Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

jeanetjuh wij houden het iets groter dan jullie wij gaan naar gemeentehuis even gauw de papieren halen daarna naar de kerk en s'avonds een feestje voor ongeveer 50 a 60 personen een uit de hand gelopen verjaardag zeg maar.

jurk denk dat ik hem nog steeds heel mooi vind hoor heb nog een leuke bloem gevonden voor in mijn haar helemaal leuk .

gister nieuws gehad dat een vriendin van mij borstkanker heeft was wel even slikken maar het ziet er gelukkig goed uit voor haar ben zo verdrietig en verder zit het ook niet zo mee voel me zwaar klote hopelijk dat et gauw weer over is .

meiden kunnen jullie me opbeuren met leuke foto's
    kus san

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, dat is wel schrikken meid een dikke knuffel van mij. Hopelijk voel je je snel beter.

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, lekker zeg nog maar 2 weekjes! Fijn dat alles zo'n betje in huis is. Straks lekker alles klaar maken voor de kleine..
    Ik ben ook nieuwsgierig naar jullie jongen!:D Maar hij mag nog wel even blijven zitten!

@Wenenr, ik hou het in de gaten voor je! Het maakt dus niet zo heel veel uit wat als het maar een beetje in de buurt is en leuk lijkt?

@Alicia, ik las vandaag een advertentie in de Arnhemse Koerier over een nieuw kdv in Arnhem (noord)! Die gaat per 1 januari open. Het heet 't Kloosterke. ?T Kloosterke kdv | Vestigingen | Catalpa Kinderopvang
    Hopelijk werkt de link... Ik moest meteen aan je denken!;) Dit zou voor ons ook nog een optie kunnen zijn...

Dat huis wat we hebben gezien is echt te duur! Al zouden we een heel laag bod doen (50.000,- onder de vraagprijs) dan nog zou de hypotheek toch echt te hoog zijn, mede omdat er natuurlijk wel wat aanpassingen nodig zijn in het huis.

@Kwebbelsnoes, kan me voorstellen dat de roze wolk ver te zoeken is bij je. Het breekt je echt op van die nachten! Hopelijk blijft Jelmer goed slapen als hij ingebakerd is. Sterkte ermee!

@Sammie, ik hou het nog wel in de gaten hoor, wat huizen betreft. Maar we hebben nu een mooi groot huis, en eigenlijk wil je niet teveel inleveren als je duurder gaat kopen... Maar dat is elke keer wel de realiteit. Voor nu is het wel op een lager pitje gezet. Ergens ook wel een opluchting dat we de knoop hebben doorgehakt.

@Jeanetjeh, wat leuk dat jullie zo snel al een kaart hebben gevonden! Ik ben erg benieuwd! Al wat meer informatie gevonden over de dubbele moederkoek?

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, wat erg meid! Een dikke knuffel voor jou!

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    chantal hier zitten ze nu op 6 voedingen soms 7 maar dit ligt aan hoe ze de nacht doorkomen. Laatste fles rond 22.00 uur en dan komen ze rond 05.00 uur weer. Daarna is het schema ongeveer zo:

dus
    05.00 uur
    08.30/09.00 uur
    12.00 uur
    15.00/30 uur
    18.00/30 uur
    22.00 uur

Ze krijgen nu 120+4 per fles en soms willen ze nog meer, hier gaat alles erin ze laten nooit wat staan. Maar eigenlijk krijgen ze al iets teveel maar ja ze hebben tenslote ook wat in te halen.

San wat een vervelend nieuws zeg, dikke knuffel voor je vriendin

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    hier nog een leuke foto van Lizzy met haar diploma en beker

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane wat een leuke foto van jullie hond.

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet of jullie het leuk vinden maar dit bloemstuk heb ik gemaakt voor aan de deur bij mijn oom en tante die 40 jaar getrouwd waren.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #429 carpediem2010, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    hee meiden

Heb wel bijgelezen, maar niet veel blijven hangen
    Had gisteren avonddienst van 3 tot 11, en had die nacht maar voor paar uurtjes geslapen, kim was steeds wakker van de prikjes die ze had. pfff

Sammie, Kim drinkt ook snel, wij hebben zon beetje alle spenen gehad, en het enige wat helpt is de dyfrax s fles, met de dental speen

San mooi zeg dat bloemstuk, wat erg van je vriendin zeg, sterkte

Meiden die het ook zwaar hebben met de nacht, een dikke knuffel

xxx

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Sterkte! En mooi bloemstuk, knap dat je dat kan.

@Eline Jij hebt nu 3 dagen vrij toch? Geniet er maar van!

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wen idd 3 dagen vrij, gelukkig. Vond het een pittig weekje, het weekend half gewerkt, ma en wo heel , en gister ook hele avonddienst.
    Jij schiet ook lekker op he

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Kan me voorstellen dat de nachten je opbreken. Ik moest er toevallig gisternacht om hakf 5 voor Nina uit en dat vond ik best pittig. Ik moest toen nog aan jullie denken,want jullie hebben dat elke nacht terwijl ik dat nooit heb. kan me nu voorstellen hoe jullie je voelen. Inderdaad moet je met een kindje een stapje terug doen. Ik wil ook altijd alles zelf doen en alles goed doen,maar heb nu geleerd dat het allemaal anders gaat met een baby in huis. Moet nu dingen in de tijd doen die Nina slaapt,alleen doet ze dat niet zoveel overdag,dus vaak blijven er ook dingen liggen en die komen dan de dag erna wel weer. Ik begin daar nu beter in te komen. Moest daar ook aan wennen.
    Nina spuugt ook veel. De arts van het bureau zei dat het normnaal is omdat het klepje van de maag nog alle kanten op gaat,maar ik vind dat ze wel egr veel uitspuugt. We zijn nu 1,5 dag begonnen met Nutriton. Dat geef ik haar voor de borstveoding van een lepeltje en na de borstvoeding weer 'n paar hapjes. Het lijkt erop dat het spugen minder word,al is het moeilijk zeggen na 1,5 dag. Misschien ook iest voor jullie?

