meiden die het nog niet gedaan hebben voeg me maar toe: Wendy Profiel - hyves.nl verder hier nemen de klachten iets af helaas, nog wel hier en daar steekjes in mijn buik en ben erg moe en oh my god wat emotioneel.. ik kan wel huilen om een scheet geloof ik, en ik ben door de pregnyl nogal gassy Nog maar een week en ik mag testen... echt spannend!!
hey meiden @wen jeetje echt spannenddddd!! @jeanetjhu goh de kleine ligt veel te lekker in jouw buik denk @ingie mooooi! @kwebbel zielig dat jelmer steeds zo verkouden is heb je al een halve ui naast zn bed geprobeerd?? ik ga je toevoegen hoor gezellig @nbroen auwww je mag mij ook toevoegen hoor stuur me maar een pb zo was even kort maar krachtig ben zelf ook aardig beroerd krijg het allemaal van julian mee helaas gelukkig lijkt het puffen te helpen alleen heb ik t idee dat hij wel meer koortsig wordt zal er wel bij horen sorry voor de korte reactie meiden fijne avond liefs
Helaas Roan is niet de liefste baby geworden .de dochter van een voetbalkameraad van Roy is in de prijzen gevallen. Nou, voor mij is Roan toch gewoon de liefste! Toch bedankt allemaal voor het stemmen. Chantal: Goed idee van die aardappel, maar ik denk dat het bij Roan ligt aan alle nieuwe smaken die hij proeft. Bij fruit trekt hij namelijk ook een vies gezicht .Hij vindt zijn melkie gewoon nog hééél lekker. Toch heeft hij van de doperwten wel weer goed gegeten vandaag hmmm! Wat een leuke fotos van Liz .echt een meid hoor! En wat een leuke kleertjes bij Zara bedankt, ga daar zeker online shoppen! Chivay: Dat is ook een goede tip..mengen met melk .we gaan het proberen. En we hebben het eten al heel wat keren op de foto gezet, op de film staat ie huilend moeten we nog eens een keer doen haha ons griezeltje! Alicia: Wat een verhaal weer van je schoolzus, die vit B12. En is daar niks aan te doen? Of gaan ze dat huist nu onderzoeken? Lijkt me erg moeilijk voor hen .praten ze er goed over? Wendy: Nog twee weken te gaan, en dan gaan we over! Het is erg leuk maar we beginnen het nu ook wel een beetje zat te worden. Woensdag komen ze de keuken plaatsen..spannend! Met diaree moet je goed oppassen met babys, er iig goed voor zorgen dat hij voldoende vocht binnen krijgt. En als je het niet vertrouwd gewoon bellen! In het weekend heb je ook altijd de huisartsenpost, die laten babys altijd komen heb ik gehoord. Babykwes: Kan je man er niet een keertje uitgaan, ik snap dat je toch ook wel wakker wordt maar als je weet dat er voor Julian gezorgd wordt kun je weer lekker in slaap vallen ..makkelijker gezegd dan gedaan? Jeanetjuh: Nog geen babynieuws .het wordt nu super spannend! Eline: Lijkt me een goed bod wat jullie maandag gaan geven het is heel positief dat ze een tegenbod doen, dat betekent dat ze het waarschijnlijk ergens in het midden uit willen komen. Je weet nooit met van voor een bedrag zij in hun hoofd zitten en hoe snel ze van het huis af willen/moeten. Spannend, hopelijk hoeven jullie niet weer zo superlang te wachten. Nbroen: Aiii, een knal tegen te neus pijnlijk! Hopelijk heb je er niet al te lang last van. Wen&r: Och meid wat spannend ik zal een gat in de lucht springen als je positief test. Ga je gelijk testen op de NOD of wacht ja wat langer?
