Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Nee, de gyn heeft al gezegd dat ons kindje er geen 40 weken in mag blijven zitten..Is ook nog een groot kindje, dus waarschijnlijk gaan ze het eerder halen..
    Met mijn bekken gaat het nu weer iets beter;maar ik moet wel heel erg rustig aandoen. Als ik iets teveel doe dan word ik helaas gelijk afgestraft:(

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    smelt, smelt..kan bijna niet wachten tot wij ons kleine meisje in onze armen kunnen nemen,nog eventjes geduld hebben:D

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Fijn om te horen dat alles nu weer goed gaat met Julian..
    Ja bekkenproblemen zijn niet echt fijn, moet nu ook een bekkenband gaan dragen helaas..
    Ja ons meisje groeit errug goed..haha..mag straks wel iets minder want ze moet er ook nog uit:$

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hopelijk kunnen ze iets vinden bij je moeder..en knapt ze snel weer op..
    Spannend hoor..2 dagen over tijd;)
    Ja ik heb ook gehoord dat je beter even kan wachten na een keizersnede..dit ivm de wond die nog erg vers is..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    ach meid wat balen zeg!! Hopelijk is deze dosis wel voldoende..

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Jeetje 8 maanden alweer..wat gaat de tijd toch snel voorbij..
    Hahaha..ja ik kan het nu ook wat meer bijhouden..heb niet altijd tijd om alles bij te lezen en te reageren..

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Ah Oona ziek. Hoe agat het vandaag?
    ik heb Nina yogolino gegeven. Zit wel suiker in en ik ben niet van plan dit elke dag te geven,maar voor een keer en omdat wij ook allerlei lekkere toetjes hadden,mocht Nina meedoen.

@Carpediem. De fietsen zijn super. Ik bener helemaal blij mee. Nu hopen dat nian er snel op kan zitten. Ik vidn het belangrijk dat nina stevig zelf kan zitten voordat ze op de fiets kan., dan is haar ruggetje ook wat steviger. Nu zou het wel kunnen,ze zit helemaal vast in de gordel,maar haar rug krijgt wel elke knal mee als ik de stoep af ga. dat vind ik iets minder. Dus nog maar even geduld.
    Hoe gaat het bij jullie metd e voorbereidingen van het nieuwe huis?
    Oeh blaasontsteking. Hopelijk helpen de medicijnen snel.

@Jeanetjuh. Wat een leuke foto weer,echt een mooi mannetje.
    En wat fijn dat hij zo geod sliep,voorla voor je man fijn.
    Hoe vind je je eerste dagje alleen met hem?

@Chantal. Ik heb de vierde fles er nog niet af,maar zou wel zo kunnen. Nina heeft hem niet perse nodig,alleen vinden wij het nog wel prima. Ze kan het nog prima hebben qua gewicht en omdat ze zo god brood eet en daarna veel van de fles laat staan,vullen we die aan met de vierde (90cc) fles. Dus nog niet zo'n haast heir om die eraf te doen.
    Ze had yogolino. Vond het heerlijk,wist niet hoe snel ze het op moest krijgen.maar zoals ik al bij chivay schreef,niet het toetje voor iedere dag.

@Kwebbel. Fijn dat je moeder weer naar huis mag.
    Spannend voor jullie. Weet je wanneer je ongesteld meost worden of is je cyclus nog ene beetje van slag na de bevalling?
    Ik zou denk ik ga testen. Ik had ook een keer het vermoeden omdat ik overtijd was,maar heb meteen een testje gepakt die ik nog had liggen.

Hier een heerlijk dagje. lekker gewandeld,het si echt heerlijk buiten. vanmiddag weer wat maaltijden voor Nina gemaakt. ons meisje eet echt geod. Hoeveel geven jullie aan jullie kleintjes?
    ik hou altijd maar de hoeveelheden aan die ook in een potkje gaan,dus 200 gr.

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wenenrich balen meid:x

@ carpediem oei een blaasontsteking met goeie medicijnen ben je er zo vanaf.
    leuk dat kim al aap zegt.

@ chivay aah zielig voor oona *knuffel*

@ jeanetjuh leuke foto van luuk.

@ kwebbel dat je zolang kan wachten:$
    hoop dat je moeder snel opknapt.

@ san hoe is het met jou?

@ ego jovi heeft best vaak last van maagzuur,weten jullie wat dat is?
    ow en hij kwijlt sinds 2 weken ook zoveel.
    en hij krijgt nog steeds 6 flessen en lukt niet naar de 5 flessen te gaan.

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Missy: Dat kwijlen komt doordat de speekselklieren zich gaan ontwikkelen. Hebben alle kindjes zo rond de 3 maanden.

