@ Wen, savonds rommelt het wel wat meer maar zet nog niet door ben bang dat het nog wel even duurt maar je weet nooit. Ook ik zou even contact opnemen met de ka. @ Alicia, echt beu kan ik het niet noemen. Maar vind het wel elke dag zwaarder worden heb weinig energie, heel erg veel maagzuur en savonds veel last van mijn bekken maar geniet nog wel van de bewegingen in mijn buik want wat zal ik dat straks missen. @ Chantal, fijn dat je zo lekker hebt geshopt ga ook eens op die site kijken. En super lieve foto's van liz. @ Chivay, volgens mij vroeg jij pas hoe het mijn man ging en of hij zenuwachtig was. Hij is weer helemaal de oude dus dat is super. Hij zegt dat ie niet zenuwachtig is maar bij elk krampje vraagt hij wat voor krampje is het hoelang duurt het en dan gaat hij dat bij houden Liefs
chantal wat een leuke foto's van Liz wen ik zou ook gewoon ff de ka bellen jeantjuh ik zou mijn bevalling ook zo weer over doen echt geen pijn of wat dan ook gehad tijdens de bevalling. Gewoon op je af laten komen dan komt het allemaal goed. Ik miste dat gevoel ook hoor ineens geen kindje meer in me buik. Ik weet nog heel goed dat toen zulay net een paar weken oud ik over me buik zat te wrijven en dat me tante toen in eens zei zit er nog een baby in je buik miste dat gevoel gewoon ff. eline heb je al wat van jullie bod gehoord? Aan alle zieke kindjes heel veel beterschap! Worden jullie maar snel weer beter! Dikke knuffel liefs
hee meiden babykwes zwaar dan he, als je het niet gewent bent snachts, arm mannetje Wen zou idd met de ka even overleggen, dat is wel erg lang Chantal wat een leuke fotos, ze vond de wortels niet echt geweldig? Of wel uiteindelijk? Alicia jeetje dat je schoonzus vit b12 tekort heeft, en dat misschien ermee te maken kan hebben. Werd ze vandaag gecurreteerd? Echt heftig Jeanetjuh nog geen babe, spannend hoor, hoe voel je je? Sorry als ik iemand vergeten ben(druk), had weer gewerkt, druk weekje , 5 dagen werken. Sommige dagen wel half, maar ja, ben wel gaar. Had een extra dienst. Gisteren tegenbod gehad van de verkopende partij, 245000, ze vroegen 249000, en wij boden 230000. We denken eraan om maandag 234000 te bieden. Wel spannend allemaal Met kim gaat het super, ze zegt nu af en toe mama, papa. Gewoon per ongeluk, zijn denk ik makkelijke woordjes xxx
@Eline. Oh spannend,dus jullei zijn nu aan het onderhandelen. Een reeel tegenbod. Zij 4000 eraf,jullie 4000 erbij. Hebbben jullei een eindbedrag in het hoofd of willen jullie perse dit huis? Ik weet niet of het Vit B12 tekort meespeelt,maar dat zou wel kunnen. Dat is haar ook weleend gezegd en ze word nu ook extra door de ha in de gaten gehouden daarvoor. Maar het blijft giswerk. Misschein is het gewone domme pech bij hun geweest en is ze binnenkort gewoon weer zwanger en gaat het wel goed. Wij weten et ook niet,maar het houd ons wel bezig. @Jeanetjuh. heb je geod dat je nog even geniet. De laatste weken zijn ook zwaar,maar ik vond dat wel hele mooie weken. Ik voelde mij juist aan het eind supergoed. Fijn dat je man ook weer opgeknapt is. Erg belangrijk,kan hij je geod steunen tijdens de bevalling. Succes alvast als ik je niet meer spreek,want het moet nu toch wel opschieten @Chivay. Mijn schoonzus kan het zelf niet aanvullen,dus zij moet echt spuiten hebben hiervoor. Dus jij bent ook al gewaarschuwd voordat je zwanger wilde worden. Dan klopt het dus wel dat het problemen kan geven. Al moet ik wel zeggen dat ze twee keer heel snel zwanger was,dus dat is het probleem niet. We wachten het maar af. ja in het donker is blijkbaar toch fijner. Terwijl ze overdag heelijk slaapt. We willen het nu proberen af te bouwen,want we willen wel graag dat ze ook asl het wat lichter is geod slaapt. @Wen. Fijn dat lactulose niet meer nodig is. Hoe gaat het nu met de diarree? Heb je nog leuek foto's van Jenz. Ben benieuwd of hij veranderd is.
