Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw mooie foto's zeg Chivay!

Voedingsbh ik ben van D naar E gegaan in de zwangerschap. Met bv bleef het op E. Inmiddels zijn ze nu ik gestopt ben gewoon weer D.

Dopen voor mij hoeft het niet, ben zelf ook niet gedoopt en heb niks met de kerk. Mijn vriend is wel gedoopt maar ik vind als je ze laat dopen ook met ze naar de kerk moet gaan en het geloof bijbrengen. Maar goed als vriendjes het alsnog graag wil dan doe ik het voor hem maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat we ze gaan dopen.

Ben inmiddels weer op mijn normale gewicht 54 kilo. Ben wel blij dat er weer wat bij zit want 50 kilo vind ik niet zo mooi.

Gister waren ze vanaf 15.00 uur gewoon erg veel wakker tot 22.00 uur! Af en toe een hazeslaapje maar dat was het. Wel goed geslapen van 22.15 tot 05.30 uur.

Nou was ik vorige week donderdagavond ongesteld geworden en heb ik vrijdag een beetje bloedverlies gehad en daarna niks meer..... Ik snap er niks meer van. Meer meiden met zo'n korte bloeding? Heb verder nog geen anticonceptie aangezien ik de mirena binnenkort laat plaatsen. Zwanger kan ik niet zijn want we gebruiken condooms.

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane... Dat heb ik ook een keer gehad.. heel weinig...
    Maar de keer erna weer lang en veel... is nog van slag allemaal, duurt ff totdat dat weer normaal is.. (al zit ik wel aan de minipil nu)

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay hoe werkt dat met de minipil? Ik ben nog niet ongesteld kan ik die dan wel gewoon slikken? En is die meteen betrouwbaar?

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

@foto's Aantal mooie foto's voorbij zien komen weer.

@Miekje Leuk mazzeltje die 30 euro. :D

@Jeanetjuh Had via hyves al gereageerd, maar hier nogmaal gefeliciteerd met je goede echo! Ook alweer ruim over de helft heen, wat gaat het snel he?

@Banne Nog 8 daagjes en dan gaan jullie je kleine uk voor het eerst zien, spannend. En s6 met het maken van de beslissing, lijkt me idd erg moeilijk.

@Eline Vervelend dat je nu al pech hebt met je autootje, ik hoop dat de "schade" meevalt.

@bevallen/hechten Ik maak me er niet zo druk over, ik zie het wel als het zover is. Je weet toch niet hoe het allemaal gaat lopen.

@san Hoe was het op de beurs? Volgende week mag jij je jurk weer pas, leuk vooruitzicht. :)

Gisteren was het weer pijnlijk bij de fysio, maar gelukkig waren het dit keer maar 2 ribben die verkeerd zaten. Het is dit keer wel gelukt om alles goed te zetten en vandaag gelukkig geen last ervan gehad.

Gisteravond hadden we een infoavond van het zkh waar ik wil bevallen, was erg leuk. Kregen aan het eind een rondleiding door de verloskamers en kraamsuites. Zag er allemaal goed/luxe uit, dus we hebben er allebei een goed gevoel bij om daar te mogen bevallen.

Fijne regenachtige dag vandaag allemaal!

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Dat is een dilema. Inderdaad eens goed samen over andenken. Misschien zouden jullie nog even in jullie huidige huis kunnen blijven. Jullie kleintje gaat voorlopig toch nog niet buiten spelen. Dan kun je over 2 jaar weer kijken of het dan financieel wat gunstiger is om te gaan verhuizen. Het is natuurlijk leuk een kindvriendelijke omgeving,maar als je vervolgens krom moet liggen om het te betalen lijkt mij ook niks. Nu kun je misschien nog de optie houden om minder te gaan werken als straks jullie kleintje er is. Je weet ook maar nooit wat voor typen jullie kindje is.

@Jane. Ik weet het niet,ben nog niet ongesteld.

@BH. Ik heb in mijn zwangerscjap een grotere BH gekocht en die draag ik nu ook met voeden. je kunt de bandjes ervan wisselen en daardoor heel handig naar beneden schuiven met voeden. Ik heb niet dat mijn borsten zoveel groter worden als ik last van stuwing heb,ietsje maar.

@Chivay. Leuke foto's van Oona.
    Oh,wennen al op het dagverblijf. Spannend. KAn me voorstellen dat je het niks vind,lijkt mij ook niks. Hoop dat ze het goed doet en het erg leuk vind.

Mevrouwtje slaapt hier lekker. Net heerlijk in bad geweest. Ze past trouwens bijna niet meer in het badje,hebben meerdere dat nu al? Daarna een flesje en mevrouw is vertrokken. Vanacht om half 5 melde ze zich voor een voeding. Wij stonden daar echt van te kijken,zijn dat niet gewent van haar. Vraag me af hoe ze dat zo had,maar goed,kan altijd 'n keer,wij zijn ook wel verwent met haar.

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    De gyn heeft mij ook de minipil voorgeschreven,maar zei te beginnen op de eerste dag van de menstruatie,dus ik ben daar nog op aan het wachten. Ik geloof dat ie meteen betrouwbaar is,maar dat staat wel in de beschrijving,kun je zo op google lezen.

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    gave kinderwagen..heb ik ook..hihi..is echt super!!

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha..jij heb dus echt een kl**** dag gehad..hihihi..is je dynamo niet stuk?? Wel even na laten kijken hoor..heb ik laatst gehad..je hele auto valt dan helemaal uit als hij er echt mee ophoud!

