Hey ladies, jeanetjuh wat een lieve foto's van Luuk carpe wat leuk tekenen voor jullie huis zo weer een stap dichterbij! sammie wat fijn dat alles zo goed bevallen is. Kwebbel wat vervelend zeg van je werk soms snap ik werkgevers ook niet hoor. WW aanvragen is zo geregeld goed dat je et gelijk hebt aangevraad hoe lager je daarmee wacht hoe langer je op je geld moet wachten. Ik krijg eind deze maand bericht van de ww en heb het al in januari aangevraagd ( mijn contract liep af 6 mrt). Dus heel snel gaat het ook weer niet. Missy Thnx. @tandarts ik ben niet bang voor de tandarts maar kan wel begrijpen dat het helemaal niet leuk is. Zo Zulay kan per 18 april naar de kinderopvang op een maandag aan de ene kant vind ik het eigelijk niet meer nodig nu ik toch thuis ben maar voor haar is het ook wel goed ( als je die enge verhalen even niet meeneemt!) Hoop wel binnenkort 2-3 dagen te kunnen gaan werken. Ik geniet ontzetten veel van zulay maar ff werken ff wat anders dat zou ik toch wel fijn vinden. Temprament nou onze dame kan er ook wat van zeg jeetje maar goed ze heeft het niet van vreemden wij zijn zelf ook best tempramentvol! Morgen om 09:00 naar het Cb ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze nu is. Voor de dames die bv gaven hoe lang duurde het weer voor dat jullie menstruatie weer op gang kwam? Ik ben ergens in Februari gestopt met bv en de pil maar heb nog steeds geen menstruatie. liefs
Lovely me: Denk dat dat per vrouw verschilt wanneer je weer ongi wordt, want ik geef nog steeds volledige borstvoeding en ben al 3 keer ongi geweest.
O zo zie je maar weer dat het dus niet te vergelijken is hihi. En wat goed dat je nog steeds volledig bv geeft zeg!
@Kwebbel, jeetje wat balen zeg! Mogen ze dat zomaar doen op zo'n korte termijn, is daar geen richtlijn voor? Als ik jou was zou ik inderdaad de rechtsbijstand eens vragen naar dit soort dingen en ook naar die clausule! Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wat Alicia zegt klinkt heel logisch dat het alleen geldt als een medewerkster weggaat. @Missyf, ik ben nog niet geprikt voor suiker. Heb wel aangegeven aan het begin dat het in de familie voorkomt. Mijn oma had het en mijn vader heeft het korte periode ook gehad. Ik moet volgende week toch naar de vk dan zal ik het eens vragen. Het is bij mij vooral de linkerhelft (linkerbeen + arm) van mijn lichaam die flink vocht vast houdt. @Alicia, ik ben inderdaad heel erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet! Ik kijk er ook enorm naar uit om met verlof te gaan! Nog 6,5 week... Klinkt al erg dichtbij! haha @Carpediem, dus nu is het officieel! Leuk hoor! En kan me voorstellen dat je heel trots was op Kim! Met mij gaat het wel goed. Alleen het vocht vasthouden is vervelend en nog steeds slecht slapen, maar verder mag ik echt niet klagen!
Carpediem gefeliciteerd San gefeliciteerd met je verjaardag en met je ondertrouw Kwebbelsnoes wat vervelend zeg en ook gemeen om het zo kort van tevoren zeggen. Hebben ze geen verplichting dat ze het drie maanden van te voren moeten zeggen omdat je dan nog wat anders kan zoeken? Zou dat even heel goed nakijken! Verder heb ik alles wel gelezen, maar heb ik even geen puf om te reageren.
Chantal: Nee, bij aflopen van een contract is er geen verplichte termijn om het te melden, mag zelfs nog een dag van te voren, maar het is wel zo netjes om het tijdig te melden.
Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje) Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84-ronde ????nod 8-03-2011 Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Nbroen - Chivay
He meiden haha chivay leuk filmpje, is ze ook zo gek op brood? KIm vindt het echt heerlijk. Geniet van je vrije dag banne naar van vocht vast houden, heb ik nooit gehad eigenlijk. Gelukkig gaat het verder wel goed met je Kwebbel idd raar zeg zo kort van te voren, vraag me af of ze dat wel kunnen maken Gisteren had mijn schoonmoeder mijn man gebeld, toen ik aan het werk was, dat ze bij ons nieuwe huis waren. Ze was enthausiast, en zei dat we de vloer van hun krijgen. Snappen jullie dit? Als ze niks zegt over toen, hoef ik nog steeds geen contact. ZE mag wel is sorry zeggen voor dat rare gedrag. Ben nu 2 dagen vrij, gelukkig. Slaap heel slecht laatste nachten, snap niet hoe het kan xxx
@KWebbel. je werkgever is niet verplicht om het je een bepaalde tijd te vertellen. Dat si echt een beleefdheidskwestie. Ze hoeven het zelf helemaal niet te vertellen. je weet tenslotte wanneer je geen werk meer hebt,want de eidndatum staat in het contarct. Ik ken een vetrhaal van een man. Die had geen gesprek en geen nieuw contract gekeregn,maar ging gewoon de nieuwe maand weer ana het werk. Toen hij geen loon kreeg,ging hij het navragen en toen zeiden ze:je wekrt hier helemaal niet meer. Hij heeft hier werk van gemaakt maar de werkgever stond in het gelijk,omdat de enddatum in het contract stond. Ik hoop dat je snel wat kunt vinden. Ik zou ook gewoon in de buurt zoeken. Jij gaat zelf niet weg tenslotte en je contract loopt 'gewoon' af. @BAnne. Vervelend van het vocht vast hoduen. En wat raar dat het alleen in de linkerkant zit. Vreemd,heb nog nooit gehoord dat dat kon. Ik zou het ook eens navragen als je na de vk moet. 6,5 week nog. Jeetje echt aftellen al. @Lovely me. Ik werd 3 maanden na de bevalling weer ongestedl. Ik heb al die tijd geen pil geslikt,daar ben ik mee begonnen toen ik ongesteld werrd. @Carpedie. Hebben ze naar het huis gekeken. Wat raar. Ik had denk ik niet veretld waar we wat gekocht hadden,hoop dat ze nu niet telkens voor de deur staan. ik zou dnek ik niet de vloer van ze willen hebben. Kunnen ze ook niet zeggen: jullie hebben zelfs een vleor van ons gekregen of dan geef de vleor maar terug. Volgens mij zijn die mensen tot alles in staat. Nina heeft een nieuw speeltje gekregen. Met muziek. Dus de hele tijd slaat ze erop en dan begint het muziekje weer Zij vidn het helemaal leuk,maar ik heb hem vooor vandaag al wel weer genoeg gehoord @Chivay. Leuk he dat brood eten. Nina is er ook helemaal gek op. Wat doe jij erop? Nina heeft nu alleen nog maar boter erop. Binnenkort een swat anders proberen. even uitzoeken welke smeerkaas geod is.
Alicia idd, zo denk ik er ook wel over. Mijn man had dat toen gezegt, welk huis. Mijn man is gewoon weer aardig tegen ze, snap het niet, maar ik ga er maar niet meer wakker van liggen Ze had ook gezegt tegen hem doe de groetjes aan Eline, dan ben je toch echt gek?? xx
WAs misschioen niet zo verstandig van hem om te vertellen om welk huis het gaat. Al kan ik me ook voorstellen dat hetvoor hem moeiliker is want het zijn wel zijn ouders. Die wil je normaal gesproken niet kwijt en jij kunt er natuurlijk wat makkelijker afstand van nemen. Maar de vloer zou ik niet aannemen. je maakt daar 'n duidelijk punt mee naar hun toe en dan krijg je daar later geen toestanden mee. Als je een vloer krijgt,komen ze natuurlijk ook kijken naar wat het is geworden. Wat een toestand is dit zeg. Hopelijk is het snel juli. Sterkte.
Eline volgens mij sporen die mensen echt niet. En net wat je zegt als ze geen sorry zeggen konden ze mij helemaal de boom in en hoefde ik de vloer ook niet van ze. Chivay wat een leuk filmpje van Oona. Ze vind het zo te zien heerlijk hahaha. Geniet lekker van je vrije dagen. Die van mij zitten er vanavond weer op. Morgen en zaterdag weer werken en dan weer twee dagen vrij Ik ben sinds kort ook begonnen met het maken van eigen fruithapje en groentehapje. Zag van de week iets op nederland 1 hoeveel suiker er wel niet verwerkt is in potjes en alles van nutricia. In een pyamapapje zitten zes suikerklontjes verwerkt, dus vanaf nu is alles vers, behalve dan als we een dagje weg gaan, want dan is zo'n potje wel handig. Vraagje wanneer geven jullie de groente? Normaal krijgt Liz om vier uur de fles en tussen vijf uur en half zs eten wij, maar goed dan heeft ze natuurlijk niet meer zo heel veel trek. Tips? Banne wat naar als je vocht vasthoud. Nog even volhouden meid! En fijn dat je mooie goedkope schoentjes op de kop hebt getikt Ik liep destijds ook met schoenen van drie euro hahaha.
