Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wauw Chantal gefeliciteerd met de geboorte van Lizz!! Ben heel benieuwd hoe het met jullie is!

@ Pluisje.. Harstikke begrijpelijk... Kiezen waar jij je goed bij voelt.. Hoop je hier af en toe nog voorbij te zien komen, maar als dat te veel is snap ik dat helemaal!!!

@ NBroen.. Hey leuk dat je weer mee komt kletsen.. Hoe is het nu? Je hebt behoorlijk wat meegemaakt allemaal zeg....

@ Alica... Fijn dat de nacontrole goed was en Nina zo goed gegroeit is!! Ben benieuwd hoe de minipil je bevalt.. ik ga weer over op de gewone wanneer ik stop met borstvoeding..

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal proficiat met jullie dochter Lizz!

Chivay gelukkig heeft jullie kleine meid geen helmpje nodig

Alicia wat super dat Nina zo goed gegroeid is, hier wegen de dames nu zo'n 3250 gram

Pluisje kan me echt voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten

Nbroen hoe gaat het met je?

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe die pil mij bevalt. Ik lees dat je onregelmatig ongesteld word en dat vertelde jij ook. Ik moet eerlijk zeggen dat dat mij niks lijkt. Ik heb alleen altijd erg veel last als ik ongesteld ben,dus daarom wil ik weer graag aan de pil. Aangezien mijn eigen niet kan,dan voorlopig maar even deze proberen,maar als ik geen borstvoeding meer geef,ga ik terug naar mijn eigen pil. Die beviel mij altijd prima. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet ongesteld ben geweest sinds de bevalling,maar wil niet het risico lopen om weer zwanger te worden.

@Jane. Dat vind ik erg knap van jullie meisjes dat ze zoveel zijn aangekomen,want dat is best veel als je bekijkt hoeveel ze wogen bij de geboorte. Dan zijn ze toch al 1400 gram aangekomen na de geboorte. Nina is nog niet zoveel aangekomen,die zit nu op 800 gram en dat schijnt wel redelijk gemiddeld te zijn heb ik begrepen,dus echt super van Elize ne Naomi.
    Hoe voel jij je nu? Jij hebt ook niet echt kunnen uitrusten in je kraamtijd en bent echt druk geweest.

@Banne. hoe gaat het met jou?

@Nbroen. leuk je hier weer te zien. Hoe gaat het?

Ik heb doglover ook al een hele tijd niet meer gezien. Hoe zou het daar mee gaan,want zij hoeft volgens mij ook niet meer zo lang.

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo dames,wilde even komen melden dat chantal was bevallen maar zie dat jullie al op de hoogte zijn. Wij liggen nog in het ziekenhuis,dus kan niet zo makkelijk online. Mijn hele verhaal komt nog wel een keer. In het kort, ben bijna 36 uur bezig geweest,kwam van de ene weeenstorm in de andere en ook nog eens rugweeen. Toch schoot de ontsluiting niet op, toen zowel ik als jelmer uitvalsverschijnselen kregen, is overgegaan tot een spoedkeizersnee.in de o.k. bleek zijn hoofd muurvast te zitten, hij paste gewoon niet door mijn bekken. Ik herstel goed van de operatie.jelmer heeft het wat zwaarder, hij ziet erg geel doordat hij slecht drinkt.hij kreeg eerst standaard bijvoeding ivm de zw.diabetes maar daar kreeg hij erge krampen van.nu krijgt hij na elke borstvoeding een cupje hypo allergene bijvoeding, hier doet hij het beter op.
    we hopen snel naar huis te mogen.

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Chantal en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chantal en man ik las het op hyves, gefelicteerd met jullie mooie meid LIZ!!!!!!

@kwebbel, ik hoop dat het snel beter gaat!

@pluisje, ik weet hoe je je voelt, wie weet gaan we in 2011 gelijk op!! ( samen met san ook :p)

@nbroen, dat is lang geleden. Hoe is het met je?

@all, er is mij gevraagd volgende week zaterdag een toespraak te houden voor mijn overleden nichtje names alle ooms en tantes.. pfff geen idee hoe ik me staande moet gaan houden daar.. :(

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal en man van harte met Lizz

Alicia fijn dat ze goed groeit

Pluisje wat balen zeg, echt een tegenvaller

Kwebbel jeetje wat een heftige bevalling zeg, hoop dat jullie snel naar huis mogen

NBroen wat leuk dat je er weer bent, hoe gaat het?

