Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er hier eigenlijk nog meiden die gaan carnavallen komend weekend? Of allemaal noorderlingen? :p
    Wij gaan zondag meelopen met de kinderoptocht, met onze buurt.

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. Leuk hoor. Wil je wat voor jezelf gaan doen zo?

@babykwes. Hihi,inderdaad. Het lijkt wel of ze het af spreken. Dan heeft julian vanacht waarschijnlijk erg lekker geslapen :)
    Mijn broertje vond het in het begin ook minder leuk. Hij zei ook in de zwangercsjap dat hij het leuk begion te vidnen vanaf 10 weken. Dan krijg je natuurlijk respons. Laatst huilde Nina 2x bij hem en nu is hij wat vaker langsgekomen want dat vond hij niet leuk. Nu gaat het weer heel geod. Is erg leuk om ze samen op de grond te zien liggen en spelen. Ik denk daty voor veel mannen geld dat ze het leuker vinden als de kinderen wat ouder zijn. Dan kun je er natuurlijk ook wat meer mee,nu is het allemaal bnog wat verzorgender.
    Inderdaad wat warmer zou ook wel lekker izjn. ik heb zin om lekker in de tuin te spelen met Nina. Lekker op het gras liggen,badje erbij,hmm.

@Chantal. Ik denk er hetzelfde over als babykwes. Ik zou ook niet te snel een zetpil geven,zeker als ze er geen last van heeft. Eve geod in de gaten en anders kan het altijd nog.
    Hoe ging de nacht met haar?

@Wendyenr. ik zou even afwachten of het doorzet. Het kan ook iets anders betekenen.

@Jeanetjuh. Ik ben benieuwd naar je verhaal,maar knap eerst aar lekker op. Fijn dat het met Luuk goed gaat en we horen het wel wanneer je je wat beter voelt.

@San. Hoe gaat het met jou?
    Voel jij al iets?

@Eveline. Wij gaan geen carnaval vieren. Ik heb dat wle altijd gedaan,maar is de laatste jaren minder gwworden,omdat mijn vriend er nisk om geeft. We gaan wel zondag nara de optocht,dat is vaste prik elk jaar.

Kijken hier nog meer meiden naar secret story. Ik was niet van plan om te gaan kijken,ie de zoveelste variant op big brother,maar ben er toch aan begonnen. Viond het wel lachen om te kiken welke geheimen bij wie horen.

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@chantal
    hoe is het gaan met liz vanacht??

@alicia
    haha ja hij heeft heerlijk geslapen eigenlijk in lange tijd weer is rustig geslapen en zomaar om 8 uur wakker vanmorgen nou dat is echt bijzonder haha
    gister besloten om hem voortaan vroeger wakker te maken en dan savonds er eerder in en het lijkt wel of hij t snapt haha
    is ook zo voor mannen blijft het anders die babys maar wel leuk als ze straks een leuke band hebben toch samen
    ik had in mn zwangerschap zo'n groot zwembad gekocht voor bij mn ouders in de tuin waar ik zelf languit in kan dus van mij mag het wel zomer worden in julian zn prive zwembad haha

@eveline
    nee carnaval is aan mij niet besteed behalve als ik heeeeel veel drank op heb maar dat zit er niet meer in haha
    vind t wel leuk om zo'n op tocht te kijken hoor
    veel plezier

@san
    voor jou ook spannend natuurlijk voel je al iets??

jeanetjuh
    rustig aan wij wachten rustig in spanning op de eerste fotos:p
    hoop dat je je snel beter voelt

even een vraagje als jullie fruit hapjes zelf maken koken jullie alles dan eerst de appels/peren en zo??

fijne dag
    liefs

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jeee wat gingen jullie toen ineens hard ;) Red het even niet om 5 pagina's bij te babbelen... ff kijken wat ik onthouden heb!

Zag weer veel leuke foto's voorbij komen!
    Nina met de lepel ;) Zo leuk... Oona steekt hem steeds te diep in haar mond haha...
    En wat een vent is Jenz aan het worden zeg! Flink gegroeit!
    En volgens mij was dat Julian die aan de babygym hing? haha leuk!

@ Carnaval... Uhh nee.. ben orgineel brabo (al woon ik nu in Utrecht dan)... maar heb carnaval nooit veel aan gevonden... Gisteren wel de light-versie op mijn werk gehad ;) Ben maar verkleerd gegaan als klein meisje... Speen van Oona mee, knufel.. sproetjes op mijn wangen en speldjes in mijn haar... klaar ;)

@ Secret story.. het staat hier heel soms aan bij gebrek aan iets anders.. Ben wel nieuwschierig welk geheim bij wie hoort, maar volgen doe ik t niet..

