Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@carpe
    wat raar dat je schoonmoeder zo negatief is beetje jammer hoor het gaat er om dat jullie gelukkig zijn met zn drietjes en straks viertjes:D niet wat voor huis je hebt!

@alicia
    meestal heb ik doordeweeks ook alles gedaan zodat ik in het weekend niet zoveel hoef te doen maar als vriend lief dan een week thuis is stapelt het zich wel op haha
    "gelukkig" was hij vandaag weer aan het werk en is mn ritme weer helemaal terug;) nu de rest nog
    met julian zn exceem is aardig onder controle gelukkig maar we blijven wel smeren de hele dag door;)

@wen
    jeetje dat is zeker snel gegaan je verlof maar gelukkig gaat het nu weer goed met jenz alleen die sprongetjes pff er zitten hele vervelende tussen maar wie weet heeft hij niet overal last van

@jeanetjuh
    wat een schatje is luuk en wat ligt hij er heerlijk bij!
    was hij goed gegroeid??

@chivay
    hoe is het met jullie zieke meisje

@nrboen
    jeeejjj een naam fijn gevoel dat je er niet meer over hoeft te denken

@kwebeel
    ach wat zielig dat jelmer exceem heeft heb je wel goeie zalf om te smeren??

@buikfotos
    jajajajajajajajajajajaajajaja:D

ik heb hier gister julian zn 3e tandje ontdekt het lijkt een hoektand maar hij heeft hier duidelijk minder last van gehad als die andere 2 gelukkig

zijn jullie kindjes ook zo druk? julian is echt een stuiterbal zit geen minuut stil altijd bewegen die pootjes haha
    is soms wel vermoeiend moet ik zeggen dus hij moet van ons "verplicht" elke dag even in zn loopkar kan hij een beetje energie kwijt;)

fijne avond meiden
    liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nbroen, je kan het gewoon puur over je tegels doen. Ik heb van die grote flessen bij de lidl gehaald gewoon wit natuur azijn. en er zo over gegoten even dacht ik het doet niks maar een paar dagen laten was het gewoon weg. Je hoeft dus niet de schrobben.

We zijn vanmiddag naar het cb geweest en meneer is helemaal goed gekeurd:D hij mag weer wat meer voeding daar zal hij blij van worden haha.
    Ook is hij goed gegroeid 4550 nu en 54cm

Liefs

3. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Jeetje wat is er weer veel geschreven

WEnr hoop zo dat je zwanger bent 16 april en wat raar dat ze er nu pas achter zijn gekomen dat je 2 baarmoeders hebt!

Carpe wat vervelend dat je schoonmoeder zo blijft doen geef je groot gelijk dat als ze er mee doorgaat dat je er klaar mee bent. Leuk filmpje van kim!

Chivay jeetje wat sneu dat Oona zo ziek is hoop dat ze snel weer opknapt beterschap.

Jeantjuh wat een leuke foto's ban Luuk

Banne wat een mooie kamer!

Nboer wat fijn dat jullie een naam hebben!

WEn geniet nog ff van je vrije dagen!

Mereli je hebt het er maar druk mee zeg! Hoop dat die eczeem snel minder word bij je kleintje

Kwebbel wat vervelend voor jelmer hoop dat zijn eczeem ook snel minder word.

Buikfoto's ja leuk!!

Zo afeglopen zaterdag was het weer heerlijk weer en de bbq was geslaagd! We hebben genoten.
    Zulay ging gister pas om 20.30 slapen tot 07.30!!!! ze is een beetje aan het schuiven denk ik. Vandaag ook weer, ze ligt nu net op bed half 4 flesje 180+6 en om half 5 groentehapje Ik ga haar wakker maken om 9 uur- half 10 en kijken of ze dan weer zo lekker door slaapt!
    Vandaag heeft ze ook voor het eerst haar eigen flesje vast gehouden en uitgedronken!

liefs

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden..

Even uit mijn hoofd... Ben helemaal total loss ;)
    Uurtje geleden was ik eindelijk weer thuis... en mijn kleine meisje toevallig net wakker.. Timing! Knuffelen!!! Jee wat had ik haar gemist zeg..

Wat was ik blij dat ik maar 1 nacht weg was... het kamp duurt eigelijk tot morgenvroeg, en ik heb dus met een collega afgewisseld... Met deze doelgroep is niets anders te regelen.. er moeten persee bekenden gezichten mee..
    Was dus al heel blij dat ik t geregeld kon krijgen dat ik maar 1 nacht meeging ipv 2 :)

Was erg leuk, maar ook heel zwaar & vermoeiend.. Ook slecht geslapen.. maarja ;) Hoort erbij! 5 leerlingen & 4 man begeleiding continu..

Oona is gelukkig weer grotendeels opgeknapt... af en toe wat verhoging, vlug moe en wat timide.. Maar geen hoge koorts meer gelukkig! Haar ritme ligt wel helemaal op z'n gat ;) na 3 dagen halve flesjes en weinig eten.. Dus morgen gaan we weer wat ritme proberen te zoeken..

@ Nbroen... Leuk dat jullie de naam hebben! Ben heel benieuwd.. zeker met een grote zus met al zo'n mooie naam..

