Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Alicia geweldig je fiets, en leuke foto met Nina in zitje.
    Ben je al wezen fietsen?

Lovelyme leuke foto van je meisje

Kwebbel niet zwanger, snap aan ene kant teleurstelling wel, maar wel beter voor je lijf

Banne, hier had Kim ook maat 50 aan, dat viel best nog groot

Jeanetjuh ahh Luuk verkouden, zielig altijd voor die kleintjes

Gisteren de hypotheekofferte getekent, we hebben een bankspaarhypotheek, en 100% aflossen
    Dat is dus nu geregeld.

Moet gaan kijken voor een andere autostoel voor kim, ze wordt te groot voor de maxicosi.
    Vanavond avonddienst, behhh

xxx

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Ja Nina vindt hem ook leuk. Meestal heeft ze als ze nieuw speelgoed heeft een rode of blauwe plek omdat ze zich ermee voor haar hoofd slaat. Nu met deze kan dat niet,ideaal.

@Banne. Ja la ik met de camera kom weet Nina al precies wat er gaat gebeuren en gaat ze lachen,heel lief. Ze doet nu tegenworodig breed glimlachen en haar beus erbij optrekken.
    Ik zie nu iedereen weer lekker op de fiets en dat lijkt mij ook wel wat. De vorige keren zat ik op de fiets met een dikke buik van 9 maanden zwangerschap. Lijkt me nu eluk om met haar te fietsen. MAar komt vanzelf,ze gaat snel nu dus verwacht dat dat binnenkort ookw el komt.
    Heerlijk joh bijna verlof. Heb je geod dat je dan tussen de middfag even gaat liggen. Nina had ook maat 50 aan en die kon ze ook nog wel even aan. Nina was ook best een grote baby als ik de geboortegewichten van alle andere kindeen hier bekijk. Dus ik denk dat je met maat 50 wel goed zit.

@Jane. Lief zo in het karretje. Hebben ze bij jullie in d ewinkel ook wagentjes met 2 zitjes? Je kunt anders nooit allebei de kids meenemen of doe je ze dan in hun kidnerwagen.

@Chivay. ik heb altidj veel gefietst vroeger met oppaskinderen dus bven wel handig met fietsen met een kleintje. Ik vidn het eerlijk gezegd gewoon jammer om met dit mooie weer met de auto te gaan,zeker omdat ik geen airco heb.
    Ik zou het gewoon proberen al ik jou was. Eerst alleen op de fiets met de stoeltejs erop.Kun je wennen aan het egwicht en later met Oona erbij. Ke moet gewoon goed opletten en op het fietspas blijven.
    Ik heb onderaan de pagina een foto van het speeltje.
    Gelukkig dat de koorts weerw eg is. Nina heeft nu romper 62/68,maar dat word nu wat krapper. Vidn de overgang naar 74/80 wel weer groot. Vind al die maten niet altijd fijn moet ik zeggen. Ik zou 68/74 ook wel graag erbij willen.

Hier een lekker dagje. Het zonetje schijnt al heerlijk. Starks even lekker wandelen met Nina. Vanmiddag ga ik met mijn meoder winkelen. Voor het eerst een tijdje weg zonder Nina. Wel heel vreemd maar heb er wel zin in. Eens kijken wat arnhem allemaal in de winkels heeft liggen.

Bekijk bijlage 139566

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ CarpeD.... Wij moeten ook idd op zoek naar een andere autostoel.. Hoe lang en zwaar is Kim nu?? Voetjes zitten nu precies op de rand en hoofdje heeft nog 1 cm ongeveer ;)

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Denk idd dat ik het eens moet proberen.. Denk dat mijn angst hem meer zit in de drukte.. ben al eens met de fiets hier gevallen in Utrecht door het lompe fietsen van andere fietsers! En dan zou ik dus zo'n fiets kopen alleen voor de fietstochtjes zelf.. en niet voor dagelijkse dingen zeg maar.. En dan is het ook wel een flinke kostenpost... Dus dat moet ik nog even afwegen met elkaar!

Leuk speeltje! Oona is nu vooral helemaal into een stoffen kubus met daarin een belletje.. en ook een knuffel met vrij lange poten is favoriet omdat ze er lekker mee kan rondzwaaien..

En helemaal mee eens!! Die overgang tussen maten is soms enorm! Nu passen er een paar rompertjes 74/80 die wat kleiner vallen & de 62/68 die groter vallen... Sowieso zijn die maten vaak maar raar... Heb laast nog een broekje maat 56 weggelegt!! en ze paste tegelijk ook een vestje maat 80...
    Dat broekje paste ze overigens al in week 3 ;) Kon 3x met knoopjes omgevouwen worden... en omdat ze altijd zo'n smal buikje gehad heeft paste ie nog..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Wij hadden bij onze dochter maar 50/56 gekocht, maar helaas paste ze hier niet in:( Ze kreeg gelijk een rompertje maar 62 aan en ook de kleertjes in die maat..Ik heb:( nu dus een heel mooi setje kleertjes gekocht in de maat 62..of het nu past of niet, ze zorgen er maar voor dat onze kleine meid erin gaat..hahaha..:D
    Ik weet niet of jullie beiden groot zijn?? Mijn man is erg lang en zelf ben ik maar 1.72, toch was onze eerste dochter een hele flinke baby..ook deze is niet bepaald klein..haha..

