Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Sorry meiden heb wel een beetje bijgelezen maar ik geef er echt aan toe dat het eerste jaar met twee baby's errug zwaar is....

Verder gaat het hier overigens best goed, ze zijn alleen erg verkouden en elke nacht wordt er nu wel 1 wakker omdat ze ook nog hoesten. Laat de lente maar komen :D

Meiden tot spreeks

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden, ik laat weer van me horen.
    Straks heb ik een folikelmeting om 11.20 uur, en dan hopen dat mijn eitje(s) weer gegroeit zijn! begin aardig moe te worden van het mmm gedoe ( alweer..) en we weten dan ook niet of we voor een 2e gaan..

verder alles goed, druk op werk/met nagels/hondje. Gister kinderfeestje met nagelsversieren gedaan, kregen allemaal een lakwieltje viel enorm in de smaak! Heb het erg naar mijn zin gehad ook... al vond ik het erg spannend om 10 meisjes van 11 les te geven....

Ik heb even niet zoveel tijd om bij te lezen sorry meiden!

Ik laat vanmiddag even weten hoe groot mijn eitjes zijn e.d.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: succes weer meid! Ik kan me goed voorstellen dat je er moet van wordt, al dat gedoe aan je lijf. Hopelijk snel een positief resultaat!

hier: Hoera!!! Jelmer heeft geslapen van 22:00 tot 7:30!!!! Ik had het gevoel dat de nachtvoedingen meer een patroon waren geworden dan behoefte, dus ben vanaf donderdag gaan proberen dit patroon te doorbreken door hem 's nachts zijn speentje te geven ipv voeden als hij wakker werd. Heb 2 nachten nodig gehad waarin ik er een aantal keer uit moest voor zijn speen, maar toen had hij het alweer door :D

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Spannend zeg, misschien ben je al wel weer zwanger. :D Een testje halen? En beterschap met je moeder, weten ze al wat meer?

@Jeanetjuh Hier geen babyswing, maar eentje die trilt en boog met muziek e.d. Geen spijt gehad van deze aanschaf, zeker toen het niet zo lekker ging, was dit de enige plek waar hij nog even rustig in was.

@babykwes Wat fijn dat het goed blijft gaan met zijn ontlasting en dat je nog maar af en toe lactulose hoeft te geven.

Ik voel me knap belabberd, lag al vroeg in mijn bed gisteren. Heb giga pijn in mijn nek, schouders, armen en rug. Vermoed dat ik een griepje ofzo krijg. Als het erger zou worden dan zou manlief morgen vrij nemen om voor de kleine te gaan zorgen.

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kwebbel
    jeeejjjj jelmer goed hoor:D
    hoe is het met je moeder??

@chivay
    kan me voorstellen dat het vreemd is zo lang weg zijn bij oona maar ze zal het vast leuk gehad hebben bij opa en oma

@carpe
    soow wat goed van kim zelf drinken gaat hard nu zeg!

@wendy
    spannend duim voor je dat je een flink eitje hebt:D

vanacht heeft julian weer bijna elk uur gezien ppff steeds wakker en huilen er zit toch niet weer een tandje door te komen;)

fijne dag meiden het is hier super mooi weer
    liefs

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ze zijn verdere onderzoeken aan het doen bij mijn moeder, dus afwachten.

ben idd 2 dagen over tijd inmiddels, maar hoop toch niet dat ik alweer zwanger ben. een brusje voor Jelmer is zeer gewenst, maar vanwege de keizersnee was het beter een jaar te wachten, dus zou het wel heel eng vinden als het nu zo blijkt te zijn.

ik wacht nog even een paar dagen met testen, ivm met de borstvoeding kan het ook gewoon zijn dat mijn cyclus nog van slag is.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ kwebbel, wat heerlijk dat Jelmer door heeft geslapen. Zou je zwanger kunnen zijn dan??
    Hopelijk knapt je moeder snel op.

@ Babykwes, pfff dat was dan een lang nachtje voor jullie.

@ Carpediem, heerlijk zo'n dagje:)

@ Wen, beterschap.

@ Wenrich, succes weer vandaag we gaan voor je duimen!!

Hier is het ook heerlijk weer vanmiddag lekker wandelen. Vandaag is het de laatste vrije dag van mijn man na 3 weken vakantie moet hij morgen weer beginnen zal echt wennen zijn.