Zooo... ukkepuk slaapt weer... Eventjes een rondje pc en dan weer aan de slag.... Steriliseren, fruit maken, en als mevrouw nog slaapt dan nog even voor haar koken voor de komende dagen... @ CarpeD... Pff raar hoor hoe dat loopt allemaal... nu ineens wel enthousiast en een vloer?! Lastig hoor allemaal.. zeker omdat t voor je man ook nog zo'n 2strijd is.. Hopelijk komt er snel wat rust op dat gebied... @ Alicia.. hahaha leuk zo'n muziekspeeltje hè... wij hadden er tot voorkort ook nog geen... nu krijgt ze hem bv eventjes als ze wat mopperig wordt of toch echt nog even moet wachten tot het eten... ideaal.. @ Chantal... Oona krijgt tussen 17.00 en 17.30 haar groentehapje.. Haar schema is nu: 06.30/07.00 Fles 180+6 10.00/10.30 Fruit & thee 11.30/12.00 Boterham & sap 14.30/15.00 Fles 180+6 17.00/17.30 Groente & water of sap 19.00/19.30 Papfles 180+6 en 4 schep bambix Groentehap zit dus precies tussen 2 flesjes in hier.. Ik maak ook alles vers idd... vries wel in omdat het qua tijd helaas niet lukt om elke dag vers te maken.. Oona krijgt al vrij grof gepureerd, maak niets meer glad... Potjes hier ook idd alleen sporadisch bij bv een dagje weg.... en laatst een keer toen de broccoli er niet uit zag Gisteren heeft ze aardappel/bloemkoolpuree op met daardoorheen wat 'vegagehakt'.... het smaakte haar (zoals alles) heel goed.. Straks maak ik pasta met zoete paprikasaus voor haar... @ Boterham.... Ze is er helemaal gek op idd! Op het filmpje laat ze soms nog een stukje vallen, nu bijna niet meer.. ze heeft het echt helemaal door! Ga straks ook de stukjes iets groter proberen weer.. Ik combineer trouwens deels met de Rapley methode.. doet iemand anders dat ook?? Gisteren bv haar puree (wel flink grof) maar ook wat losse bloemkoolroosjes erbij om zo te eten... Bekijk bijlage 137958 Nog even een kiekje... Oona is gek op folders lezen Alleen is een speentje dan wel verplicht, anders eet ze hem op haha
Bekijk bijlage 137959 en net wakker in slaapzak in bed is toch wel een van haar favoriete plekjes... altijd vrolijk!
Chivay: Ik heb laatst Jelmer een worteltje in zijn hand gegeven, vond hij ook helemaal fantastisch, dus ik wil ook deels gaan combineren met rapley. Geef gewoon gepureerd zodat hij voldoende binnen krijgt en regelmatig wat uit het handje voor de ontwikkeling. Jelmer is ook gek op boekjes en folders enzo, maar idd, wel met speentje, want alles kan in de mond. Carpediem: Idd vreemd van je schoonouders, misschien toch schuldgevoel en proberen ze het met die vloer goed te maken. Ik zou die vloer ook niet aan nemen, tenzij ze oprecht hun excuses maken naar jou persoonlijk. Jelmer heeft zijn tenen ontdekt. Ontdekt dat ze in zijn mond passen en hij trekt nu steeds zijn sokken met zijn handen of zijn mond uit, heel fijn! Vannacht was echt een drama, om 23:30 begon meneer te brullen en was niet te kalmeren, ook ineens koorts en wilde niet drinken. Ben zelf tot 5 uur wakker geweest omdat hij alleen rustig werd als ik recht op zat met hem op mijn borst, buik tegen buik. Om half 5 wilde hij ineens wel drinken en is hij aan de borst in slaap gevallen. Toen heb ik hem in zijn eigen bed gelegd en heeft hij geslapen tot 11:00. Nu is hij super vrolijk, geen koorts meer en niks meer aan de hand. Vind het echt zo raar.
hoi allemaal, chivay wat een mooie foto's weer leuk leuk leuk. eline zou de vloer ook niet aannemen banne vervelend het vocht vasthouden misschien toch wat rustiger aan doen zo de verjaardag weer achter de rug en weer goed verwend. ondertrouw was ook leuk hebben nog heerlijk geluncht en veel bloemen gehad . oja nog steeds geen ongi te bekennen en de testjes zijn vanisch wit . groetjes san
Even snel tussen door: Chivay ik zie dat Oona s'avonds om zeven uur de laatste fles krijgt en daarna niets meer. Vanaf wanneer ben je hier mee begonnen. Liz zit al op vier flessen per dag, maar krijgt nog altijd om negen uur a tien uur de laatste fles.
@ kwebbel, wat raar die koorts bij Jelmer. Wel fijn dat het nu weer goed gaat. @ Chivay, leuke foto's @ San, fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt balen van je nega test en ook balen dat je cyclus weer zo lang is. Gebruik je ovu testen? Liefs