Heee meiden, Net eens even de berichtjes terug gekeken hier vanaf 1 maart leuk om jullie reacties te zien en super lieve felicitaties. Weet iemand waar ons lijstje is kan hem zo even niet vinden
Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84-ronde ????nod 8-03-2011 Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - .. gram en .. cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Het was inderdaad even zoeken maar ik heb hem gevonden... Ik ben de volgende op het lijstje zie ik...Dan lijkt het wel heel dichtbij te komen! haha
@Eline, wat fijn dat de keuring goed was! Nu alleen nog tekenen... En Kim kan al klappen wat goed!! Perfecte timing nu jullie huis echt werkelijkheid wordt! @Babykwes, he jakkes naar de tandarts... Gelukkig heb je het weer "overleefd"! @Sammie, wat fijn dat het jullie zo goed bevalt in het nieuwe huis! @Wenenr, Hopelijk morgen goed nieuws bij je eerste meting! Fijn dat jullie hondje het eindelijk leuk vindt om buiten te wandelen! Je hebt in Velp heel wat leuke stukken bos om te wandelen! @San, je houdt het wel spannend meid! Ik ben zo benieuwd en hoop zo erg dat je zwanger bent! Alvast heel veel plezier morgen! En natuurlijk alvast VAN HARTE GEFELICITEERD! Maak er een leuke dag van morgen! @Jeanetjeh, wat een leuke foto's weer van Luuk!
@ san alvast van harte gefeliciteerd en veel plezier morge!! @ wenrich heerlijk lekker wandelen met de hond. is hij al gegroeid? @ babkwes oei 2 x terug naar de tandarts bah. ik mag maandag weer:x @ chantal liz lijkt er echt geen last van te hebben, gelukkig maar. @ wen wat leuke foto's van jullie mannetje. @ lovely aaah zulay super! @ ingie lekker een weekend weg. @ sammie wat fijn dat jullie eindelijk verhuisd zijn. @ jeanetjuh wat is luuk een tevreden mannetje. @ banne ik had ook heel erg last van vochtvasthouden ( nu nog steeds ) ik kon helemaal geen schoenen meer aan op het laatst:x maar word jij niet geprikt voor suiker? daar ben ik namelijk 2x voor geprikt. @ all nou jovi slaap nog niet door hoor, hij houd van z'n fles hahahhah
Hee meiden Jeanetjuh leuke fotos van Luuk, echt een leuk mannetje San, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en in ondertrouw vandaag, wat leuk op je verjaardag. Zou leuk zijn als je testje positief is vandaag Banne, hoe gaat het met je? Wij gaan zo naar de makelaar voor het tekenen xxx
@San. gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je nog een testje gedaan? @Banne. Jij gaat ook hard nu. Al bijna weer 30 weken. Nu zul je wel heel nieuwgierig naar je kindje zijn he. Ik was telkens zo benieuwd heoz e eruit zou zien. @Eline. Succes met het tekenen. Wat gaat het toch hard he als je kindje een half jaar is. Nina zit geen minuut meer stil. Draait door de box en op de grond begint ze nu zich met de voeten vooruit te schuiven. Ook heeft ze door dat ze over de vleor kan draaien omdat die 'glad' is. Drinken wil ze helemaal zelf doen. Dus oren aan de fles en mevrouw drinkt alleen. Weet ook porecies dat ze de beker omhoog moet doen. Ook volop aan het 'praten'. Alle toonladders hebben we wel zo'n beetje gehad. Ze vindt het ook geweldig om wild te doen. De lucht in en weer terug. Ze schreeuwt het uit dan. Vervolgens krijg ik dan een hele natte kus,geweldig. Wat is je eigen kindje toch geweldig he.
goedemorgen meiden @san gefeliciteerd en veel plezier vandaag in ondertrouw @alicia haha die nina leuk zeg dat ze niet meer stil ligt heel herkenbaar en hoe gekker hoe leuker julian ligt ook de hele dag te kletsen vooral smorgens dat is echt zo leuk wakker worden @carpe veel plezier vandaag spannend hoor en gefeliciteerd! @jeanetjhu leuke fotos van luuk lekker ventje hoor de tandarts weer overleefd ppff wel 2 flinke pijnstillers gisteravond ingenomen bah wat deed mn bekkie pijn ppfff en dan mag ik nog 2 keer geloof dat ik toch echt liever ga bevallen hoor haha gister aan het wandelen geweest met julian in de maxicosi met een koekje in zn hand wat een zooitje maakt hij er van haha denk dat hij ook wel toe is aan de wandelwagen hij klimt nog net niet die bak uit maar hij slaapt nog zo lekker in die bak vanmiddag naar de ka ben benieuwd ik zal hem is een zak met onder gekotste kleren onder zn neus leggen kijken wat hij heeft te zeggen ik krijg niet eens mn boxkleed meer schoon fijne dag meiden liefs
hoi dames, wel bijgelezen, maar even geen energie om te reageren! Vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd
@Kwebbelsnoes. Jeetje wat erg. Ik weet heo dat voelt,echt balen meid. Hoezo word die niet verlengd. Heeft dat te maken met die reden dat je laatst bij je leidingegevende moest komen of is het bezuinigingen? Ik hoop dat je nog even hebt om iets anders te zoeken en je contract niet volgende maand niet afloopt. @Babykwes. ja echt geweldig. ik kan zo ontzettend genieten van Nina en jij net zo van Julian. Volegsn mij nemn jij net zo'n meoderkloek. Ze ligt nu op de grond. had ik lekker zacht voor haar een dekbed neer gelegd,lekker groot 2x2m,maar mevrouw ligt op de harde vloer. Ze doet het er gewoon om. Nu kan ze op de grond wel heel fijn schuiven,dus dat zal het wel zijn. Hihi,hoe trots kun je zijn op je kind Wat een narigheid bij de tandarts voor jou. Wat had je wel niet allemaal dat je drie ker moet komen. Kon dat niet in een keer,dan ben je er tenminste vanaf.