Liefs

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Wat geod van Jelmer en heerlijk voor jullie.
    Zou je zwanger kunnen zijn? Kan me vorostellen dat je banmg bent vanwege de keizersnede. Maar wacht eerst maar eens af of het zo is. Met borstvoeding kan je een beetje uit je cyclus zijn.

@babykwes. Ha Julian weer wakker. Zie je al een bult of zo in zijn mond?
    Hoe gaat het met jou/ Al weer hele maal opgeknapt?

@Chivay. oke dan zal ik eens kijken bij AH. Wij willen binnekort eens kaas op brood proberen.

@Wen. Hoe gaat het bij jullie?
    je moest binnenkort weer werklen he. Heb je daar zin in?

@WEndyenr. Spannend weer vanmiddag. Hoop dat ze groot genoeg zijn.

Hier een druk weekend. Gister waren mijn ouders en broer heir gourmetten. wad erg gezellig. Nian genoot van alle aandacht. We hadden voor het eerst een toetje voor Nina. Vind het sneu als zij alleen nisk heeft. Z ehad er zo mooi bij gezeten met het eten,zij ook lekker gegeten,dus daar hoort ook een toetje bij. Ze vond het helemaal geweldig,wist niet hoe snel ze het op moest eten. Nina kreeg een badpakje van mijn ouders. Zolief met een strikje en bleometjes
    vanochtend druk in d etuin geweest. Met de hogedrukspuit de hele stoep gedaan en de auto's meteen. Vamiddag gaan we de fietsen ophalen. Ben erg benieuwd wat Nina er van vind.
    Fijne dag allemaal

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik zou idd zwanger kunnen zijn. We zijn (ja, heel dom, ik weet het) 1x het condoom vergeten. Echt gewoon helemaal niet aan gedacht. En achteraf was het echt van, euh...oeps?? Het zou wel heel toevallig zijn als ik van die ene keer zwanger zou zijn, maar ik zal de eerste niet zijn.

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @all, hier een enorme telleurstelling... heb een week lang gespoten voor niks.. :(

ga nu in dosis omhoog... vrijdag terug voor een echo.. hoe het er nu naar uitziet.... ga ik weer 3 weken spuiten

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, balen meid. Sterkte he en een dikke knuffel!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ WenR... Balen! Hopelijk heeft de verhoging goed effect..

@ Jane... Helemaal begrijpelijk dat je je dat even niet red om op iedereen te reageren!

@ Kwebbel.. spannend idd die onzekerheid.. wanneer ga je evt testen? Hopelijk gewoon cyclus van slag!

@ Alicia... Fijn zo'n lekker weekend... Wat voor een toetje heb je gegeven?

@ Babykwes... Julian nog een blik in zijn mondje laten werpen voor de tandjestheorie??? Hopelijk slaapt hij vanacht beter

Ik maak me ook op voor een spooknachtje..
    Oona was vanmiddag op t kdv al wat mopperig, dunne luier ook.. en ja hoor, na het avondeten koorts...
    Net met de papfles had ze 38.7... knalrode wangetjes, slapjes.. Zielig hoor!!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Alicia, hoe zijn de fietsen? Ga je vandaag weg? Tis wel mooi weer

Kwebbel fijn van je nacht zeg, hoe was vannacht?
    Niet te hopen dan dat je nu al zwanger bent zeg. Heb je al een test gedaan?

WEnr wat balen zeg, dikke knuffel

Chivay ahh Ona weer koorts, verkouden?

Babykwes hoe was het bij jou vannacht?

Er wordt minder geschreven he in het topic, kan het weer iets makkelijker bijhouden.
    Ik heb een fikse blaasontsteking, was gisteren van mijn werk naar huis gegaan.
    Zat in een uur tijd 12 keer op de wc, en pijn.
    Nu gaat het al beter.
    Kim kan tegen haar aapje, aap zeggen, leuk he.
    Alweer 8 maanden mijn kleine meisje, gaat zo hard.

xxx

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpediem, wat vervelend van je blaasontsteking. Zo Kim is er vroeg bij echt schattig.

Hier een heerlijk nachtje gehad Luuk kwam alleen om half 3 ben echt trots op hem:D we hebben heerlijk geslapen. Wel erg fijn op mijn man zijn eerste werkdag na 3 weken vrij.

Bekijk bijlage 139068

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline wat goed van Eline zeg:D Zou ik ook trots zijn!

Jeanetjuh wat fijn dat hij alleen om half drie kwam. En helemaal omdat je man vandaag weer in werken gaat. Lijkt me wel wennen. Liz deed dat ook een dag voordat ik weer moest werken sliep ze door, dus dat kwam heel goed uit;)

Alicia wat voor toetje geef je Nina dan? En heb je de vierde fles er al af? En hoe heb je dat aangepakt?