@ Jeanetjuh.. haha, dat zie ik helemaal voor me dat bijhouden.. Mijn vriend had vooral iets van.. Ohh als ze maar niet eerder komt dan de geplande datum daar was ie wel zenuwachtig voor als het ineens toch stresswerk zou worden.. @ Eline... Leuk hè dat gebabbel! Oona imiteerd ons nu veel... als ik bv zeg 'pa-pa' dan doet zij ook zoiets.. iig 2x pfapfa ofzo Echt leuk... Maar Wawawawa blijft favoriet ghehe... Sowieso heeft ze veel te vertellen.. Spannend zeg met het huis.. ben benieuwd! @ Chantal... Bij mij werd de haaruitval minder toen Oona 6 mnd was ongeveer... dus 3 maanden flink haaruitval gehad.. nu nog steeds wat maar wel minder heftig.... Ik heb ook last van die tabletten, vooral veel buikpijn en misselijk... Moeilijk wc enzo valt wel mee.. maar drink wel uit voorzorg elke dag wat sinasappelsap... Maar ik kan niet echt zeggen dat ik meer energie heb nu ofzo... daar zit ik nog met smart op te wachten Vanaf ongeveer 5.5 mnd ben ik Oona thee gaan geven.. En al vanaf 2 mnd ofzo krijgt af en toe wat water.. Nu krijgt ze standaar bij fruit wat thee.. en bij groente krijgt ze water. @ Nbroen... Jaaa leuk stuur maar je hyves ! Auww dat klinkt idd pijnlijk.. Hoe is het nu? @ Jane.. wat goed van jou meiden zeg dat ze zo super blijven slapen! Wij zijn nu aan het probereren om de 11.00 fles op te schuiven naar 12.00... om straks te combineren met een broodje. @ Wen&R.. Nog maar een week! Hoop het zo! @ Babykwes... Gefeliciteerd met de halve verjaardag van Julian! Hopelijk voelen jullie je allebei snel beter.. @ Sammie... Ahhh jammer dat hij het niet geworden is!! Hopelijk helpt de aardappel of de melk! Vandaag naar brabant geweest... Eerst bij mijn ene opa en oma langs.. woensdag werd mijn opa 80jaar.. ivm de gezondheid van mijn oma is het feest afgezegt, maar natuurlijk wilde ik toch graag die kant op... Heerlijk om Oona weer bij haar op schoot te zien zitten met een lekker flesje! 'smiddags naar mijn andere opa en oma.. die hadden Oona al sinds kerst niet meer gezien.. vonden haar enorm gegroeit! Dinsdag is Oona alweer 7 mnd.. Vind dat zoooo veel ouder klinken dan 6 mnd ineens... Pff.. zat van de week al na te denken over haar 1ste verjaardag!! Marcel heeft de dag al vrij genomen..
Hee meiden Nbroen hoe gaat het met je, na die kopstoot? Ingie wat is het mooi geworden zeg Chantal, als je flessen laat vallen, vocht bij geven. Er wordt gezegt dat ze ongeveer 100 ml per kg lichaamsgewicht nodig hebben. Kim krijgt nu 3 flessen van 180 plus 6, en 2 keer 100 ml diksap(tis een druppeltje met veel water) en fruit is natuurlijk ook vocht. Kim is rond de 9 kilo denk ik Wenr spannend allemaal zeg, ik duim voor jullie. Hoe is het met het hondje? Sammie wat jammer dat ie niet is gekozen tot liefste baby. Maar voor jou natuurlijk wel Chivay wat leuk dat ze weer bij haar Omas is geweest, leuke foto. We hebben toch besloten te bluffen, en een laatste bod neer te leggen van 237.000. We gaan dat vanavond mailen. Echt spannend Kim eet inmiddels een halve boterham smiddags, gisteren met jam, vond ze erg lekker. Ze slaapt ook veel minder overdag, nog maar 1,5 uur. Ze is vaak van 13.00 tot 18.45 wakker, lang he xxxx
@ Eline... Zo hé zeker lang wakker is Kim! Oona is nogal een slaapkop... Meestal slaapt ze ongeveer: 's morgens tot 06.30..... 08.30-10.00 / 12.00-14.00 / 16.00-17.00 en weer vanaf 19.30/20.00 Maar soms ligt ze alweer om 08.00... of 's middags 3 uur slapen is ook niet vreemd... Heel spannend van het huis.. wij kijken af en toe wel rond op funda, maar wachten nog wel een paar jaar.. Ik mocht vanmorgen lekker uitslapen! Ohh wat lekker is dat zeg! Om 09.30 had ik een heel lieve wekker in de vorm van Oona die ineens lekker tegen me aan kwam liggen en volop aan het babbelen was...
