Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay op het kdv kunnen ze ze niet uit elkaar houden maar ik schrijf altijd voor ze op wie wat aan heeft. Gister hadden ze shirtjes aan met de naam erop.

Ti's echt geweldig allemaal maar het is echt waar dat het eerste jaar met een tweeling gewoon druk is. Heb altijd gedacht valt wel mee maar ondanks dat het makkelijker wordt nemen ze ook meer tijd van je omdat ze overdag gewoon veel wakker zijn. Dus hier nu gauw aan de poets.

Tot spreeks meiden en jeanetjuh ik denk dat jullie een meid krijgen.... Succes alvast mocht jullie kleintje komen.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, zondag was ik naar moeders en co aan het kijken en daar was dominique van vliet (uit onm) ook zei heeft een tweeling en vertelde dat het eerste jaar idd heel zwaar was verwaarloosde het huishouden enz. Maar dat het daarna steeds makkelijker wordt omdat ze veel aan elkaar hebben enzo, moest echt aan je denken want 1 kindje is al zo'n verandering. Wat super leuk hun 1e knutselwerkjes:D en super leuke foto's weer wat groeien ze hard.

@ Sammie, hopelijk krijg je het idd nog mee.

Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft of het een meisje of een jongen is:D straks weer op controle bij de vk.

Liefs

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Zo eens even bijlezen en beantwoorden. Er is weer heel wat geschreven.

@Chivay. Ik geef Nina de druppels van VSM. We hebben ook echt het idee dat ze helpen. Wij zijn ook wel van de homeopatische middelen,dus dit is ideaal.
    Nina krijgt ongeveer 1 stuk fruit. Ik maak er meestal een mix van met mij. Dan krijgt zij een halve peer,kwart kiwi en kwart appel en ik eet dan de rest op. Wij eten altijd samen om 10 uur fruit. Eerst samen in de keuken pureren en dan gezellig eten.
    Qua groente krijgt Nina de hoeveelheid die in een klein potje zit. Nu krijgt ze alleen nog groente,maar aangezien ze deze week 6 maanden is,willen we ook beginnen met aardappels erbij.
    Ik ben me nog even aan het orrienteren wat ik kan gaan maken straks met aardapples ,groente en vlees bij elkaar. Weet niet of ze alle vleessoorten meteen mag hebben. Zoals gehakt?? Heb nog nooit een potje in de winkel gezien met gehakt. En met nitraatrijke groente moet je ook weer opletten,best lastig. Hier heb ik op mijn werk nooit mee te maken,dus moet me even geod inlezen/inlichten.
    Wat fijn dat jullie ene nieuwe vloer hebben. De oude klinkt inderdaad niet zo ideaal voor Oona. Ook fijn dat zoveel wilden helpen met leggen. DAn ben je zo klaar.

@Wendyenr. Snap wat je bedoelt. Als je moet wachten op je NOD is ene spannende tijd. Ik heb in die tijd gewoon gedaan wat ik anders ook deed. Werken,sporten,iets gezelligs met mijn vriend,beetje afleiding zoeken.
    Hoe is het met je man nu?

@Sammie. Wta spannend over drie weken naar het neiuwe huis. Wat vind Roan ervan als hij daar is?
    Schiet het aardig op of had je vriend gelijk en liggen jullei wat achter?

@Babykwes. Toch hormaaonzalf. Hoop dat het helpt. Krapt hij veel of gat het redelijk?
    Een vriendin van mij had voor haar kleine iets om in bad te doen dat hielp ook. Heb jij dat ook?

@Banne. Ja het is inderadad erg zielig. Ik heb er zelf ook moeite mee als ik haar hoor schreeuwen,zou het graag van haar overnemen. En als ze dan begint te lachen naar mij, ben ik zo trots op ons meisje.
    Fijn dat je geen last meer hebt met die rare man of vrouw. En abeln dat je zo slecht slaapt. Het si niet zo dat je alleen maar minder geod gaat slapen. Ik heb tot het einde toe prima geslapen. Je moet even een andere houding vinden,maar dan kun je prima slapen hoor.
    Wat leuk een pretecho en de meubels die komen. Dat maakt het allemaal wat echter he. Heb je de kamer verder klaar nu?

