Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wen1975, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

Nov 17, 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@beterschap
    bedankt allemaal het is nog steeds niks helaas:(
    even snel kijken hoe het met jeanetjuh ging en dan straks weer snel me bed in ppfff
    gelukkig vind julian t allemaal best met een speeltje naast me;)

@jeanetjuh
    idd de dag is nog niet om dus tot die tijd toch nog maar even genieten van het getrappel in je buik!
    sterkte meis

fijne dag meiden
    liefs

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

sorry dat ik even niet zoveel meeklets..

Heb het ff moeilijk met de hele mmm... probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, en typ nu vooral veel in vruchtbbaarheidsbehandelingen mee...

nog 6 dagen en ik kan testen, begin sinds vandaag een beetje een weeig gevoel te krijgen dus ben bang dat het niet gelukt is... :( maar alles kan nog...

ik was wel tot een uur of 10 misselijk vandaag, en ben super emotioneel...

meiden welke klachten hadden jullie een aantal dagen voor nod"?

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,509
    0
    0
    FF snel bijgelezen.

@Babykwes, Hoe voel je je nu? Gaat het al wat beter? Je hoort veel zieken op het moment. Wle heel lastig om dan een klein mannetje te verzorgen he. dat vond ik laatst wel tegenvallen toen ik ziek was.

@Sammie. jammer dat hij het niet geworden is.

@Jeanetjuh. Je weet maar nooit het kan zo beginnen. Ik was al 9 dagen overtijd,kreeg toen een inwendig onderziek bihj de vk en die zei dat er totaal geen schot in zat. Die dacht dat het nog wel even zou duren,kon zelfs niet strippen. 's Avonds beginnen toen toch sponbtaan de weeen,die had ik toen dus niet meer verwacht,zo zie je maar weer.

@Chivay., Heerlijk he met je kindje in bad. Wij doen dat ook altijd in het weekend. Nina vind dat ook zo leuk,spettert flink en is helemaal niet bang voor het water.

@Eline. Spanennd ben benieuwd wat ze gaan doen met het bod. Weten ze dat het jullie laatste is?

Hier gister naar mijn schoonouders. Kwamen er ineens meer famlieleden om Nina te Bekijken. Daar heb ik zo'n hekel aan. Niet bij ons komen,maar als ze dan horen dat wij bij een ander zijn,ineens ook komen. er was een tante,die bemoeide zich overal mee;we hadden niet de goede auto voor een kind gekocht,moesten niet met zalfjes smeren,want we meosten er geen watje van maken en als klap op de vuurpijl kaapte ze Nina ook van mijn schoot af. Het overviel me zo. Echt heel erg irri. gelukkig denken we daar allebei hetzelfde over en we gaan ons de volgende keer niet meer aankondigen zodat de hele familie er van op de hoogte is. Hebben meerdere van jullie heir last van. Ik vidn het meoilijk hoe hiert mee om te gaan. Iedereen heeft adviezen,maar het is ons kind en we doen het zoals wij willen,maar lastig om dat duidleijk te maken. Zeker tegen de familie van mijn vriend zijn kant. tegn mijn eigen familie kan ik dat veel beter zeggen.

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    1,062
    0
    0
    Dag meiden!

Babykwes beterschap meid!

Chivay leuk he om met ze in bad te gaan. Ik ga eigenlijk nooit met Liz in bad. Dat doet mijn man altijd en ik ga vaak met haar douchen. Vind ik ook zo leuk om te doen.

Alicia ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik heb dat in het begin heel erg gehad. Op het moment niet meer gelukkig, maar ik durfde er ook niets van te zeggen, maar irriteerde me tegelijker tijd mateloos!

Jeanetjuh ik kwam even kijken naar babynieuws, maar helaas:( Hopelijk komt het gauw op gang en kun je jullie wondertje in de handen houden:)

Eline alweer wat van het bod gehoord?

Zometeen moet ik weer een late dienst werken. Na een week vakantie vandaag weer de eerste dag. Bah heb er helemaal niets geen zin in, maar goed als je er maar weer eenmaal bent dan gaat het wel weer:D

Wendy ik zou niet meer weten wat ik voelde. Weet nog wel dat ik me misselijk voelde. Succes meid! De duimen draaien hier.

