Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

@wen
    wat een raar verhaal zeg van de ka lekker belangrijk wie dat karakter heeft ppff
    gelukkig is hij nu lekker thuis hoop echt dat het beter blijft gaan nu met hem gelukkig is de reflux al minder dat scheelt weer

@alicia
    ja lekker jong ding haha was ook echt niet de bedoeling eigenlijk dat wij wat zouden krijgen maar wat doe je er tegen
    we zijn nu 4 jaar samen en zo af en toe is hij nog volwassener dan ik haha ik ging nog wel is stappen hij niet hij houdt er niet van zit liever met vrienden thuis of het liefst nog te spellen op de ps3 haha
    we hadden het er al over gehad dat hij jong papa zou worden er van uit gaande dat het wel een jaar zou duren voor ik zwanger was maarja als het in 2 keer raak is ga je ook niet vanuit maar goed hij is stapelgek met julian een echte papa dat had ik eigenlijk ook niet verwacht als ik heel eerlijk ben maar hij is erg volwassen voor zn leeftijd en ach ik ben de oude fiets waar hij het op moet leren zegt hij ook wel is tegen mij;) haha
    die druppels zal ik onthouden heb zelf dentinox maar nog niet gebruikt
    gister had hij wel 38.1 en vanmorgen ook dus er zit wat dwars weet nog niet echt wat helaas

@chantal
    heb ik ook ff gemist van je oppas zeker?
    sterkte morgen met weg brengen blijft toch weer moeilijker denk een eerste keer ergens anders

@chivay
    jeetje schrikken zeg hoe gaat het nu met oona?

@lovely
    julian krijgt ook vanaf 4 maanden rijstebloem in zijn laatste fles ongeveer 2 schepjes omdat hij ook nutriton heeft is het al zo dik
    maar er zit verder niks aan voedingswaarde in volgens mij het is alleen maar een extra lekker smaakje

@sammie
    jeeejjj wat goed van roan!! hopelijk blijft het er in:)

@jeanetjuh
    hoe is het bij jou? nog steeds aan het rommelen of is het weer gestopt?

hier dus nog steeds een ziekig mannetje gister over de hele dag wel 1 fles er uit gespuugd bij elkaar en ook nog 2 beste dunne luiers:( toch maar ff getept had hij 38.1en vanmorgen 38.0 dus er zit zeker iets dwars denk wel een tandje maar het spugen zou ik eerder aan een buikgriepje denken wilde ook zn fruit weer niet helemaal vanmorgen dus misschien ook misselijk
    hoop wel dat hij morgen opgeknapt is als mama jarig is anders is het ook niet fijn voor hem met die visite allemaal

moet hij eigenlijk binnen blijven met koorts? nee toch??

Fijne dag meiden
    liefs

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Loveley me ik ben bij het cb geweest en die zeggen dat ze nu 1 potje fruit mogen. Dit kun je het beste s'morgens geven en s'middags mag ik nu groente geven. Ook de papfles s'avonds mag gewoon 3 a vier schepjes op een fles van 210 met zeven schepjes voeding. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Oh ja de fles s'morgens met pap zou ze nog niet doen, want ze krijgt nu ook groente en fruit dus dat is genoeg. En als je haar helemaal op een potje groente hebt en een potje fruit mag je overdag de fles ook minder maken. Bijvoorbeeld die van s'avonds naar 180+zes schepjes voeding.

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Morgen met Pim naar ha. Heb een vermoeden dat hij een verborgen reflux heeft. Elke keer als ik hem plat in bed leg begint hij te krijsen. Nu ligt hij in het voedingskussen in bed. En waarempel hij is stil. Morgen maar eens overleggen.
    Osteopaat ook nog naar toe geweest vandaag. Zaten behoorlijk wat dingen weer in de knel. Maar dat vermoeden hadden we zelf ook al. Sinds 2 dagen was het hier weer een drama.
    Jullie horen van mij morgen.

4. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

bedankt voor jullie reactie´s over een uitkering! Ik weer eens migraine dus ga nu naar bed.

liefs van pluisje

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #3385 Lovely Me, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    Sammie bedankt bij ons cb moest ik met alles wachten tot ze 6 mnd is maar ik merk aan zulay dat ze gewoon behoefte heeft aan meer kijkt ons eten uit de mond hihi! Fruit gaf ik al ga morgen ook beginnen met groente.

Liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, hopelijk kan de ha morgen meer voor jullie doen.

@ Babykwes, beterschap met julian hopelijk knapt hij snel op. Met mij gaat het goed, het blijft wat rommelen.

Liefs

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak een gewone fles 180+6 en daarbij doe ik 2 schepjes rijstebloem. We moesten Roan altijd wakker maken voor die laatste fles, maar omdat hij nu over de 7kg weegt mag hij naar 4 flessen. Vandaar dat we het maar eens gingen proberen. Hopelijk slaapt hij vannacht weer net zo goed! Succes ermee....ik hoop dat Zulay er ook goed op slaapt.

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje:

Wanneer...beter gezegd op welk tijdstip zijn jullie begonnen met de groente hap? Roan zit nu op het volgende schema:
    07.30u 180+6
    11.30u 180+6
    15.30u 180+6
    19.00u 180+6 met 2 schepjes rijstebloem

Ik dacht zelf aan 16.30u maar dan heeft hij net een uur de fles op. Vaak slaapt hij ook....hebben jullie tips?

