@ Wen, hoe is het met jullie? @ Babykwes, nee wordt er niet gek van hoor maar het gaat hier nog steeds prima. Liefs
wendyr kwam er net achter dat ik maandag mag klussen dus nu zitten wij echt dicht bij elkaar mocht het zo zijn . spannend dus. groetjes san84
Dames ik heb even een vraagje. Ik ga over op standaard flesvoeding voor Liz aangezien ze nu geen allergien heeft. Maar nu vraag ik me af wanneer ze dus Etos nummer 2 mag hebben. Dit is toch vanaf zes maanden? En is dit dan opvolgmelk of heb ik dat mis? En tot hoelang krijgt ze nog vier flessen per dag? En wanneer krijgt ze minder flessen per dag? Vind het allemaal zo moeilijk uitzoeken, dus ik vraag het maar onder de deskundigen onder ons
Tnxss all voor de beterschapswensen.. Ben nog wel wat slap enzo, buikpijn van die stomme pillen.. maar verder gaat het al wel wat beter... Vandaag hebben ze (vriend, vader, schoonvader en mijn broer) een nieuwe laminaatvloer hier in de woonkamer gelegt. Ziet er echt super uit! Erg fijn.. we hadden een oude houten vloer met veel klieren en gaten, niet veilig dus als Oona gaat kruipen! Morgen een beetje puinruimen nog, over een weekje of 2 de plintjes leggen & dan is het klaar... Dan kan Oona naar hartelust lekker kruipen @ babykwes... Nog van harte proficiat met je verjaardag! Wat een leuk cadeautje van Julian! Leuke foto's! En wat een leuk idee die luiertas! @ WenR.... Ik denk aan je morgen! @ Chantal... Nr 2 (opvolgmelk) is inderdaad vanaf 6 mnd. Met Oona zijn we bij 6mnd overgestapt op standaard.. daarvoor kreeg ze hypoallergeen ivm verhoogde allergiekansen. Hoeveel flessen zijn de meningen wat over verdeeld merk ik... Zelfs binnen ons CB kreeg ik 2 verschillende dingen te horen... Eerst dat je pas na 5mnd naar 4 flessen mag.. de ander zei dat eerder ook geen probleem was... De laatste keer bij het CB gaven ze aan dat je die 4de fles er langzaam af zal gaan wanneer je meer vaste voeding geeft.. Wanneer ze straks fruit, broodje & groente krijgt zal je naar 3 voedingen gaan.. Maar wanneer is volgens mij voor elk kindje weer verschillend... Oona krijgt nu 4 flesjes, fruit & groente... en af en toe een broodkorstje..
Joehoe! Ik ben zo trots! Jelmer draait van zijn rug naar zijn buik! Vanavond is hij even bij opa en oma geweest omdat wij naar een verjaardag gingen en daar heeft hij het ook nog een paar keer gedemonstreerd!
@chantal julian zat al met 4 1/5 maand op 4 flessen van 180+6 vonden ze op het cb ook niet zo'n strak plan maar hij regelde het zo zelf en groeit er goed op met de fruit en groente ik zou zeggen luister naar je eigen gevoel en die van liz @chivay dank je idd een super kado van julian fijn dat je wat beter voelt valt niet mee he met een kleintje erbij en dan zo beroerd voelen lekker dat je laminaat ligt en oona nu "rustig"kan kruipen @kwebbel jeeejjj wat goed van jelmer @wendy succes morgen meid nogmaals duimen draaien hier flink hopelijk kan je een beetje slapen vanacht dikke knuffel voor jou truste meiden liefs
@san, doe jij ook mee???!! oh wat spannend!!!! Dank jullie meiden, ik was bewusteloos. Voelde me gister heel raar ik vermoed migraine??? nog nooit gehad in elk geval.. Net gedouched en dan om 10 uur richting t ziekenhuis... man wat eng! wel raar dat ik links enorme pijnlijke steken heb.. en rechts niks voel terwijl mijn folikel daar zit/zat??? Zolang ik iets naar voren zit gaat het wel... maar er is duidelijk iets gaande in mijn buik
succes met ik denk aan je en ja wij zijn ook weer begonnen en al geklust vandaag hi hi dus mocht het echt zo zijn dan zitten we echt dicht bij elkaar en dan is ons lijstje eindelijk helemaal roze . groetjes san84
wenenr: Wow, wat spannend!!!! En die steken zijn een goed teken, ik duimen! san: Jij ook weer aan de klus! Ook voor jou draaien de duimen! Zou zo leuk zijn als jullie ook tegelijk zwager zijn, mogen we lekker met jullie mee genieten!
@Wenenr, ik wil je heel veel succes wensen om 11 uur! Wat ontzettend spannend voor jullie dit moment! De duimen draaien hier t/m 7 maart! @San, voor jou wordt het ook weer spannend meid! Zou zo leuk zijn als jullie gelijk lopen qua zwangerschap! Flink klussen de komende dagen!