@Jane. Wees maar blij dat er bij jullei nog geen tandjes in zicht zijn. Is echt zielig. En volgens mij is het ook beter als ze later doorkomen. van mij had het nog wel even mogen duren. Ook moet je Nina nu geen vinger meer geven,want dat doet echt pijn.
    kan me voorstellen dat je winig tijd hebt. heb je goed dat je dan wat midner hier bent. Kun je beter lekker die tijd met je meiden besteden.
    Wat een leuke foto's van de dametjes. Wat worden ze groot. Beide een bolle toet gekregen zie ik,heerlijk joh. Fijn adt ze het zo geod doen na de moeilijke start.

@Eline. Spannend. Ik hoop dat ze het bod gaan accepteren. Dan kunnen jullie binnenkort lekker weg bij je schoonouders. Hoe gaat het nu met jou en je man na alle toestanden?

@Jeanetjuh. leuk weer na controle. Misschien nog wel een echo?
    Ik ben ook erg benieuwd wat jullie gaan krijgen. Toch heel spannend de laatste weken he. Hoe ben je er zelf onder?

Hier is het een beetje onrustig. Nina heeft goed last van de tandjes. Gelukkig helpen de druppels wel dus ben blij dat ik iets voor haar kan doen. ook is ze nu verkouden. Haar eerste verkoudheid,mogen we toch niet klagen pas met 'n half jaar. Maar veel gehoest dus en bijna elke 1,5 uur vanacht wakker,dus ik ben wel een beetje brak. maar goed,als het maar geod gaat met mijn meisje en als ze graag bij ons is vind ik het prima. Gisteravond ook voor het eerst een zetpil gegeven. Ze schreeuwde van de pijn en we hebben die dinegn niet voor niks in huis,dus toch maar gedaan. Ik ben er niet voor om snel een zetpil te geven,maar nu moesten we wat. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Heb haar lekker in bad gedaan,word ze altijd moe van,dus hopelijk slaapt ze nu ven een tijdje. Ook haar matras iets verhoogd,zodat ze minder last heeft van haar neusje. En dan zal ik haar vandaag maar eens heel veel aandacht geven en veel knuffelen,het beste medicijn volgens mij :)

4. Nou, dat was dus afgelopen donderdag, daarna ben ik eigenlijk gewoon gestopt met de borstvoeding omdat ik nu wilde weten wat ze precies binnenkrijgt (en het wel gemakkelijker is om dan nutriton te geven, en ik op mijn werk ook maar per keer 1/3 fles kolfde)...

Ik ben net bij het CB geweest om te wegen...
    Afgelopen donderdag woog ze 4065 gram, en vandaag 4525!!!
    Jeetje, die 'pokon' werkt echt super... nu mag ik stoppen met geven van die extra fantomalt in de fles, kijken of ze het op flesvoeding alleen ook zo goed doet.
    Maar ik geloofde het echt bijna niet toen ik haar op de weegschaal legde, dat ze nu in 5 dagen zoveel is aangekomen dan in de 5 weken daarvoor.

Gaat helemaal goedkomen dus met ons meisje nu :)
    Ik heb ook echt het idee dat ze ook actiever en vrolijker wordt nu, terwijl ze toch ook niet hongerig of ontevreden was met de BV. De wijkverpleegkundige zei al dat er elk jaar ofzo wel een kindje bijzit dat een 'stille hongerlijer' is, gewoon te weinig binnenkrijgt maar dat niet laat merken.[/QUOTE]

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Eveline wow, wat goed zeg dat Femke zoveel is aangekomen, super

jeanetjuh, hoe gaat het met je? Erg he die laatste paar weken wachten, leef met je mee

Wenr spannend nu op wachtbankje

banne je gaat een leuk weekje tegemoet in maart, je gaat ook al weer hard zeg

Alicia Nina ook al verkouden, zielig altijd he.
    Ik doe altijd 1 kleine aardappel met groente, en zon 15 gram kip.
    Ik doe vaak broccoli, wortels, sperciebonen, snijbonen, bloemkool, doperwt en wortel gemengd.
    Geef ook de hoeveelheid van zon klein olvarit potje.

jane leuke fotos van je meiden, ze groeien lekker hard zeg.
    Lijkt me ook vreselijk druk, met 1 is het al heel druk.
    Kim heeft ook nog geen tandjes

Babykwes wat zielig die jeuk zeg. Hoop dat die zalf helpt

Chivay klinkt veel beter je woonkamer, ben benieuwd naar fotos

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@chivay
    de dokter zei idd ook max 2 keer per week in bad met olie maar hij spuugt nog zoveel dat hij gewoon stinkt savonds dus is kijken hoe ik dat ga doen misschien alleen zn gezicht en nek wassen elke dag
    bedankt voor de tips

@jane
    woooww wat zijn je meiden groot geworden en wat zien ze er goed uit zeg!!!