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mijn beste vriend:D

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik geef hem een kusje....hij is om op te eten:p

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi...daar is mama!!!!

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm.....wat is dit nou weer?!?

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    De laatste...wat is ie toch lief!!!

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: Leuke foto's !!!!

Het tijdstip dat je groente geeft maakt niet zo veel uit, omdat het in het begin echt nog een extraatje is. Jelmer heeft vandaag 3 kleine hapjes groente op en daarna heb ik hem gewoon zijn voeding gegeven.
    Pas over een paar maanden moet het echt een voeding gaan vervangen.

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, nou zeg wat een lef die arts! Ik kan me voorstellen dat je boos bent geworden!! Hopelijk gaat het snel beter met Jenz en hoeven jullie niet meer naar het ziekenhuis met hem!

@Lovelyme, Wat een schattige foto's van Zulay!

@Chivay, een pseudokroep, jeetje dat is schrikken! Lijkt me inderdaad een angstig moment als dat ineens gebeurd.

@Chantal, was de andere oppas niet goed? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen....:)

@Sammie, wat een leuke foto van roan!! "de kus"is echt heel schattig!

@Auto parkeren, dichter bij m'n werk kan eigenlijk niet omdat dat allemaal betaald parkeren is. Vandaag aan m'n werkgever gevraagd of de auto niet even op de oprit kan staan tijdelijk. Maar nee, dat kan natuurlijk niet want zijn vrouw moet regelmatig (lees enkele keer in de week) weg met hun auto.
    Maar ik heb geregeld dat ik op het terrein van de pizzeria tegenover m'n werk mijn auto kan parkeren! Helemaal top!
    Ik wilde niet afwachten tot er iets ergers gebeurt met de auto of met mij! Want dan zitten wij met extra kosten!

Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen zich ergeren aan hondepoep! Als ik het opruim daar moet ik al uitkijken waar ik loop zodat ik niet de poep van een andere hond ga staan! Maar ik ruim het wel op! Ergens anders uitlaten kan niet echt want dan moet ik veel te ver lopen, dat red ik niet in mijn pauze. Ach ja, hopelijk koelt diegene nu ene beetje af de komende periode...

Een voordeel is wel dat ik nu heel dicht bij mijn werk geparkeerd sta!:D

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    sammie leuke foto's ! Zulay weegt nog niet mee dan 7 kilo dus ik wacht nog ff met het vervroeg€n van haar laatste fles.

liefs

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik geef altijd 210 met 3 schepjes rijstebloem. Als ze straks groente en fruit eet dan ga ik de fles van s'avonds naar 180+6 doen, tenminste dat adviseerde het cb mij. Valt me op dat iedere cb weer anders is.

De oppas daar ben ik mee gestopt. De eerste keer dat ik Liz ophaalde had ze tot aan de ellebogen de handjes pimpelpaars van de kou en toen ik haar de volgende keer er wat van zei en ik liz vervolgens ophaalde zij ze dat ik liz s'morgens een jasje aan had moeten doen, want ze had blauw paarse handjes gehad. Nu weet ik dat dat niet kan, want ik had de auto voorverwarmd, ze had dikke kleertjes aan en ze lag in de voetenzak en ik had er nog een fleecedeken overheen gelegd. Dan zou ze van vier meter blauw paarse handjes moeten hebben gekregen. En nog een reden is dat ik s'morgens om kwart voor zeven liz kwam brengen en dat was ook nog eens de eerste keer zo smorgens vroeg en toen lag madam nog in bed om kwart voor zeven terwijl ze wist dat ik rond kwart voor zeven zou komen. Ik was bijna te laat op mijn werk. Nou ik was er snel klaar mee en ik heb nu mijn tante die gaat oppassen. Voelt een stuk vertrouwder en zij is tenminste om 6:00 s'morgens al uit bed;)

Sammie fijn dat Roan zo goed door heeft geslapen op vier flessen. Liz komt nu s'morgens weer zo rond 6:00:( Nou ja zal wel weer even een periode zijn hoop ik:)

Morgen hebben mijn man en ik vier jaar. We gaan heerlijk uit eten morgenavond. Ik heb er echt zin in! Morgen ook werken, dus ben denk ik niet aanwezig hier;) Lees vrijdag wel weer bij.

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Jeanetjuh het word nu wel spannend he! Ben benieuwd wanneer je kleine denk zo nu is het genoeg geweest ik wil eruit!

Wen ja sommige artsen! Goed dat je er wat van hebt gezegd.

Banne fijn dat je je auto nu dichterbij kan zetten.

Ingie wat verveld hoop dat hij er snel geen last meer van zult hebben

Liefs

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op het CB een voedingschema gekregen, hier stond dit op. Volgens mij moet je het wel een beetje met een korreltje zout nemen. Voorheen werd Roan ook gewoon wakker rond 23.00u maar de laatste tijd niet meer. Ik neem aan dat hij dan zelf aangeeft dat hij die fles niet meer nodig heeft. Je gevoel geeft het vaak wel aan.

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL

Fijn dat je bij de overburen wel mag parkeren (een beetje suf van je baas hoor, dat kun je een zwangere werknemer niet aan doen vind ik!) Ik hoop dat diegene nu idd afkoelt.

Deel Deze Pagina