Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Leuke foto's!
    Oona wil ook heeeeeeeeel graag zelf drinken ;) Maar ze is dan zo gulzig en stopt bijna de complete fles in haar mond ;) Dus ze mag meehelpen, maar we laten de fles nog maar even niet los haha

@ Lovely me... Ik ben benieuwd!

@ Banne.. Mij lukte dat het beste als ik op bed lag... Mooi stabiel waardoor je de bewegingen goed zag.

@ All:
    Iemand misschien interesse in proef-verpakkingen? Krijg zoveel overal, en vind het zonde om het weg te gooien! Wij gebruiken het niet
    * Nestle pyjamapapje Fijne tarwe granen (v.a 6mnd)
    * Nutrilon Griesmeel melkpap (v.a 6mnd)
    * 2x Bambix Melkpap Appel (v.a 6mnd)
    * Bambix Rijstebloem Vanille (v.a 4mnd)

2. Even een verslagje van Femke d'r dag...
    Op het CB gingen de prikjes al beter dan de vorige keer vond ik, ze huilde wel, maar gilde niet zo als een maand geleden.
    Verder is ze 4065 gram en 57,8 cm; qua lengte gaat ze wel goed, maar het gewicht blijft toch echt veel te veel achter. Er werd dus geadviseerd een fles kunstvoeding per dag te geven. En daarbij (en ook bij evt. afgekolfde bv die ze in de fles krijgt) wat fantomalt te doen. Dat zijn eigenlijk gewoon extra suikers, extra energie, omdat ze een grotere fles gewoon niet opdrinkt.

En de osteopaat; die stelde al vrij snel de diagnose die ik al vermoedde: verborgen reflux.
    Van haar eigenlijk dus ook het advies over te stappen op kunstvoeding, omdat dat wat dikker is dan borstvoeding. En nutriton erbij doen.

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eveline..
    Wat vervelend dat de groei van Femke achter blijft! Hopelijk helpt de fantomalt/kunstvoeding/nutriton goed! Wat hoor je toch veel kindjes met verborgen reflux!

Bekijk bijlage 130967
    Oona met haar staartje

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 130968
    Lekker spelen op haar buik.. Ze is helemaal into het rollen.. In 1 minuut rolt ze soms wel 10x van buik naar rug en weer terug..
    Clipje begon hier alweer uit te zakken :D Moet een keertje op zoek naar goede elastiekjes

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    chivay wat een leuke foto!!!! echt leuk dat staartje.
    Kan niet wachten tot ik bij zulay ook een staartje kan make hihi.

liefs

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 130969
    Alicia... ik weet helemaal wat je bedoelt... gewoon nog een foto omdat ik het niet laten kan haha...

Oona in diepe rust! Zo slaapt ze altijd -of met haar gezicht de andere kant op- maar wel altijd met haar gezichtje tegen pop aan, armpjes naar de zijkant...
    Ze is ook helemaal gek op de slaapzak. Vanmorgen wilde ik haar eruit halen, begon ze te huilen! Toen ik de rits weer dicht deed was het weer goed... Gekkerd :D

7. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    willen jullie bij jullie dochter oorbellen laten zetten zo ja wanneer zouden jullie dat willen doen?

Ik zelf zat te denken zo ongeveer tussen de 6 en 12 maanden.
    Wat vinden jullie?

liefs

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

ik heb de stouten schoenen aangetrokken, ziekenhuis gebeld voor de inseminatie! zondag om 11 uur is het zover! Ik zet vanavond de pregnyl!!!!

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #3449 Alicia78, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
    @Chivay. Ik weet prercies wat je bedoeld. Hoe trots kun je zijn op je kind he. En als iemand iets leuks zegt over je kind, groei je helmaal. Heel bijzonder gevoel dat moedergevoel. Wist niet dat dat zo sterk was.
    Haha,Oona te gulzig. Nina probeerde la langer haar fles vast te houden maar die is veel te zwaar als. Ik had laatst een tuitbeker gekocht en heb toen de oren aan een klein flesje gemaakt en dat vind ze heelmaal geweldig. Mooie middenweg. De gewone fles geven wij gewoon.