@ Chantal.. Hoe gaat het nu?

@ WenR... Ik hoop nog steeds flink voor je dat het niet doorgezet heeft! Ik was er ook van overtuigd dat mijn ong begon! Vlek helder rood bloed, had mezelf zelfs al in de volgende ronde van de lijst gezet!

@ San.. hoe voel je je? Wanneer ga je testen?

@ Babykwes...
    Meestal kook ik de appels/peren e.d wel eventjes ja... Scheelt ook enorm met zo snel bruin worden.... Omdat Oona altijd heel ongeduldig wordt bij het zien van de stoel/lepel/fruit maak ik het meestal al klaar als zij ligt te slapen..
    Maak ik het ter plekke.. dan rasp ik het nu meestal..

Gisterenavond Oona eens in bed gestopt zonder speen.. wel met haar pop.. maar gewoon eens om te kijken wat ze zou doen... En ja hoor... na even babbelen met pop viel ze gewoon in slaap!
    Ze ligt nu ook te tukken, maar dit keer wel met speen... 'savonds is ze echt op... dus denk een mooi begin! Na de laatste fles zonder wegleggen :D Vanavond proberen we het weer..

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Hoe gaat het nu met Liz?

@Eveline Nope, geen carnaval voor ons. Wordt hier in de dorpen wel gevierd hoor, maar doen we niet aan mee. ;)

@san Spannend hoor, zou wel bijzonder zijn om straks met zijn 3-tjes te gaan trouwen.

@Alicia Hier nog eentje die Secret Story kijkt. :) Was het ook niet van plan, maar het is wel grappig. Heb vaak ook de 24-uurs streaming aan staan, vooral tijdens de fles geven. :p

@babykwes Wat fijn dat Julian zo goed heeft geslapen.

@Wendy Hoe is het vandaag met je? Heeft het doorgezet of is het weer gestopt? Misschien de innesteling?

@Lovely Lekker he shoppen? Hahaha, zie ook altijd veel te veel voor Jenz, moet mezelf elke keer weer inhouden. ;):p

@all Hier gaat het echt hartstikke goed. Heb sinds woensdag een heel ander kind gekregen: slaapt goed, stuk vrolijker en zijn ontwikkeling gaat ineens met sprongen vooruit. Hij blijft 1 moeilijk blok houden, maar dat is altijd rond de tijd dat hij zijn Nexium moet hebben. Daarna gaat het weer hartstikke goed, hij zit nu ook op 6 flessen eindelijk. Langzaam maar zeker komt eindelijk de roze wolk die ik tot nu toe nog niet heb gezien. :D

Fijn weekend allemaal!

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @wen
    ow wat fijn zeg dat je dan ook eindelijk een roze wolk begint te krijgen het is je van harte gegund!!!
    genieten genieten genieten nu van je mannetje:D

@chivay
    zo wat goed van oona zonder speen knap hoor:D
    nou idd peren zijn net gekookt en nu even een paar tellen de bananen ligaatje er bij en mixen maar:D

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Ik kook het fruit niet. Als Nina uit bed komt,gaan we samen de keuken in en pureren het en daarna meteen eten.
    Heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat iemand het kookt. Ik doe er ook geen liga door. Die eet Nina 's middags om 15 uur. Hoeveel flesjes heeft Julian nu? We moeten er van het bureau nu het flesje van 15 uur afdoen. Nina heeft hem alleen nog wel nbodig,dus we zullen zien hoe lang dat duurt. Ze gaat wel steeds minder drinken dan omdat ze ook liga krijgt dan.
    Oh leuk zo'n zwembad. Mijn vriend wil dat ook graag voor de zomer. Ikz ei dat die veel te groot is voor Nina,maar hij wil er zelf ook in zegt hij;)
    Ja ik ben blij dat Nina een geode band heeft met mijn broer. ik moet zeggen dat zo wie zo mijn ouders en broer de voorkeur hebben bij haar. Ze ziet hun ook het meeste,dus wel logisch. Vidn het ook eluk om te zien heo mijn ouders met haar om gaan. Die zijn heelmaal gek van haar.

@Wen. Wat heerlijk eidnlijk op de roze wolk. Geniet er van meid.
    Tja daar ben ik ook benieuwd naar. Wil wel weten wat het geheim van Servio is. Wat een eikel trouwens.

@Chivay. Wat fijn dat oona zonder speen sliep. Hpe gaat het verder met haar. Word ooka lweer groot he.