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Ik heb Nina verteld dat we eeen mooie foto voor jou gingen maken om je even op te beuren. Ze lachte meteen heel lief,dus ik hoop dat het helpt. Sterkte en ik hoop dat ze je vriendin snel kunnen helpen.

Bekijk bijlage 102723

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, leuke foto :D

@ Alicia, ahhhh smelt

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @BAnne. Wat lief dat je zo met me meekijkt voor een baan. Ik ga van het weekend eens rustig achter de computer zitten om een brief te schrijven. Catalpa stond al op mijn lijstje. Ze hebben in Zevenaar ook een kdv geopend vorige maand,dus dat lijkt mij ook wel wat en Arnhem zou ook mooi zijn. Ik denk dat ik het ook van de nieuwe kdv's moet hebben die leidsters zoeken want als invaller ben ik niet zo flexibel meer met Nina,want zij komt op de eerst plaats. Bedankt vast,je hoort er nog van.
    Zou leuk zijn als jullie kindje daar ook zou komen en ik :)

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline geniet maar lekker van je vrij dagen:)

Jane bedankt voor je schema. Bij mij komt ze ongeveer op dezelfde tijden alleen slaapt ze dus nu al 2 nachten niet door van 11 tot vijf. Zoals vannacht kwam ze om 2 uur en om vijf uur. Zou er graag 1 af willen. Sliepen ze bij jou vanzelf door of heb je een trucje? En maak jij de meiden wakker voor voeding of melden ze zich zelf wel. Sorry dat ik zoveel vraag hoor!

San wat erg van je vriendin zeg! Mooie krans heb je gemaakt:)

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    chantal pittig zeg 2 keer eruit, pfff.
    Volgens mij kwam kim na een week of 2,5 nog 1 keer voor een voeding snachts, en na 6 weken geen nachtvoeding meer

Alicia wat een lieve lach heeft Nina. Naar van dat spugen. Kim doet het ook, soms uur na voeding nog hele golven.
    Hoe gaat het verder met jullie?

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Heb jij dat nou ook;) Ik smelt elke keer als ik haar zie:D

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Het schema van Nina is nu ongeveer
    7:00 Borstvoeding
    10:00 Borstvoeding
    13:00 Kunstvoeding
    16:00 Kunstvoeding
    19:00 Kunstvoeding
    22:00 Borstvoeding
    De tijden kunnen iest afwijken naar een half uur eerder.
    Wij maakten haar in het begin wakker omdat ze 's nachts ook al zo lang slaapt en ze wel aan haar min ml per dag moet komen. Toen ze van 7 naar 6 flessen ging maakten we haar ook wakker om haar aan de nieuwd tijden te laten wennen. Nu ze goed op 6 voedingen zit ,laten we haar zelf komen. Soms komt ze wat eerder soms wat later,maar eind van e dag klopt het wel.

@Eline. Ik vind het ook sneu van het spugen. Inderdaad soms heel golven. IK ben ook niet zo blij met het adveis van het bureau;gewoon niks dus. Heb ook gepobeerd om haar in de wipstoel rechtop te zetten waardoor het wat beter zakt,maar dat helpt niet. Ook een goede boer helpt niet,dus nu Nutriton aan het proberen. Heb wel het idee dat het wat doet,maar moet het nog even 'n paar dagen aankijken. Verder gaat het hartstikke geod met ons. Ik voel me helemaal fit weer en Nina is gewoon 'n lekker ding. Ze eet goed,slaapt goed en zit lekker in haar vel en. We zijn erg trots op onze dochter en genieten erg van haar.
    Heo gaat het met jullie? Al helemaal gewent aan het nieuwe leven met een kindje?

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    san@ grappig die krans, heb net zelf namelijk een pepernotenkrans gemaakt. Alvast voor sinterklaas, vind ik leuk om aan de deur te hangen. Grappig dat je ook zo creatief bent! Toch iemand die het zelfde doet!:p
    Sterkte met je vriendin, en hopelijk is weer snel de oude!

banne@ hoe is het met jou? voel je je al lekker zwanger! De echo komt al dichterbijer spannend meid!

kirin@ hoe is het met jou? tijd niks van je gehoord! Ik mis je, je bent 1 van de weinige nog samen met mij!;)

wendyric@ hoe is het met jou? ben je op zoek naar een andere baan las ik? of ben ik met iemand anders is de war.

Iedereen die zwanger is@ hopelijk loopt alles voor spoedig en kunnen jullie nog lekker genieten van een wonder in je buik:).

alle baby´s@ hou jullie moeders eens niet zo wakker s´nachts, slaapgebrek is nou niet echt waar ze op zitten te wachten! Gewoon lekker door slapen allemaal.

Vanochtend me eerst dag van clomid. Wat een vieze pillen, ga zowat over me nek van die dingen. Maar oke allemaal voor het goede doel. Ik leg me zelf al bij neer dat het 2010 niks meer wordt. Het is elke maand zon tegenvaller voor me. Nu ik dit typ, pink ik even een traantje weg. Het is ook zo hard om het te zeggen. En het enigste wat ik denk is WAAROM?. Maar oke we zullen wel zien.

een heel prettig weekend allemaal!!
    liefs van pluisje

Deel Deze Pagina