babykwes: Het is al de 4e keer sinds de bevalling dat ik ongi ben, maar het lijkt steeds heftiger te worden.
@ CarpeD... En leuke meubels gevonden? @ Alicia... Mijn weerstand was nooit echt om over naar huis te schrijven... Van mijn astma wel minder last... al sinds ik zwanger ben, maar als het de kop op steekt wel meteen flink... Verkouden juist wat minder vaak.. maar dingen als buikpijn/hoofdpijn weer vaker.. idd niet zo'n lekker weer vandaag... Koud zelfs!! Hoe was je wandeling geweest?? @ Ingie.. Fijn dat je vakantie zo goed is geweest! Geniet van je laatste weekje verlof.. Zin om weer te beginnen? @ Babykwes... Ohh wat herkenbaar.. Ik kijk ook echt op de klok met zo'n maand mijlpaal.... 10.19 hier ... en ook al zo herkenbaar.. wanneer ik een ander kindje zie dat kleiner is kan ik het me ook amper voorstellen! Wat zielig zeg dat paniekerige! Ik denk dat Oona ook flink droomt.. Al is zij gelukkig heel snel te troosten... Dan huilt ze ineens heel hoog en hard... Soort gilhuil... Als dat snachts gebeurt schrikken we ons echt helemaal wild... Maar ze is meestal alweer getroost als ze onze hand op haar wang voelt, speentje terug, pop tegen haar wang en dan slaapt ze vrijwel meteen weer... Hopelijk een periode en is het snel voorbij! Want zulke nachten is voor jullie beide natuurlijk niet fijn! @ Kwebbel... na aanleiding van Alicia's weerstandvraag... Heb jij ook meer/vaker buikpijn na de keizersnee?? Had dat eigelijk nooit, maar nu wel af en toe... Zoooo... Nou mijn koppie is weer in de plooi Bult is weer weg.. Hoofdpijn en misselijkheid ook.. alleen 'smorgens nog een beetje.. Werd wel tijd dat dat minder werd... Woensdag al gestoten! Vandaag gaan helpen met het overhuizen van mijn opa en oma... De mannen het zware werk laten doen en samen met mijn moeder en schoonzusje dozen uitgepakt... Oona heeft nog eerder in het nieuwe huis geslapen dan mijn opa en oma zelf haha... Zo... Nu even een rondje klokken verzetten en dan lekker mijn bedje in!
Chivay: Ik heb over het algemeen niet meer buikpijn, alleen mijn ongi is veel heftiger, heb echt enorme krampen, lig af en toe dubbel van de pijn, maar geen idee of dat door de keizersnee komt.
Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Lekker dubbel. Maar volgens mij als je weer aan het werk bent zit je er zo weer in.
goedemorgen meiden wat een mooi weer is het hier @kwebbel natuurlijk is het niet de eerste keer ongi haha stom van me hoe gaat het met je mannetje? ik las op hyves 39 graden koorts @chivay ow dus ik ben niet de enige die dat heeft gelukkig! zielig he dat dromen en dan beweren ze dat babys niet dromen nou echt wel! hij is op zich wel snel getroost maar moet hem wel echt ff bij me nemen en soms wakker maken gelukkig vanacht weer rustig geslapen heb het idee dat hij er meer last van heeft als het druk is geweest ofzo heb je dan niet stiekem een lichte hersenschudding gehad als je misselijk ben en zo? @wen hoe is het bij jou en met jenz? @weerstand mijn weerstand is altijd al 0,0 geweest al lijkt het nu juist wat beter te worden het is hier heerlijk weer lekker dus denk dat julian vanmiddag weer ff lekker in zn loopkar kan banjeren haha fijne dag meiden liefs
Goeimorgen meiden, Heb alles wel bijgelezen maar druk druk druk vanmiddag nog kraamvisite. Gisteren is Luuk wakker geweest van sochtends 9 uur tot savonds 7 uur tussendoor viel hij soms even in slaap en werd dan weer overstuur wakker door de buikkrampjes heb nu cinababy gehaald inplaats van infacol en bel morgen de osteopaat op. Gelukkig heeft hij vannacht wel goed geslapen en nu lijkt het ook beter te gaan het was zo zielig. fijne zondag allemaal! Liefs
Goedemorgen, Vannacht was echt drama, gisteravond had Jelmer 39 graden koorts, dus had hem maar een zetpil gegeven. Toen heeft hij geslapen tot 0:30, maar toen was het over, de hele nacht onrustig geweest, alleen maar tegen mij aan willen liggen op zijn zij, maar daardoor kon ik zelf niet slapen. Heb zelf maar anderhalf uur geslapen ongeveer, dus ik duik er straks nog even in als Jelmer ook weer gaat slapen. Hij heeft nog steeds koorts, 38,4 nu, maar 's ochtends is altijd lager dan later op de dag, dus ben benieuwd wat het straks is. Gaat het weer oplopen bel ik denk ik toch maar de HAP. Hij is wel wat actiever dan gisteren. Ligt nu te spelen in de box, dat wilde hij gisteren echt niet.
