Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames
    even kort ben ongi geworden na 51 dagen

groetjes san

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

wat is er weer veel gekletst.

Carpe nog gefeliciteerd me je man en wat vervelend ze g je schoonmoeder ze doet het er idd gewoon om!

Banne wat vervelend voor je oma succes en wat eng zeg dat dat meisje ineens vermist is hooop dat er niks ergs is gebeurd en dat ze gewoon heel snel wee thuis is. Ik heb ook voeding bh's gekocht van de v&d. Ik zat ineens op 2 cup maten groter ivm bv haha.

jeanetjuh wat fijn zeg dat luuk nu zofijn heeft geslapen. En logisch die ruzie soms weet je het gewoon ff niet meer en ja dan reageer je dat op elkaar af hoort er soms bij.

sammie wat een leuke foto'stja zulay eet ook bijna alles wat ik haar geef. Maar als ik er een zoete appel door heen doe is het altijd feest! hahah vind ze blijkbaar lekker.

chivay beterschap hoop dat oona ook snel weer beter is. Rust lekker uit.

Nou zaterdag is het bij B-day 25 jaar al weer en het word zulk lekker weer dat we lekker gaan BBQ met zn alle heb er zn zin in!

hoop dat ik niemand vergeten ben sorry

fijne avond liefs

3. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    hey san nou toch fijn dat dat je ongi bent geworden want dat wachten is ook niks.( ook al had ik heel erg gehoopt dat je zwanger zou zijn). Weet je al wat de dokter voor je kan doen?

liefs

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Even vanaf werk haha, niks te doen

San jeetje toch ongi geworden meid, aan ene kant een opluchting, aan andere kant wel balen zeg

Chivay handig zeg al die recepten, waar heb je dat boek gekocht?
    Wil ik ook wel hebben

Jeanetjuh kwam er nog wat uit bij de osteopaat? Dikke knuffel

xxxx

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    De osteopaat vermoed toch ook een verborgen reflux en het zit allemaal een beetje vast rondom zijn buikje/darmen dus dat heeft ze gemasseerd en nu eventjes aankijken. Als het maandag niet beter gaat dan naar de huisarts voor de verborgen reflux.

Liefs

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    #4306 Banne77, 30 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
    @Wenenr, dan woon je wel lekker dicht bij je werk! Ik ben wel benieuwd of we elkaar al een keer zijn tegen gekomen zinder het te weten!:D

@Chivay, mooie foto's weer!
    Wat fijn dat Oona zoveel lust!

@Carpe, nog gefeliciteerd met je man!

@Babykwes, wat een naar verhaal zeg! Hopelijk is ze snel en ongedeerd weer terug! Al die nare dingen van de laatste tijd! Daar moet je toch niet aan denken...
    Wat zielig voor je oma, hopelijk is ze snel weer beter!

@Sammie, leuke foto van Roan aan de woteltjes! Hij wordt ook al echt groot hè?!

@Jeanetjeh, wat fijn dat Luuk vanmiddag zo goed geslapen heeft! Hopelijk houdt hij dit vol!
    Heel begrijpelijk dat je veel hebt gehuild en ruzie hebt gemaakt! Het is echt niet makkelijk om je zo machteloos te voelen!

@San, wat fijn dat je toch ongi bent geworden!! Ook al had ik ook liever een positieve test van je gezien! Hopelijk de volgende ronde weer wat korter!

@Lovelyme, groot gelijk dat je zaterdag gaat barbequen! Ik heb er ook alweer zin in! Heel veel plezier alvast!

@All, net bij de Prenatal geweest. Ik heb toch alvast een voedingbh gekocht. Een maat groter dan wat ik nu heb. Op zich kan ik 'm nu onder een strakker shirt ook wel dragen.
    Verder nog wat kleertjes (2 broekjes en 2 shirtjes) voor de kleine van Noppies! Ik vind dat echt een heel leuk merk! Voor die vriendin van mij ook maar alvast een kraamkadootje gekocht. Zij hoeft nog maar een week of 2,3!

En we hebben de overgordijnen opgehaald vanavond! Helemaal leuk! We vonden allebei een rolgordijn wat kaal, dus toch maar lichte overgordijnen erbij.. Het rolgordijn is ook verduisterend dus als je dat niet wil dan kunnen we alleen de overgordijnen dicht doen. Ik ben zo benieuwd hoe het zal staan!

