Hey meiden @alicia wat een super leuk kado van je vriend!! en lief ook dat hij daar zo met je over nadenkt vast een superleuke papa @wen balen dat het met jenz weer niet zo lekker gaat vind het ook raar dat de ka al weer zo snel wil stoppen met de nexium als het helpt julian krijgt op aanraden van zn ka 3 scheppen nutriton in zijn fles en krijgt nog elke dag 2x 1/2ml zantac voor het zuur en spugen en nog lactulose 3ml en dat gaat goed dus hou ik het zo en de ka ook het is misschien niet leuk maar als het betr is? ik ga toevallig vanaf morgen is kijken hoe het spugen/zuur gaat met 2 scheppen nutriton en kan je miss niet iets van infacol of cinababy gebruiken voor die krampen? hier werkte infacol erg goed en nu de probiotica succes weer ow wat goed dan weer dat hij zo lekker heeft geslapen goooooo jenz @eline jullie blijven lekker bezig zo nu hopelijk morgen dat ze jullie bod accepteren spannend hoor! @ingie gefeliciteerd @jeanetjuh lekker aan het genieten van jullie mannetje verder weet ik het al even niet meer sorry meiden vanaf vandaag weer een stuk beter dus zal ik weer netjes reagere fijne avond meiden liefs
Alicia wat lief van je vriend zeg Hij denkt goed mee! Jeanetjuh hopelijk gaat alles goed met jou en je man en Luuk Wendy hoe voel je je? Spannend hoor. Babykwes fijn dat je je alweer wat beter voelt. Eline wat flauw van die mensen zeg. Ben benieuwd naar hun volgende tegenbod. Hopelijk komt die er niet en krijgen jullie gewoon het huis. Wanneer zouden jullie de sleutel krijgen als de verkoop door gaat? En wat sneu zeg van je schoonzusje. Hoe gaat het met haar? Wendy wat goed dat Jenz zolang geslapen heeft. Heerlijk he Krijg je zelf ook meteen wat meer slaap Is ook wel weer een keer lekker toch? Jeetje bedacht me vandaag dat Liz over een paar dagen alweer 5 maanden is. Het gaat echt onwijs snel op dit moment. Ik geniet ook van ieder moment. Vanmorgen was de fysiotherapeut hier en die was super tevreden over Liz en haar voorkeurshouding, dus dat was wel weer fijn om te horen. Vonden jullie kindjes bruine bonen ook zo lekker?
@ jeanetjuh en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! @ jane wat sneu dat je meisjes ziek zijn. @ ingie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ wenenrich joehoe hoop dat je twee dikke roze strepen krijgt enne foto wel ff aan ons showen @ san ga jij nog testen? @ alicia jovi moet volgende week weer. wat lief kadootje van je man. @ wen zo zo lekker hoor dat jenz 8 uur heeft geslapen. ik ben jalours @ eline nou maar hopen dat ze jullie aanbod accepteren. @ chantal de tijd gaat echt snel. fijn dat de fysio tevreden over liz was. @ ego waaaar is me roze wolk waren er meer dames die er soms niet meer tegen kunnen? we doen alles om jovi naar zn zin te maken maar hij huilt veel en slaap bijna niet. het is echt een lekker ventje maar soms kan ik er ff niet tegen. zal snel foto's spammen
Jeanetjuh, gefeliciteerd met jullie Luuk! Eline, wat een spanning met zo'n bod, en dan pas op het nippertje iets horen. Jammer dat ze het zo ver pushen, hopelijk wordt het nu wel geaccepteerd. Nouja, je zal ook maar degene zijn die het huis verkoopt... dan zou je er zelf ook zoveel mogelijk uit willen slepen en lang twijfelen waarschijnlijk. Ik snap goed dat je het snel vindt gaan Chivay.... ik kan al niet begrijpen dat Femke morgen 4 maanden is. Zelfs niet nadat ik bij Jelle al had ervaren dat het zo mega-snel gaat allemaal. Wacht maar af... Jelle vind ik nu gewoon ineens ook echt zo'n jongen, niks peuter, maar een echte kleuter. Geen idee waar die zo snel vandaan komt; als ik nu naar Femke kijk leek het toch ook nog niet zo lang geleden dat Jelle ook zo was. Alicia, ik heb een Montego Liberty, een mamafiets inderdaad. Die extra ruimte bij het stuur heb ik met het voorzitje echt wel nodig; bij de fiets die ik eerst had kon ik gewoon niet staan tussen het zadel en het zitje, vond ik echt gevaarlijk. Jelle zit ondertussen al een flinke tijd achter op de fiets, en dan is een mamafiets niet meer zo nodig eigenlijk. Maar ja, Femke kan over een aantal maanden weer voorop. Gefeliciteerd met je verjaardag Ingie! Alicia, een kookboek voor kindjes hebben ze ook bij de AH, Opperdepop heet dat, is ook best leuk. Veel verschillende gerechten en smaken, voor kindjes van 0-4 jaar. Femke woog gisteren 4655 gram, haar mega-groeispurt zet ze nog niet door dus, maar het kan nog alle kanten op natuurlijk en ze groeit wel voldoende nu... volgende week weer wegen. En morgen voor de tweede keer naar de osteopaat. Ze is wel onrustiger met slapen weer de laatste dagen heb ik het idee.
