Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, gefeliciteerd :D

@ Chivay, fijn dat je zo goed geslaagd bent en lekker even zonder kids winkelen.

@ Ingie, je schilderijen zijn echt mooi. Je maakt ook geboorte kaartjes na toch? Wij willen nog een soort geboortebord hebben zal dit eens aan mijn man laten zien:D

@ Alicia, hier is het heerlijk weer mijn man is nu hardlopen en vanmiddag gaan we even lekker wandelen.

Liefs

2. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wen alles gaat goed, jovi had ook verhoging met zn prikjes 38.3 en was hangerig.
    ik geloof dat ze van de volgende prikjes wel ziek kunnen worden.

@ jane gefeliciteerd met je neefje.

@ carpe diem leuke foto's van kim.
    en lekker snel jullie nieuwe huis, en fijn dat er winkels in de buurt zijn.

@ alicia hier is het ook geen mooi weer maar wel droog.

@ chivay lekker winkelen.

@ jeanetjuh wandel ze.

@ chantal heeft liz het broekje al aan?

@ kwebbel leuke foto.

@ san hoe is het met je?

@ jovi heeft gister bij opa en oma geslapen:D
    om half 12 zijn laatste fles heeft hij doorgeslapen tot half 6:$ dat doet hij bij ons nooit;)
    maar goed ik dacht lekker veel kunnen slapen maar dat viel wel mee en ben nog moe hahahhah

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vanavond maar eens om 22.00uur proberen. Gisteravond was ook weer een ramp. Hij heeft volgens mij wel 80 in zijn fles laten zitten. Maar vanmorgen gewoon om 7uur wakker. Dus hij kan ook met minder af. We zullen wel zien vanavond.

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

hier alles goed hoor weinig te melden alleen dat ik nog steeds niet ongi ben snap echt niks meer van mijn lichaam.

groetjes san

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

jane gefeliciteerd met je neefje leuke naam en wat een snelle bevalling

carpe wat weer ff naar jullie nieuwe huis!

chivay lekker he ff winkelen wij gaan binnenkort ook weer.

kwebbel wat een leuke foto

Nou ik heb het geprobeerd met zulay gewoon laten liggen maar ze gaat er alleen maar harder van huilen ben gewoon 1,5 uur met der bezig geweest. Als we naar de toe gaan is ze gelijk stil.ik heb haar toen maar wel ff bij ons genomen vond het zo zielig. ze kwam vanacht wel wat later pas om half 5 ofzo dus misschien dat ze het wel in de gaten heeft dat het toch niet meer help om zo te huilen.

Ik ga maar naar de sportschool want ik ben nog niet helemaal tevreden met hoe mijn lichaam eruit ziet zo na de bevalling ik wil gewoon weer me strakke buikje terug ihihi ( voor zo ver dat haalbaar is).

liefs

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    san wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden zeg!
    Heb je niet inmiddels alweer een test gedaan dat je misschien toch te vroeg was of heb je zelf het gevoel dat het nog niet raak is dan gewoon idd niet meer testen. Gun het je zo!

liefs

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Idd San misschien heb je wel te vroeg getest en is er nog hoop:) Ik zou gewoon je langste cyclus afwachten en als je dan nog niet ongi bent nogmaals testen.

Jane van harte gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling zeg. Gaat alles goed met de ouders en Owen?

Loveley me ik snap wel dat je haar in bed neemt dan. Het is ook wel wat om dan 1.5 uur naast haar bedje te gaan staan. Vanmorgen kwam Liz ook weer om kwart over vijf en toen heb ik haar eerst haar speen gegeven en dat wilde ze ook niet. Toen heb ik haar bij mij in bed genomen, want ben nog steeds ziek en was gewoon te beroerd om naast haar bed te gaan staan. Maar ben niet van plan om dit iedere dag te gaan doen. Straks went ze eraan.