@eveline
    zo dan dat is even een flinke groei in een week wel een fijn idee denk nu dat je weet wat ze binnen krijgt

@alicia
    aahh die nina zielig hoor dat ze zoveel last heeft heb er hier ook 1 die elk half uur wakker was vanacht zouden ze het afgesproken hebben haha
    weet alleen niet waar hij nou wakker van was steeds dus ik ga vanavond ook maar een zetpilletje geven wij nemen het tenslotte ook als we hoofdpijn hebbn of iets
    hopelijk komen ze snel door de tandjes en is nina weer helemala blij
    vind t ook lastig hoor met eten hij heeft nu nog een paar potjes met aardappels groente en rundvlees hij vind t heerlijk trouwens:D
    sterkte vandaag

@jeanetjuh
    spannend weer naar de vk kan de laaste keer wel zijn:p
    ik was bij de vk met 36+2 toen zei ze denk dat hij nu rond de 6 pond zit en volgende dag geboren en ja bijna 6 pond haha

@missy
    succes bij de osteopaat hopelijk helpt het snel

@sammie
    schiet lekker op nog 3 weekjes

@eline
    en al reactie gehad op jullie bod? spannend hoor

hier ook een nacht elk half uur gezien ppff arm ventje
    maar hij is ook weer flink verkouden en ligt weer lekker te roggelen en hijgen en hoesten dus waar hij nu het meeste last van had ik weet het niet maar t is wel zielig:(
    nu ligt hij eindeljk goed te slapen maar hij mocht om 13.00 zn fles maar ga hem toch maar niet wakker maken
    moet zo meteen naar de dermatoloog dus ergens hoop ik dat hij zo wakker word voor zn fles
    ga toch vragen of zij even naar die exeem wil kijken en nog tips heeft

fijne dag meiden
    liefs

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, met ries gaat t opzich goed... we hebben gelukkig een super sterke relatie... dat merkte ik pas tijdens de inseminatie...
    We kunnen goed praten en hebben voor t eerst in een lange tijd weer echt heel veel lol samen (ondanks mijn hormonen)

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eveline. Zo een super groei. Fijn hoor.
    Heo gaat het met je man? Heeft hij al wat anders gevonden?

@Eline. Doe jij al die groentes door elkaar of begrijp ik het verkeerd? Ik heb Nina nog geen vlees gegeven. Heeft Kim genoeg aan de groente of geef je haar nog wat na? Nina eet nu ongeveer een klein potje om de maat aan te geven en daarna een flesje van 60 cc. Wij gaan nu de groente uitbouwen en dan sap na geven vor het vocht.

@Babykwes. Julian ook al wakker. Ze hebben nu al wat met elkaar he ;)
    Wij dachten ook hetzelfde,want wij pakken dan inderdaad ook een paracetamol.
    Hopelijk helpt de zalf voor Julian.
    Ik wil nu aardappels erbij gaan koken met de groente samen. Mijn vriend vind vlees een beetje eng. Hij is bang voor bacteriene enzo. Wij hebben een zwager die kip heeft gegeten die niet gaar was en nu daar nog last mee heeft met zijn nieren. Ik laat mijnn vriend even wennen en dan voegen we ook vlees bij :)

@WEndyenr. Een geode relatie is denk ik ook heel belangrijk als je kinderen krijgt,want je hebt veel midner tijd samen. In jullie geval kan ik me voorstellen dat het nog belangrijker is.
    Vraagje,maar als je het niet wil zeggen ook goed hoor. Hoe doen jullie het later met jullie kindje. Vertellen jullei dat er een donor bij was of houden jullei dat voor je? En als je het vertelt,kan jullie kindje hem ook ontmoeten?

Hier weet ik nu waarom Nina zoveel wakker was vanacht. Het tweede tandje is ook door. ben flink aan het smeren met de VSM druppels,die hlepen wel. Maar ik vind het zo zielig,mijn hart breekt als ik haar zie huilen vanwege de pijn. Zou het zo overnemen als het kon.