Wat zielig kwebbelsnoes Hopelijk slaapt hij vanmiddag wat zodat je zelf ook even kunt bijkomen! Liz drinkt de laatste dag wat slechter. Laat iedere keer 60 cc staan en fruithapje heeft ze ook voor de helft laten staan. Ben benieuwd wat er aan zit te komen Vanaf morgen ga ik over op drie flessen. Sprak een kennis en die was in 1 keer gestopt. Ik ga het gewoon proberen aangezien Liz alles al volledig krijgt. Wanneer ga jij beginnen met drie flessen? Jeanetjuh wat zielig voor Luuk zeg Hopelijk helpt dat spul en de osteopaat. Hoor er wel goede verhalen over. Wendyenrichard hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje volhouden? Mensen wat een stom mens die jou geholpen heeft. Als je haar de volgende keer weer krijgt zou ik er wat van zeggen en zeggen dat het je erg kwetst als ze zo doet. Verder weet ik al niet meer wat er geschreven is sorry sorry. Wat een mooi weer vandaag. Straks even lekker wandelen met man lief en Liz Fijne dag vandaag allemaal!
@Babykwes. Ik herken het helemaal wat je zegt. Als ik een kleintej zie denk ik echt:was Nina ook zo klein. Dat keline gaat er zo snel af en dat vind ik best jammer. Het is me wel duidelijk dat je echt van elke minuut moet genieten omdat het zo snel gaat. Soms vraag ik me wel eens af of ik wel genoeg van Nina geniet,omdat ik het jammer vind dat het zo snel gaat. Al vraag ik me dan ook af hoe ik meer moet genieten,want ik geniet al ontzetetnd veel van haar. Heel raar,ik vcraag me daarom weleens af of ik bij een tweede wat bewuster zou genieten,omdat ik nu deze ervaring heb. Nina is geboren om 22:52 uur. Dan slapen wij altijd dus wij denken altidj overdag aan haar beboortedag. Blijft wel heel bijzonder,vooral met z'n tweetjes weeen opvangen terwijl de hele wereld in diepe rust is. Al mag het van mij de volgende keer wel wat midner lang duren. @Ingie. Fijn dat jullie zo genoten hebben. @Kswebbel. Oeh al meerdere dagen nu zo'n koorts. Inderdaad even goed in de gaten hoduen en anders even na laten kijken. Hier heerlijk weer. net lekker gelopen met z'n drietejs. Alleen jammer dat de telefoon ging en het alarm af gaat in de winkel. Nu is mijn vriend daarheen om te kijken of er iets aan de hand is. Vidn dat altidj niet zo'n fijn idee. Normaal ga ik mee,maar nu moest Nina naar bed dus heb niet zoveel keus. Gelukkig is het tot nu toe altidj loos alarm geweest,dus hoop dat nu ook weer. Zo meteen komen mijn schoonouders op visite.
Chantal: Jelmer krijgt nog borstvoeding, dus dat werkt net ff iets anders, hij zit nu meestal op 4x borstvoeding. Ik geef hem na het fruit nu water met een druppeltje diksap. Zijn schema is nu ongeveer: 7:00 borstvoeding 9:30 fruit + water (druppeltje diksap) 12:00 borstvoeding 16:00 borstvoeding 18:00 groentehap 20:30 borstvoeding Ik denk dat ik pas weer een borstvoeding weglaat als hij goed brood eet.
