Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Heeft hij geen last van reflux?? Daar had ons meisje erg veel last van..ze trok ook steeds een heel zuur gezichtje..Ze heeft hier toen medicijnen voor gekregen van de kinderarts

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Dat zijn nooit geen leuke berichten, kan me voorstellen dat je hier even kippenvel van krijgt..Rot dat je 1 van die mensen ook kent..was het bij dezelfde praktijk dan?? Kan natuurlijk gewoon toeval zijn..

Spannend dus jij morgen ook maar weer testen..hihi :D

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha, ik ken het gevoel banne..ik doe geen moer en ben zooooooooooo vreselijk moe..haha..maar `s middags slapen lukt me echt niet:(
    Ga ook indicatie aanvragen voor hulp in huis..ik red het gewoon echt niet meer..heb soms zo`n pijn dat ik gewoon niet meer weet hoe ik moet gaan zitten/lopen of liggen..Mannetje werkt ook ruim 40 uur per week en hij doet al veel extra dingen dus hij is ook op..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Nee hoor, helemaal niet raar..de wens is er toch, alleen is het even beter om nog wat langer te wachten tot je lijf er weer klaar voor is..

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Het risico is dat tijdens de bevalling het litteken in de baarmoeder scheurt. Je krijgt dan sowieso tijdens de bevalling steeds echo's om het litteken in de gaten te houden en als het dreigt te scheuren, krijg je weer een keizersnede.
    Maar dat risico is er altijd na een keizersnede hoor, ook over een jaar nog, maar hoe eerder je weer zwanger raakt hoe groter het risico natuurlijk.

6. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heej meiden..!

Hoe gaat ie hier..?
    Erg druk hier dus dacht even snel berichtje toetsen.. geen tijd om te reageren .. gaan dit weekend even lekker weg.. zin aaaan..!!

Zag prachtige baby's voor bij komen..

@ Alicia heb je een mama fiets ..?
    Zag het met het zitje:) ergggr mooi..;)
    Waar heb je die fiets vandaan als ik vragenmag..?

nog even spammen hopelijk volgende week weer wat meer tijd om mee te kletsen..!

xx

7. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Bjurn in het zwembad..

8. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Hier 3maand oud.. van 2weken terug..

9. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    deze is ook zo lief..!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mooie foto's Girllie, volgens mij is Bjurn een tevreden manneke!

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat een leuke foto:D leuk zitje ook welk merk is het?

@ Girlie, wat een heerlijk mannetje is bjurn hij ziet er erg tevreden uit.

@ Kwebbel, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen maar het is idd beter dat het nog niet zo is maar je gevoel zegt wat anders die hormonen van ons toch altijd he ;)

Hier 2 drukke dagen Luuk is verkouden en wil erg veel bij ons liggen als ik hem in zijn bedje leg dan slaapt hij even maar wordt al snel weer wakker ook in de box wil hij niet liggen dan blijft hij huilen dus vanmorgen heeft hij heel de ochtend bij me gelegen maar daarna is hij toch even gaan slapen nu slaapt hij gelukkig ook weer lekker.

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    wat een super leuke foto van nina echt geweldig dat bekkie:D
    en wat zit ze al stevig dat doet julian nog niet zo hoor die blijft maar heen en weer wiebelen haha
    ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig dank je

@girrlie
    leuke fotos van bjurn echt een ventje hoor
    fijn weekend alvast

@jeanetjuh
    ach zo klein en alweer verkouden zielig he en ach dan lig je toch het liefste bij mama he;)

@chantal
    ja ik zou het op de fiets af kunnen naar het strand heerlijk hoor
    alleen is het vandaag niet gelukt er stond een beetje koud windje:(
    misschien vrijdag met mn neefje die gaat dan schelpen zoeken en ik lekker op het terras haha

hoe zou het met pluisje gaan en met miekje??

liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Oke op die manier. Ik had dat weleens vaker gehoord maar wist niet wat het probleem was. Normaal gesproken zou je zeggen dat met al het litekenweefsel het juist n iet zou scheuren op die plek lijkt me. Als ik mijn hechting bekijk(voor zover ik het geod kan zien) is dat juist heel stevig geheelt nu.

@Girllie. Ik heb indberdaad een mamafiets gekocht. Als je dan toch ene andere fiets nodig hebt,dan maar meteen waar je extra ruimte hebt om op te stappen en te fietsen.
    De zitjes zijn van Bobike. Heb je leuke motieven in en ook windscherm en tassen bij in hetzelfde motiefje. Ik zal een foto zo erop zetten. Wij hebben de fietsen besteld bij Izibike in Arnhem. Dat is een internet winkel en heeft geen showroom. We hadden wij een andere winkel al gefietst en besloten dat we deze wilden. De winkel in Arnhem is heel scherp met de prijzen en bezorgd door heel Nederland.
    Leuke foto's van jyullie mannetje.

@babykwes. dank ik. Ik vodn de foto ook erg lief. Ze lijkt steviger te zitten dan dat ze in het echt doet hoor. Ze zit vast in het tuigje van het stoeltje en die houdt haar recht,anders was ze ook scheef gezakt. vandaar dat ik nog niet ga fietsen met haar.
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

@Jeanetjuh. Mama is het beste medicijn he. Verkouden is ook vervelend met slapen. Kun je het matras iets hoger leggen zodat hij er minder alst van heeft.
    Het merk is Bobike. Leek ons een goed en stevig zitje.