9. Nee, hij zit nog steeds thuis, maar is ook nog niet aan het solliciteren omdat zijn huidige baas hem eerst moet ontslaan. Omdat ie een vast contract heeft moeten ze hem dan in ieder geval een paar maandsalarissen extra geven, en als ie voordat ze hem werkelijk kunnen ontslaan een nieuwe baan vindt zegt ie dus eigenlijk zelf z'n contract op, en krijgt ie niks meer.
    Oftewel; voorlopig past Sander thuis op de kindjes, als ik aan het werk ben.

Vervelend ja, die tandjes... chamodent werkt altijs wel goed ja, Jelle sliep in ieder geval altijd weer goed als ik ze gegeven had.

Ik merk ineens nu Femke een paar dagen de fles krijgt en beter groeit dat ze veel actiever is en meer lacht!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, nee niet alles door elkaar hahaha. Maar bedoel soorten groenten die ik gebruik.
    Kim eet dat rond een uur of 17.00, dan toe 60 ml diksap, en dan om 18.00 al de laatste fles van 180 plus 6, omdat ze dan gaat slapen

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, daar zijn we nog niet echt over uit hangt ook van het kind af, van het karakter e.d. Ik zou het verschikkelijk vinden als ries over 16 jaar in een ruzie te horen krijgt: ik luister toch niet naar je want je bent mijn vader niet... is dus nog een discussiepuntje hiero...
    Mochten we voor openheid kiezen dan kan het kind vanaf de 12de de naam van de donor krijgen en vanaf de 16de kan het via een donorbank waar ze beide geregistreerd staan de gegevens van de donor opzoeken en dan is het aan de donor zelf of hij hem/haar wil ontmoeten. Dus die mogelijkheid is er zeker...

geen idee nog wat we doen

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Heb vandaag niks op bod gehoord, bod staat tot donderdagochtend 12 uur, ben benieuwd.
    Makelaar belde wel, dat ze de mail met bod had, en we zsm wat horen

Morgen weer werken van 07.15 tot 16.00, behh geen zin. 1 dag vrij heb je niet veel aan

xxxx

O ja Alicia, tis met mijn man weer rustig. Hij zegt pas tegen zijn ouders als we het huis hebben, om een hoop ellende te voorkomen.
    Ze weten dus niets van bod:D

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo dames:d

Rotterdam was super. Was niet best als ik daar woonde, want dan hield ik geen geld in de portomonee. Heb ook heel veel leuke kleertjes gekocht voor Liz bij de Zarah. Donderdag nog naar Apeldoorn winkelen en dan is het voor de komende tijd wel weer genoeg.

Jeanetjuh ik denk ook dat je een jongetje krijgt. Vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik al vanaf het begin. Het word nu wel spannend voor jou. Ben zo benieuwd:)

Jane wat een super leuke foto's van je meiden. Echt zo schattig. Leuk ook dat je nu al werkjes van de meiden krijgt. Is ook leuk voor later.

Eline spannend dat jullie een bod hebben gedaan. En nu is het afwachten geblazen. Pfffff zenuw zenuw. Ik weet nog wel in die tijd dat wij een bod op ons huis deden. Ik hield het niet meer haha.

@ eten en fruit geef ik nu ook nog uit potjes. Wil haar eerst alle soorten hebben gegeven en daarna ga ik het ook vers maken. Fruit gaat er in als pap en nu begint ze ook aan de groente te wennen. Vind het zo mooi om te geven.

Wendy spannend zeg. Mijn duimen draaien voor jou en San. Hoop zo dat het voor jullie allebei raak is!

Eveline groot gelijk dat hij niet zelf ontslag neemt, want dan krijg je niets meer. Fijn dat Femke het goed doet nu:d Kun je toch wel zien dat ze de laatste tijd te weinig binnen heeft gekregen als ze nu veel meer wakker is en veel meer lacht.

Babykwes en Alicia hopelijk hebben jullie vannacht wel een goede nachtrust;) Zoiets breekt je wel op. Hoop niet dat Liz binnenkort ook begint te spoken.

Voor de rest weet ik het niet meer. Sorry als ik iemand vergeten ben.