Chivay vraagje helpen bij jou de ijzertabletten? Ik kan zo moeilijk naar de wc heb jij hier ook last van? Word er een beetje gek van, want heb de hele tijd een opgeblazen gevoel. En wanneer kon je merken dat jou haaruitval minder werd? Eline spannend zeg met het huis Loveley me ik heb mijn buik nog geen moment gemist. Ben juist blij dat ik er van af ben. Voelde me zelfs onaantrekkelijk. Zo zie je maar weer de 1 mist het en de andere totaal niet Jeanetjuh spannend dat je al wat gerommel voelt Ben zo benieuwd. Alicia fijn dat Nina weer goed slaapt Ik heb net de auto schoon gemaakt. Werd ook wel tijd naar 1.5 jaar haha. Geef er niet zoveel om, maar goed nu had ik wel zo iets van hij mag wel een keer opgeruimd en schoongemaakt worden
Alicia, ik hoop echt dat ze snel zwanger is, en het goedgaat. Wat boffen wij dan he, sta je dan weer bij stil, dat we snel zwanger waren, en gezonde kindjes hebben We willen tot 238/240 gaan zon beetje. Chantal, lekker je auto schoon. Ik doe dat elke maand, stogzuigen en hem even afspruiten. Wil altijd alles netjes hebben
Vervelend voor ze hoor..heb echt met ze te doen.. Helemaal rot dat ze zoveel pijn heeft...het emotionele gaat later pas komen als ze weer thuis zijn, dan komt de klap pas echt hard aan.. Heb ik zelf tenminste wel gehad..je gaat het ziekenhuis in met nog een kindje in je buik en komt er weer zonder uit..echt vreselijk.. Wens ze maar veel sterkte van me.. Ligt er een beetje aan wat ze gaan onderzoeken, als je drager bent van een chromsosoomafwijking dan kan dit uit het bloed onderzoek komen. Ook kunnen ze afwijkingen in bloedsuiker, schildklierfunctie,bloedstollingsfactoren e.d eruit halen.. Hebben je schoonzus en zwager nog geen verdere onderzoeken gehad dan? 1 van de eerste dingen die ze onderzoeken is de kwaliteit van het zaad van de man en ze kijken naar de eisprong, is deze mooi regelmatig en hoe zien de eitjes eruit, zijn er verdere afwijkingen te vinden bij de vrouw.
Ooh leuk, knutselen met je kleine meidje... Die van ons is ook erg gek op verfen.. Ja,hier ook hyves, als je wilt dan zal ik de url even via een pbtje sturen
Jenz heeft toch last van zijn ontlasting?? of ben ik nu in de war met iemand anders??? Kan overloop diarree zijn, even in de gaten houden dan en anders van de week even contact opnemen met de KA. Bij overloopdiarree hebben ze het ene moment normale ontlasting en dan ineens weer waterdun.. Zolang hij niet afvalt en verder goed blijft drinken zou ik het weekend nog wel door durven
spannend hoor meid..ben benieuwd of jullie het eens gaan worden over de prijs.. Hahaha, dit is het begin van het geklets...die van ons begint 's morgens te ratelen en stopt pas weer als ze naar bed gaat..
@all, hier vandaag niet zo lekker, kreeg vanmiddag een hele harde kopstoot tegen mijn neus van onze kleine meid..ze moest er zelf heel erg hard om huilen. Sinds die tijd heb ik erg veel last van hoofdpijn en ben ik erg misselijk...Hoop dat het morgen weer wat beter gaat..
Heej Meiden, hier gaat het goed. Drukke week achter de rug, gister nog verlaat kraamvisite gehad. Ben begonnen de fles om 16.00 uur af te bouwen, ze krijgen nu groente met erachteraan nog een klein flesje. Als de groente er helemaal goed in gaan dan gaat de fles eraf. Nachten gaan hier nog steeds goed van 20.00 tot 07.00 uur. Wil proberen om straks 19.00 uur laatste fles te geven. Hier hebben wij ook velux met verduisterend rolgordijn, overdag gaat hij niet dicht maar het lijkt me straks wel fijn in de zomer dat het gewoon na 19.00 uur donker op hun kamer is. Smorgens blijft het donker tot 10.00 uur en vanaf dan blijft het licht op de kamer. Eline wat spannend allemaal zeg! Ga voor je duimen hoor! Alle zieke en uitgeputte mama's een hele dikke knuffel. Hier maar weer aan de strijk.....