@Chivay.

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames denk dat ik pas ga testen als de 35 dagen voorbij zijn want de laatste ronde was maar 27 dagen maar goed zeker weten misschien wel volgende week hoor laat het jullie wel weten groetjes san

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... Ik hoop echt dat je heeel snel op je roze wolk mag gaan klimmen! Fijn dat het nu zo goed gaat!

@ Babykwes... Bananen kook ik weer niet haha :D Eigelijk alleen peer, appel enzo.. als het fruit wat harder is, of ik meteen meer maak voor de dag erna... Mijn staafmixer is ook niet zo goed kwam ik achter.. een beetje harder appeltje red ie vaak niet haha
    Vandaag wel kookfiasco gehad :p Had meloen voor Oona, 1 kwart voor vandaag.. en dacht, maak meteen de andere voor morgen klaar! ;) Maar dat wordt dus dunne drap :D Maar snel een peertje en liga erbij gedaan... Liga doe ik alleen wanneer het erg dun is.. dus bij een flink rijpe peer ofzo..

@ Alicia.. dat koken is vooral om het echt als gladde moes te kunnen maken... + dat het niet zo snel bruin wordt... staat toch in best veel kookboeken...

Met Oona gaat het goed... ze is wel enorm verkouden weer.. dus we zitten weer aan de neusspray, babyluuf, uitjes op haar kamer..
    Verder gaat ze zoooo hard... steeds meer klanken brabbelen, imiteerd papa, mama enzo ook al... :D zit steeds steviger..
    En vandaag heeft ze voor het eerst officieel een tshirtje maat 74 aan! Al wel eerder maar die viel erg klein :D Denk ook dat we vanavond een grotere romper gaan proberen... :$ das dan dus maat 74/80!!!

@ maten.. In welke maat zitten jullie kids nu?

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    BUDDYNIEUWS!!!!!

hoi dames ,

kreeg een sms van wendyr dat ze helaas ziek is maar dat de ongi niet door is gebroken ze gaat maandag weer een testje doen dus duimen draaien voor ze .

groetjes san84

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Ik heb nooit kookboeken gelezen wat betreft fruit. Ik maak nooit in het voren,wil elke dag vers geven,dus qua kleur is het niet nodig om te koken. Verder heb ik een geode staafmixer en alles krijg ik superglad. Ik ben van mening dat als ik het fruit schil, Nina een gezond hapje binnen krijgt. Ga daar niet meer stappen aan vooraf doen,kook mijn eigen fruit ook niet.

@San. Spannend hoor. Ik duim voor je.

@kledingmaat. Nina zit nu in maat 62 en 68. Afhankelijk heo het uitvalt. Ik ben nu wat in maat 74 aan het zoeken zodaty dat weer klaarhangt.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Zolang ze geen last lijkt te hebben zou ik onder de 39 geen zetpil geven. Krijgt ze wel last zou ik er voor het slapen gaan eentje geven.

Wenenr: Zolang het bij wat roze verlies blijft zou ik me nog niet druk maken, kan van innesteling zijn. Ik blijf voor je duimen!!!

Jeanetjuh: Wat vervelend dat Luuk zoveel was afgevallen, maar fijn dat het nu op fv goed gaat. Geniet lekker van je gezinnetje, doe maar lekker rustig aan.

San: :p haha, grapjas. Heb toch wel veel pijn van het trekken, maar dat kon volgens de tandarts wel een dag of 5 aanhouden.

Carnaval: Gisteren op mijn werk "carnaval" gevierd. Veel kindjes waren verkleed en wij als leidsters natuurlijk ook. Ik had een gezellige bloemetjesjurk aan getrokken en een bloem in mijn haar.
    We hebben met zijn allen gedanst op Piet Piraat en K3 en maskers geknutseld en lekker met alle groepen op de hal gepicknickt.
    Zelf doe ik verder nooit aan carnaval.

Fruit: Tot nu toe alleen peer gegeven, die kook ik niet. Appel ga ik wel koken, omdat het anders de hard is om mooi glad te pureren.

Wen75: Wat goed om te lezen dat Jenz het nu zo goed doet. Kunnen jullie ook eindelijk echt gaan genieten.

Maten: Jelmer zit in 68, hoewel sommige shirtjes in die maat alweer wat klein worden. Rompers heeft hij 74/80 aan.

