chantal wat vervelend zeg maar goed dat je er snel achter bent gekomen! heb je het gemeld bij het gastouderbureau? liefs
@ WenR... Ohh wat goed dat ze zo gegroeit zijn.. wel weer heel vervelend dat die plannen steeds zo wisselen! Hopelijk mag het gewoon dit weekend gaan gebeuren! Ben zo benieuwd, en duim flink mee! @ Alicia.... Joehoee daar is Nina's eerste tandje! We zijn lang aan het overwegen, uitzoeken, nalezen geweest voordat we de knoop doorgehakt hebben wat betreft vega eten voor Oona. Ik eet sinds mijn 12de vegetarisch. Voor ons was de keus tussen 2.. Of Oona vegetarisch laten eten en als ze zelf later ooit anders beslist krijgt ze van ons biologisch vlees... Of andersom.. Biologisch vlees, en later de keuze geven om met mij mee te doen. Marcel eet niet 100% vegetarisch, maar bv avondeten wel altijd.. Na veel nalezen & uitzoeken weten we nu hoe we Oona qua voeding alles kunnen bieden zodat ze niets tekort komt. Voor ons dan dus de logische keuze om haar in ons dieet mee te nemen.. Uiteraard speelt mijn gevoel ook een beetje mee.. Vind het maar wat prettig te weten dat zij niet al die hormonen binnen gaat krijgen uit supermarktvlees e.d Beslist ze zelf later anders? Prima.. dan ga ik met liefde biologisch vlees voor haar halen. Ben zelf ook niet het type vegetarier die vlees eten afkeurt, alleen wel de manier waarop het geproduceerd wordt. zoo.. wat een lekker weer zeg! Heerlijk! Daar was ik echt aan toe.. Vanmiddag heerlijk met Oona de stad in geweest.. Nieuwe fles gaan halen (1 van onze flessen was gaan lekken) Meteen ook een tuitbeker gehaald, ga daar eens mee oefenen met Oona. Ook wat nieuwe rompertjes alvast in de volgende maat.. & een heel leuk speelding dat bij de kruitvat in de aanbieding was.. Oona ligt nu langs me op een boxkleed op de grond. De box staat dichtbij, maar was niet dichtbij genoeg blijkbaar haha.. Zo af en toe aan mijn broekspijp kunnen trekken vind ze volgens mij wel leuk Hier speelt ze nu volop... Vooral flink aan het rollen is ze.. Ze blijft maar heen en weer gaan van buik naar rug. Al is het wel weer bijna bedtijd Tussen al dat rollen door is ze nu lekker in haar oogjes aan het wrijven... Owja net voor het eerst een staartje in haar haar gehad! Zo leuk! Moet de foto's nog even uploaden
jeanetjuh wat een mooie babykamer!!! Je hebt een ledikantje en een wiegje staan zag ik. Gaat je kleintje bij jullie in de kamer slapen in het begin? liefs
nou zulay slaap al vanaf 17.30 en heeft om 15.00 voor het laatst gegeten doet ze normaal nooit der voeding van 17.30 overslaan. om 17.00 in bad gedaan daarna was ze denk ik te moe om te eten denk ik . Als ze zelf niet wakker word dan maak ik haar wakker om 23.00 zoals altijd. Heb ineens zeeen van tijd ff wennen hiihi liefs
Jeanetjuh: Mooi kamertje!!!! Lovelyme: Wat heerlijk dat Zulay zo lekker ligt te slapen. Jelmer heeft vandaag nog bijna niet geslapen, hij hoest ontzettend waardoor hij steeds wakker wordt. Vandaag voor de 4e keer wortels geprobeerd en dit keer leek hij het te snappen en heeft hij er flink van gesmuld, had het nu veel dunner gepureerd met wat borstvoeding en dat was dus de truc! Vanmiddag courgette gemaakt voor volgende week, zal mij benieuwen wat hij daar van vindt! Mijn man is dol op courgette, dus wie weet vindt Jelmer het net zo lekker als hij!