Chivay beter als ze geen helmpje hoeft. Kim haar hoofd is rechts ook wat afgeplat

Heb mijn autotje, hij is echt supermooi, vanmiddag stuk alleen gereden, wel ff wennen
    Zal morgen foto plaatsen

xxxx

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Jeetje wat een pittige bevalling. Ik weet hoe het is om lang bezig te zijn en ken ook weeenstorm,maar jij ook nog met een keizersnede en problemen met het hoofdje,bah dat is wel heel erg. Fijn dat jij goed herstelt en Jelmer het nu ook goed doet met de bijvoeding. Ik hoop dat jullie kunnen genietn nu met z'n drieen en snel samen naar huis mogen.

9. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ kwebbel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ZOON!!
    heftige bevalling heb je gehad zeg.

@ chantal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER!!

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

wat een gedoe he die crash....wel zonde van al onze berichten en foto;s, want die je na 4 sept in je album hebt gezet zijn ook weg......

@kwebbel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jelmer!!!heftig zo'n pittige bevalling!gelukkig nu alles goed!Hopelijk knapt jullie kleine man snel op!

@chantal jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jill!!! had zomaar vermoeden dat je ook aan t bevallen was!zo zie je maar toch dicht bij kwebbel;)
    hopelijik met jullie ook alles goed!!

@sammie jij ook nog gefeliciteerd, want die vorige s nu verdwenen.....

@all heb jeanet ff sms gestuurd met al dit nieuws, anders kan ze ons straks niet meer vinden en vond dat er nu zoveel te melden was;)

@eline lekker cruisen in je eigen auto!!!!

@nbroen welkom terug!!

@pluisje begrijpelijk dat je denkt aan afstand nemen......Baal wel voor je hoor meis, want gun jou (en san en wenr) ook zo snel mooi ukkie....
    Sterkte!!!!

@wenr heftig zo'n toespraak....iedereen begrijpt het ook vast dat als je daar staat je t misschien moeilijk krijgt...
    denk dat je broer en schoonzus het wel erg waarderen!!
    veel sterkte ermee!!!

@all hier alles rustig, morgen lekker high tea met m'n vriendinnen!en lekker van zonnige weer aan t genieten!!

iedereen fijn weekend!!

x miek

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Heb net in deel 4 ff de link naar deel 5 gezet!!!

12. Pfoeh, even de kluts kwijt hoor nu, al die berichten weg...

Maar Jelmer en Lizz zijn geboren dus...

Kwebbel en Chantal (en natuurlijk ook de kersverse papa's), supergefeliciteerd!!

Klinkt als een hele heftige bevalling Kwebbel!

Ik heb vandaag m'n laatste werkdag gehad :)
    Relax, vanaf nu...

@Wen75.. kan jij de titel van dit topic nog wijzigen? Misschien wel handig erbij te zetten meiden die in oktober 2009 met de pil gestopt zijn, ondertussen ;)

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    wat is er veel gebeurt met iedereen.

Kwebbel, proficiat met de geboorte van jullie kereltje! Een heftige bevalling zeg! Hopelijk gaat het snel beter met jelmer.

Chantal, jij ook gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet lekker van jullie meisie! Ben benieuwd naar je verhaal.

Hier gaat het voortreffelijk. Roan is zo'n lekker manneke. Mijn hart smelt als ik hem zie of knuffel. Nu weet ik wat wordt bedoeld met moederliefde!
    Hij drinkt goed. Vanavond mag hij al naar 100cc. Vandaag gewogen, hij zit nog maar 40 gr. Onder zijn geboorte gewicht, dus dat is super netjes!

De kraamhulp was vandaag voor het laatst. Nu moeten we het zelf zien te redden, haha. Gelukkig knap ik steeds meer op. De vk heeft gister een hechting eruit gehaald, ik kon nog steeds niet zitten namelijk! Nu gaat het al veel beter. Ook zit ik al de hele week in een rollercoster van emoties, ik huil om alles! Ook moet ik de bevalling nog een plekje geven. De rit met de ambulance heeft er meer ingehakt dan ik in eerste instantie dacht.
    Maar goed als ik kwebbel zo hoor, dan mag ik daar niet over klagen.

Ik zal kijken of ik morgen een foto kan plaatsen van ons wereldwondertje.

Liefs sammie

14. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    he sammie,

fijn dat het zo goed gaat!
    zal wel ff wennen zijn zonder kraamhulp, is je man lang thuis??
    ben erg benieuwd naar de foto;s!
    en die achtbaan aan emoties is alleen maar heel logisch, neem de tijd om alles rustig een plekje te geven!

@eveline fijn dat je verlof nu ingaat!geniet er van, is gelijk mooi weer dus da;s wel lekker!!

iedereen fijne avond!

x miek

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Sammie, gefeliciteerd met jullie zoon Roan.

Kwebbel gefeliciteerd met jullie zoon Jelmer, had het ook al via hyves gedaan maar hier ook nog ff.

chantal, ook gefeliciteerd met jullie dochter Lizz.

