Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @babykwas, oh dat gaat meevallen, ga gewoon rustig aan doen en ik zie het allemaal wel! Ga me er in elk geval niet op verheugen en zeker niks van mijn lijf aantrekken, proberen...

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #3502 Lovely Me, 20 feb 2011
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
    san en wen wat spannend ga hard voor jullie duimen!

sammie en alicia s morgens in bad maak ook niet uit ze is gewoon moe rond dat tijdstip. Maar om 20.00 wakker maken hoeft niet ze red het gewoon tot 23.00 en dan tot de volgende ochtend.

dit is nu haar schema

06.00/07.00 fles 180+6
    0.8.30 fles 180+6
    10.00 fruit hapje half potje soms helemaal
    12.00 fles 180+6
    15.00 fles 180+6
    16.30 groentehapje heel potje
    23.00 fles 180+6+3 scheprijstebloem
    maar bedankt voor jullie advies.

liefs

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ wenrich, nu gaan we heel hard duimen:D

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dag dames. Ik heb even heel snel bijgelezen.

Wendy heel veel succes. Spannend zeg!

San voor jou word het ook spannend:D

Zulay waarom ga je niet over op vier flessen. Dit doe ik al een tijdje en het cb vond het goed. Dit is mijn schema. En er hoeft ook niet perse vier uur tussen. Soms mag je er ook wel vijf uur tussen laten stel dat Zulay s'morgens eerder dan zeven uur komt (Liz komt ook af en toe wel rond half zes zes uur).

s'morgens ligt er aan hoe laat ze komt, maar meestal krijgt ze de fles tussen zeven en acht.
    10:00 potje fruit klein van olvarit.
    12:00 fles 210+7.
    16:00 fles 210+7.
    17:30 groente tot nu toe een half potje klein van olvarit.
    22:00 fles 210+7+3scheppen rijstebloem.

Liz is ook altijd ontzettend moe rond een uur of zes en dus gaat ze ook s'avonds tussen zes en half zeven naar bed. Als je Zulay dan rond vier uur s'middags de fles geeft, dan is ze waarschijnlijk niet zo moe en dan heb je de flessen ook niet zo kort op elkaar, want dan zit er altijd vier uur tussen.

Sammie bedankt voor jou schema:D

Chivay leuk een nieuwe vloer. Foto's :D

En toen wist ik het niet meer. Morgen ga ik lekker shoppen in Rotterdam met een vriendin van mij. Is wel 2 uur rijden:( Nou ja heb het er graag voor over. Wil graag zomerkleding voor Liz kopen en natuurlijk voor mijzelf aangezien ik vorig jaar alleen maar zwangerschapskleding aanhad. Overmorgen ben ik weer van de partij. Slaap lekker voor strakjes.

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    chantal het probleem is namelijk dat zulay haar flessen van 180 niet altijd opdrink soms laat ze 70cc staan soms minder. Dus flessen van 210 zit er nog niet in helaas daarbij komt ook nog eens kijken dat ze haar flesje soms heeel snel leeg drink. Dus dan red ze het niet om de 4 uur een fles. Heeft ze haar fles wel leeg van 180 dan kan ik het nog rekken naar 3.5 uur er tussen we gaan de goede kant op.

Veel plezier met shoppen in rotterdam.

liefs

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wenrich hele spannende tijd voor jullie, het is je echt gegunt hoor.

@ babykwes nog gefeliciteerd en wauw gave luiertas.

@ san leuk dat jullie er weer voor gaan duim voor jullie.

@ mereli hoe is het met jou?

@ chantal veel plezier met shoppen.

@ wen hoe gaat het met jenz?

@ ego hier erg oververmoeid gaat zo lekker naar bed;)

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Babykwes, volgens mij ben ik helemaal vergeten je te feliciteren!:) *schaam, schaam*! Alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD! Mooi kado die luiertas! En Julian had helemaal een geweldig kado voor zijn mama!:D

@Kwebbel, wat goed van Jelmer! En ook al bij oma en opa gedemonstreerd, echt leuk!

@Wenenr, wat fijn dat het allemaal toch mee is gevallen. Wel een ontzettend lompe actie van die verpleegster om het nog extra confronterend onder z'n neus te duwen! Het lijkt me toch ook best een moeilijk moment voor hem..
    En nu op het wachtbankje! Vind het zo spannend voor jullie!

@San, wij hebben de ronde dat het raak was, elke dag geklust behalve de dag van de eisprong zelf, toen hebben we niet geklust.. Ik zou wat vaker klussen, want nu geloof ik wat ze zeggen over om de dag ook niet zo meer hoor! Weet je zeker hoe je cyclus is deze ronde?
    Ik vind het ook erg spannend voor jullie!

@Chantal, veel plezier in Rotterdam! Shop till you drop!

