Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4001 Alicia78, 14 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
    @WEn. Leuke foto van Jenz idneredaad. Hij ligt er zo mooi wijs te kijken. 1 Uur is best lang ja,maar zolang hij maar genoeg binnen krijgt.
    Nina kon weinig zien van de dieren.Ze liepen helemaal achterin. Dus zijn we de speeltuin in geweest die erbij staat. Samen op de schommel,ze vond het helemaal geweldig. Daarna van de glijbaan,ook hier moest ze erg lachen. Dus was geslaagd en de volgende keer maar naar de dierenweide als hij open is.

@Carpe. Succes vandaag. Toch een eblangrijk onderzoek.
    Alles verder geod?

@San. Wat raar dat je nog niet ongestedl bent. Dat zou dan wel een hele lange cycylus zijn. Of missdchien toch zwanger en de vorige keer te vroeg getest. Ik ben benieuwd vandaag naar je test en duim voor je.

@Chnatal. Nina wisselt ook nogal qua tijd dat ze wakker word. vanoctend ineens om 6 uur. Bij haar heeft het te maken met het vroege licht worden,maar ook hoeveel ze overdag heeft gehad. Als ik iest van haar 4de fles afhaal komt ze eerder. Misschein bij LIz ook zo. Nina krijgt 's avonds 21:45/22 uur de laatste fles en gaat dan meteen weer terug haar bed in.
    Ik ken ook mensen die beide dochters in een spreidbroekje hebben gehad en die zeggen ook. het si geen probleem en je kind heeft er geen last van. het enige vonden zij dat je nooit leuke kleertje kunt doen omdat niks over dat broekje past. Het si voorla leggings wat zij aandeden bij hun meiden.

@Ingei. Lijkt me best pittig voor oma. is er zelf naatuurlijk een tijdje uit met kleintjes en dan drie tegelijk. Vidn het wel moedig dat ze daar aamn begint. Kan ze het niet splitsen?

@babykwes. Wat geod dat Julian het zonder medicijnen zo gweod doet. Hiopelijk kan hij er helemaal vanaf.
    Nian heeft weinig dieren gezien,die liepn helemaal achterin,dus we zijn naar de speeltuin gegaan. Zit ik met har op de wip. Zegt zo'n vrouw die langskomt:"oh meoder zelf vind het ook heel leuk". Ik moest zo om haar lachen,ze genoot er helemaal van. ik vdin het leuk dat nu ze ouder word,je steeds meer met haar kunt doen. Wij kunnen al allemaal plannen maklen wat we in de toekomst met haar willen doen.

Hier een lekker rustig dagje > vanochtend stond ik met hoofdpijn op,dus toch nog even blijven liggen en mijn vriend met Nina eruit. Vanmiddag gaan we lekker samen lunchen voor ons jubileum. het is ook lekker weer hier dus waarschijnlijk ook nog even naar buiten.

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    gefeliciteerd!!!
    jammer dat de dieren helemaal achterin liepen maar idd op de wip is net zo leuk zeker met mama:D
    sterkte met je hoofdpijn en eetse straks

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nee, mijn schoonzusje werkt ook op maandag. En ik ook. Dus we zullen het wel zien.
    We hebben haar ook wel gezegd als het niet wil moet je het zeggen, dan zoeken we iets anders. Ze is ook al 65.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, wat een lieve foto van Jenz mooi ventje hoor:D het was idd heerlijk echt een zacht weertje.

Vandaag komt de fotograaf van een krant hierheen om Luuk op de foto te zetten elke maand komt er een baby in de krant en de verloskundige vroeg of wij dat leuk vonden (natuurlijk:D) en we krijgen ook nog een bon om een kledingsetje uit te kiezen bij een babywinkel hier. Ben erg benieuwd.

Liefs

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Liz met haar spreidbroekje

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Senna vind ze op dit moment erg interessant

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Alicia ik doe juist het spreidbroekje over de kleertjes heen, waardoor alles nog steeds past (behalve dan rokjes, want die kun je er niet overheen doen of je moet 2 maten groter kopen). In de gebruikaanwijzing stond juist dat het voor de kindjes fijner is als het spreidbroekje erover heen word gedragen. Ik kan dus ook gewoon broekjes enz liz laten dragen.

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Lieve foto's van Liz. Zo'n spreidbroekje ken ik niet. Ik ken echt noig met een stang tussen de benen. Deze valt mij ook mee,maar kan me voorstellen dat als Nina erin zou moeten ik dit wel meoilijk zou vinden. ik bedoelde hetzelfde als jou,dat je het broekje over de kleren doet. Vooral maillots en leggings lijken mij dan fijn zitten. gelukkig dat het maar voior even is. Hoe lang moet Liz? Ze ziet er op de foto wel heel tevreden uit,dus zou zeggen datz e er geen last van heeft.