Mijn laatste cyclus was 29 dagen, als ik daar van uit ga ben ik nu 3 dagen over tijd. ik ga zaterdag testen als het nog nodig is.

Jelmer is ontzettend mopperig, maar er zitten tandjes aan te komen, hij lijkt er erg veel last van te hebben. We gebruiken nu Dentinox en dat helpt meestal wel even, maar na een uurtje is het toch weer huilen.

De nachten gaan goed, hij heeft al 3 nachten op een rij 10 uur aan een stuk geslapen.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heee Meiden,

heb wel gelezen maar ben erg moe ga nu lekker op de bank zitten. Het is vandaag prima gegaan was ook wel lekker ben lekker wezen wandelen maar is nog wel even wennen allemaal maar komt wel goed:D

Liefs

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

kwebbel spannend hoor maar kan je cyclus niet nog onregel matig zijn omdat je borstvoding geeft ?

zo hier dag 44 geloof ik ga morgen weer testen .

sorry als ik niet opp iedereen reageer .

hier hoorden we 2 dagen geleden dat er 2 baby's levenloos zijn geboren maar we wisten niet hoe en wat maar 1 daarvan kennen we dus o wat een naar bericht in 1 week tijd 2 kindjes je zou zowat denken dat er wat mis gaat hier bij de verloskundigen praktijd bbbbbbrrrrrrrr moest het even kwijdt hoor sorry

groetjes san

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, misschien spanning voor de bruilofd? Daardoor kan de cyclus ook iets ontregeld zijn...
    maar als ik jou was zal ik gewoon de ha bellen, zeggen dat je cyclus altijd regelmatig is en je er niks meer van snapt/je ongerust maakt ( maak er een verhaaltje van) en vraag om een bloedtest ( al zal dat niet makkelijk worden) of een echo...

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Ik heb wel steeds geprobeerd mee te lezen maar ik heb weinig puf om te reageren de laatste tijd... Eigenlijk als ik uit m'n werk kom heb ik weinig puf om nog langer te zitten en wil ik alleen maar liggen. Waar ik dan nog luier van wordt! haha

Vandaag weer controle gehad bij de vk, alles was weer goed! Het vocht vasthouden was de laatste dagen ook weer gezakt. Dus het komt en het gaat, maar het is goed te doen hoor!
    Verder gaat het prima! Nog maar 5,5 week werken! Dat klinkt al zo dichtbij!

Ik zal proberen snel weer te reageren op iedereen!

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik zag weer een mooie baby voorbij komen!!!

Babykwes:
    Jeetje, ik kan me voorstellen dat de angst je in de keel schoot toen je met julian naar het zkh moest. Gelukkig is alles goed gekomen. Hier gaat alles prima...lekker druk. Ik heb nog wel even nodig om alles een plekje te geven, en als roan wakker is geef ik heb liever aandacht dan dat ik ga opruimen!! Dat doe ik als hij slaapt. We missen het oude huis helemaal niet! Het is echt genieten. Ik zal binnkort weer eens een foto plaatsen...is alweer een tijdje geleden.

Kwebbel:
    Wat spannnend meid...Ik gun je natuurlijk een tweede zwangerschap, maar zoals je zelf zegt is het met een keizersnede beter om te wachten. Ik ben benieuwd!

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Kon me vanmorgen toch niet meer inhouden en heb getest.

Negatief, dus was wel opgelucht maar ergens voelde ik toch ook wel een beetje teleurstelling, stom he?

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

zo heb even een half uur nodig gehad om alles bij te lezen haha

@san
    jeetje wat vreselijk zeg kan me voorstellen dat je het even kwijt wil
    sterkte meis!

@wen
    he wat balen weer hopelijk gaat je eitje nu wel goed groeien ik zal voor je duimen

@kwebbel
    toch maar getest ik vind het niet stom hoor dat je een soort van teleurgesteld was had ik ook hoor natuurlijk is het beter nog even te wachten maar zou stiekem toch wel leuk zijn;)

@sammie
    wat fijn dat jullie zo genieten in jullie nieuwe huis en ja dat opruimen duurt nu wat langer he met een kindje erbij natuurlijk wil je roan alle aandacht geven als hij wakker is ben wel beniewd ja hoe hij er nu uitziet:D

@banne
    fijn dat alles weer goed was bij de vk en je vocht wat minder wordt
    goh nog maar 5 weekjes gaat echt snel he

@chivay
    nee ik heb nog niet echt een bobbel kunnen vinden eigenlijk en vanacht was hij weer rustiger
    ik denk dat het een sprongetje is daar wordt ij altijd erg onrustig van snachts
    ach oona weer ziekjes:( hoe gaat het nu met haar??

