Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ooooh, wat een droppies!!!!

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    onze melody lijkt echt als 2 druppels water op haar vader..is gewoon een kloontje van hem..nu ze ouder word lijkt het alleen maar erger te worden ..hahaha..ze heeft alleen mijn krullen en mijn huidskleurtje..voor de rest is het net papa..hihi

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    een moeilijke keus hoor!! En eventueel toch verder kijken voor een ander huis die iets minder duur is,maar wel in een betere kindomgeving ligt??moeilijk,moeilijk...een spaarpotje is ook wel lekker hoor..vooral met een opgroeiend kindje..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja Melody is inmiddels alweer een echt dametje hoor..en heerlijk eigenwijs!!Vooral het woordje NEE is momenteel haar favoriet..haha..
    Ik mocht nog 1 keer van de gyneacoloog persen en hij heeft toen iets harder getrokken aan de pomp..en dat was net voldoende om haar toen onder mijn schaambot vandaan te krijgen..helaas wel met een totaalruptuur als gevolg..haha..ik weet dus niet wat je beter kunt hebben, want ik had er toch wel erg veel last van..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Wat een prachtige foto's van je mooie meidje..
    Vooral die van je man en haar samen..je 2 grootste liefdes saampjes..om bij weg te smelten..hihi

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Is normaal hoor..je hormoonhuishouding moet gewoon weer een beetje op gang komen..kan soms wel even duren ..

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alicia:
    Het is inderdaad zielig als je kleintje huilt en je niet weet wat er aan de hand is. Een beetje moederliefde doet dan wonderen!!

@Banne:
    Volg je hart!!
    Al moet je wel realistisch blijven….Als jullie het financieel aan kunnen en dit je droomhuis is, dan is een klein stapje terug misschien niet zo erg!?!

@Kwebbel & Chantal:
    Ik ben jaloers op jullie, nu al weer onder je gewicht van voor je zwangerschap. Hier moeten er echt nog een paar kilo’s af (ook al is het al best hard gegaan!!) Wat is jullie geheim ? Zeker borstvoeding…tja…vette pech voor mij dan!

@Miekje:
    Ik geef geen borstvoeding dus ik kan je er niet mee helpen…Hier zijn mijn borsten wel iets gegroeid, maar nu alweer bijna op oude formaat. Ik weet dus niet hoe dat zou zijn als ik borstvoeding had gegeven.
    Toch gratis boodschappen…haha…altijd meegenomen!

@Chivay:
    Leuk he die reacties van de mannen. Die van mij roept: Als Roan 16 is, kunnen ze de meiden maar beter binnen houden! Lachen toch? Het blijft een mooi gezicht om je kleine en je man samen te zien. Ik kan daar ook uren naar kijken.
    En dat van de wasmachine….die overuren draai ik ook! Roan spuugt soms even wat uit of poept of plast weer even wat onder. Dat is leuk met een jongen die zet de fontein aan en het spuit alle kanten op als je even niet oplet!

@Jane:
    Misschien heeft het even z’n tijd nodig om je cyclus weer op orde te laten komen. Hier nog steeds aan’t vloeien, voor zover je daar van kan spreken. Het is lichtbruin (sorry voor de details) en niet super veel. Hoe lang heeft dat bij jou geduurd?

@Wen:
    Fijn dat je nu geen last meer hebt van je ribben. Ik kan me zo voorstellen dat als daar een kleine tegenaan ligt te trappen dat geen pretje is!

@Nbroen:
    Op naar 2 nov en naar een hele mooie echo!

Ik weet niet meer wie het vroeg:
    Onze Roan lijkt op z'n vader. Nu heb ik gehoord dat pasgeboren baby altijd op hun vader lijken. Dat de natuur het zo geregeld heeft dat de vader zijn kind eerder accepteert. Maar of dat waar is????:D:p:D

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay leuke fotos van je meisje

Verder niet veel blijven hangen, vandaag weer hele dag gewerkt.
    Mijn man was met Kim naar cb, 62 cm en 6200 gram.
    Was precies goed de groei.
    Verder is mijn auto weer goed, lampje is niet meer aangegaan, en hij rijdt gewoon goed.
    Knuffel voor allemaal

xxx

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nbroen, ben de vk vergeten te bellen ga ik morgen even doen ja het was niet erg zei die man dus neem aan dat hij het weet;)

@ Eline, gelukkig dat het lampje weer uit is :) en fijn dat Kim goed groeit.

