Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    banne hij is anderhalf

missy smelt smelt smelt mooie fotoooooooooo'ssssssssssss

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, hmmmm ik zou het zo niet weten eigenlijk...
    Voor het meisje koop je een ringetje. Misschien voor de jongen een stoer armbandje? Maar aan de andere kant denk ik dat je een jongen blijer maakt met iets van speelgoed?!
    Lastig hoor! Ik zal er nog eens over nadenken!

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    FF gauw checken....Eline proficiat met jullie 1 jarige bruiloft! Ben benieuwd of jullie bod is geaccepteerd.

Wat een mooie foto's weer!

Vandaag zijn ze alweer 7 maanden, waar blijft de tijd.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel He getver, verstandskies laten trekken. :( Ik hoop dat de pijn een beetje meevalt.

@Missy Wat een schatje is Jovi. Mooie foto's hoor.

@san Voor een meisje idd een ringetje en voor een jongetje een stoere armband ofzo.

@Jane Jeetje 7 maanden alweer, waar blijft idd de tijd toch...

@Banne Mooie echofoto's!

@Sammie Fijn dat het einde eindelijk in zicht is.

@all Nou hier eindelijk wat foto's van Jenz: :D

Bekijk bijlage 134760
    Lekker slapen met papa op de bank, hier is hij 6 weekjes.

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden wat worden jullie kindjes toch groot!!! Ik kan me nog zo herinneren de spanning die op het oude topic hing omdat de ongestelheid uitbleef/ jullie gingen testen.

@hier nogsteeds geen ongi kwaaltjes nu 2 dagen voor nod. Vannochtend iets last van mijn buik, maar zodra ik in beweging kom lijkt het rustig ( op paar lichte steekjes na) heb wel last van obstipatie.. al 2 dagen man... niet leuk! En ik was om half 3 klaar wakker ineens :S ook zoiets raars

verder is mijn vriend echt doodziek. Hij heeft een flinke griep te pakken en meneer ligt met hoge koorts op bed. Hebben jullie tips waarmee de griep eerder weggaat? Paracetemol werkt al bijna niet..

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@wen
    leuke fotos van jenz wat kan hij serieus kijken haha
    slapen bij papa doen er meer haha hier ook altijd
    lekker ventje hoor!!

@missy
    graag gedaan hoop dat je er wat aan heb!
    ook al van die leuke fotos stoere man

@wendy
    balen dat je man nu de griep heeft ben bang dat uitzieken het beste is:( antigrippine wil ook nog wel is helpen
    spannend voor je meid!

@eline
    nog gefeliciteerd

@banne
    mooie fotos best duidelijk
    was het heerlijk zeker weer genieten van jullie dametje

@kwebbel
    auw hoe is de pijn al weer wat minder? sterkte

ow er wordt er hier 1 wakker zowaar:$
    gister zn laatste fles 120 laten staan hij heeft echt last van zn tandjes hoor duurt ook allemaal veel te lang maar goed

fijne dag meiden
    liefs

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Wat fij dat het einde in zicht is. Leuk he allemaal nieuwe spullen. Wat hebben jullei voor keuken gekocht?
    Fijn dat het met Roan ook geod gaat. Een flinke knul al. Nina heeft dat gewocht nog niet.

@Eveline. IK zat dat al te denken,dus had het toch geod.
    Hoe gaat het met jelle? Is hij gewent nu aan alle veranderingen in huis? Lijkt me best heel wat voor een kleintje;zusje erbij,papa de hele dag thuis.

@Banne. Ik vidn die tweede foto ook erg mooi. Ze kan zo lief glimlachen.
    Wat leuk ene extra echo. Heb je die bij de Linde gemaakt of zie ik dat verkeerd? Mooie foto's van jullei meisje. Ik vidn die voet ook erg leuk,wij hebben er daar ook een van.

@Missy. Gelukkig dat Jovi nisk mankeert. Ik heb weleens een docu gezien van een bevalling en dan vanuit het kind gezien. Dat is ook best heftig hoor. Zit je lekker in je vertrouywde omgeving bij mama en ineens in de kou allemaal vreemde mensen erbij en gescheiden van mama. Zo had ik het nog nooit bekeken. Misschien dat Jovi ook nog even moet wennen.
    Leuke foto's,voorla dat leive glimlachje.

@San. Spannend voor jullei. Ik duim voor je.
    Moeilijk voor een jongetje. Ik denk niet dat een jongetje een armband leuk vidn,is niet echt stoer denk ik. Ik zou denk ik iets van speelgeod doen.

@wen. leuke foto's van Jenz ook. Voorla die samen met papa helemaal knocj out,geweldig.
    Hoe gaat het nu met Jenz? Heeft hij weer zo geod geslapen?

@Wendyenr. Ik heb altidj Nisyleen in huis voro als we grieperig zijn. Dat is homeopatisch en dan krijg je meestal niet de griep of maar heel licht. Wij vinden het ideaal. Als we el ziek zijn nemen wij voorla soep en uitgeperste sinasappels en dan maar goed uitzieken.