@Babykwes. Fijn dat je je weer beter voelt. Hoe agat het met Julian? HEb je nog leuek foto's van hem? @Ingie. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. @Wen. Fijn dat Jenz zo geod heeft geslapen. Wat vervelend dat jullie nu weer met de medicijnen moeten stoppen. Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt en dat het heel zwaaar is. Hopelijk kunnen jullie heel snel gaan genieten van een heel vrolijk ventje. @missy. Eerlijkk gezegd kan ik er niet over mee praten. Wij zitten nog steeds op een roze wolk. balen dat het niet goed gaat. Lijkt me heel zwaar en kan me voorstellen dat je het af en toe niet ziet zitten. Kun je niet 'n half dagje jovi bij je ouders of schoonouders brengen zodat je er even uit kunt. Even de accu opladen zodat je er weer beter tegen kunt. Jovi pikt natuurlijk ook jouw stemming op. Wat doet de arts hiermee? @Eveline. Ik zal een kijken naar jouw fiets. Die extra ruimte lijkt mij ook nodig dus dat pleit wel voor zo'n fiets. Ik vidn alleen als je geen kind meer voorop hebt,het een beetje raar stuur en wat je zegt;dan is het niet meer nodig. Nou ben ik wel lang dus kan de ruimte wel gebruiken,maar twijfel wel een beetje. Wist niet dat AH ze ook had,maar dit boekej is super. Kan gewoon leuke en makkelijke grechten maken van ingredienten van onze maaltijd. Vanavond een met vis proberen. Wat fijn dat fmeke goed groeit. Geef je nog steeds borstvoeding? @Eline. En heb je al wat gehoord? Ons dametje heir rolt de hele kamer door. Geen tafelpoot is veilig . Ook vidn ze het erg leuk om op haar rug naar achter te schuiven,ook zo komt ze de kamer door. Al verschillende strepen van de tafelpoot op haar hoofd . Heb nu Arniflorzalf gehaald. Ze ziet er een beetje mishandeld uit met zo'n blauwe plek en als ik zegf dat ze zelf gevallen is,kijken mensen me aan van: ja vast,een kind van 6 maanden . Maar het is toch echt zo. Nina ligt geen moment stil. De box is echt een uitkomst af en toe. gelukkig vind ze het erg leuk om hierin te liggen dus dat scheelt.
goedemorgen meidenn @missy kan je wel begrijpen als je zegt dat je het ff niet meer ziet zitten het valt ook niet mee als je niet weet wat er met je kind is die onzekerheid is zo erg en dan nog je hormonen ppff misschien kan je is kijken op www.inbakeren.nl er staan heel veel tips in en wie weet kan het je helpen succes! @alicia gelukkig gaat t wat beter ja ppff is zwaar he ziek zijn met een kleintje moeders kunnen niet ziek zijn toch met julian gaat t ook weer beter gelukkig het puffen doet goed zn werk die nina heerlijk zo lekker beweegelijk wacht maar tot ze echt gaat kruipen je zal je hand vol hebben met deze tante moet zeggen dat julian nog steeds niet zo door heeft dat hij ook weer terug naar zn rug kan draaien dus ik blijf lekker bezig zeg maar zal is kijken of ik nieuwe fotos heb maarre ik heb nina ook al een tijdje niet gespot of heb ik het mis? @eveline fijn dat het zo goed gaat met femke hele geruststelling lijkt me @eline en al nieuws?? @wendy&san hoe voelt het bij jullie?? @chantal 5 maanden al weer het gaat zeker snel iedereen zegt het altijd geniet er van het is zo voorbij en het is nog waar ook @chivay van mij mag de tijd ook even stil heb het idee dat julian sneller groot wordt dan mijn gevoel gaat en wat is oona een dametje aan t worden joh! zo gelukkig gaat het hier weer de goeie kant op kan ik vanmiddag eindelijk weer is een stofzuiger door de tent halen zaterdag voor t laatst gedaan ppff hopelijk vanmiddag weer zo mooi weer en dan is een klein wandelingetje maken als het lukt fijne dag meiden liefs
