoms mens blehhhhhh. Ben wel blij dat ik zo snel een andere oppas heb gevonden, anders hadden we echt een groot probleem gehad.
@Wendyenr. Maar op een echo word het toch vergroot? Interessant hoe dat zit. @babykwes. Inderdaad nog een jong ventje. Wel knap dat hij al zo jong aan kinderen wil beginnen. Ik bedoel;de meeste van zijn kleeftijd liggen te sleutelen aan auto's, achter de meiden aan en gaan het hele weekend uit. Voor hem wel heel anders. Zijn jullie al lang bij elkaar dan? Ook wel leuk een jonge vent toch. De mijne is een jaar jonger. Ik zeg altijd teben hem; op een oude fiets moet je het leren Maar zonder flauwekul. Leeftijd zegt ook niet zoveel,je bent zo oud als je je voelt toch? Hoe agat het met Julian nu? Weet je al waarom hij zo slecht dronk? Ik heb druppels van VSM gehaald. Chamodent. Daar heb ik altijd goed ervaring mee gehad op het kdv en is homeopatisch, dat vind ik ook altijd fijn. @Chantal. Het maakt mij niet zo veel uit dat Nina wat vroeger is. Vanochtend was het weer half 8,ach dan hebben we een lange dag,haha. Wij geven Nina ook geen pap in de fles. Ik vidn dat er het afgelopen maand al zoveel bij is gekomen,ik wil dat haar darmen daar rustig aan kunnen wennen. Wij geven om die reden heel bewust nog geen pap en brood. Ik merk nu al dat Nina moeite moet doen om te poepen,maar wel 3x per dag poept. De darmen moeten dus wennen. We gaan weer verder als ze 6 maanden is. Wat betreft Liz. Ik zou denk ik even wachten met groente geven. Ze krijgt best veel al,zeker met de pap is ze vroeg,want eigelijk mag dat pas met 4 maanden. Maar je moet doen wat jij denkt dat geod is voor Liz ,want jullie kennen haar het best. Een andere oppas? Heb ik gemist dat dee niet goed beviel. Dat si vervelend aangezien je het allerlieftse bij haar achter moet laten. @Banne. Ik wist dat je 33 was en 34 zou worden dit jaar. Hadden we het helemaal aan het begin over gehad en toen viel het me op dat wij met Wendy samen zo'n beetje de oudste waren. En je hebt 77 achter je naam ,van je geboortejaar. Wat flauw van die poep. Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan poep kunne ergeren als het op de stoep ligt,maar als je je hond laat poepen waar het mag,is er toch nisk ana de hand. Briefje vind ik ook flauw ,maar tot daar aan toe. Maar de poep vind ik echt smerig en kinderachtig. Ik zou mijn auto voortaan ergens anders neer zetten. Ik zou ook bang zijn dat is de volgende keer weer wat anders heeft. Echt raar verhaal. @Lovelyme. Ik heb ook een ruggeprik gehad ,maar nergens alst van. Vraag me af of je daar nu nog last van kunt hebben. het si toch al een behoorlijke tijd geleden. leuke foto's van je dochter weer. @Chivay. Wat zielig. Ik ken het niet,maar lijkt me doodeng als je kindje het benauwd heeft. Gat het nuw eer goed met haar? Heeftz e daarna rustig geslapen? @WEndy. at fijn dat Jenz weer thusi is. En wat een apart verhaal. Is het balngrijk voor het genezingsproces om te wete van wie Jenz zijn pittyige karakter heeft? Erg raar. Heb je geod dat je boos werd,misschien dat je nu serious word genomen. Artsen Hier schijnt een heelijk zonnetje. Straks maar eens van gaan genieten. Zie nog streeds geen tandjes bij Nina,maar ze blijft kwijlen als een gek. We wachten het maar af,ze heeft in eider geval geode zin vanochtend dus hoop dat ze geen last heeft. Toch maar voor de zekerheid wat druppels erop.
@ Lovelyme, wat een schattige foto's. @ Banne, wat super flauw zeg. Ik zal vanmiddag/vanavond even wat foto's van het hele kamertje erop zetten. @ Wen, wat belachelijk zeg dat iemand zo oordeelt over jullie kindje zou daar ook enorm boos over worden. Hopelijk gaat het snel beter met hem thuis. @ Chantal, nieuwe oppas? Ook ik heb wat gemist denk ik. Het is idd heerlijk weer
Hoi meiden, Even bijgelezen... Banne, Echt super kinderachtig! Ik zou mijn auto ook ergens anders parkeren. dat iemand er last van heeft snap ik, maar bespreek dit dan op een volwassen manier! Kijk maar goed uit, zeker nu je zwanger bent. Is er niet iemand die tijdelijk met je mee kan lopen? Ik zou het er niet zo op hebben. wendy, Tja...artsen hebben moeite om dingen tactisch te brengen...zoiets zeg je niet! Groot gelijk dat je in de verdediging schoot. Roan heeft gister een papflesje gehad. daarna hebben we hem laten slapen en dus niet wakker gemaakt om 22.30u. Nou, meneer heeft het klokje rond geslapen van 19.30u tot 7.30u. Hopelijk niet eenmalig! Binnenkort wil ik ook met groente beginnen. Hij kijkt ons het eten uit de mond!
Sammie heb je die papfles gegeven met rijstebloem? En hoeveel schepjes heb je erin gedaan als ik vragen mag? Zulay der laatste fles is nu nog om 23.00 en dan komt ze tussrn 6-7 weer om te eten. Wil kijken of ik haar laatste fles ook eerder kan gaan geven. Alvast bedankt Liefs