hee meiden kwebbel, pfff wat een nacht, hoe is het nu met jelmer? jeanetjuh, dat is een hele ruk dat Luuk wakker was. Kim had dat toen elke dag, dat ze van smorgens 8 tot savonds 10 ofzo wakker was. Zwaar is dat he. Hopenlijk kan de osteopaat helpen Alicia, jij vroeg laatst nog wie er nog meer sneller ziek wordt na de zwangerschap enzo, ik heb dat ook. Ben van de winter echt vaak verkouden geweest, en andere kwakkel dingetjes. Had dat voor die tijd nooit zo Het gaat inderdaad snel he, ik vind kim ook alweer zo groot Hoop dat het loos alarm was in de winkel Ingie fijn dat het lekker was je vakantie. Oei, snel weer beginnen met werken Meubels, we hebben wel wat leuke dingen gezien, die we dan gaan kopen. Kim zat bij ikea in de kinderstoel, met fruithap, en wij een ontbijtje. Ze vond het prachtig, naar al die mensen kijken. Ze was zo lief. Vandaag lekker in de tuin gezeten, kim sliep 2,5 uur tussen de middag, dus dat was wel even lekker. Normaal maar een uurtje Toen naar hoofddorp geweest, slofjes voor Kim gehaald bij de action, was er laatst 1 verloren, en vind dat fijne slofjes. Morgen weer werken, van 7.15 tot 15.00, dus lekker vroeg klaar. xxx
@ Kwebbel, wat zielig en ook zwaar voor jou. Hoe gaat het nu met hem? @ Carpediem, ja is echt zwaar zo'n dagjes en je voelt je zo machteloos. Waar had Kim toen last van? Lekker in de tuin zitten hebben wij ook gedaan heerlijk in het zonnetje. @ Chantal, ja idd ga morgen bellen naar de osteopaat voor zijn darmpjes en voorkeurshouding. Meiden die flesvoeding gaven hoeveel voedingen kregen jullie kindjes met 4 weken? En de hoeveelheid? Liefs
lekker veel geklets @ jeanetjuh uhh ik dacht dat jovi met 4 weken 120 cc + 4 schepjes kreeg. en cinababy hielp hier ook niet. ik geef jovi af en toe venkelthee door zijn voeding heen. @ wenrich tis klote voor je. @ kwebbel hoop dat jelmer snel op knap zielig hoor. @ kirin mooie foto's enne een jongen wat leuk. @ chantal aah liz ook al niet zo lekker. @ wen ben je nog grieperig? @ banne jovi had maatje 50 was iets te groot en was toch een flink ventje. @ FOTO'S zoveel leuke mooie foto's voorbij zien komen @ en toen wist ik het niet meer hahaha hier nog alles goed morge een tattoo laten zetten zal dan een foto spammen veel liefs
Jeanetjuh, Kim kon toen niet tegen die melk. Met 10 weken oud overgegaan op de pepti, en toen pas kwam Kim helemaal bij, en werd het huilen minder. Of ze echt koemelkallergie had betwijfel ik, omdat ze 2 maanden terug weer over is gegaan op de standaard melk, en dat ging goed. Wat voor melk krijgt Luuk nu?
ff wat ik onthouden heb.... Kwebbel wat sneu is dat altijd he, en dat je dan van die mindere nachten erbij krijgt dat trekt je erzelf helemaal onderdoor. Ik ga voor je duimen dat het gauw over is. Alicia ik kan het me soms ook niet meer voorstellen dat ze zo klein waren, zelfs mijn neefje met 3500 gram vind ik klein terwijl Elize en Naomi daar de helft van waren Ze wegen hier nu 7 en 7,5 kilo pfff de tijd gaat zo hard. Jeanetjuh ik heb geen idee wat ze hier met 4 weken dronken maar dat was in ieder geval stukken minder dan een op tijd geboren kindje....volgens mij dronken ze hier 8 x 50 cc maar ze waren dan ook echt klein. Je kunt ze vaak geven wat op het pak staat, dat is wel het maximum dus als hij minder drinkt dan is dat ook goed. Hier vandaag uit eten geweest en van de zon genoten, verder hebben wij vandaag gewoon het normale tijdschema aangehouden en morgen maken we de dames gewoon een uurtje eerder wakker en dan zitten we weer op zomertijd....hoop wel dat ze dat pikken. Nog ff wat foto's (sorry dat ik niet op iedereen reageer)
@jane leuke fotos van je meiden een stel mooie dames hoor! @alicia tja dat is best bijzonder zo in de nacht als iedereen slaapt had ik ook bij mij braken mn vliezen om 5.30 dus ook iedereen nog in slaap we sliepen zelf ook haha ik denk dat je van een tweede niet zo kan genieten het zal anders zijn denk want dan heb je er nog 1 rond lopen dus of je dan ook zoveel tijd hebt een eerste krijg je nooit meer dus we gaan gewoon door met genieten @kwebbel hoe is het nu met jelmer?? @jeanetjuh ik moest het even opzoeken maar julian kreeg met 4 weken 7/8 keer 90cc @carpe heerlijk als ze zo lekker slaapt! @missy ben benieuwd naar je tatoo liefs
Goedemorgen allemaal, Jelmer is gelukkig koortsvrij en wat vrolijker. Vannacht heeft hij ook weer supergoed geslapen. We zijn nog maar niet gaan zwemmen, dat komt volgende week wel weer.