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb de 3 standenspeen van avent :D ;) Maar toch bedankt

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    babykwes wat een mooie luiertas zeg! nog gefeliciteerd!

kwebbel wat leuk dat jelmer zich al omdraai en het nog ff voor opa en oma demonstreerd!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Moet er echt om lachen, Jelmer draait zich steeds op zijn buik, maar eigenlijk vindt hij het op zijn buik helemaal niet leuk, dus dan gaat hij brullen. Maar draai je hem dan weer terug op zijn rug ligt hij binnen 10 tellen weer op zijn buik.
    Hoe hou ik mama bezig???

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, wat leuk dat Jelmer zich nu ook omdraaid. Maar zo houdt hij je idd wel goed bezig:D

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwebbel leuk hoor dat jelmer zich omdraait .

jeanetjuh hoe is het bij jou ? gaat het nog goed of ben je het nu echt zat.

banne helemaal zeker weet ik het niet had wel weer vruchtbaar slijm maar we klussen vanavond nog een keer en dan woensdag nog omdat het gewoon leuk is en dan zien we wel .

groetjes san

13. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

wat een mooi weertje buiten dat wordt vanmiddag een flinke wandeling:D

@banne
    dank je wel je hoeft je niet te schamen hoor ik heb het niet van de daken geschreeuwd;)
    hoe gaat het met je?

@lovely+missy
    ook bedankt:D

@chantal
    veel plezier in rotterdam kopen kopen kopen kopen:D

@lovely
    ik zou er ook 1 fles af halen en dan kijken hoe ze het daar op doet volgens mij zitten de eerste flessen best dicht op elkaar

@kwebbel
    hier hezelfde julian draait ook binnen 10 tellen op zn buik kijkt dan even naar mij om ff te laten zien als ik dan zeg goedzo gaat hij helemaal lachen maar gaat dan proberen te kruipen en ja dat lukt nog niet snel genoeg dus ook brullen haha
    ach zo blijven we lekker bezig;)

zo vanmiddag wederom naar de dokter wordt er een beetje moe van eigenlijk ik smeer mn eigen gek maar het lijkt alleen maar erger te worden hij zit onder de pukkeltjes en plekjes en zn wangen zijn zo droog dat het bijna scheurt:(
    ik heb het zelf ook gehad vroeger dat mn huid scheurde dat is geen pretje dus wil ik het wel voor zijn ga nu niet weg zonder goeie creme dus!
    en anders morgen moet ik voor mn zelf naar de dermatoloog dan zal ik is vragen of zij even wil kijken denk dat zij er meer verstand van heeft

fijne dag meiden het is hier heeeeeerlijk mooi koud weer
    liefs

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @WEndyenr. Oh wat spannend. Wel raar om dat ponder de enus van je man te drukken. Hij weet de naam van de donor toch niet heo kan hij dat controleren? En extra confronterend voor hem. Hoe is hij er nu onder. Lijkt me best moeilijk. Sterkte en mijn duimen draaien.

@San. Spannend ook voor jullie. Hopelijk ook snel raak.

@chantal. Vel shop plezier.

@Babykwes. Ik hoop dat je nu iets geods krijgt bij de dokter. Mischien helpt het mooie weer ook wel voor zijn plekken. Beetje zon erop of merk je heir geen verschil mee?

Hier is het nog steeds vroeg dag met Nina. Gister half 5. Ze heeft echt last van haar tandjes. Er zit alweer ene bult in haar mond,dus ik denk dat er nog meer gaat komen. Het weekend ben ik er telkens uit gegaan met haar en mijn vriend heeft uitgeslapen. Als hij beneden kwam ben ik nog even gaan slapen. We dachten eerst dat Nina vroeg was door het licht maar dat si het niet. Wel zielig zo en ze is ook iest verkouden dus dat helpt ook niet echt mee. De druppeltjes helpen wel heb ik het idee.
    Vandaag ook heir zonnig. Straks ook even lekker lopen.

Het valt me op dat ik in veel schema's lees dat de kindjes olvarit potjes krijgen. Maken ook wat van jullie de groente en fruit vers?
    Ik vdin dat eigelijk helemaal niet veel werk. 's Ochtends eet ik gelijk met haar fruit,dus vidn het ook wel gezellig om het eerst samen klaar te maken.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, ben het nog niet echt zat hoor maar wel heel erg nieuwschierig naar ons kindje. En savonds wel weer last van mijn bekken/onderug maar dan ga ik lekker op de bank.

@ Babykwes, wat vervelend dat de creme niet helpt denk ook dat de dermatoloog er meer verstand van heeft.

@ Alicia, half 5 is idd wel erg vroeg. Hopelijk komen de tandjes snel door.

