Ik heb een eigen hyves aagemaakt voor mijn schilderijen. Krijg mijn logo hier niet in. ingies---creativa.hyves.nl
Even gauw spieken....of er al nieuwsvan jeanetjuh was! Toch een jongen!!! Gefeliciteerd met jullie zoon... Geniet ervan meid!
meiden, hier op 5 dagen voor nod pos. test. en vannochtend was hij blanco :O dus ik heb of een vmk of maak te weinig hcg aan.. geen idee... heb nog geen enkele tekenen van een aankomenden ongi, helemaal niks ook... normaal lig ik dubbel van de buikpijn nu helemaal niks kwalen: gister: enorm misselijk de hele ochtend vandaag: krampjes links en recht, voornamelijk zijn het gemene steken. Vanaf gister heb ik puisten :O ik lijk wel een puber met mijn gezicht, nogsteeds zijn mijn borsten erg gevoelig/pijnlijk en ik ben ontzettend moe! op dit moment weer felle steken rechts onderin.. middenpijn had ik een aantal dagen terug.
Ja ik hoop ook dat dit gewoon DE oplossing is voor hem. Begin een klein beetje goede hoop te krijgen, want ook tot nu toe gaat het nog steeds goed. Heb wel een leuke foto eergister gemaakt, zal hem straks even spammen. @Eline Gefeliciteerd met jullie 1-jarige jubileum! @Wendy Blijft dus nog even spannend, misschien een latere innesteling waardoor je nog niet zoveel HcG aanmaakt. Duimen blijven in ieder geval voor je draaien.
Wenenr: Voor NOD kan je hcg heel erg schommelen. Hopelijk voor jou over een paar dagen meer duidelijkheid. Ik blijf duimen meid! Babykwes: Wat een leuke foto's van Julian! Alicia: Ook van Nina weer leuke foto's, leuk dat oefenen met een lepel! Jelmer grijpt nu ook al steeds de lepel uit mijn handen. Ingie: Mooi logo! Wen75: Wat fijn dat het beter gaat met Jenz. Ik heb vanmorgen mijn verstandskies laten trekken, de verdoving is inmiddels uitgewerkt, is nu wel een beetje pijnlijk.
Babykwes wat een leuke foto's van Julian En hetzelfde geld natuurlijk voor Alicia. Wat worden ze al groot he. Eline spannend hoor. Hebben jullie nou 240.000 geboden? Ik hoop niet dat die mensen nou 241.000 gaan zeggen. Wendy wat goed dat Jenz het zo goed doet. En wat slaapt jullie kereltje in eens goed zeg! Heerlijk toch En fijn dat hij nou minder krampjes heeft door die speen. Nou ik ga lekker tv kijken. Vandaag weer gewerkt en ben een beetje moe hahah. Dus lekker op de bank nu. Fijne avond allemaal.
Meiden... Het einde is in zicht, de keuken staat..wauw, echt mooi! We moeten nog mega veel doen, dus lees niet veel mee hier..sorry! Ook ligt ons internet eruit, lees nu even vanaf m'n telefoon. Vandaag bij het cb geweest, roan vond het erg gezellig met al die kindjes om hem heen, de prikjes iets minder...de sirene ging vol aan! Gelukkig kon ik hem troosten, bij het aankleden kon hij alweer lachen. Hij weegt nu 7600gr en is 66,5 cm lang. Hij gaat mooi het de curve mee.
Nee, vanaf 2 weken geleden krijgt ze dus de fles, waarop ze in 5 dagen net zoveel aankwam als in 5 weken. Gefeliciteerd Eline! Ik zag ook weer een aantal mooie foto's voorbij komen... leuk!
