Alicia: Wauw, Ninas eerste tand! Een hele happening hoor! San: Leuk hoor .je dag komt steeds dichterbij! Jeanetjuh: Mooi kamertje hoor! Chivay: Mooie fotos van Oona .enig dat staartje! Wen&R: Spannend, Fijn om weer naar een NOD toe te leven! Oorbellen: Haha Roan krijgt ze niet..hihi ook niet als hij het zelf wilt. Bij een meisje zou ik zeker wachten tot een jaar of 5.
san ik ga wel oorbellen bij zulay laten zetten weet nog niet wanneer maar wel tussen de 6 - 12 maanden. liefs
Hey ladies, Ik heb ff jullie advies nodig zulay is tegenwoordig te moe om half 6 om dan haar flesje te drinken. Maar ze is nog niet toe aan 4 flessen per dag en ze drink haar flessen van 180 niet altijd leeg dus ophogen heeft nog ff geen zin. Nou heeft ze haar flesje om 14.30 rond 17.00 in bad en dan normaal gesproken flesje om 17.30 maar daar is ze te moe voor zal ik haar dan om 20.00 wakker maken voor de 4de fles en dan de laatste fles om 00.00 ( wij gaan meestal dan pas naar bed). ALs ik haar niet meer wakker maak na 17.30 dan slaapt ze tot 23.00 met als gevolg dat je om 04.00 voor nog een voeding komt en hier heb ik dus niet zn zin in. graag jullie advies bedankt liefs
dan ga ik ook maar proberen dat ze om 16.30 groente kan gaan eten dan laten slapen tot 23.00 ( 4de fles) kijken of ze dan wel doorslaap . Doet ze dit niet dan wel groente om 16.30 en 4de fles om 20.00/20.30 en 5de fles rond 00.00. of zouden jullie dit anders doen. liefs
Loveley me ik zou de fles niet in bad geven. Dan is ze ook niet te moe voor de fles, tenminste het is een idee. San fijn dat de auto weer gemaakt is. Dat scheelt weer. Leuk he weer de jurk passen. Voor je het weet is het zover Chivay ik vind het wel bijzonder dat jullie Oona vegetarisch opvoeden en dat ze later nog een eigen keus mag maken. Ik vind het echt leuk! En leuke foto op hyves met het staartje Kan niet wachten dat ik dat bij Liz kan doen. Ze heeft wel veel haar, maar nog niet dik genoeg voor een elastiekje. Wendy spannend zeg! Heel veel succes. Kan niet wachten, totdat je mag testen. @Oorbellen Liz mag ze als ze ze wil, maar wel vanaf een jaar of vijf/zes. Kwebbelsnoes fijn dat Jelmer de worteltjes nu wel lekker vind. Ik ben er gister mee begonnen en het gaat er als pap in:d Zo leuk om te zien, maar sinds twee dagen vind ze het fruit s'morgens niet meer zo lekker. Misschien dat ze banaan gewoon het lekkerste vind en de peer en de mango iets minder. Ik weet het ook niet. Eline mooi huis hoor! En 20.000 euro dat is nogal wat zeg! Kun je weer een hoop van laten doen in het huis. Zo ik heb lekker vakantie. Heerlijk een week genieten van mijn lieve meisje en hond Fijn weekend allemaal.