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh wat fijn dat je nu weet wat er waarschijnlijk met luuk aan de hand is.

@ chivay mmmm lekkere recepten ik krijg er honger van:D

@ wenenrich aaah renzo wat een schatje.
    en heel snel weer een inseminatie hoop dat het raak zal zijn.

@ carpe nog gefeliciteerd met je man.

@ FOTO'S weer zoveel leuke voorbij zien.

@ san toch ongie:(

@ lovely me lekker hoor bbqen met het zomerse weer.

@ babykwes sterkte.

@ pff toen wist ik het niet meer:(

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Banne moet Babykwes zijn volgens mij haal ik nu wat vverhaaltjes door elkaar sorry dames .

chivay leuke foto's

missy mooi tattoo en leuke foto

liefs

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Banne, leuk de gordijnen, plaats je is een foto?

Missy mooie tattoo

jeanetjuh dus toch misschien verborgen reflux

Ben nu 2 dagen vrij, heerlijk.
    Vanmiddag even winkelen met Kim, ze gaat dan voor het eerst in de nieuwe autostoel

Beetje raar hoedje van de wibra:D

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En hoedje van H&m

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En nog 1tje kruipend

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpediem, ja idd doe nu 1 schepje nutriton door zijn voeding en dat lijkt prima te gaan.

@ Banne, ik vind de kleertjes van noppies ook super:D

Hier een heerlijk dagje en nachtje gehad gisteren we hebben luuk om half 8 in bed gelegd hij is meteen gaan slapen tot 2 uur en daarna tot half 7 en hij slaapt nu weer heerlijk wat is dit super:D
    Ga hem zo wel wakker maken want we gaan een nieuwe bank kopen.

Liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. ik ben erg benieuwd naar dat recept,ga ik eens proberen. Prei,mag dat al. Is dat niet te scherp?

@Carpe. Wij hebben de grijze autostoel. Ben benieuwd wanneer Nian daar in kan. Zo lang het kan de maxi cosi nog.
    hihi dat hoedje. Nina heeft een pet,maar terkt hem telkens af. Ik wil toch eieglijk wel dat ze iets op haar hoofd heeft als we naar buiten gaan. Eergister dus geoefent met de pet maar ze trket hem zo af en stopt hem in de mond. Misschein een hoedje met touwtje eronder dan,al vind ik die helemaal niet mooi.
    Leuke foto's van kim weer. Volgens mij echt een vrolijk meisje he.

@Jeanetjuh. Ben ebnieuwd of het dan een verborgen reflux is. Het zou fijn zijn als je zeker weet wat het is,dan kun je actie ondernemen.

@BAnne. Leuk de gordijnen. Geweldig he alle spullen bij elkaar zoeken.
    Noppies is inderdaad ook leuk,al is het niet het goedkoopste. ik vidn dat ze bij de hema ook leuk dingen hebben en ik vind Bakkaboe ook erg leuk.

@missy. Lieve foto van de kleine man weer.

@Babykwes. hoe gaat het met je vriend? En al nieuws van je oma en dat meisje?

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

nou het lijkt toch niet echt ongi te zijn gister heel ietsjes bruin rood en vanacht niks kijken wat het gaat doen vandaag .

de huisarts ook weer gebeld en moet een week voor trouwen urine inleveren en dan gaan hun een testje doen om uit te sluiten of ik zwanger ben en anders krijg ik 3 dagen van te voren tabletten die ik 3 keer per dag moet slikken om niet ongi te worden en als ik daarmee stop krijg ik een ontrekkingsbloeding .
    Hij wou niet de pil voorschrijven .

ik hoop dat jullie het snappen zo

groetjes san

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    eline wat een leuke foto's van kim.

banne ben ook wel benieuwd naar foto's van jullie nieuwe gordijnen en bank natuurlijk .

groetjes san

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo..ene..met jullie aankomende vent..hihi:p

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    hahaha, nou daar kan je echt niet omheen hoor:p

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Alweer een hoop geklest hier, leuk leuk!!
    Bedankt voor de reactie´s allemaal!
    Ga nu even heerlijk rustig zitten op de bank, heb maagzuur dus even rustig aan doen.

liefs van pluisje

Deel Deze Pagina