Dames ik heb een vraagje. Liz komt de laatste paar dagen eerder. Denk zelf aan een sprongetje, maar vraag me af of jullie kleintjes dit ook hebben gedaan? Of zou Liz teveel slapen? S'morgens komt ze nu ook na de eerste fles twee uur later, terwijl ze eerder drie uur later pas wakker werd. Hebben jullie tips? Hoe laat gaan jullie kindjes s'avonds na bed?

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, vervelend zeg dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Misschien nog een keer een testje wagen?

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Helaas geen tips, Jelmer komt sowieso nog 1 of 2x voor een nachtvoeding, dus hier helaas nog geen doorslaper.

San: Hoe lang was je langste cyclus? Misschien over een paar daagjes nog een keer een testje wagen?

10. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    chantal zulay gaat om 17.30 naar bed dan maak ik haar om 23.00 wakkervoor de laatste fles en dan komt ze pas rond half 8-8uur. Dus ze slaapt best wel veel ineen keer achter elkaar maar overdags doet ze 3 slaapjes van van 30 min ongv. Zulay kwam ook eentje terug( toen in nog bv gaf) iets eerder toen heb ik haar uit bed gehaald en bij me genomen en toen viel ze weer is slaap tot half 8 ongv en nu is dat nog steeds zo. Dit werkte bij zulay naar weet niet of dat werkt bij Liz. Misschien een sprongetje ik weet het ook niet. Hoeveel flessen krijgt ze nu? hoe laat krijgt ze haar eerste fles en hoe laat de laatste? Beterschap!

liefs

11. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Kwebbel ik heb gestemd

liefs

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

zit nu op dag 34 dus morgen is mijn langste cyclus dag ga morgen een testje halen bij de kv want dit is ook niks zo lang wachten .

groetjes san

13. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Nee dat is het idd niet San. Ik ben al voor je aan het duimen.
    Ze hebben kv eigen merk 2 voor 5 euro die is ook goed. Maar Cleurblue is natuurlijk ook goed alleen wat duurder hihi

liefs

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Ik duim voor je dat je ongi nu wegblijft gewoon omdat je onwijs zwanger bent.

@Jane Gefeliciteerd!

@Carpe S6 morgen met de bouwkundige keuring, ik hoop dat alles goed is. Hoe gaat het verder?

@Chivay Lekker he even shoppen? Is ook wel eens even lekker om met een vriendin weg te gaan zonder Oona.

@Alicia En wat vond Nina van de dierenweide?

@Jeanetjuh Lekker gewandeld met de kleine? Het was idd lekker weer, gewoon een soort van warm.

@Missy hahaha dat zal je altijd zien dat hij daar wel goed slaapt. :D Misschien heeft hij nu de lijn te pakken en zet hij het bij jullie voort. Wel balen dat jij niet zo veel hebt kunnen slapen.

@babykwes Fijn dat alles goed gaat en de medicijnen aanslaan.

@Kwebbel Uiteraard ook even op Jelmer gestemd.

Jenz heeft hier echt last van een sprongetje... Hij is doodmoe, gaat naar bed, slaapt een uurtje en gaat dan huilen in bed. Zodra hij ons ziet is hij stil en vrolijk. Gisteren had hij ook al zo'n dag en vandaag dus weer, gelukkig slaapt hij 's nachts tot nu toe wel nog steeds goed. Hij kan ook echt een uur :$ over zijn fles doen, maar dat schijnt ook erbij te horen. Heb vanavond het Oei ik groei boek er maar eens op nageslagen. ;)

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow ja, heb nog een fotootje van Jenz om te spammen. Van de week gemaakt en ik vond hem persoonlijk wel erg goed gelukt.

Bekijk bijlage 137111

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wen: Wat een mooie foto weer van Jenz!!! Mooi manneke.

17. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Gisteravond om 22.00 de fles gedaan. Ook wel een uur mee gezeten, maar dan wordt het in ieder geval geen nachtwerk meer. Heeft wel weer 60 laten staan. Vanmorgen was het gewoon 7 uur. Dus maakt niet uit hoelaat hij de laatste fles krijgt.
    Vandaag lekker een dagje zonder kids. Ze zijn allebei bij oma. "Proefdraaien" Kijken of het allemaal lukt. Nu heeft ze namelijk 3 kleinkinderen over de vloer. Joep van bijna 4, zijn neefje Gijs van bijna 2 en Pim. Ben benieuwd hoe het haar vergaat.