Hier ook vakantie nou ja .een vakantieweek om alle spullen in te pakken. Dan hebben we dat maar gehad! Lovelyme: Ik zou het doen zoals je zegt, om 16.30 groenten, om 19.30-20.00 de fles en dan om 0.00 weer de fles. Als ze om 0.00 uur niet meer wakker te krijgen is, dan is dat vaak een teken dat er een fles af kan. Tenminste zo ging dat bij ons. Je zou haar ook s morgens in bad kunnen doen, dan is redt ze het s avonds iets langer. Chantal: Geniet van je vakantie. Ga jij nog iets leuks doen? Opvolgmelk is idd voeding vanaf 6 maanden. Ik heb een lijstje gekregen met een voedingschema op ons CB. Ik zal het even voor je opzoeken. Krijgen jullie dat niet? Babykwes: Gefeliciteerd nog met je verjaardag. En wat een mooi cadeau van je zoon! Hij had de dag niet beter uit kunnen kiezen! Gave tas trouwens! Alicia: Haha..Nina ook al een ochtendmens? Nou Roan ook alleen zijn papa en mama niet! Wen&R: 7 maart schiet al lekker op .spannend! Heel veel succes. San: Veel klus plezier ..ik hoop dat het bij jullie nu ook snel raak zal zijn! Kwebbel: Nog al zon knappe draaier! Roan is ook hard aan t oefenen maar het lukt nog net niet. Zijn arm werkt nog niet mee! 2 maanden terug deed hij het elke keer met de werking van de zwaartekracht, maar nu hij wat zwaarder is geworden lukt dat niet meer. Zijn kont gaat wel de lucht in maar de rest draait niet mee. We blijven oefenen.
Meiden, ik beland eindelijk OFFICIEEL met mijn dikke billen op de wachtbank!!!! 7 febr NOD Vond het allemaal reuze meevallen, alleen de eendenbek was af en toe wat vervelend..... Het was zo gepiept, alleen heeft de gyn het zelf ingespoten.. Gyn maakte wel een opmerking over mijn pregnyl, dat dat niet hun manier van werken is ( tjaaaaaaaaa) maar goed, ben wel geinsemineerd vandaag. ( heb gezet terwijl hun liever nog langer wouden afwachten ( 2x is dat veranderd.. en dat was ik zat. hij was groot genoeg dus die heb ik vrijdag gezet) ) Vriendlief was mee, maar had het toch wel erg moeilijk toen hij daadwerkelijk het rietje zag..... zijn hele gezicht vertrok
Eetmomenten: 6 maanden: Borstvoeding of 600 ml opvolgmelk Eerste voeding na de nacht: Borstvoeding en een halve snee lichtbruin brood met zachte margarine. Of 180 ml opvolgmelk met gemengde granen als pap. Tussendoortje rond 10.00u: Fruithap; begin met een paar theelepels (half potje) Lunch rond 12.00 13.00 uur: Borstvoeding of 180 ml opvolgmelk en een halve snee lichtbruin brood met zachte margarine, smeerbaar beleg (kaas/jam) Tussendoortje rond 15.00u: Borstvoeding Brood of rijstewafel Water, verdund vruchtensap of lauwe vruchten thee Warme maaltijd rond 17.00 18.00 uur: Begin met een paar theelepels gepureerde groente en breidt dit uit tot: 3 eetlepels groente, 1-2 eetlepels aardappels, rijst en 1 eetlepen fijngemaakt, gekookt of zacht gebakken vlees, vis of kip. 1 theelepel olie of een klontje zachte margarine Voor het slapen gaan: Borstvoeding of 180ml opvolgmelk Dit is wat in mijn schema staat vanaf 6 maanden met 7-9 maanden wordt het weer verder opgebouwd. Het is natuurlijk een houvast maar ik volg vooral mijn eigen gevoel. Bij mij Cb gaan ze ervan uit dat kinderen pas vaste voeding krijgen vanaf een half jaar. Wij zijn er ook gewoon al voorzichtig mee begonnen.
Nou meid...nu afwachten, ik hoop het zo voor jullie! Ik snap het best van je man. Het is ook niet niks, hij had het waarschijnlijk ook liever anders gezien. Hopelijk hoeven jullie dit maar één keer te ondergaan en krijgen jullie binennkort gewoon een mooi kindje. mijn duimen draaien hier volop!
laten we t hopen.... ze douwde het rietje ook zo onder zn neus om te checken of het de goede donor was :O :O Op dat moment verkleurde hij...
hoi dames , ja het zou inderdaad leuk worden als wendyr en ik nu tegelijk zijn dan zit er 1 dag tussen ja ja wij gaan nu dinsdag weer klussen of toch morgen nog maar wat is wijsheid? tips? wendy 7 maart je nod ikke dan 8 maart zal het in het lijstje zetten . enne beetje raar hoor dat ze het buisje onder zijn neus drukten maar hopelijk hoeft het maar 1 keer groetjes san dames bedankt voor het duimen draaien zijn jullie nu net zo zenuwachtig als ons?
Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84-ronde ????nod 8-03-2011 Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Jeanetjuh - Wendy
hey meiden @wendy wat raar van die gyn goh echt spannend hoor en nu afwachten ppff wat zullen jullie het zwaar krijgen de aankomende weken maar zoals al 1 miljoen keer gezegd t is het waard! @san voor jullie ook spannend zou wel heel gaaf zijn als jullie samen oplopen volgens mij hadden wij op 2 dagen na elke dag geklust rond mn eisprong ook op de dag zelf ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat ik mn eisprong gevoeld heb en de uitgerekende datum klopte ook precies @sammie lekker hoor je "vakantie" wanneer gingen jullie ook alweer over? en voor roan oefening baart kunst rustig aan kan zn hele leven nog draaien haha dank je voor je felicitiatie idd een super kado van hem hij is er ook apetrots op haha liefs