@Eveline. Toch reflux. Gelukkig dat jullei daar nu achter zijn. Wel jammer dat je geen borstveoding meer kunt geven op hun advies. Kun je niet je borstveoding kolven en die indikken met Nutriton. Of haar een hapje Nutriton geven van een lepel voor het drinken van je borstvoeding en na de tijd weer. Dat staat ook op het pak dat dat kan. Zo kun je dan nog wel borstvoeding geven.

@Wendyenr. Oh,het gaat gebeuren. Spannend. HEt schiet nu wel heel erg op. Wat zullen jullei zenuwachtig zijn. Ik ga duimen dat het meteen raak is.

@Oorbellen. Hier geen oorbellen voor Nina. Ik vidn dat niet leuk staan bij een kleintje. Als zij straks zelf komt met de wens voor oorbellen, mag ze dat van ons, maar wij gaan dat nu niet beslissen voor haar. Het doet ontzettend pijn om oorbellen te zetten,dus waarom zouden wij Nina pijn doen om iets wat zij zelf niet wil maar wij voor haar beslissen. En Nina heeft mijn oorbellen al uitgetrokken. Moet er niet aan denken wat er gebeurt als zij haar eiegn oorbellen uittrekt. Straks scheurt de hele boel uit.
    Maar dat moiet iedereen voor zichzelf weten. Ik vidn het al verschrikkelijk als Nina haar spuiten krijgt op het bureau,dus ik ga het niet opzoeken zoiets.

Hier vroeg dag. Nina om 7 uur wakker. Wel lekker nog even met ons drietjes. Mijn vriend moet tot laat werken,dus begint wat later. EN morgen heeft hij lekker vrij. Normaal werkt hij op zaterdag en is 1x in de maand vrij. Lekker.

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Alicia wat een leuke fotos, ze wordt ook alweer groot zeg.
    Ik had de tuitbeker 2 weken geleden bij kim geprobeerd voor sap, maar ze wou het niet.
    Ga het straks nog is proberen
    Al een tandje, wow, kim nog steeds niets:D

Jeanetjuh prachtige kamer, je bent er helemaal klaar voor.
    Geniet van je kraamweek straks, en alle aandacht, het is zo snel weer voorbij.

Oorbellen, ik vind dat persoonlijk ook niks bij babys. Als kim de leeftijd heeft om het zelf te beslissen, mag het van mij

Wenr wat spannend zeg, ik duim voor jullie

xxxx

11. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    wen wat spannend zeg hoop dat het snel raak is!!!

oorbellen ja iedereen denkt daar anders over. Bij ons is het normaal dat wij meisjes van kleins af aan al oorbellen hebben. Was ff nieuwsgierig hoe jullie daarover dachten.

liefs

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat een lachebekje is nina echt super leuke foto's en wat goed dat ze al zelf wil drinken.

@ Chivay, wat een mooi meisje is oona toch:D helemaal super met dat staartje. Ja lijkt idd erg op elkaar vind jou meubels ook erg mooi.

@ Eline, heb er echt zo'n zin in we kunnen allebei niet meer wachten haha mijn man is straks meteen 3 weken vrij dus we gaan echt genieten met z'n drietjes.
    En hoe was het gisteren bij het huis?

@ Eveline, je hoort het nu echt veel he. Hopelijk helpt de andere voeding.

@ Wenrich, spannend:D

@ Merili, hoe is het met jou?

Ik ga maar eens wat eten kom net uit bed:) heerlijk dat verlof, ga er bijna aan wennen haha.

Liefs

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    even ons lijstje opgezocht, NOD ingevuld... eindelijk na bijna 1,5 jaar!

Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje)
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)

Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje)
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-04-2011

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Jeanetjuh - Wendy

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh, heerlijk he niks hoeven doen, uit kunnen slapen

Dat huis was van binnen prachtig, maar de buurjongen die drumt, en electrische gitaar.
    Nu ik dit bij voorbaat al weet, beginnen we er niet aan

Er was nog een huis in die straat, daar waren we woensdag, dat zag er van binnen een stuk minder uit, maar scheelt ook 20000 in vp.
    We gaan daar misschien een bod op doen
    Huis te koop: Ravensbos 72 2134 TT Hoofddorp [funda]

Vol he van binnen, daar moet je echt doorheen kijken:D

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooooooooo wendy sta helemaal te springen zo blij ben ik voor jullie net zoals alle anderen hier . je nod is die niet al in maart? je hebt nu april staan klopt dat???

oorbellen zou ik ook niet doen als ze het zelf willen dan pas zou ik het doen.

o ik ben zo blij de auto doet het weer iemand bij mijn vriends werk had in de benzine vat diesel ingedaan en daarom deed de auto het niet .

groetjes san

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    san lekker slim zeg gelukkig doet jullie auto het weer zeg jeetje!

eline nou als de buurjongen idd gitaar speelt zou ik het ook niet doen en er staat dezelfde straat nog een huis te koop dan zou ik lekker daar gaan kijken! Ik heb gekeken leuk huisje en speel pleintje in de buurt leuk voor kim!

jeantjuh lekker he dat verlof !

liefs

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Oorbellen.. Hier ook niet.. maar als Oona er zelf om vraagt en ik kan uitleggen dat het pijn doet, prima!

@ WenR... Ohhhhhhhhhh spannend... Ben gewoon echt aan het stuiteren Wat goed! Ben heel benieuwd!

@ San... Pfff lekker dom van diegene! Fijn dat jullie auto het weer doet!

@ Eline.. Mooi huis.. daar kun je idd wel doorheen kijken :D
    Ben benieuwd..

Zijn er trouwens weer wat nieuwe buddy's nodig??
    Mereli, Nbroen, Pluisje, Kirin, WenR?...
    Ik wil best iemands buddy weer zijn.. alleen met pluisje als combi lijkt me geen goed plan ;) Als we dan net volop aan het feesten zijn zal ik niet bij de pc in de buurt komen haha

Zo.. Nu ga ik weer even liggen..
    Vandaag ziek thuis.. Combinatie van al de hele week er tegenaan hikken, voel me te schuldig om thuis te blijven.. en ook nog steeds buikpijn & misslijk van die stomme staaltabletten..
    Hierna een weekje vakantie... dus voelt extra lullig om vandag thuis te zijn, maarja, op mijn werk zou ik dat ff niet gered hebben, dan hebben ze ook niets aan me..

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    chivay beterschap meis, ziek is ziek hoor

san gelukkig doet je auto het weer

Kim heeft half broodje op met smeerleverworst, voor het eerst, ging wel goed

xxxx

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dames ben bllij dat alleen dit het was pfff kneep hem wel even.

chivay ik heb de fysio ook afgebeld vond 4 keer sporten ook iets te veel. beterschap en geniet van je vakantie .

eline o heerlijk dat kim zo lekker eet nu .
    enne dat huis pppffff wat een rommel kunnen mensen verzamelen maar wl een schitterend mooi huis zeg .

lovely me ga je nu wel of geen oorbellen doen?

jeanetjuh mooie kamer hoor geweldig doe rustig aan .

groetjes san

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha...die jelmer, hij vindt zijn mamamelk vast nog heel lekker. Roan heeft helemaal door hoe het moet. Zijn mond gaar al keurig open als het lepeltje eraan komt. Maar hij heeft het ook goed af kunnen kijken bij zijn papa en mama.......hij keek het eten onze mond uit!

Deel Deze Pagina