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal lekker gewinkeld dus? Fotos? Erg he die babykleertjes, kim heeft meer dan dat ik heb.
    Ja vandaag dacht ik de hele tijd wanneer gaat die telefoon nou, pfff, zo spannend

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hee meiden,

Heb alles bijgelezen maar even geen tijd om te reageren ga nu lekker gtst kijken.

Bij de verloskundige was alles goed, dus we wachten weer af:D

Liefs

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne:
    Gelukkig heeft de stalker zich niet meer laten zien. Ik zou je auto voorlopig gewoon in het centrum laten staan. Na je verlof kun je altijd weer zien. Wat gaat het toch snel hé? Jij bent alweer ruim 26 wkn…kun je ons nog een keer lekker maken met een mooie buikfoto?
    Voorlopig nog niet, maar ik mis het gevoel zo dat ik het echt ooit nog eens mee wil maken…als ons dat gegeven is natuurlijk. Kamers genoeg in het nieuwe huis! Hihi!

Babykwes:
    Fijn dat je nu wel je eigen dokter had…voor Julian wat minder weliswaar. Goed smeren…kan hij eroverheen groeien? Of is dit een blijvend kwaaltje? Nog wat wijzer geworden bij de dermatoloog?

Missy:
    Waarom moet je naar een osteopaat als ik vragen mag…of heb ik dat even gemist?

Jane:
    Zo, wat zijn jou meiden gegroeid zeg! Ze doen het blijkbaar goed op die potjes. Op het CB zeggen ze ook dat we het onszelf wel echt moeilijk maken om alles vers te maken…in die potjes zit alles wat ze nodig hebben. Roan krijgt ook pad over 3 weken vers…mijn staafmixer zit ingepakt!

San:
    Groot gelijk dat je het bruidswerk niet zelf maakt…alleen maar meer stress! Wij hebben ons bruidswerk ook samen uitgezocht…ik had ook zo mijn wensen!:p:D

Chivay:
    Dit huis zal zeker een plekje in ons hart krijgen. We hebben zoveel mooie herinneringen hier. Ons eerste huis, mooie momenten met vrienden en familie, huwelijk, net niet geboorte van Roan, maar wel zijn eerste 5 maanden. Toch is het ook fijn om naar ons nieuwe stekje te gaan die we juist voor Roan gekocht hebben. Hij heeft daar veel meer speelruimte. Hij kan straks lekker achter het huis fietsen, of skelteren of in zijn zandbak spelen of van de zomer in het zwembadje. Dat kan hier niet…veel te klein…als het tuinstel buiten staat is het al vol zeg maar! Maar ik zal, denk ik, wel een traantje laten als we hier voorgoed de deur achter ons dicht trekken.

Eline:
    Spannend hoor….hopelijk zakken ze nog met de prijs. Gaat het om het eerste huis, of het tweede?
    En Kim ziek…beterschap met haar!

Alicia:
    Het is een heel gezoek en gelees met al die nieuwe dingen. Wat mogen ze wel, wat mogen ze niet…gelukkig zitten hier een paar oudere baby’s voor Roan…ik kijk het dus lekker bij jullie af, en tegen die tijd dat wij aan de beurt zijn met al die vragen weet ik het ook!
    Roan vindt het prima als hij in het nieuwe huis is. Om de herrie geeft hij niet zoveel…dat viel me echt op. Vaak vindt ie het wel gezellig. Beide opa’s lopen daar dus hij krijgt altijd wel aandacht!
    Ze kunnen flink last hebben van het krijgen van tandjes… Geef Nina maar een knuffel en een kusje van Roan…hopelijk helpt dat een beetje.

Eveline:
    Nou flesvoeding doet het dus goed bij Femke! Fijn dat ze zo gegroeid is en er een vrolijk meisje van geworden is!;)

Wen&R:
    Wat fijn dat jullie nog meer naar elkaar zijn gegroeid. Zo zie je maar, uit een heleboel narigheid kom je er samen dan toch sterk uit. Ik gun het jullie ook zo….was het maar 7 maart!

Kindje van jeanetjuh:
    Laat ons niet te lang in spanning zitten kleine…We zijn erg benieuwd hoe je eruit ziet!