@Chantal, groot gelijk dat je met die oppas gestopt bent! Wat een raar mens zeg! Gefeliciteerd met jullie 4 jarig jubileum! Lekker gegeten?? @San, wat vervelend van jullie auto zeg! Ik heb daar ook altijd een hekel aan als er iets met de auto is. Het komt nooit uit! Ik weet zo geen tips voor het lopen, je moet eigenlijk schreiden he?! @Wenenr, wat spannend voor je meid! Ik ga duimen dat je heel snel een posi ovutest hebt!! Eindelijk is het dan bijna zover! Stel dat je geïnsemineerd kan worden duurt het dan 2 weken voordat je een zwangerschapstest kan doen? @Alicia, WOEHOE Nina haar eerste tandje! Leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe snel die groeit! @Chivay, ben erg benieuwd naar de foto met het staartje! haha @Jeanetjeh, mooi kamertje hoor! Echt helemaal af nu! Sommige pakjes die er hangen heb ik ook! Zo leuk! Nog 1 dagje werken gelukkig! Heb het wel weer gehad voor deze week. De kleine meid is vaak actief en dat is een welkome afleiding op m'n werk! haha
@ Jeanetjuh... echt erg leuk jullie kamertje! Meubels lijken wel wat op die wij hebben... Zelfde handvaten ook op de commode.. Ben er nog steeds heel blij mee.. Bekijk bijlage 130951 @ Lovely Me... Wat lekker dat Zulay zo goed slaapt.. Misschien gaat ze nu aangeven dat ze minder flesjes nodig heeft? @ Kwebbel... Hoera! Jelmer aan de worteltjes Fijn dat het nu goed gaat! Courgette is hier een groot succes.. maar eigelijk alles wat eetbaar is is een groot succes... Vervelend dat hij zo slecht slaapt door het hoesten.. Heeft Oona ook een tijd gehad dat ze zichzelf steeds wakker hoestte... Misschien proberen het hoofdeind iets omhoog te zetten dat hij iets minder last heeft van het slijm?? Bij Oona hielp dat niet, maar las regelmatig dat dit kan helpen. @ Banne.. Wat lekker zo'n actief meisje! Heb je het al op film kunnen zetten? Zo'n leuke herinnering! Ik zal straks eens de foto's uploaden Zooo... Oona ligt er weer in... zo nog ff een beetje opruimen, lekker douchen, eventjes tv kijken en dan lekker slapen! Morgen nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend! Zaterdag een drukke dag voor de boeg... We gaan hier laminaat in de woonkamer leggen. Nu hebben we een houten vloer met veel kieren en slechte stukjes.. Niet fijn als Oona straks gaat kruipen.. dus de vloer wordt Oona-Proof zaterdag! Ben heel benieuwd..
Wat foto's van 0ns meisje. De rest lees ik morgen even bij. Hier ons vrolijke meisje. Bekijk bijlage 130955
Ons dametje wil zelf haar sap drinken,dus dat doet ze nu heel stoer met een hand. Bekijk bijlage 130957
chivay ja misschien wel dan moet ik ff kijken hoe laat ik haar nu groente ga geven. Ik start met groente na het weekend heb vorige week haar fruithapje van 15.30 naar 10.00 verplaatst ff kijken wat dan haar ritme word en dan in de namiddag haar groente. liefs
@Lovelyme, ik moet volgens mij nog 10 weken werken... En ja ik ben al weken aan het aftellen! hahaha @Chivay, mooi kamertje ook! Ik heb het nog niet op film gezet. Hopelijk krijg ik dat nog voor elkaar.. @Alicia, leuke foto's van Nina! Stoer hoor met 1 hand drinken! hahaha
hallo dames ben ff niet geweest en heb alles bij gelezen pffff veel geschreven. heb weer heel veel mooie lieve leuke foto's gezien @ wenrich hoop dat je snel een posi test in handen hebt. @ alicia aaah nina dr eerste tand. @ jeanetjuh super mooi kamertje. reageer snel weer jovi is aant huilen. veel liefs