Wij hebben de boeken met geboortekaartjes thuis:D en zijn er ook al uit :)

Liefs

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Ik denk inderdaad dat het aan de borstvoeding ligt dat ze al zoveel zijn afgevallen. Bij mij ging het in het begin ook snel,toen gaf ik volledig borstveoding,maar nu moet ik nog 3 kilo en dat schiet niet echt meer op. Al moet ik wel zeggen dat je met borstvoeding veel moeyt drinken en geod moet eten want je verbruikt veel,dus in dat opzicht best raar.
    Hoe gaat het verder met jou? Al een beetje gewent aan het moeder zijn? Best heel heftig allemaal he en een grote verandering vind ik,maar wel het beste wat mij is overkomen.

@Chivay. Hoe gaat het nu met het gezichtje van OOna. Zie je al verbetering?

@Kwebbelsnoes. Hoe gat het bij jullei? Ben je al een beetje inritme met Jelmer?

@Banne. Heo gaat het met jou? Nog geen zwangerschapskwaaltjes?

@Jeanetjuh. Dat hebben jullie snel gedaan met het kaartje ;)
    Ik ben ook benieuwd heo dat zit met twee moederkoeken. Krijgt de kleine extra vitamientjes van jou:(:D

Hier een lekker rustig dagje. Lekker gebaddert en vanmiddag een stuk gewandeld. Morgen gaan we naar de vk voor de laatste keer. Ze doen altijd een evaluatie na de bevalling,dus ben benieuwd.

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, Nee hoor hier nog steeds weinig last. Af en toe lijken de banden wat te rekken. Beetje vermoeid, vooral 's middags. In het weekend doe ik vaak wel even een tukkie 's middags. En m'n buik is al wel gegroeid dat zie ik wel. Hij lijkt nu wel wat minder opgeblazen dan laatst.

De keuze voor een ander huis is meer door de wijk hier. Het oude gedeelte van de wijk is toch wel een beetje aso en veel buitenlanders (en dan meer van die foutere types die het in dit land verpesten voor de goede mensen uit het buitenland!)
    Wat dat betreft willen wij onze kind(eren) hier eigenlijk niet op laten groeien en naar school laten gaan. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Maar we zijn er al wel over uit dat we niet krom gaan liggen voor en ander huis. Dus we wachten nog een tijdje.

@Chivay, wat een leuke foto's weer van Oona! Vooral die met papa!:D

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Uhm wilden jullie een nieuw record verbreken met zo snel een kaartje uit te zoeken? :D Hier waren we ook heel snel uit het kaartje, maar ging vorige week toch twijfelen. Nu is de keus op een andere gevallen en daar heb ik een beter gevoel over.;)

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ wen, ja haha had het ook niet verwacht en het is echt heel iets anders dan wat ik in gedachten had. We hebben 3 verschillende boeken meegenomen bij de drukker er zijn er wel 40 maar dan weet je het echt helemaal niet meer. En deze vonden we echt allebei meteen heel erg lief en leuk dus gaan we ook niet verder zoeken:D

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ja wie weet als dat zo is is het helemaal prima. Ik kan er ook niks van vinden op internet dus morgen toch echt even de vk bellen.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jane ik heb een vraagje. Toen jij de tweeling nog niet had ondernam je toen veel met je hond? En vraagt je hond nu ook veel aandacht? Of wennen ze vanzelf aan een baby?

Jeanetjuh leuk dat jullie een kaartje gevonden hebben:D Leuk he om uit te zoeken.

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Via google kan je er wel het een en ander over vinden: dubbele placenta intypen en dan krijg je aardig wat resultaten. ;)

17. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

wat een hoop hier gebeurt alweer! Heb wel bij gelezen, maar is iets te veel om te onthouden en terug te typen:).
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus vandaag dag 1! Daar gaan we weer een cyclus in. Nu mag ik ook officieel 100mg clomid gaan slikken. We wachten weer af. Hoop dat ik niet al te veel opvliegers krijg, dat vind ik echt het vervelenstd. Zit nu mooi met me kleine katje op schoot, wat een schatje! Daar moet ik nu maar van genieten, want heb geen lief klein beebytje:p.

ik reageer vrijdag weer even uit gebreid, dan heb ik eerlijk een dagje vrij, heerlijk niks doen!!

liefs van pluisje

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10
    -2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011
    Banne77
    - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    Pluisje1985 - 17 november - ronde 3 - 1e kindje duphaston en clomid 100 mg
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - .... - .... gram en ... cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84