Kwebbel wat goed van Jelmer dat hij nou allebei doet. Vorige week deed Liz van rug naar buik, maar dat was een paar keer achter elkaar en nou doet ze het niet meer. Zal er nog wel geen zin in hebben hahah. Hopelijk hoest Jelmer binnenkort niet meer zo erg, zodat jij ook een beetje aan je nachtrust toekomt!

5. ingie

ingie Bekend lid

Dec 8, 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Dames; ik wil een hyves gaan aanmaken voor het maken van mijn schilderijen. Nu heb ik even totaal geen inspiratie. Dus zouden jullie nog een leuke naam weten.
    Ik heb namelijk de schilderijen die ik gemaakt heb op mijn eigen profiel staan, maar die is geblokkeerd. Ivm. kids die erop staan. Dus vandaar deze aparte hyves.
    Ben benieuwd

6. missyf

missyf Bekend lid

Nov 14, 2009
    646
    0
    16
    joehoeee laptop is gemaakt:D:D:D
    maar sorry dames is ff teveel om te reageren

jovi huilt nog steeds veel:( en heb inmiddels erge slaaptekort.
    er zaten wat zenuwen beknelt in zn nekje.

meiden fijne avond nog

veel liefs

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    2,149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat vervelend zeg zou het ook moeilijk vinden hoe daarmee om te gaan zeker op zo'n moment. Achteraf weet ik het altijd wel;) hopelijk hoef ik geen 9 dagen meer te wachten maar je weet maar nooit he.

Liefs

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Ik heb wel alles bijgelezen maar het is teveel om op te reageren...

@Wenenr, Ik voelde helemaal niets voor nod! Ik dacht ook eigenlijk dat ik niet zwanger was.. Ik kon alleen wel de klok gelijk zetten op mijn ongie, die begon altijd 's middags. Door de ovutesten en temperaturen wist ik haast zeker dat mijn eisprong op 4 september was dus toen ik 2 weken later 's middags nog net ongi was geworden heb ik 's avonds wel meteen getest. Ik hoop zo voor jullie dat het in 1 keer raak is en dat je over een week net zo'n mooie test als mij in je handen mag houden!

@Alicia, wat irritant zeg die familie! Ik kan daar ook niet tegen van die ongevraagde adviezen. Vooral als ze zo opdringerig zijn... Het ligt er helemaal aan hoe iemand het brengt vind ik.
    Onze meubels worden aankomende vrijdag bezorgd, als het goed is tussen 9 en 11 uur 's ochtends al! Dus ik ben helemaal blij, dan kunnen we meteen beginnen met in elkaar zetten!

@Babykwes, heel veel beterschap!!

@Eline, spannende tijd voor jullie!

@Kwebbel, wat goed van Jelmer! En zo snel ook al! Haha hij was het zo zat om iedere keer jou te "vragen"...;)

@Missy, fijn dat de laptop weer gemaakt is! Sterkte met de huilbuien van Jovi!

@Jeanetjeh, Je houdt ons en jezelf wel in spanning zeg! We wachten rustig af... :D

@All, Morgen weer controle bij de VK! Heb er zin in!
    Woensdag eten bij m'n ouders omdat m'n vader jarig is en donderdag de pretecho! Daar kijk ik erg naar uit om onze kleine meid weer te zien! Vrijdag komen dan de meubels en gaan we 's avonds lekker uit eten omdat mijn zus jarig is!
    Dus deze week alleen maar leuke dingen! En wat minder werken, daar ben ik wel aan toe!

Verder gaat alles goed, ik merk goed dat ze steeds groter wordt! :D
    En gisteren had ze volgens mij voor het eerst de hik! Zo grappig! Ik heb het in ieder geval gisteren voor het eerst gevoeld! Heel leuk!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Kwam ff checken op babynieuws maar helaas.....jeanetjuh ben wel heel benieuwd hoor!

Hier vandaag weer twee snipverkouden kindjes opgehaald van het kdv, ze hoesten al een week maar volgens mij komt het er nu uit. Elize d'r oogjes waren zo vies van het snotachtige spul en ik denk dat ik ze morgen moet helpen met het openen van haar oogjes en bereid me vast voor op een minder leuke nacht

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, arme meiden! Veel sterkte vannacht! hopelijk valt het mee...

11. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

hier is alles goed hoor weinig te melden .

net wel even hier in de lounge mee gepraat over of je op je eigen bruiloft kinderen van vrienden wilt hebben en ts wil dat liever niet hoe denken jullie hierover ?

groetjes san84

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Zoo... Oontje in diepe rust..
    Even koptelefoon op, lekker t volume omhoog :D
    Lekker is dat zeg... ben we toe aan een concertje een keer... eens een keer gaan snuffelen of er wat komt!

Net eens door oude topics van ons zitten lezen... Kwam t filmpje van de 10wk echo van Oona tegen... Oh wat gek is dat om te zien en te beseffen dat dat Oona is! Onwerkelijk gewoon!

@ Jeanetjuh.... Wordt je al gek van al die nieuwschierige mensen om je heen? haha..... ik ben er 1 van hoor!

@ Alicia... Ohh zo irritant idd... ik vind het vooral zo erg als mensen zeggen... Oh huilen?! Goed voor de longen, laat maar lekker ff huilen! :x Pardon?!
    Tips helaas niet echt... ik was erg bang voor dat soort taferelen hier, maar t valt me gelukkig alles mee... Moet wel zeggen dat ik best duidelijk ben geweest naar een aantal mensen toe :) Niet van mezelf gewent haha...

@ Chantal... Ohh wennen is dat weer na een week vrij hè.. moest ook weer vandaag na een week thuis..

@ Ingie.... Hmmm 'Paint-ING' ?

@ Missy.. Fijn dat je laptop gemaakt is! Hopelijk helpt de osteopaat goed en heeft Jovi snel geen last meer van die beknelde zenuwen!

@ Banne... Ohhh de hik... dat is zo'n leuk gevoel! Oona had dat erg veel.. 3/4x per dag zeker een half uur... En nog steeds heeft ze veel de hik.... Ik zelf had dat ook voor mijn geboorte, en nu nog steeds.. Heeeeeeeeeel veel plezier alvast bij de pretecho!

@ Jane... Ohhh wat sneu... Echt zielig is dat dat! Oona hoest zichzelf ook veel wakker weer de laatste dagen.. en ook van die vieze oogjes... Hopelijk valt het mee vanacht bij jullie!

@ WenR.....
    Lukt het een beetje die afleiding zoeken???
    ff mijn nod-klachtenlijssie opgezocht:
    Voor Nod:
    * 1x heftige kramp laag onderin mijn buik.. (tot tranen toe) (ws de innesteling geweest)
    * Regelmatig een soort drukgevoel in mijn buik
    * Flink 'opgezette' gevoelige borsten
    * Smorgens geen zin in brood.
    Na Nod:
    * 1x een vlekje helder bloed
    * af en toe 'savonds een lichte vlaag misselijkheid
    * Regelmatig een soort drukgevoel/kleine steekjes in mijn buik
    * Flink 'opgezette' gevoelige borsten
    * Vlugger huilen en soms een soort hypergevoel...
    * Smorgens geen zin in brood.

Heb pas een week na NOD getest... dus dit voelde ik allemaal voordat ik het wist...

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt meiden!

wat ik tot nu toe heb, licht misselijk, rare trek overal in, gevoelige borsten, geen menstruatie gevoel in mijn buik (??) en gisteravond een strak gevoel.. van onderen.
    Heb al eerder wat steekjes gehad, maar kan ook door pregnyl komen..

en sinds vandaag, bloedend tandvlees bij t poetsen

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, voor jou ook nog maar 6 dagen.. hoe spannend is dat!!!

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: Oeh, dat bloedend tandvlees had ik ook gelijk en ik had voor nod heel erg last van een zwaar gevoel in mijn maag 's morgens en heel gevoelige borsten, maar dat had ik ook vaak als ik wel ongi werd.Wat wel anders was is dat mijn tepelhoven al voor nod groter leken.

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    1,062
    0
    0
    Wendy spannend zeg!

Wilde weer even kijken naar babynieuws, maar helaas:(

Missyf wat jammer dat Jovi zoveel huilt. Hopelijk helpt de osteopaat.