goeiemorgen allemaal! Oona zit nu bij me op schoot, dus als de tekst een beetje scheef wordt weten jullie hoe het komt haha... Oona zit steeds beter, denk dat ze elk moment ook los zal kunnen gaan zitten. Nu gaat dat op schoot of op een kussen waar ze een beetje inzakt al heel goed. Ze is zo bewegelijk dat ze steeds naar de zijkant hangt nu maarja.. er is ook zoveel te zien & t e pakken.. @ Eline,.. wat spannend zeg met t huis! Ben heel benieuwd.. @ Alica... ik wil ook graag een mamafiets.. moet me er nog even goed in verdiepen want ik vind het ook wel een eng idee om met Oona te gaan fietsen.. ze is zoooooo bewegelijk, en hier fietsen alleen is soms al een ramp door die vele fietsers in de stad.. Hier ook een super bewegelijk meisje... Ze rolt vooral... Merk wel nadat ze een paar keer haar bolletje gestoten heeft toen ze van t boxkleed afrolde dat ze nu zoiets heeft.. ik blijf wel lekker hier! Ze ligt wel heeel vaal alleen met haar hoofd op het boxkleed, en rolt dan weer terug, dus ze gebruikt hem optimaal haha... Als we haar vast hebben trapt ze altijd met haar beentjes ook... Helaas is hier de box helemaal out of order nu... ja opslagplek voor speelgoed is het nu Maar Oona vind het een 3x nix.. door al dat gerol zat ze steeds in de knoei met de spijltjes... dus hebben de woonkamer een beetje omgegooit zodat het kleed op de plek van de box ligt nu @ Ingie... pfff wat heftig voor je schoonzus! Hoe gaat het nu met haar?? En waar heb je opgestemt uiteindelijk? @ Wen.. Wat een gepuzzel is dat zeg met al die medicijnen voor Jenz! Hoop dat jullie snel de ideale combinatie vinden! Wel super dat hij zo goed geslapen heeft.. heeft hij het volgehouden?? @ Kinder-receptboeken.. Ik heb ook 4 boeken hier thuis.... bol.com | 365 recepten voor baby's, peuters en kleuters, Wardley & B. Wardley | Nederlandse... Prettig boek, ook info over wat je wel en niet kan invriezen enzo.. bol.com | Hapje Hapje, Becker, Pia | Nederlandse boeken Veel recepten voor kleintjes.. Wel opvallend dat dit boek veel groentes e.d veeeel later pas gebruikt als andere boeken.. ei bv pas vanaf 18 mnd terwijl dat in andere boeken vanaf 6 mnd mag... Maar wel leuke ideeën om te doen! bol.com | De kleine vegetarier, Antoinette Hertsenberg | Nederlandse boeken Ook een leuk boek Zelfs als je je kind niet vega opvoed... staan echt leuke recepten in en veel info.. bol.com | Vegetarisch koken met kinderen, Marja Baseler | Nederlandse boeken Staat nu nog werkeloos in de kast maar er staan ook veel tips in hoe je kinderen bij het koken kan betrekken en kan laten helpen.. Heb ook 2 kookboeken voor kinderen... vanuit Roald Dall's boeken eentje.. recepten gebaseerd op zijn boeken, en eentje van Otje.. Heb er helemaal zin in om met Oona te gaan koken @ Chantal.... Fijn dat het zo goed gaat met Liz en de fysio.. Toch weer een pak van je hart als dat weer goed gaat.. zo'n voorkeurshouding kan zo hardnekkig zijn! Bruinen bonen gingen er hier goed in Maar alles gaat er goed in.. @ Missy... zwaar zeg! Hopelijk vinden jullie samen wat rust... Alicia zei het geloof ik al.. Kun je oppas vragen zodat je er zelf even tussenuit kan soms? Heb je inbakeren als eens geprobeerd? Of het bedje op een andere plek? @ Babykwes... Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ergens halverwege bericht Oona richting haar bedje gebracht.. t blijft zo'n ontzettende slaapkop Gisterenavond onze eerste ouderavond gehad! Op het kinderdagverblijf werd een algemene ouderavond gehouden.. Leuk! Zo.. en nu ga ik een beetje puinruimen, wassen draaien... de manden stromen weer over
@Eveline. Heb even gekeken naar de fietsen,maar ze hebben geen extra hoge maat. Ik heb door mijn lengte een 61 nodig en die hebben ze niet. Dus moet toch naar een Gazelle kijken.