@Chivay, wat een mooi staartje heeft Oona!! En beterschap voor jou!! Hopelijk en je snel weer beter. @Lovelyme, Ik weet niet of ik al zo vroeg oorbelletjes zou laten zetten. Dat weet ik eigenlijk pas als de kleine er is.. Mijn schoonzus heeft laatst wel oorbelletjes laten zetten bij mijn nichtje en ik moet zeggen het ziet er wel heel schattig uit! Mijn nichtje was bijna 7 maanden toen ze gezet werden. Ze was alleen even geschrokken en verder niks aan de hand eigenlijk, volgens mij heeft ze ook niet gehuild. Ik denk dat het bij Zulay ook heel schattig zal staan van die kleine glinsterknopjes.. @Wenenr, OOh meid wat spannend!!! Het komt nu echt dichtbij! Goed van je dat je gebeld hebt!! De duimen draaien hier overuren dat het ook gewoon in 1 keer raak mag zijn! Maar zoals San ook vroeg heb je pas in april je nod?? @Eline, daar moet je inderdaad flink door de rommel heenkijken bij dat huis!! Dat mensen het met zulke foto's te koop zetten! Ik zou toch wel opruimen en wat meubels weghalen... Zo zie je soms op foto's ook gewoon vuile vaat in de keuken! Vind dat zo raar! Maar verder ziet het huis er wel goed uit lijkt me. En voor 20.000,- minder kan je er nog wat aan doen! @San, gelukkig was het alleen de verkeerde brandstof!! Pfff, ik begrijp alleen niet hoe mensen dat kunnen doen eigenlijk?! @Chantal, lekker vakantie!! Geniet ervan!
Jelmer heeft het eten nu echt door gelukkig! Vandaag heeft hij voor het eerst courgette gegeten, hij had zijn portie helemaal op Hij had wel zijn hele gezicht er mee vol gesmeerd haha.....had helaas geen camera bij de hand!
chantal ze krijgt haar fles niet wanneer ze in bad zit maar daarna. om 17.00 gaat ze in bad en om 17.30 krijgt ze meestal der fles. Geef ik haar voordat ze in bad gaat de fles dan is het te vroeg op elkaar en na het bad is ze te moe. liefs
banne het gebeurt helaas vaker dat mensen de verkeerde brandstof in de auto gooien helaas . maar het is opgelost dus dat is wel fijn .
oh dom dom... was er niet helemaal bij... NOD is op 7 maart thnx meiden! Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Jeanetjuh - Wendy
Hey meiden wat is er weer veeeeel gekletst hier zeg het gaat maar door haha heb wel alles meegelezen maar kan dit keer niet op alles reageren sorry meiden wel leuke fotos gezien wat een mooie meiden zijn oona en nina toch!! @alicia nog bedankt voor je felcitatie ik had niet echt zin om het uitgebreid te vieren dus overdag alleen wat familie gehad en de bedoeling savonds lekker rust alleen is dat helaas niet gelukt dr zijn altijd weer mensen die dan toch savonds komen ppff maar ach we hebben het overleeft uhm even trots gister op mijn verjaardag heeft julian zich dan eindelijk omgedraaid van rug naar buik nou mooier kadootje is er toch niet voor een moeder heeft zich behoorlijk uitgesloofd voor alle visite gister zn longen uit zn lijf geschreeuwd van het lachen geweldig heb trouwens een super gave luiertas gekregen van mn vriendin zal ff foto spammen sorry voor het ego berichtje morgen reageer ik weer netjes op iedereen fijne avond meiden liefs
@Eline. Jeetje wat hebben die mensen veel spul in huis staan. Daar moet je inderdaar doorheen kijken. Maar ik vidn hetw el een mooi huis. Voor die 20.000 euro kun je ook nog heel wat doen in huis als je wil. Is alles naar jullie smaak qua badkamer en keuken? En gaan jullie nu definitief voor een huis,omdat je laatst zei dat je vriend ook eerst npg wilde sparen. Ik las dat je kim brood met smeerworst hebt gegeven. Ik weet niet welke je hebt gegeven,maar smeerworst moet je mee uitkijken hoevaak en welke je geeft. Ik heb een stukje hierover van het