@alicia
    je kan niet wachten zeker om lekker te gaan fietsen met nina dat zal mevrouw erg leuk vinden denk:D
    ik hou meestal ook ongeveer een groot potje aan maar ik weeg het niet af soms zal het iets meer zijn soms iets minder maar hij heeft altijd genoeg dus zal wel goed zijn

@missy
    kwijlen is idd de speekselklieren die gaan werken
    en wat zielig dat hij het zuur heeft heb je de voeding al ingedikt??
    dat helpt meestal wel dan blijft het beter in zn maagje en komt het niet omhoog

@carpe
    auw blaasontsteking heb ik ook erg vaak last van heel pijnlijk:(
    cranberry pillen/sap heb ik altijd in huis
    sterkte!

zo en nu weet ik het niet meer sorry voor de meiden die ik vergeten ben
    gister een heerlijk dagje gehad gister ochtend de hele morgen bij mn moeder buiten gezeten en julian in de loopkar lekker buiten hij vond het helemaal geweldig haha heeft de hele morgen niet geslapen onze stuiterbal:D
    gistermiddag weer naar de tandarts ppff nog 1 keer dan heb ik het voorlopig weer gehad
    het is nu nog niet zo mooi hier erg mistig hopelijk vanmiddag weer een zonnetje want ik wilde even naar het strand

fijne dag meiden
    liefs

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes wat heerlijk dat je vlakbij het strand woont:D Jaloezie;)

Banne wat fijn dat alles goed is gegaan bij de verloskundige:D Nog even volhouden en dan kunnen jullie je meisje ook verwelkomen:D

San jeetje wat veel in 1 week. Bah altijd nare berichten:( Spannend dat je weer gaat testen. Hoop zo voor jullie dat het raak is!

Sammie fijn een nieuw huis. En beter dat jullie je oude huis niet missen. Ben ook wel weer benieuwd naar een foto van Roan:) Hoe zwaar is hij nou?

Alicia ik kan ook niet wachten tot dat Liz kan zitten. Lekker fietsen. Heb vorige week toch maar geen mama fiets gekocht, maar wel een fietsstoeltje met hele leuke bekleding en dezelfde bekleding als fietstas en zadelhoes. Zal binnenkort wel even een foto plaatsen.

Kwebbelsnoes kan me voor stellen dat het toch een beetje een teleurstelling was, maar het is idd wel goed voor je keizersnee om nog even te wachten.

Chivay pfffff dat is vroeg zeg. Liz werd vanmorgen gelukkig pas wakker om zeven uur. Toen nog even weer weg gelegd tot negen heerlijk, vooral omdat ik gisteren een late dienst had. Vandaag nog 1 en dan heerlijk weer een dagje vrij:) Fijne dag verder!

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Bah wat een naar bericht. Ik kan dat soort dingen nu veel midner hebben nu wij Nina hebben. Ook kinderziekenhuis kijk ik nooit meer.
    Wanneer wilo jij testen? Of wacht je het af?

@Kwebbel. Ik akn me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was. Ik had dat toen ook,maar het is wel beter om nog even te wachten en je lichaam te laten 'ontzwangeren'. In jouw geval met een keizersnede helemaal. Wat als je nu wel zwanger was geweest. Hoe zou dat gaan met je liteken van de keizersnede?

@Sammie. Wta fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in het nieuwe huis. Is een geod teken dat je je oude huis niet mist. Hebben jullie alles een beetje op de plek nu?

@banne. Fijn dat alles geod was bij de vk. 5 Weken,dat schiet al were op zeg. Na zo'n tidj il ej nu je kidnje wel hele graag vasthouden he.

@Chantal. Als je een goede fiets hebt,zou ik ook geen nieuwe kopen. Ik moest zo wie zo een nieuwe hebben. Mijn oude was al 17 jaar dus was echt aan vervanging toe. Dus hebben wij nu van de gelegenheid gebruik gemaakt en meteen een mamafiets gekocht. Heb zin om te gaan fietsen maar moet nog even geduld hebben. Vind het belangrijk dat Nina er geod in zit en niet hangt.

@Babykwes. Heerlijk he dit weer. Lekker lente en het weekend de klok verzetten. Kun je 's avonds ook nog even naar buiten.
    Hoe gaat het met jou? Weer helemaal opgeknapt?
    Ja ik denk dat Nina het geweldig vind op de fiets. Ze heeft al even gezeten om de voetsteuntjes in te stellen op hoogte en ze vond het geweldig,trok er een lief snoetje bij. Za foto plaatsen.

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja het was hier ook prachtig weer..en vandaag weer..lekker genieten nu..
    Ik deed ook altijd de hoeveelheden van de potjes aanhouden, de ene keer at ze wat meer en de andere keer wat minder..ach, we eten zelf ook niet iedere dag evenveel..

Deel Deze Pagina