Chivay wat zielig voor Oona:( Hoe is het vannacht gegaan? Voelt ze zich alweer wat beter?

Wendy wat onzettend balen voor jullie:(:( Kan me voorstellen dat je er moe van word! Dikke knuffel.

En er ging nog iemand op vakantie. Volgens mij ingie? Nou ja voor diegene die op vakantie gaat heeeeel veeeeel plezier en geniet er lekker van.

Babykwes dus alweer een tandje? Liz is de laatste paar dagen ook een beetje uit haar doen. S'avonds erg hard huilen bij het naar bed brengen en gisteren en vandaag had ze haar eerste spuitluiers en er hing echt een zure lucht aan, maar goed kan nog geen tandje ontdekken in haar mond.

Verder weet ik het niet meer. Heb vandaag en morgen een late dienst. Heb ik zo'n hekel aan. Geef mij maar dagdiensten. Al moet ik wel zeggen dat met dit mooie weer ik wel meer aan mijn dag heb met een late dienst. Fijne dag allemaal

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ CarpeD... Aiii blaasontsteking is niet fijn! Beterschap.. Heb je een kuur gekregen??? Leuk hè die herkenning van vaste knuffels en speelgoed! Oona is ook helemal wild van haar popje... als we vragen: Waar is pop? Kijkt ze er ook altijd naar... Wat leuk dat Kim dat al kan zeggen! Heb je daar een filmpje van?

@ Jeanetjuh.. Wat goed zeg al zo snel zo'n goede nacht! Hoe is het zo de eerste dag 'alleen' ? Had hij ook weer een beetje zin om te werken of vond hij het maar niets?

Hier ligt er nu een klein meisje een beetje timide op de grond te spelen.. Nog steeds koortsig... Vanmorgen 38.4.. En denk dat ze zometeen voor de 2de keer gaat slapen.. eet en drinkt gelukkig goed... dus maar kalm aan vandaag. Had toevallig ook geen invalwerk vandaag, dus dat kwam wel ff goed uit

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay balen dat ze nog koortsig is. Ik zal proberen er een filmpje van te maken.
    Ik zeg ook vaak, waar is aapje, en waar is poes, en dan gaat ze ook zoeken

Chantal, van hoe laat tot hoe laat zijn jouw avonddiensten?
    Ik heb er ook een hekel aan.

Jeanetjuh erg zon 1 e dag alleen thuis, ik was toen echt in tranen.
    Maar ja, was ook met Kim wat toen niet ging.
    Lieve foto van je mannetje

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Lieve foto :D

Eline:Wat leuk dat Kim al aap zegt.

Hier: Nog steeds niet ongi, ga zaterdag testen als het dan nog nodig is.
    Mijn moeder mag vandaag naar huis. Ze heeft een bacterie in haar blaas die resistent is tegen de kortere antibioticakuren, ze krijgt nu dus antibiotica voor 3 maanden.

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kwebbel... Oh dat heb ik gemist... lag je moeder in t zh?
    Hopelijk werkt de AB! Heb zelf ooit een kuur van 9mnd gehad voor blaasontstekingen... onderhoudskuur omdat ze steeds terugkwamen..
    Op hoeveel dagen zit je nu? knap dat je je nog kan inhouden met testen..

Oona ligt voor de 3de keer vandaag in bed... Gewoon helemaal total loss zo moe is ze.. Vond haar net wel minder warm gelukkig.. Naja.. hoort er ook weer bij.. maar pfff wat is het zielig om haar zo te zien!

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ahhh Chivay wat zielig voor Oona:( Hopelijk knapt ze gauw weer op!

Carpediem ik werk altijd van 15:15-23:15. Twee achter elkaar vind ik tegenwoordig behoorlijk pittig aangezien ik niet meer ouderwets kan uitslapen, maar goed. Nu ga ik morgen even een uurtje liggen wanneer Liz ook slaapt;)

Kwebbelsnoes spannend hoor. Ik zou me ook niet kunnen inhouden met testen. Zou veel te nieuwsgierig zijn hahaha. En fijn dat je moeder weer thuis is. Hopelijk werkt de AB-kuur.

Wat een heerlijk weer. Zag dat het weekend al weer minder werd:( Ik krijg altijd veel meer energie met dit weer.

Deel Deze Pagina