Vnadaag weer eens op zoek naar sapjes voor Nina. We hebben een sapje die ze lekker vind maar ik wil het liefst iets met zo min mogeliujk suiker. Nu een kant en klare van Olvarit meegenomen. Zit midner suiker in ,dus hoop dat Nina het wat vind. Ook heeft Nina een nieuw speeltej. Ze was weer aan iets nieuws toe en ik heb nu echt iets voor haar gevonden. Een balletje met bel erin dus leuk voor het geluid en daaromheen zachte plastic buizen
    die ze geod kan vasthoduen. Nina slaat zich altidj in het gezicht met speelgeod als het nieuw is,dus dit leek me ideaal.

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

zo ben een paar dagen niet geweest heb weer mooie baby's voorbij zien komen!

Wenr wat balen zeg!! hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt!

Kwebbel ik snap je teleurstelling maar idd beter na een 1 jaar zwanger worden. wat goed dat jelmer lekker doorslaapt!

San wat vervelend dat je cyclus weer zo anders is stiekem hoop ik gewoon dat je zwanger bent!

pluisje hoe gaat het met jou?

uhm sorry ben het alweer kwijt ddoe het ff uit me hoofd!

Nou wat een heerlijk weer we zijn lekker veel buiten wezen wandelen, shoppen en lekker gegeten morgen weer zn mooie dag dus gaan we maar weer lekker naar het bos. Tja je moet toch wat het als je geen baan meer hebt hihih maar ik geniet iedere dag van me kleine meis!

liefs

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Die bal die jij beschrijft heeft Jelmer ook. Is echt zijn favoriet, kan hij goed vastpakken en flink herrie mee maken.

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, heel begrijpelijk dat je toch een klein beetje teleurgesteld was na de negatieve test..
    Aan de andere kant wel fijn dat je niet zwanger bent.

@Babykwes, gelukkig nog maar 1 keer naar de tandarts!
    Wat leuk dat Julian zich zo vermaakt in zijn loopkar! haha Foto's!!!:D

@Alicia, wat een geweldige foto weer van Nina! Ze zit echt helemaal trots te kijken! Kan die glimlach nog breder??:D
    Mooie fiets ook hoor! Ik snap wel dat je niet kan wachten tot je kan gaan fietsen met Nina. Vooral als het zo'n lekker weer is!

@Nbroen, ik zou best 's middags kunnen slapen, maar helaas moet ik nog een paar weken werken. Tijdens mijn verlof zal ik zeker 's middags op de bank liggen..;)
    Begrijpelijk dat je die indicatie aan gaat vragen! Je man kan ook niet alles doen naast zijn baan. Vervelend dat je zo'n last hebt van pijn!
    Sterkte ermee!

@Girrlie, leuke foto's weer van Bjurn! Vooral die met de hond samen vind ik erg leuk! Ze kijken haast hetzelfde! haha:D

@Jeanetjeh, wat zielig dat Luuk nu al verkouden is. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!

@All, welke maat droegen jullie kleintjes direct na de bevalling?? Ik heb nu een heel mooi pakje (maat 50) die ik haar eigenlijk wel als eerste aan wil trekken. Eens kijken hoe groot de kans is dat ze het niet zal passen...;)

Vrijdag heb ik lekker vrij genomen! Ik moet 's ochtends even bloed laten prikken om te controleren op suiker. Heb ik zelf om gevraagd omdat het bij mijn vader in de familie zit. Ik denk niet dat ik er last van heb, maar ik weet het liever op tijd als het wel zo is.

Daarna ga ik met m'n moeder naar de markt! Ik heb er helemaal zin in!

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kletskousen hier..... mooie foto's voorbij zien komen en Alicia wat een mooie fiets!

Kom ff snel spammen

afgelopen vrijdag in de appie (gemaakt met iphone vandaar slechte kwaliteit)

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ook even de snelle versie... bedtijd!

@ Kwebbel.. Oh toch geen positieve test.. dubbel idd!
    Voel jij je litteken nog veel?? Laatst met dat vochtige weer had ik veel jeuk! Brr ;) Zo irritant.... Merk wel dat hij steeds rustiger van kleur wordt...

@ Alicia.. Mooie fiets zeg! Ik wil ook eens gaan snuffelen.. Moet nog wel even goed bekijken of ik het wel durf.. zo druk hier in de stad met een fiets.. en dan met een kleintje erop? Hmm

Kan me helaas niets bij het speeltje voorstellen haha... (ligt misschien aan het tijdstip :D) Klinkt wel heel leuk! Oona is ook erg van de belletjes en hoe meer herrie hoe beter!

@ Jane... Ohhh zie haar eens zitten zeg... gaaf!

@ Jeanetjuh... Luuk al verkouden.. zielig! Hopelijk is het snel over!

@ Banne.. Oona is begonnen met maatje 50.. eerste rompertje was een 50/56 van de Hema... Ze heeft maatje 50 zelfs nog best een tijd kunnen dragen. Slim even je laten te controleren op suiker... beter een keer te veel dan te weinig!

Oona is weer helemaal koortsvrij... Maar kort geduurt gelukkig..
    Wel was ze gister en ook vandaag nog hangerig en slaperig..
    Gelukkig kan er ook weer volop gelachen worden... Net samen weer in bad geweest.. owow wat kan ze daarvan genieten.. De spetters zaten tot op het plafond!!!

Ze groeit ook weer snel... de eerste rompertjes maat 74/80 past ze nu... Ze zit nu een beetje tussen maten in.. dus echt per stuk bekijken wat nog wel past en wat niet meer..

Wat een heerlijk weer was het trouwens vandaag.. lekker een tijd met Oona op het balkon gezeten.. Wilde gaan wandelen maar ze was vandaag zo moe & hangerig... haar eigen bedje is dan een stuk rustiger!

Deel Deze Pagina