@JEANETJEH, gefeliciteerd met jullie zoontje Luuk!! Hopelijk is alles goed gegaan.. Nu lekker genieten met z'n drieën! @Wen75, Wat heerlijk voor jullie dat het zo goed gaat met Jenz! Ik werd er helemaal blij van toen ik het las! Je mag echt trots zijn op die kleine jongen! Ik ben heel benieuwd hoe Jenz er nu uitziet! Hopelijk kun je snel een foto spammen! Zo'n knuffel hebben wij ook gehaald. Mijn schoonzus was ook helemaal enthousiast erover. Ik heb hem gisteravond op mijn buik gelegd. Heerlijk! @Alicia, wat een leuke foto's weer van Nina! Zo leuk dat ze al mee wil doen met eten! hahaha En die andere foto is echt prachtig, wat een mooi koppie met die brede glimlach! @Babykwes, ook al van die leuke foto's! Julian kijkt echt zo van "leg die camera eens neer en help me!" haha Net uit bad is helemaal schattig!! @Wenenr, het blijft spannend bij jullie!! Ik moet je eerlijk zeggend at ik nooit zo vroeg zou testen... Mijn duimen blijven draaien voor je! @Sammie, wat heerlijk dat het einde nu in zicht is! Succes nog even met de laatste loodjes! @Eline, ik ben benieuwd of jullie nog geboden hebben! Ik zou het heel storend vinden als ze dan nog eens 1.000,- extra willen hebben. Uit principe inderdaad niet doen. Of je moet het huis heel graag willen natuurlijk. Gefeliciteerd met jullie 1 jarige trouwdag! @All, vandaag met m'n werkgever overlegd dat ik om de 1,5 a 2 uur even een pauze neem en ook echt ergens anders ga zitten om even te kunnen ontspannen. Hopelijk helpt dat goed. Vandaag de pretecho gehad! Zo leuk weer! Het was in 2d maar ze heeft zelfs geprobeerd om wat beelden in 3d te krijgen! Maar ons meisje wilde haar gezichtje niet zo graag laten zien.. Ze had steeds 2 handjes ervoor en de navelstreng lag ook in de buurt. Als we het beeld stilzetten op de dvd die we hebben gekregen, dan kunnen we toch een groot gedeelte van haar gezichtje zien. Dat is toch wel erg schattig om te zien! Mijn ouders waren ook mee, die vonden het ook geweldig om eens te zien! Ik zal even kijken of ik een mooi platje kan plaatsen hier. Morgen komen de meubels! Heb er zoveel zin in!!
@ alicia & babykwes & chivay & wen wij doen jovi al een maand inbakeren. maandag zijn we bij de ha geweest en heeft hem helemaal nagekeken. en mankeer gelukkig niks, de ha zei dat jovi heel veel aandacht wil. hij gaat binnenkort bij opa en oma logeren. babykwes bedankt voor de site. @ banne mooie foto's hoor. @ eline gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk. @ wenenrich hcg kan de ene dag meer zijn. @ kwebbel auw dat doet zeer verstandkies trekken. ben blij dat ik ze niet meer heb @ foto's weer zoveel leuke mooie lieve foto's gezien.
hallo dames ik verwaarloos jullie en heb geen eens een kind banne wat een mooie echo's alles goed met de kleine? wat een schatjes die kleintjes en die foto van nina geweldig kwebbel au au au verstandskies trekken ben blij dat ik ze niet meer heb maar oooooo wat deed de eerste keer zeer zeg :x hhhhhhhhmmmmmmm toen wist ik het niet meer. hier gaat alles goed voel niks en heb het idee dat ik gewoon ongi word maar ben er ook niet zo mee bezig gelukkig vandaag weer wat dingetjes gehaald voor de bruiloft . Wil alleen nog een leuk kadootje hebben voor ons bruidsjongetje jullie ideeen? voor het meisje wil ik een ring kopen. groetjes san
@Missyf, wat een stoere jongen is Jovi!! Heel leuk om te zien! Ben je al bij een ostheopaat geweest? ik hoor van meerdere hier dat ze er wel baat bij hebben gehad. @San, Nog steeds spannend voor jullie! Fijn dat je er niet zoveel mee bezig bent.. Met onze kleine meid gaat alles goed! Ze beweegt goed elke dag... Soms heeft ze een dag ertussen dat ze niet zoveel beweegt. Ik zou zo niet weten wat je voor en jongen zou kunnen halen. Hoe oud is hij?