Gister eindelijk weer contact met mijn schoonzus. Ze wilden even niemand spreken. Ze hebben over 6 weken een afspraak bij de gyn. Wat er dan allemaal gaat gebeuren weet iuk niet. Ze hebben nu allebei een formulier gekregen met allerlei vragen over hun gezondheid en leefstijl. Di emoeten ze allebei invullen en dan horen ze weer. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Mijn schoonzus is de afgelopen jaar heel veel ziek geweest,had pijn maar ze wisten niet waar het vandaan kwam. dat is nu opgelost maar haar lichaam heeft wel een flinke klap gehad denk ik. Ik persoonlijk had mijn lichaam even rust gegeven voordat ik er ook weer een zwangerschap overeheen zou 'gooien', maar dat is hun keus. Ook mijn zwager is qua gezondheid vroeger heel erg ana het dokteren geweest,dus wij zijn best bang voor de uitslag. We blijven postief vooralsnog en hopen er het beste van. Ik snap eigelijk ook niet waarom ze zijn zaad niet onderzoeken,is in verhouding vrij makkleijk gedaan. Ze zijn er nu vrij rustig onder vergeleken bij de vorige keer. Ze zeggen dat ze er dit keer rekening mee hadden gehouden,dus het verwerken gaat iets sneller. Oh jij een kanl van je dochter gehad. Kan inderdaad heel pijnlijkl zijn. Misschien je neus iets gekneust. Doe maar rustig aan.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Door mijn werk besef ik altijd al wel dat het niet voor iedereen weg gelegd is om een kindje te mogen krijgen,maar als ej zo dichtbij weer iets naars hoort,word ej toch weer even met ej neus op de feiten gedrukt. Wij zijn heel dankbaar dat wij zo snel zwanger mochten worden en vooral dat alles met Nina goed gaat. Wij zijn wat dat betreft ontzettend gelukkig met z'n drietjes. Wat spannend van jullie huis. Ben benieuwd of jullei eruit komen. Ik ga duimen voor julllie.
Nbroen pijnlijk zo tegen je neus aan Hopelijk voel je je vandaag wat beter! Jane wat slapen jou meiden goed:d Hier gaat de groente er met smaak in vooral sinds ik er een aardappel door heen prak Vanaf wanneer geef je naast de melkflessen ander drinken?
Hee meiden, Hier is het nog steeds vrij rustig, ben zo benieuwd wanneer de kleine eens komt maar heb het gevoel dat het wel maart zal gaan worden. @ Eline, spannend hoor hopelijk komen jullie er samen uit @ Jane, heerlijk dat jullie meiden zo lekker slapen. @ Nbroen, wil je mij ook even pben dan kan ik je toevoegen op hyves, leuk Liefs
Goedemorgen meiden, Jelmer krijgt inmiddels 2 weken groente en dat gaat goed, dus net ook maar eens fruit geprobeerd, peer met liga (voor de stevigheid) en ook dat ging er prima in! Chantal: Ik geef Jelmer af en toe een beetje lauw water of lauwe rooibosthee. Ben ik eigenlijk mee begonnen omdat hij zo hoeste, maar hij drinkt het goed, dus geeft het nu gewoon na het fruit. Jeanetjuh: fijn dat je je nog goed voelt. hopelijk laat de kleine uk niet te lang meer op zich wachten. Eline: Hoop dat jullie het huis krijgen! Jane: Wow, wat slapen jouw meiden toch goed, zou willen dat Jelmer eens wat beter ging slapen 's nachts. Overdag slaapt hij prima, maar 's nachts is het vaak spoken, vooral omdat hij al zo'n tijd verkouden is. Alicia: Hoop voor je schoonzus dat het pech is geweest en ze in de toekomst een gezond kindje mogen krijgen. Meiden die me nog niet op hyves hebben en me willen toevoegen, http://renske82.hyves.nl Altijd gezellig.
Nou ze zijn klaar hoor. Nu nog even leuk inpakken en dan kunnen ze de deur uit. Ben er wel trots op. Vind ze super gaaf geworden.