kwebbel jeetje wat balen zeg, knuffel Alicia het is echt geweldig he, ik ben ook elke dag weer zo blij met Kim. LIjkt ook wel of ze elke dag wat nieuws kunnen. Vanmorgen getekent, kim zat een uur op schoot, en was zo rustig. Die man zei wat een rustige baby zeg, af en toe ging ze duimen. Ik was trots natuurlijk Zometeen naar mijn werk, moet tot 23.00. Vindt dat echt een verschrikkelijke dienst, zie Kimm dan pas morgenochtend weer. Ik ben ook helemaal geen avondmens. Tot morgen xxx
Alicia: Contract loopt over 2 weken al af, dus heb niet echt veel tijd. Ze gaven wel weer als reden hetzelfde als een tijdje terug. Heb aangegeven dat ik feedback heb gevraagd aan mijn collega's en dat die juist vonden dat het supergoed ging en dat ook ouders aan gaven dat ze vonden dat het zo goed ging met hun kind sinds ik er weer was. Blijkbaar is dat niet belangrijk???
ff snel... @ Kwebbel... tjeeee wat balen zeg.. wat hoor je dat toch veel.. niet alleen de zwangeren maar idd ook de jonge moeders... Gewoon in 1 topic al met z'n 4en!!! @ Alicia... zoooo herkenbaar wat je schrijft... Hier ook een kleine druktemaker @ Babykwes... veel succes bij de kinderarts... ben heel benieuwd.. @ CarpeD... Gefeliciteerd!! Nu echt ondertekend.. leuk zeg... wat goed van Kim een uur op schoot.. Hoef ik met Oona echt niet te proberen haha En pfff das idd een vervelende dienst.. Hopelijk gaat de tijd snel! @ San... Gefeliciteerd met je verjaardag en jullie ondertrouw!! Nu nog een positieve test en dan is het feest echt helemaal compleet!! Hier weer mijn wo-do weekend 2 dagen genieten van en met mijn meisje! Vanaf deze week ben ik mijn dinsdag op t werk kwijt, dus het is elke week even afwachten of er werk is voor me. Wist dat dit eraan kwam... Giseren was er wel al meteen werk in mijn buurklas.. fijn want die leerlingen ken ik dus al een beetje! Oona ligt nu lekker te tukken... 2 uur alweer haha.. ze had het nodig.. vanmorgen om 07.00 wakker, half uurtje geslapen nog tussendoor en verder geen sec stil gezeten! We zien wel steeds meer dat we echt een meisje met een flink temperament hebben... Lachen en enorm uitbundig... of boos/huilen.. Er zit niets tussenin.... Kan er zel wel om lachen.. ben zelf een enorme peuterpuber geweest... stampvoeten tot hyperventileren toe.. dus we maken ons borst al nat haha.. Kom maar op meissie Gelukkig heeft het lachen en haar uitbundigheid de overhand, maar als een speeltje even niet binnen handbereik ligt?............
Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84-ronde ????nod 8-03-2011 Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San
Chivay: Jelmer is ook heel temperamentvol, kan ook al heel driftig doen, of overdreven blij, maar zo was ik zelf idd als kind ook. Ik vind het wel wat hebben, ook al kan ik hem nu af en toe al wel achter het behang plakken. Heb gelijk maar ww aangevraagd en het cwi gebeld voor een afspraak. Ik heb helaas een clausule in mijn contract waarin staat dat ik de eerste 2 jaar na beëindiging van het contract niet binnen een straal van 10 km bij eenzelfde soort organisatie mag gaan werken, dus dat is wel lastig. Moet even kijken of ik via de rechtsbijstand die clausule kan laten ontbinden.
Jeetje dat si ook lullig. Dat hadden ze ook wel eerder kunnen zeggen. En de reden vind ik ook raar. Jouw collega's zijn dus juist positief,dan moet er toch een andere reden zijn. Wat betreft die clausule. je contract is niet beeindigd,maar loopt gewoon af. Volgens mij zijn die clausules er alleen om te zorgen dat een leidster niet zelf ontslag neemt om bij de concurent te gaan werken en kinderen meeneemt. ik zou het eens heel geod nalezen.