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy wat een leuke foto van Jenz!:D

Missyf hopelijk houd ie dit vol en laat hij jullie s'morgens ook iets langer slapen:)

Zulay ik geef Liz nu om half tien a tien uur de fles. Vanmorgen kwam ze om half zeven en volgens mijn man had ze om half vijf weer een half uur liggen teuten met zichzelf haha. Ik vind dat zo grappig. Vind het wel zwaar om ziek te zijn en dan ook nog eens voor Liz en de hond te zorgen. Het liefst lig ik de hele dag in bed. Hopelijk voel ik me snel weer wat beter.

Alicia ik zal proberen om vandaag een foto van Liz met spreidbroekje te plaatsen. Moet wel zeggen dat het met sommige kleding gewoon lastig is. Wilde haar gisteren een rokje aandoen, maar die past dus niet over het spreidbroekje heen. Dus aan dat rokje heb ik niets meer:(

Ik heb Liz voor het eerst een liga gegeven. En wat vond ze het lekker. Ze sabbelde er vrolijk op los. Moest wel zeggen dat ik het wel eng vond omdat er ook stukjes afgingen. Was veel te bang dat ze zich weer zou verslikken, maar gelukkig ging het goed.

Ingie gaat vast goed bij je moeder. Ze zal het wel druk krijgen, maar ook veel gezelligheid:D

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Wat fijn dat het goed is gegaan met de liga en dat ze het lekker vond. Ik ben ook benieuwd naar haar spreidbroekje. ;) Wel balen dat ze nu dat rokje niet meer aan kan.

Jeetje, Jenz is vandaag alweer precies 3 maanden. :$ Wat zijn die 3 maanden hard voorbij gegaan en wat is er al veel gebeurd...

Zo nu maar weer naar mijn brulkikkertje, want hij wil alleen maar slapen als mama in de buurt is. ;)

Fijne dag allemaal!

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

soow wat is er veel geschreven!
    het is heel leuk dat mijn vriend weekend heeft maar dan gebeurt er ook echt niks haha heel mn ritme weer in de war;) vandaag weer alles netjes haha

@wen
    wat een leuke foto van jenz en wat ziet hij er relaxed uit!!
    drie maanden alweer gaat snel he:( het heeft even geduurt maar gelukkig nu helemaal genieten

@chantal
    he jammer dat liz een spreidbroekje aan moet en nu haar rokje niet aan kan maar goed het is voor een goed doel toch
    valt niet mee he ziek zijn met een kleintje dat gaat allemaal rustig door ik vond het ook pittig hoor
    lekker dat liz die liga zo lekker vond en over dat stikken ze moeten dat leren om die stukjes weer voor op die tong te krijgen ik vind t ook wel eng met brood geven aan julian maar zolang ze recht op zitten stikken ze niet dan gaan ze overgeven
    sterkte en beterschap

@carpe
    veel plezier vandaag naar jullie nieuwe huisje kijken hopelijk is alles goed
    schattige foto nog van kim

@ingie
    ben benieuwd hoe het gaat bij je moeder met 3 kids
    geniet even van je rust

@alicia
    en wat vond nina van de dieren??

@kwebbel
    ik zal uiteraard ook stemmen!

@san
    hmm raar:( misschien dan toch nog hoop??
    ben benieuwd

voor de meiden die ik vergeten ben sorry maar jullie kletsen ook zoveel
    hier gaat alles goed met de 3 flessen van julian hij doet het er goed op gelukkig maar om nou te zeggen dat hij minder spuugt nee helaas wordt er wel een beetje gek van:(
    woensdag moet hij weer voor controle naar de ka dus is vragen wat hij er van zegt
    wel heeft hij nu 2 dagen geen lactulose meer gehad en de poepluiers blijven gewoon komen:D hoop zo dat het goed blijft gaan!!

fijne dag meiden
    liefs

Deel Deze Pagina