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Banne wij hadden maat 50 gekocht maar dit was voor onze kleine meis te groot ze heeft zelf maat 44 moeten dragen!

liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Nee we hebben noig niet gefietst. Ik vidn het belangrijhk dat Nina eerst kan zitten. Er komt toch wat gewiebel op zo'n ruggetje,vidn dat niuet geod voor haar rug., Dus moet nog even geduld hebben.
    Wij hebben een autostole gekregen na de geboorte. Ligt nog even op zolder maar hoop binnenkort ook in de auto. Wij hebben een stoel die in 4 standen kan,dus dan kan je hem ook nog kantelen als ze nog niet geod kan zitten. Is wel handig.
    Fijn alles geregeld voor de hypotheek.

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, idd beter, eerst goed zitten ja.
    Kim kan al aardig goed los zitten moet ik zeggen

Kim is denk ik tegen de 9 kilo nu, en 73 cm ofzo.
    Ze heeft maat 74 truitjes, soms nog 68, en 68 broekmaat, soms 74
    Rompers wel maat 74/80, heb liever dat die een beetje ruim zitten

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ik had voor Luuk een pakje maat 56 maar was veelste groot hij heeft nu nog steeds veel pakjes maat 50 aan. Dus zou zeker een maatje 50 meenemen maar ook 56 dan zit je altijd goed.

Meiden verder heb ik wel bijgelezen maar nog steeds druk met Luuk en net even het huis onder handen genomen en nu ga ik even lekker op de bank.

Liefs

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meisjes,
    wat worden jullie kindjes alweer groot zeg!!!

hier niet veel nieuws, morgen voor een echo om 11 uur.. ben benieuwt! Ben nu wel in 2 dagen een kg per dag aangekomen, wat niet helemaal goed is... maar wacht mijn afspraak van morgen af..

Heb het huis al lekker lente-achtig :) wat fleurige plantjes gekocht waar ik lekker van ga genieten en aankomend weekend naar verjaardag van mijn papa, heb ik nu al zin in! Alle familie weer zien.
    Mijn schoonzus ( die haar kindjes is verloren) komt ook, ze zijn weer bezig met het ivf traject... dus ben benieuwt hoe ze zich voelt, als het goed is zit ze net als ik aan de spuit hormonen.. alleen weet ze het niet van mij

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, echt een leuk zitje:D

@ Wen, heel veel succes morgen 1 kilo per dag aankomen is veel zeg komt dat door de hormonen?

Hier gaat het weer beter met Luuk hij slaapt vandaag weer goed en is weer vrolijk dus daar ben ik erg blij om:)

Liefs

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh fijn dat het met Luuk weer goed gaat. Liz word nu verkouden:( Spuit al met neusspray;)

Wendy leuk he voorjaarsbloemen. Ik heb ook alweer viooltjes gekocht. Staat zo gezellig! Succes morgen:) Hoe zou het kunnen komen dat je een kilo per dag aankomt?

Banne ik had ook maat 56, maar was eigenlijk nog veel te groot, dus ik denk dat dat wel goed gaat met een maat 50:)

Zo ik ga lekker op de bank zitten. Morgen weer werken en het weekend weer lekker babyzwemmen met Liz:) Heb ik nu al zin in!

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje)
    Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje)
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 10 augustus 2011 (jongen)
    San84-ronde ????nod 8-03-2011
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm
    Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen - Chivay

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hallo dames,

Ik kom heel veel te weinig, maar chivay vroeg om een update.

Ik ben vandaag dus 20 weken en 1 dag zwanger. En we hebben gisteren de 20 weken echo gehad.Gelukkig was alles goed. Ze hebben alle organen nagekeken, het hartje, de hartkamers, aorta, longslagader, lipjes, hoofd, armen en benen. Er was niks geks te zien. Placenta ligt aan de voorkant en dat is de reden dat ik nog niet echt veel van voel. het kindje was echt super beweeglijk. Dus het was soms lastig om alles goed te zien voor de echoscopiste. Ze is ruim 40 minuten bezig geweest. Ik was wel echt heel gespannen. Omdat ik zo bang was dat er misschien toch iets niet goed was. Wat natuurlijk slechte hormoongedachten waren. Pas toen ze bezig was en bij dingen zei, dat het er prima uitzag. werd ik langzaam wat rustiger.

En het geslacht had ik er zelf in gezien. Zal eens kijken of ik de echo foto's hier kan plaatsen. Maar we krijgen dus een JONGEN!

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    1e foto

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    2e foto

17. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    3e foto

18. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    de geslachts foto!

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia de grote boodschappen doe ik samen met m'n moeder dan heb ik de kar en m'n moeder de wagen maar Naomi was zo aan het klieren dat ik haar maar in de kar heb gezet en dat vond ze geweldig....alles in de gaten houden

Kirin waauw mooie echo's hoor, leuk om je weer eens te zien

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

even vanaf mijn werk

Kirin mooie echo, en wat goed dat alles goed was met de 20 weken echo.Leuk, een jongen

Alicia, hoe was het shoppen? Ik vind het af en toe wel even lekker, zonder kim weg. Gebeurd niet vaak
    Leuke foto van Nina

Kim kan sinds gisteren weer wat nieuws, terugzwaaien.
    Wat lief he, ga ik weg, zwaai ik voor het raam, en zwaait ze met haar linkerhandje.
    Trots op mijn meisje

xxxx

Deel Deze Pagina