Jane beterschap met je meiden.

San wij hadden op onze bruiloft wel kinderen van vrienden. Wij vonden dat die er gewoon bij hoorden, omdat je ze best wel goed kent.

Gister weer heerlijk gewerkt en nu heb ik zometeen teamoverleg. Ben nog zo moe hahah. Ik ga ons meisje maar eens wakker maken.

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Ja achteraf weet ik het ook altijd goed. Maar het was zo dat dit me helmaal overviel. Die tante van mijn vriend was de hele tijd al bezig. Zat te beweren dat een kind met 6 maanden al hoorde te praten. Ook nog zeggen tegen mij;dat zou jij toch moeeten weten. Iedereen keek haar ook aan en zei dat ze ongelijk had. Voor de volgende keer weet ik dit nu en dan gaat dit niet meer gebeuren.
    Hoe vole jij je. Raar he dat je binnen nu een 2 weken max moeder bent. Ik vodn het maar raar dat je niet weet wanneer dat gaat gebeuren.

@Babykwes. hoe agat het met jou? Voel je je al wat beter? En met Julian?

@missy. Zileig dat Jovi zo veel huilt. Kon de osteopaat er wat aan doen? En moet hij nu vaker komen?

@Wendyenr. Spannend hoor. Ik weet nog wel dat ik me juist heel geod voelde. Had rond de innesteling wel 2 dagen dat ik heel draaierig op mijn benen stond en ik had grotere borsten die heel gevoelig zijn. Verder eigelijk niks. Verschilt ook bij iedereen. Veel kwaaltjes lijken ook op die wanneer je ongi word,dus het is heel moeilijk na te gaan. Nog ff wachten.

@Chivay. Oh ja die uitspraak ken ik ook. Ik vraag me echt af waar iedereen zich mee bemoeit. Ik denk dat ze zelf 'fouten'bij de opvoeding van eiegn kinderen hebben gemaakt en daarom beter weten hoe wij het moeetn doen. Denk dan echt:Nina doet het hartstikke geod,dus blijkbaar doen wij wel iets goed,dus opzouten. Ik met daar voor mezelf echt een manier in vinden om mee om te gaan.

@Banne. Die tante vidn iedereen altijd irritant,want ze bemoeit zich met iedereen. Ik had het nooit eerder gezien,maar weet het nu dus volgende keer gaat dat niet meer gebeuren.
    Wat leuk de meubels. Ik vodn dat zo leuk om in elkaar te zetten en alles op de plek. Is dan ook een heel raar idee dat daar binnenkort een baby in ligt.

Gister weer naar het bureau geweest. Nina is weer geslaagd. Arts deed wat oefeningen met blokjes,ging goed. Vroeg of Nina al beide kanten op kan rollen. Zei dat ze al de hele kamer door rolt,dus ook geslaagd.
    Nina was nu 68,5 cm en weegt 6885 gr. Een lange slanke dame dus. Nog even over het eten gehad. DIe arts gaf als tip om het vlees te koken. Hebben we nog op de computer opgezocht en ook daar staan wat recepten waarin je dat doet. Dat had ik zelf niet bedacht.

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

Nov 17, 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

zo ik ben weer een beetje in het land der levenden ppff voel me gelukkig vanndaag iets beter maar wat een flinke griep
    en nee dat valt zeker niet mee met een kleintje:( gelukkig was het weekend en was ik alleen gister alleen maar ja het hoort er bij
    gelukkig lijkt het met julian beter te gaan dat is het belangrijkste
    en heb ik zondag 2 ondertandjes ontdekt jeeejjj ze zijn nog niet helemaal door maar voel wel de randjes :D

kwam even snel kijken voor babynieuws
    jeanetjuhs baby HET IS MAART:p

@wen
    aan mij heb je niks denk ik heb 3 dagen voor nod getest had wel steeds best flinke steken in mijn lies
    succes meis

voor de rest heb alles mee gelezen maar heb nog ff geen fut om overal op te reageren sorry meiden

fijne dag
    liefs

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb nu al 5 dagen voor nod getest, en die was negatief..

20. ingie

ingie Bekend lid

Dec 8, 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    zegt nog helemaal niks. blijven voor je duimen.

Share This Page