@Babykwes. Julian gisetr ook al wat van zijn fles laten staan. Nina liet ook al 100 cc staan. Ze gaan wel gelijk op met veel dingen he;) Zou het de geboortedatum zijn:(. Nina werd alleen wakker om 7:15 uur. Tegenwoordig is ze altijd wakker tussen 7 en 7:30. Wel vroeg,maar begin er nu aan te wennen en ik denk dat we nog niet mogen klagen.
    Vervelend die tanden. Nina had er ook zo'n last van. Heb je druppels om erop te doen? Die werkten hier wle goed,gaf wel verlichting had ik het idee.

Weer gevroren vandaag. Heb nu wel zin in de zomer,beetje zon en iets warmer. Lijkt me heerlijk om met Nina lekker in de tuin te zitten of te fietsen. ben benieuwd wanneer ze kan zitten. Nu zit ze altijd zelf op schoot,ze wil niet meer liggen. liggen is voor babys he :D
    Gister was mijn broertje er. Die is helemaal gek van Nina. Ligt bij haar op de grond op een kleed en Nian maar lachen. Ze vidnt het helemaal geweldig om alle aandacht te krijgen. En als even niemand kijkt, begint ze tye schreeuwen. Het is nu al een kleine dondersteen;).

11. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ben nog even wat aan het proberen. Vind hem wel gaaf geworden. Verder alles goed hier. Vanmiddag nog een keer naar de osteopaat. Denk de laatste keer.

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @ingie
    mooi joh!
    hopelijk de laatste keer dan vanmiddag

@alicia
    echt grappig hoe ze zo aan elkaar opgaan wordt bijna eng zo toevallig:p
    leuk dat nina en je broer zo gek op elkaar zijn, mijn broertje heeft dat helaas niet zo maar misschien als julian straks wat ouder is dan kunnen ze voetballen:D
    dat vragen om aandacht ook heel herkenbaar hier als we even niet snel genoeg kijken meteen commentaar haha heerlijk!

doe mij ook maar een beetje temperatuur erbij ben er ook wel klaar mee ikke wil ook lekker fietsen haha

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ingie, mooi zeg!

hmm ok, ja hij word met de dag beroerder :( ik ga ff boodschappen doen meiden tot straks!

14. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    @wendyenrichard Wanneer is je NOD?? Spannend voor je hoor. Kom net bij de osteopaat vandaan. Laatste keer. Mocht het nog weer terug komen wat ze niet denkt. Moet ik haar maar weer bellen.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames even snel tussen door vanaf hoeveel graden koorts gaven jullie een zetpil? Liz had vanmiddag 38.5 maar lijkt er niet zoveel last van te hebben. Ze drinkt alleen wat minder, maar nu ben ik net met haar onder de douche geweest en het gaat nu al beter.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @chantal
    als ze er niet veel last van heeft zou ik nog even wachten
    wel goed in de gaten houden of ze genoeg drinkt en niet te warm aankleden!
    even in de gaten houden als ze suf wordt of iets dan meteen ha bellen ook als het over de 39 gaat zou ik even belln
    zo lang ze niet veel last van heb zou ik het zo lang mogelijk uitstellen;)
    sterkte!

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Chantal als haar temp nu nog steeds 38.5 is dan zou ik haar een zetpil geven voo het slapen gaan. Dat zou ik doen.

Eline heb je al wat gehoord?

Wen fijn dat jenz zo goed heeft geslapen.

Missy wat fijn dat jovi ff naar opa en oma kan dan kan je ff bij tanken.

San ik zou ook niet weten wat je aan dat jongentje kan geven. Armband horloge? Hoe oud is hij?

Ik weet het ff niet meer sorry was ff uit het hoofd

Ben vandaag lekker wezen shoppen ze hebben zoveel leuk kleertjes je gaat gewoon bankroet hahaha ach ze heeft het nodig.

Liefd

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden..

hier wat roze bij afvegen.... even met tampon getest... en tis echt bloed.... zit dit met tranen in mijn ogen te typen... waarschijnlijk mijn ongi... maar misschien ook alleen maar een bleodvaatje.. aangezien ik niks in mijn buik voel van pijn..

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #3779 Wen1975, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
    Even snel namens Jeanetjuh een berichtje:

Het is een hele korte maar heftige bevalling geweest. Ze knapt inmiddels weer op, maar heeft nog geen puf om hier langs te komen. Luuk was te veel afgevallen, maar nu met fv doet hij het heel goed. Jullie moeten wel allemaal de groetjes hebben van haar.

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    he wendyr wat balen zeg dat je ongi bent geworden ik huil even met je mee..............:(
    hoe is het met richard? al weer beter.

jeanetjuh doe maar rustig aan.

eline al wat gehoord van jullie bod?

kwebbel nog last van je verstand........skies:D

nou hier vandaag druk geweest met bloemstukjes maken voor mijn werk was weer erg leuk om te doen.
    verder nog geen ongi maar nog 4 dagen geloof ik ben benieuwd.

lovely hij is dan anderhalf jaar

groetjes san84

Deel Deze Pagina