@Ingie. Ja zo. kan me voorstellen dat oma het erg leuk vind en op alle kleinkidneren wil passen. Nu scheelt het wel dat Joep bijna na school gaat,dsu dan heeft ze er twee. Maar goed,inderdaad uitproberen en anders moet ze het aangeven.

@Babykwes. evn wat ingenomen en het is weer over gelukkig.

Net heelijk met z'n tweeen gelunched. Wel gezellig om even samen te doen. Al ben ik ook wel weer heel blij om nina dan weer te zien. Mijn ouders passen altidj op en Nina kijkt on s niet eens na als we weg gaan. Ze is alleen maar aan het lachen met mijnb ouders. gelukkig maar dat maakt het makkelijker om weg te gaan.

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik vond het eerst ook heel erg, maar toen ik voor de derde keer controle kwam maakte me het eigenlijk niet meer zoveel uit. Je went eraan en Liz heeft er geen last van dus dat scheelt ook.

Alicia fijn he even alleen met zijn tweetjes. Mijn man en ik doen dat geregeld. Over twee weken gaan we uit met vrienden en dan slaapt ze bij mijn ouders. Even weer man en vrouw zijn ipv alleen maar papa en mama;) Ben aan het kijken voor een weekend weg. Maakt me eigenlijk niet veel uit waar heen in juni. In mei gaan mijn man en ik nog een nachtje naar Amsterdam. Overdag winkelen en s'avonds de cafeetjes in. Gezellig:)

Morgen ga ik weer werken. Gelukkig maar drie a vier uurtjes. Ben nog niet helemaal beter, maar goed wil ook niet al te lang ziek blijven en na morgen ben ik twee dagen vrij, dus dat scheelt ook wel.

12. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou Pim net opgehaald. Is helemaal goed gegaan. Hij heeft netjes zijn flessen leeggedronken en volgens mij ook wel goed geslapen.

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Mooie foto's van Liz en het valt mij idd ook erg mee dit spreidbroekje. Vind hem kindvriendelijker dan de spreidbroekjes die ik voor ogen had. (die van vroeguh dus;))

@Jeanetjuh Wat leuk zeg! Ennuh een setje kleertjes uitzoeken is nooit een probleem toch? :D

@babykwes Joepie de poepluiers blijven komen zonder lactulose, ik duim dat het ook zo blijft. ;) (Wat kunnen moeders toch blij zijn he met poepluiers? :p) Wel vervelend dat Julian nog zo blijft spugen.

@Alicia Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Lekker gelunched?

@ego Even trotse mama zijn hoor: Jenz pakte vandaag voor het eerst doelbewust zijn speeltje op en bracht hem naar zijn mondje. En daarna zelfs met 2 handjes tegelijk vasthouden en naar voren geduwd. :D

Fijne avond allemaal!

Een hele trotse mama van Jenz :p

14. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Chantal wat een leuke foto's van liz! Dat broekje valt idd mee.

Wen leuk he als ze wweer nieuwe dingen gaan doen snap dat je trotse mama bent

Jeantjuh wat leuk zeg in de krant en helemaal leuk dat je er een kadobon bij krijgt!

liefs

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @chantal
    leuke fotos van liz echt een lachebekkie:D
    en idd het valt best mee dat broekje

@trotse mama wen
    lekker trots zijn op je ventje mooi he hoe ze ineens nieuwe dingen kunnen
    ja we zijn als moeder zeker blij met een poepluier daar moest je een jaar terug ook niet aan denken dat je zo blij zou zijn met een goeie poepluier van je kind whahaha

@alicia
    gelukkig dat je hoofdpijn gezakt was en je lekker van jullie lunch kon genieten
    geloof je wel gelijk dat je blij was om nina weer te zien en zij haar mama ook denk;) gelukkig dat het zo goed gaat bij je ouders dat maakt het idd een beetje makkelijker

@lovely
    leuke fotos

@eline
    en hoe was het vandaag??

@sammie
    en hoe hebben jullie geslapen in jullie nieuwe huis??

liefs

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Loveley me wat een leuke foto's van zulay:)

Ja het spreidbroekje valt wel mee he:) Nou het weekendje weg word straks ook geboekt. We gaan naar Scheveningen. Doen we ieder jaar en ook nog naar het zelfde hotel/appartement. Lekker dicht bij het strand en den haag. Ook leuk voor Liz!

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    chantal Leuk ff een weekendje weg! en nu staan de standtentjes er ook weer dus dat is ook wel leuk.

babykwes dankjewel

liefs

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, wat een leuke foto's van Liz echt een vrolijk meisje.

@ Lovelyme, lieve foto's:D

@ Wen, nee is zeker niet moeilijk haha. Geniet maar lekker van je mannetje echt fijn dat het nu zo goed gaat!!

Ben erg benieuwd naar de foto's van vanmiddag ze bewerkt er nog een paar en wij krijgen ze ook:D

Morgen komt er iemand van het cb eens kijken of ons ventje gegroeid is.

Liefs

Deel Deze Pagina