Chivay: O, wat is dat heerlijk wakker worden Eline: Ik ben benieuwd of ze akkoord gaan met jullie bod! Sammie: He, wat jammer dat Roan niet heeft gewonnen. Jelmer is nog steeds aan het nachtbraken, doordat hij zo blijft hoesten En aangezien mijn man al anderhalve week nachtdiensten draait sta ik er iedere nacht alleen voor. Ben echt supermoe en al een paar dagen hoofdpijn waar ik niet vanaf kom. Jelmer draait dus al een week van rug naar buik, maar hij kon niet terug dus moest ik iedere keer naar de box om hem te helpen. Leg ik hem net in de box, hij draait op zijn buik en na een minuutje of wat draait hij zo in een vloeiende beweging terug en het was geen toeval want daarna deed hij het weer. Vind dat zo bijzonder, de ene dag kunnen ze iets nog niet en een dag later doen ze het zomaar ineens, alsof er ergens een knopje is omgezet, zo bizar
@ Chivay, dat is fijn wakker worden @ Sammie, jammer dan roan het niet geworden is. @ Babykwes, beterschap. En denk ook dat de baby veelste lekker zit haha. @ Kwebbel, vervelend zeg dat Jelmer zo blijft spoken en je er alleen voor staat. Hopelijk gaat het snel beter. Liefs
hey meidne kwam even kijken of er al babynieuws was maar helaas dus ik ga snel weer plat lig al bijna de hele dag op bed ben me daar toch beroerd ppff fijne dag nog verder liefs
Heej meiden .. Hier even een berichtje..!! Nog geen baby nieuws zag ik ..! Ik kijk op hyves ook met jullie mee..! Sorry dat ik zooo weinig ben.. aar alles gaat goed hier..!! Maar ik heb het zoo druk ben inmiddels voor de 3e week alweer aan het werk gaat zoo snel.. Bjurn volgend weekend alweer 3 maand Tijd vliegt voor bij ..!! Jeanetjuh succcessss!!!!!!!!!! @fruithapje.., Wanneer zijn jullie begonnen met fruithapje meiden..? En vanaf wanneer kan groente..?? Liefs..!xx
jeantjuh wat een mooie buik heb je! Je baby zit nog prima daar binnen maar het kan niet heeel erg lang meer duren girrlie wij zijn met fruit begonnen toen zulay 3,5 maand was en ze vond het zo lekker dat ik gelijk maar een heel potje heb gegeven nu maak ik het zelf en krijgt ze soms iets meer dan wat er in een potje zit. Groente zijn we met 4 maanden begonnen maak ik ook zelf. babykwes beterschap san wenenrich en pluisje Hoe gaat het met jullie? liefs
@ Kwebbel.. Hopelijk gaat het snel beter... zo sneu dat gehoest! Erg zwaar lijkt me dat ook als je er idd alleen voor staat... En wat goed dat gerol! Heel herkenbaar ook hoe je dat schrijft.. knoppie dat om gaat Hier ook bij nieuwe dingen... vaak van de ene op de andere dag ineens volop dat doen.. @ Babykwes... Veel beterschap! @ Girllie... Fijn dat het zo goed gaat... bevalt het je om weer te werken? Wij zijn bij ruim 5 mnd begonnen met fruit, en bij 5.5mnd ook met groente.. @ Jeanetjuh... Ohh wauw schitterend! Vanmorgen al zo lekker geworden.. Vanavond samen met Oona in bad geweest... echt genieten! Oona is echt een waterratje, en wordt al enthousiast als ze ziet dat we het bad aan het vullen zijn..