Ons huis lijkt vanaf vandaag echt op een fabriekshal….overal staan dozen. De enige plek die nog een beetje gezellig is, is de huiskamer…Kan echt niet tegen al die rommel..maar het moet maar even!;):p

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje)
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)
    Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje)
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg
    = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011
    San84-ronde ????nod 8-03-2011
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Jeanetjuh - Wendy

Even ons lijstje meegenomen, hoeven we starks niet zo te zoeken als de kleine uk van jeanetjuh zich meldt!:D

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, wat een leuke foto van jullie meiden! En als je af en toe hier komt vertellen hoe het gaat met jou en je meiden dan is het toch prima!

@Chivay, ja even puinruimen is ook wel lekker natuurlijk!
    Ik lig wel goed hoor, slaap ook met een kussen. Alleen wordt ik wakker, geen idee waarom. Ik hoef niet naar de wc ofzo...
    En als ik eenmaal wakker ben dan kom ik heel moeilijk weer in slaap. Maar gelukkig niet elke nacht..
    Wat fijn dat je weer even volop hebt kunnen genieten van Oona in slaap vallend in je armen!

@Alicia, ja de kamer is zo goed als klaar. Ik moet alleen nog even wat van de witte muren bijwerken.. Daar zitten nog wat plekjes op..
    Verder is het meubels in elkaar zetten en klaar! Heerlijk, kijk er enorm naar uit om haar kast in te ruimen.. haha
    Hopelijk gaat het snel beter met Nina! Dit klinkt zo zielig...

@Babykwes, ook al een zielig mannetje! Hopelijk wordt ook Julian snel weer beter... Sterkte ermee!

@Eline, spannend zeg dat jullie een bod hebben gedaan! Groot gelijk dat de schoonouders nog van niks weten! Je kan beter achteraf dan wat gezeur krijgen, dan kunnen ze er toch niks meer tegen doen!:D

@Jeanetjeh, wij wachten met je mee... ;)haha
    Fijn dat alles nog goed was!

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow wat schaam ik me weer diep, ben al een week niet meer hier op het forum geweest. :) Maar heb eindelijk een beetje goed nieuws: Langzaam maar zeker keert hier eindelijk de rust weer terug in huis. Vorige week was echt drama, Jenz heeft zelfs weer 4 uur achter elkaar liggen krijsen woensdag. :$:( Maar sinds zaterdag gaat het beter. Jenz had vorige week ook waterdunne diarree en had wrs daar heel erg last van. Na vrijdag is zijn ontlasting weer goed en sindsdien is hij een stuk rustiger weer. Huilt nog wel maar niet zo erg meer.
    Vandaag zijn we weer voor controle bij de ka geweest en alles was goed. Jenz is nu 60cm en weegt 5585gr. Gaan vanaf nu stoppen met de Nexium om te kijken of het met de reflux goed blijft gaan en of zijn krampen minder worden. Spannend dus weer. Helaas wil alleen de spruw niet weggaan dus daar hebben we nieuwe medicijnen voor gekregen. Ook van de spruw kan hij nl onrustig zijn.

Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst (verplicht;)) een dag weggeweest zonder Jenz. Ben naar de huishoudbeurs geweest met een vriendin en jeetje wat ben ik daar van opgeknapt. Gewoon even er lekker alleen tussenuit, was echt supergezellig en heb weer eens ontspannen kunnen lachen.

@Jeanetjuh Voor jou is het al bijna zover, ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Wacht met smart op je smsje dat de kleine er is. :D

@all Heb verder niet terug gelezen want van een week terug is wel erg veel om op te reageren. Vanaf nu, beloof ik plechtig, zal ik jullie niet meer zo verwaarlozen.

Fijne avond allemaal!

Liefs
    Wendy en Jenz

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie bij het cb raadde ze me het aan, jovi is heel bewegelijk en huilt veel.
    dus ik ben benieuwd morgen.

@ san mooie keuze calla's!

@ wen gelukkig gaat het beter met jenz.
    mooi dat je je hebt kunnen ontspannen en dat je plezier had!

@ alicia aaaah nina al twee tandjes.

@ eline spannend hoor hoop dat ze jullie bod accepteren.

@ jane geweldige foto's van je meisjes.

@ eveline fijn dat femke zoveel is aangekomen.

als ik zo naar het lijstje kijkt dan zijn er een aantal dames die hier niet meer komen? of heel weinig.

veel liefs

Deel Deze Pagina