Leuke namen hebben jullie uit gezocht hoor.

Nbroen, welkom terug meid, hoe gaat het verder

pluisje, ik snap je wel als je even hier niet meer wilt komen, maar ik ga duimen dt 2011 jullie jaar word, die van jou san en wendy.

Eline, je had je rijbewijs gehaald, super zeg, heb je al ff met Kim gereden?? zal vast ff wennen zijn!!

chivay, fijn dat een helmpje niet nodig is.. en afwachten tot ze 6 maand is..

hier mijn excuses voor mijn afwezigheid, maar ik kan soms niet eens tijd maken voor mezelf om ff te lezen en te schrijven, ben zo druk met alles... de kleine heb ik niet eens zo veel last van die doet het goed... ze slaapt al sinds een kleine 2 weken elke nacht door.
    Maar het wassen, drogen, vouwen, opruimen en ga zo maar door heb ik me handen vol aan, ook mijn zoontje van 2,5 kan soms erg dwars zijn... pfff
    op zich is het niet zwaar hoor maar ik mo et ff mezelf terug vinden in het ritme die ik wil...
    heb ook nog een dochter van bijna 6... over 2 weken is ze jarig, nou ik vergeet het bijna...zo snel gaat de tijd dan, die vliegt me gewoon voorbij.

maar goed ik probeer hier wat meer te komen... want het is toch wel gezellig

meiden fijn weekend...

liefs

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamanouk snap dat het heel druk is zeg. Wel fijn dat ze al 2 weken de nachten doorslaapt

Sammie die hechtingen zijn erg he, ik kon 2 weken zowat niet zitten, had er echt lang last van
    Fijn dat alles goed gaat, ben benieuwd naar fotos

Eveline heerlijk laatste werkdag gehad

Miekje veel plezier met de high tea

Wenr lijkt me zwaar zeg zon toespraak houden, knuffel

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hee meiden!

@Kwebbel, Van harte met de geboorte van Jelmer! Klinkt als een erg pittige bevalling! Gelukkig gaat het goed met je en met Jelmer ook al wat beter. Nu genieten met z'n drietjes!

@Chantal, van harte met de geboorte van Lizz! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet ervan met z'n drieën!

@Kwebbel & Chantal, ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!:D

@Sammie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Roan. Moederliefde lijkt me inderdaad onbeschrijfelijk! Ben benieuwd naar een foto!! Die achtbaan aan emoties is volgens mij vrij normaal. Ze zeggen ook dat vooral de 3e dag na een bevalling het ergst is wat dat betreft..

@Mamanouk, je hebt het ook niet makkelijk zeg! Gelukkig heb je een makkelijke dochter erbij! Al wel wat meer hulp thuis of nog steeds alles in je eentje?

@Eveline, lekker laatste werkdag! Nu relaxed wachten op de bevalling.. Geniet er nog van de komende vrije tijd!

@Chivay, jullie hebben een hoop met Oona te doen. Gelukkig valt het allemaal toch een beetje mee, geen broekje, geen helmpje! Hoe gaat het verder met haar?? En met jullie?

Nbroen, welkom terug!! Leuk dat je er weer bent! Moeilijke tijd gehad, hoe is het nu met je?

@Wenenr, lijkt me heel zwaar zo'n toespraak. Heel veel sterkte meid!!

@Pluisje, wanner was je eisprong precies?? Had ik volgens mij al een keer gevraagd geloof ik.. Snap dat het heel moeilijk voor je is. Ik ken het gevoel! Maar je had een eisprong! Dat is toch positief! Helaas is het dan niet meteen de garantie dat je ook zwanger wordt (kijk maar naar mij) maar hij was er wel! Hoe is je temp nu eigenlijk?

@Alicia, met mij gaat het nog steeds goed. Zou bijna zeggen te goed.. hahaha Dan haal ik me toch weer dingen in m'n hoofd, wat je soms leest over een missed abortien! Dat lijkt me zo verschrikkelijk! Dan denk ik bij mezelf zou je daar echt niks van merken?! En het zal toch niet.. Misselijk zijn is ook niks maar niks voelen maakt me sosm ook ongerust! Nog 3 weekjes!:D
    Wat heerlijk dat Nina het zo goed doet! En niet meehuilen met de rest! Super joh! Ik zou daar ook helemaal trots zitten! Haha

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    banne, ik zie dat je zwanger bent, ik weet dus niet of ik je al had gefeliciteerd... maar bij deze dus van harte...

lief dat je ook vraagt naar hoe het hier gaat, eigenlijk is dat nog hetzelfde en ik moet het maar accepteren...
    mannen snappen niet dat ze de was in de wasmand moeten gooien, nou ja als ze andere kleren aan doen gooi dan gelijk het vieze in de was... :x
    dat gebeurt dus niet tot ergenis van mij want dan komt er gelijk heeeeeeel veeeel de was in... en niet alleen van mijn vriend mijn oudste 2 kinderen doen het ook.

dan heb ik nog een schoonmoeder waarvan hetlijkt dat ik alles verkeerd doe en zij mijn kleine meisje op wil eisen...
    waar ik absoluut niet tegen kan...
    ik kan haar nog niet bij iemand achterlaten hoe graag ze dat wil...