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja dat gevoel blijft en word alleen maar erger..gelukkig kan ik het aardig onder controle houden hoor..maar het is gewoon een rotgevoel..
    Ik probeer zoveel mogelijk te genieten..heb vanmorgen nog wel even een digitale test gedaan van clearblue..die geeft netjes 3+ aan..dus dat geeft me dan weer even wat zelfvertrouwen..ach, het is alweer bijna 2 november en dan mogen we gaan voor de eerste echo..
    Hahaha..Ja dat gevoel ken ik idd....vraag op z'n minst even of ze hem even mogen pakken..heerlijk dat Roan slaapt als een roosje..

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, wat een schattige foto's:D het lijkt me ook helemaal niks om je kindje weg te brengen zou ook liever huismoeder zijn maar verdien je idd niks mee:)

@ Banne, dat wordt flink nadenken. Succes!!

@ Nbroen, snap je onzekerheid. Ik hoop dat alles gewoon goed is voor jullie en zo'n test met 3+ is ook wel erg fijn he. Leuk dat je die ook hebt hij is echt super:)

@ Wen, dank je wel, ja het gaat echt snel van ons mag het nog sneller haha.

Wij gaan zo even de stad in mijn vriend heeft nog een dagje vrij gaat even naar de kapper en daarna gaan we boeken halen met de geboorte kaartjes ben benieuwd :D

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja, ook hier af en toe maar wat klachtjes..is even een totaal andere zwangerschap dan met onze kleine meid toe..haha..maar wat nog niet is kan nog komen mischien..whahaha..liggen we straks beiden de hele dag boven de pot over te geven...Ik heb nog steeds een beetje ongi gevoel en af en toe wat steekjes..denk dat dat van de baarmoeder is die aan het oprekken is..nog steeds het opgejaagde gevoel van binnen..mijn onderbuik begint al wel wat uit te zetten en naar voren te komen:$..als ik strakke kleding aan heb zie je al een echt buikje:$:$:$..dat word dus even wijde kleren aan doen..wil het eigenlijk nog niet aan de grote klok hangen..haha..
    Vermoeidheid valt bij mij ook nog wel mee..alleen als ik een late dienst heb merk ik wel dat ik erg moe ben.Ook lijkt het wel alsof ik langzamer werk..haha..ik kan mijn werks soms amper op tijd afkrijgen..Ik heb wel af en toe een dag ertussen zitten als ik vrij ben dat ik dan 's middags ook even plat ga als ons meidje even een dutje gaat doen..

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    super dat Nina het zo goed heeft gedaan in de dierentuin..
    Kan me goed voorstellen dat je heel erg trots ben op je kleine meidje..

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik ben toen alleen met mijn man gegaan, het is toch een medische echo en geen pretecho..
    Wij hebben er bewust voor gekozen om dat toen met z'n tweeen te doen..de eerste keer was alles oke, maar de tweede keer dus niet..

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Leuk boeken halen voor geboortekaartjes. Je mag dan wel met de auto gaan,want ze hebben echt heel veel boeken,hihi

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    spannend hoor een nieuwe auto..een 5 deurs is echt practischer dan een 3 deurs..wij hebben ze allebei..als ik in de 3 deurs ga dan gaat ze altijd voorin (zit geen airbac) en ik heb een stoel die je kan draaien naar de deur toe..scheelt een hele hoop in de rugpijn..haha..
    Wij hebben onze dochter niet laten dopen, maar ken een hoop mensen die dat wel hebben laten doen..erg mooi vind ik dat altijd..

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    fijn dat de bevalling je is meegevallen meid...maar die hoofdpijn lijkt me idd ook verschrikkelijk..gelukkig hebben ze dat snel kunnen verhelpen..ik hoop niet dat je teveel last gaat krijgen van je totaalruptuur..ik heb er echt weken last van gehad..kon bijna niet meer lopen en zitten was helemaal een crime..haha..ach het is allemaal voor een heel goed en vooral mooi doel geweest, of niet dan..lekker genieten nu van je mooie kleine meidje..zonder hoofdpijn..haha..

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hihihi..heerlijk hoor dat aftellen..je hebt het verdient hoor..het is niet niks om zwanger door te blijven werken...ik hoop dat de fysio nu wat liever voor je is..haha..

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    lieve pluisje...ook jou tijd gaat nog komen meid..hoeveel mg clomid moet je nu slikken??
    Ik werd er altijd een beetje kriegel van...was wat sneller geiiriteerd dan normaal..Ik hoop dat je bloeding snel begint...op naar de volgende (hopelijk)vruchtbare ronde..ik ga voor je duimen meid!
    dikke knuff...ene lekker van je afspuien hoor meid..ook daar zijn wij voor..

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    2 moederkoeken??:$:$:$..ben benieuwd wat de verloskundige voor uitleg heeft..maar als ze zeggen dat het geen kwaad kan, dan moet je er maar vanuit gaan dat dit oke is..
    Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo..is toch altijd even spannend..knap hoor dat je de enveloppe dicht laat zitten...ik denk niet dat ik het zou kunnen...het eerste wat ik altijd bij de gyn zei: en??kan je al zien wat het is...hahaha..

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    mooie foto's hoor meid..geeft niks hoor...je ben nu gewoon even druk..heel normaal..

Deel Deze Pagina