@Babykwes. Hihi die Julian,een echt jongetje. Is ook wel zo makkelijk om mama te roepen als het niet lukt. Dat deed Nina eerst ook,maar ben wel; blij dat z ehet nu ook zelf kan. Ik zal even een foto van Nina opzoeken. @Chivay. Haha dat klinkt me bekend in de oren;van het kleed afrollen. Hier ook een,alleen leert ze er niks van en rolt zo weer verder nadat ik haar getroost heb na een botsing. Wij gebruiken de box nog wel. Nina moet in de box als ik ana het koken ben,want anders rolt ze zo de keuken in en dat vind ik gevaarlijk. Ik vind het nog dus nog wel makkelijk een box en wij leggen haar daarom elke dag wel ff in de box. Nina draait in d ebox graag rondjes op haar rug,onze kleine breakdancer. Ze zet zich dan af aan alle spijlen,ben benieuwd hoe lang de spijlen het houden. Zitten op schoot doet Nina niet meer. Ze wil nu alleen maar staan. En dan springen,dat is helemaal geweldig. Ze heeft best al aardig wat kracht in haar benen. Wat gaat het toch snel he.
Als papa en mama eten wil Nina ook graag meedoen,dus zij zit meestal met een lepel te oefenen. Bekijk bijlage 134536
Hier was gisteren echt een superdag, Jenz heeft misschien een half uurtje gehuild ivm krampjes. Dus het lijkt er een beetje op dat hij aan 1 schepje Nutriton voldoende heeft qua reflux en zijn krampen hiermee bijna weg zijn. Gebruik wel ook sinds dinsdag een dentalspeen op fles ivm sterke zuigkracht en zou ook bij krampen helpen. Heb gisteren bij de apotheek ook een speciale kruik gekocht: een knuffelbeest (je kan zelf het model kiezen) die je in de magnetron opwarmt, blijft 45 min a 1 uur warm en rijkt naar Lavendel. Jenz had krampjes gisteravond, heb deze erop gelegd en binnen 5 minuten sliep hij als een roosje. Afgelopen nacht heeft hij van 0:00 tot 8:30 geslapen. Nu ook weer zonder morren in zijn bedje kunnen leggen, net als gisteren na elke voeding. Hij is een stuk vrolijker, lacht veel meer en en en: hij heeft zichzelf gisteren voor het eerst opgetrokken tot zit. Sorry, ben echt even supertrots op mijn kleine jongen! @missy Jeetje meid, weet helaas hoe je je voelt. Roze wolk is hier ook niet geweest hoor en heb ook wel op het randje gezeten of ik het nog zou trekken. Jovi krijgt toch ook de fles? Misschien is een dentalspeen ook iets voor hem ivm zijn krampjes? Ik werd er ook door een andere moeder op gewezen, anders had ik het echt niet geweten. @Alicia Mooie foto's weer van Nina! @Eline Weet je al wat? Ik hoop dat ze akkoord gaan. @Chivay Oona wordt alweer een grote meid, wat gaat dat allemaal toch hard. Veel "plezier" met puin ruimen. @babykwes Fijn dat het bij jullie weer de goede kant op gaat. Veel plezier met wandelen vanmiddag, het zonnetje schijnt tenminste. @Eveline Fijn dat Femke genoeg is aangekomen en ik hoop dat ze door de osteopaat weer rustiger gaat slapen. @san en Wendy Hoe gaat het bij jullie? Zo, ga me even nuttig maken voordat mijn ventje zich weer meld. Fijne dag allemaal!
@alicia leuke fotos van jullie meisje wat heeft ze een mooie lach! tuurlijk mag je daar trots op zijn ze lijkt wel veranderd weer ze wordt zo wijs al was even nieuwe fotos aan het zoeken van julian maar de fotos van vorige week sta ik zelf ook ophaha
Het gaat redelijk met haar. De bbz zat op het uiteinde van de eileider die vorig jaar is weggehaald. Dus eigenlijk hebben ze geluk gehad. Heb toch maar CDA gestemd. Had ik toch een beter gevoel bij.
@wen joh wat fijn da jenz het zo goed doet met die speen en heerlijk he dat trotse gevoe!! zou dit het nou zijn voor dat mannetje en jullie? ik hoop t echt ja julian is echt een ventje al kan me bijna niet meer voorstellen hoe klein hij was enne fotos van jenz willen we zien dus als je ff tijd heb spammmen met die man van je
hee meiden Nou, ze gaan niet lager dan 240000. Die makelaar zei 240/241. We gaan zo het huis nog een keer bekijken, om half 3, en dan 240 zeggen. Ben alleen bang dat ie dan weer zegt 241, dat gaat tegen ons principes. Lees later even bij. We zijn vandaag alweer 1 jaar getrouwd xxxx