Jelmer gaat eindelijk weer wat beter slapen 's nachts. Hij is wat minder vaak wakker. Hij slaapt sinds begin deze week niet meer in zijn inbakerzak, omdat hij zelfs daarin nog wist te draaien in bed en dat vond ik een beetje eng. Dan heb ik liever dat hij zijn handen vrij heeft om te steunen. Hij ligt nu in een winterslaapzak met mouwen. Het gaat best goed. Hij komt 's nachts meestal 1x voor een voeding en soms moet ik er nog 1 of 2x uit om zijn speen te geven, maar dat is al een hele verbetering ten opzichte van de laatste paar weken.

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je san... ik ben er toch heel ff uit gekropen.
    idd is het bij roze gebleven, heb wel hier en daar krampjes... maar geen ongi gevoelens. Verder flinke griep te pakken hier..

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Misschien toch een innesteling geweest?? In ieder geval beterschap.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heee meiden,

Hier even een berichtje van mij.
    Het gaat nu allemaal steeds beter.
    Luuk is een heerlijk ventje en doet het nu prima op de flesvoeding je hoort hem alleen als hij honger heeft of een vieze luier super toch:D

Hier een paar foto's van ons ventje mijn bevallingsverhaal komt nog.

Liefs

Bekijk bijlage 135144

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    aahhhh wat een schatje zeg is luuk! moooie blonde kop met haar:D
    heerlijk dat hij het zo goed doet ga er maar flink van genieten meid!

@chivay
    ow dat is niet zo lekker meloen drap haha
    moet zeggen dat bananen koken ook niet echt een succes is ook al heb ik ze maar een minuut of 2 er in gehad maar ach het smaakt goed

@kwebbel
    heerlijk dat jelmer weer goed slaapt houden zo gooo jelmer:D

@san
    spannend ben benieuwd!

@maat
    ons ukkie draagt nog 62/68 maar moet ik zeggen dat hij nu ineens heel hard aan t groeien is want de 68 lijkt bij sommige dingen ook aan de krappe kant
    wat gaat het hard zeg 6 maanden geleden had hij nog prematuur kleertjes zo klein was die;)

fijne avond meiden
    liefs

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh wat een ontzettend mooi kereltje:) Geniet er maar lekker van!

Kledingmaat: Liz heeft 62-68 op dit moment. De rompertjes idd al 68. Kwebbelsnoes onze kleintjes gaan volgens mij gelijk op. Hoeveel woog Jelmer de laatste keer?

Wendy hopelijk was het een innestelingsbloeding. We duimen verder!

Ik ga volgende week ook een keer een eigen fruithapje maken. Als ik het met een blender helemaal fijn mix dan hoef ik het toch niet te koken of wel? En wie van jullie doet er liga bij door?

Ik kijk ook secret love. Meer omdat mijn man dat kijkt. Goede tijden moest er voor wijken:( Dat kon ik wel via uitzending gemist kijken zei mijn man;) Ik vind het wel leuk om naar te kijken.

Met Liz gaat het weer super. Heb uiteindelijk geen zetpil gegeven. Ze bleef steken op 38.5 en toen heb ik haar met mijn man onder de douche gedaan en toen was de koorts weg. Zo raar, maar was er wel blij van. Was best wel ongerust. Gisteravond was Liz bijna gestikt in de bloemkool. Mijn hart is nog nooit zo hard tekeer gegaan. Had bloemkool uit een potje met een eigen gekookte aardappel er doorheen. Ze kwam aan het kokhalzen en ze stikte me bijna. Zat al met mijn vinger achter in haar keel en maar kloppen op die rug. Ik had het echt spaans benauwd vond het gewoon eng om haar vanavond weer wat te geven:(

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Jeanetjuh wat een schattig mannetje!!!! Geniet er lekker van

Maat zulay zit nu op maat 62/68

Wenr wat spannend ik gs voor je duimen! Beterschap.

Chantal dat is ff schrikken ik snap dat je het er benauwd van kreeg! Gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Chivay beterschap oona!

Sorry dames weet het ff niet meer was ff uit me hoifd via me tel.

Fijne avond

Liefs

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ohhh meiden baal als een stekker..... :(:(:(

Was net wat foto's aan het maken van Elize in d'r nakie en wilde daarna Naomi fotograveren alleen had ik de camera op de commode staat en Naomi schopte hem er zo af.....:( Nu gaat de lens niet meer open en de camera is nog geen jaar oud. Tuurlijk heb ik 1000 x liever dat die camera valt dan dat een van de meisjes er af zou vallen maar voel me er echt klote door. Had ik hem maar in het ledikantje gelegd...stom stom stom maar daar heb ik nu niks meer aan.

Hier het resultaat van Elize....sorry dat ik niet reageer maar ben een beetje boos op mezelf

Deel Deze Pagina