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mamanouk. Snap je dat je rg druk bent,lijkt me echt heel pittig. Kleine moeite om was in de wasmand te doen lijkt me. Ik zou het gewoon niet wassen. Ze kunnen je best helpen.
    En je schoonmoeder,dat is altijd lastig he. Het is in ieder geval jouw kind,dus ze zal moeten inbinden vind ik.Ik hoop dat ej je niet te druk om haar maakt. Probeer lekker te genietn van je kindje.

@Sammie. heel normaal hoor dat je moet huilen. Mijn kraamverzorgster waarschuwde me al en ik had het voorla dag 4 heel erg. Kon overal om huilen en nu heb ik af en toe nog last van hormonen. Dat zal nog wel even blijven ivm de borstvoeding.
    En moederliefde is inderdaad iets fantastisch.
    Ik had ook ontzettend last van de hechtingen. met drie weken waren ze allemaal opgelost en voelde het weer normaal aan bij mij.

@Banne. Fijn dat het geod met je gaat. GEniet daar maar van. Je zult waarschijnlijk best nog wel wat zwangerschapskwaaltjes krijgen,dus dit is nog wel even fijn.
    Ik was inderdaad ook trots op Nina.

Mijn dametje huilt boven hoor ik,ga haar eens even ophalen. Lees vanavond nog wel even bij.

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo dames,

Bedankt voor alle lieve felicitaties. Heb zwangerschapspagina gemist! Las dat er een crash was geweest:( Maar goed zal even in het kort mijn verhaal doen:D

Donderdagavond hadden Hans en ik een feestje van zijn oma. Toen we er heen gingen had ik al een raar gevoel in mijn buik, maar goed dat had ik de hele week al, dus we gingen gewoon. Daar aangekomen aan de koffie en toen aan het diner en toen voelde ik dat mijn rug pijn ging doen, maar nog niet dat ik dacht goh een wee hahaha. Toen begon ik me niet lekker te voelen, dus we gingen naar huis. Dacht dat het er aan lag dat ik de laatste tijd niet zo goed sliep (stom als je zwanger bent hahaha). Thuis kreeg ik iedere keer krampen en had toen nog steeds het gevoel dat het valse weeen waren. Op een gegeven moment zijn we naar bed gegaan en zijn we de weeen op gaan nemen. Eerst kwamen ze vrij onregelmatig om de 10 minuten dan weer om de 7 minuten en ze duurden dan ook maar 30 seconden ofzo. Maar om 12 uur s' nachts werden ze heftiger en om vier uur besloten we om toch de verloskundige maar te bellen. Ging er stiekum wel een beetje vanuit dat ik al wel 1 cm had maar wat bleek ik had al vier centimeter ontsluiting. Echt toppie. Moet wel zeggen dat ik alleen maar rugweeen heb gehad, maar goed dat scheelt weer bij een volgende bevalling. De verloskundige brak mijn vliezen en daarna ben ik weer onder de douche gaan staan. De verloskundige ging weg en zou 2 uur later weer komen. Nou dat was niet eens nodig. Om half zes kreeg ik persdrang en ik vroeg mijn man haar weer te bellen. Ze was net gaan liggen in bed en was gelukkig ook zo weer terug. Bleek dat ik al 8 centimeter had. Kruikjes enz werden klaargemaakt. En toen ik 10 centimeter had mocht ik meepersen. Super fijn gevoel als je eindeljik mee mag persen. En toen werd onze mooie dochter Liz geboren. Helaas kwam de placenta niet en kreeg ik een spuit en later nog een spuit. Het heeft maar een paar minuten gescheeld of ik moest naar het ziekenhuis, maar nadat ik gecatheriseerd was kwam gelukkig de placenta. Verder ben ik heel iets ingescheurd in mijn schaamlip en schaamwand, maar kan prima zitten. Heb wel onwijs veel spierpijn. De borstvoeding loopt goed alleen krijg ik wel last van pijnlijke tepels. Mensen nog tips? Al met al heeft de bevalling 6 uurtjes geduurd en is het me 100% meegevallen. Zo even in het " kort" mijn verhaal;)

Deel Deze Pagina