veodingescentrum voor je opgezocht en hieronder gekopieeerd. Smeerleverworst wordt vaak gebruikt als broodbeleg voor kinderen. Het is gemakkelijk in het gebruik en je morst er niet zo gauw mee. Toch is het niet goed om jonge kinderen veel boterhammen met leverworst te geven. In leverworst zit namelijk veel vitamine A. Van deze vitamine moet je niet te veel binnenkrijgen. Als een kind af en toe wat meer binnenkrijgt is dat niet erg. Maar als dat bijna elke dag gebeurt, gaat het teveel aan vitamine A zich opstapelen in het lichaam. Te veel vitamine A kan schadelijk zijn. Het advies is daarom: geef kinderen van 6 tot 12 maanden niet meer dan 1 of 2 boterhammen met smeerleverworst per week. En geef kinderen van 1 tot 3 jaar niet meer dan 2 of 3 boterhammen met (smeer)leverworst per week @Chivay. Ah balen dat je ziek bent. Kan me vorostellen dat je je schuldig voelt,dat heb ik ook altijd als ik ziek ben. Maar wat je zegt,zo hebben ze ook nisk aan je. Nu lekker vakantie om weer even bij te tanken. Gaan jullie nog wat doen? @Lovelyme. Ik zou ook geen fles na het badje doen. dan zijn ze meestal erg moe. Kun je evt het badje niet 's ochtends voor het slaapje doen? @San. fijn dat de auto het weer doet. Ook een stunt om het verkeerde erin te doen. Gelukkig dat je erachter bent gekomen. @Wen. Nog een dagje. Oohhh meis spannend. Hier weer vroeg dag 6:45 uur. Nina is precies haar papa,die is ook wakker al shet licht word. Mijn vriend gisteravodn haar kamer verduisterd met handdoeken,maar dat hielp niet. Hihi,een ochtendmens ons meisje
Ook lekker even rustig,maar toch wel eluk dat er wat mesnen zijn gekomen. helmaal geen visite lijkt me ook niet leuk. Zeker met deze bijzondere leeftijd En wat goed van Julian. Speciaal voor zijn mama gewacht tot op haar verjaardag. Leuk hoor. En wat een leuke foto's. Lekker mannetje. Ook een leuk pakje trouwens. En een hele gave tas. Heeftz e die zelf gemaakt? Je kunt tegenwoordsig ook tassen bestellen bij de kruidvat ed met een foto erop. Die zijn ook leuk vind ik.
@ Babykwes, leuke foto's en super gave tas. En wat goed van Julian, leuk kadootje voor je verjaardag nog van harte trouwens. @ Chantal, heerlijk vakantie. Geniet ervan. @ Wenrich, 7 maart moet goed komen dan is mijn man jarig
goedemiddag meiden @chivay ow ben je ziek balen zeg maarja ziek is ziek toch beterschap @alicia zozo vroege tante die nina aan de andere kant ook wel een lekkere lange dag zo het was ook wel gezellig hoor de visite alleen had niet iedereen hoeven zeggen dat ik nu 30 ben haha dat pakje wat julian aan heeft is een pyjama maar vind hem zo leuk dat ik hem soms lekker overdag ook aan doe en wat las ik nou heeft nina haar eerste tandje?? ow zo'n foto tas ja dat is ook wel heel gaaf natuurlijk misschien voor de volgende @jeanetjuh dank je! alles nog rustig bij je? wordt je al gek van die vragen @chantal fijne vakantie lekker genieten!! @eline wat een troep joh dat huis haha wel mooi ik dacht dat smeerworst ook niet zo heel goed was idd voor de vitamine a maar goed als ze er goed op reageerd lekker toch dat ze zo goed eet @wendy vind t zo spannend voor jullie meid 2 dikke duimen hier hoor!! @tas hij is door een collega van mn vriendin gemaakt ze maakt ze op bestelling en eigen ontwerp geloof alleen niet dat ze heel goedkoop zijn wel leuk hoor dat julian nu steeds op zn buik draait hij wil echt niet meer op zn rug alleen nu wil hij gelijk kruipen en ja dat lukt nog niet en wordt hij me daar toch kwaad haha ach oefening baart kunst zo ga ff snel onze pretbek in bad doen en dan even lekker wandelen het is wel koud maar gezond weer toch fijne dag meiden liefs