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je het nog niet zat bent en het is logisch toch dat je nieuwschierig bent naar jullie kindje .
    hopleijk kondigt de kleine zich snel aan .
    (had je al een buddy)

groetjes san84

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Ik maak wel alles vers. Ik heb een babycook, dure aankoop, maar superhandig ding en supergezond omdat je de groenten stoomt ipv kookt. En hij pureert ook nog supersnel en fijn en je kan het er ook weer in opwarmen zonder dat er voedingsstoffen verloren gaan, wat in de magnetron wel gebeurt.

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    he wat zielig voor nina dat ze zoveel last heeft van haar tandjes en dan zo vroeg wakker is half 5 is echt vroeg:( gelukkig kan je daarna nog even terug bed in anders is het echt een lange dag;)
    als ze nou echt pijn heeft geef jij haar dan een zetpil??
    fruit maak ik ook t liefste zelf groente ook wel maar iets minder vind t wel handig als hij ook de potjes lekkr vind voor als ik is weg moet dan is dat iets makkelijker maar meeste vers lekker:D
    sterkte met nina haar tandjes geef ze maar een dikke knuffel van mij en julian
    ow en ik merk niet echt verschil met de zon hij vindt het echt niks in de zon dat wordt wat in spanje straks haha

@jeanetjuh
    vervelend dat je last heb vn je bekken savonds maar je ontkomt er ook niet aan helaas
    gelukkig t einde in zicht ben echt benieuwd wat er in je buik zit
    echt knap dat jullie t niet willen weten

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane... ;) Ok, dacht dat jullie ook difrax hadden!

@ Alicia... Ik maak ook zo veel mogelijk vers. Af en toe een potje bij haast... maar meestal heb ik dan ook nog wat in de vriezer staan.... Vanavond maak ik bv broccoli voor Oona, en dan kan ik ws 3 porties maken... 1tje meteen, 1tje in de koelkast voor morgen en 1tje in de vriezer voor woensdag.
    Fruit probeer ik al klaar te hebben bv voordat ze wakker wordt na haar eerste slaapje. Mevrouw is meestal spontaan uitgehongerd bij het zien van een lepel ;) Dus dan is er een beetje haast geboden haha.

Zielig dat doorkomen van die tandjes zeg... welke druppeltjes geef je nu? Ik heb iets van vsm klaarstaan...

Oona zaterdagochtend ook ineens om 4 uur wakker... zondagochtend weer niet.. en vandaag ook...
    Helaas valt ze dan niet meer in slaap... terwijl ze wel harstikke moe is... veel geprobeerd, maar er ondertussen achter ze dan een half flesje ook accepteerd & wel verder slaapt.
    Om niet te veel opvolgmelk te geven krijgt ze dan in de volgende 3 flesjes 1 schepje minder... dan komen we aan het eind van de dag weer hetzelfde uit.

@ Groente/fruit..
    Wat zijn de hoeveelheden die jullie nu geven?
    Wij 1 stuks fruit (Of bv bij nectarine 1.5 stuks) en 125-150gr groente (alleen groente of groentepuree)

@ Kwebbel...
    Haha hij houd je wel bezig idd! Wat goed dat hij nu ook draait... Oona heeft dat ook nog regelmatig.. ze draait zichzelf in de knoop in de box en roept dan weer om hulp..

Mooi ding is idd die babycook! Ik heb er ook naar gekeken maar vond het zo'n dure aankoop voor zo'n korte periode. Helaas betekend dat in praktijk soms wel invriezen en magnetronnen, maar ja, das iig weer beter dan potjes zullen we maar denken dan... ;)

@ WenR... Hoe is het nu??
    Lijkt me een rare periode nu! Zo naar gisteren toegeleefd en nu ineens weer wachten!

@ Jeanetjuh..
    Ik heb vannacht gedroomd dat je een meisje kreeg!!!
    Teminste ;) Je kreeg een groeiecho nog, en toen wilde jullie het alsnog weten en zette je het op hyves haha

Zo..
    Raar hoor... Oona is op het kdv, en ik heb vakantie en zit thuis... Vind het maar 3x niks! Maar nu heb ik wel even goed de tijd om hier grondig door het huis te gaan..

Nieuwe vloer is nog steeds harstikke mooi.... Krijg wel enorme voorjaarsschoonmaak kriebels van zo'n nieuwe frisse vloer.. Vooral alle zooi moet weg ghehe, spullen die we niet meer gebruiken, draden moeten weggewerkt worden, de prikplant moet weg voordat Oona kruipt, die boxen die voor de sier staan, weg ermee!

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heel raar.. ik heb echt het gevoel dat de klok stil staat??? totaal geen motivatie om te werken en enorm veel krampjes in mijn buik... dus geen idee wat ik daarvan moet denken. Ook mijn tepels doen zeer.
    Ik heb natuurlijk een paar dagen geleden wel het HCG hormoon gespoten voor mijn eisprong..

hebben jullie tips voor mij om die weken door te komen?

Deel Deze Pagina