@ Mereli / Nbroen... Hier ook een stuiter, en uiteindelijk na een mislukte draaipoging voor een keizersnee gekozen... Geen spijt van gehad!

@ Babykwes... Oh weer een tandje! Hahaha ja leuk hè dat dansprogramma... Wij zitten ook steeds te glunderen als we die Oona voorbij zien komen!
    enne... Hier ook een druktemaker hoor! (alleen nu ff niet haha) Oona zit ook nooit stil.. Loopkar hebben we alleen niet.. zou wel een goede zijn haha... Maar wij doen het express niet ivm de ruimte... toch weer een sta-in-de-weg-ding waar ze maar 2x per dag een kwartiertje in mag... vonden we zonde..

@ Kwebbel.. Oh zielig dat eczeem.. Oona heeft het ook nog steeds, maar het is nu wel grotendeels onder controle gelukkig. Waarmee smeer je?

@ Alicia.... grin tja, ik moest wel... Hoort erbij bij mijn werk dus kon niet zomaar nee zeggen... Enige geluk was dat het zo mega druk was geweest.. 's avonds in bed was het moeilijkste..
    En haha ik zie het helemaal voor me, nog in t zh vragen of het Nina wordt of toch de 2de keuze... Ben wel razend nieuwschierig naar die 2de naam ;)

@ All..
    Sorry als ik iemand vergeet... ik ben al half in dromenland ;)

5. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Chivay, ik denk ook dat als ze nog in stuit ligt en de draaipoging mislukt ik een keizersnee wil.

@Carpe, ik heb een heel stuk terug gelezen en had gezien dat je je naam had veranderd. Wel vervelend voor je dat je schoonouders zo naar doen. Het klikt bij mij ook niet zo met mijn schoonouders en tegen mij wordt ook altijd gezegd dat je ze gewoon moet laten kletsen, maar dat is best moeilijk . Hopelijk verbeterd het als jullie verhuisd zijn en er wat meer afstand is.

Hier gaat alles goed. Nog maar 3,5 weken werken, ik ben echt aan het aftellen. Hopelijk is het een beetje druk op mijn werk dan gaat de tijd lekker snel. Ik ga vandaag even langs de drukkerij om geboortekaartjes boeken op te halen. Ik heb wel iets gevonden op internet maar dat was het toch net niet helemaal. Hopelijk zit er iets bij wat het helemaal is.

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwed. Fijn dat jullie het exceem onder de controle hebben. Hoe lang m oet je nu nog smeren?
    En de derde tand. gelukkig dat hij er geen last van heeft. gebruikt hij xzijn tanden al met eten. Nina schraapt met een liga of soepstengel echt langs har tanden. Net een konijn met dat geluid,hihi.
    Wel fijn om weer je eigen riotme te hebben he. Lukte het ene beetje met je vriend op zijn werk?
    Nina is ook erg druk. ZIt geen 5 sec stil. Ligt veel op de buik en de zij is nu ook favoriet en dan de benen erbij omhoog. Ik vraag me af heo e het doet. Ook nu aan het proberen op de buik en dan de knieen eronder. dat lukt best geod al en dan de billen de lucht in. ik kan het allemaal niet nadoen. ook haar mond staat geen 5 sec stil. Constant aan het brabbelen of schreeuwen vindt ze ook erg leuk. Dus hier gaat het niet veel anders.

@Jeanetjuh. Fijn dat de kleine weer goedgekeurt is. Toch weer een fijn gevoel he.
    Hoe bevalt het moederzij jou? Ondertussen ben je wel een beetje in ritme denk ik.

@Chivay. Poeh vidn het kanp dat je gegaan bent. Lijkt me zo meoilijk,al heeft oona er waarcshijnblijk geen probleem mee gehad. Als ik thuis kom als ik weggeweest ben en Nina even wil knuffelen,druktr ze me weg om verder te kunnen spelen. Dan heb je haar zo gemist he :(
    Fijn dat het beter met haar gaat. Kan me voorstellen dat je helemaal uit ritme bent,maar dat kan ook haast niet anders. ben je zo ook weer in.
    Tja mijn vriend was heel zeker over de eerste keus van de meisjesnaam maar ik vond die ander net zo mooi,dus vandaar Nina. Maar de tweede keus blijft staan en als we nog eens een meisje krijgen,gaat dat de naam worden. De jongensnaam hebben we nooit 100 % achter gestaan,maar die vonden we zo moeilijk. We houden die ook nog,maar zulle daar nog wel voor verder kijken. Hadden jullie een jongensnaam?

Vandaag ligt de straat er bij ons weer redelijk bij. Er ligt een laag van stenen en zand in waardoor we goed weg kunnen komen. Nu nog 3 weken wachetn tot het betegelt is. Het si wel een drama met parkeren. Als je laat thusi komt,kun je je auto aan de andere kant van de wijkz etten. dat is wel lastig met een baby,want zover kan ik niet tillen met Nina in de maxicosi. gelukkig is veel te lopen dus laat de auto maar staan waar hij staat.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Jelmer is vandaag alweer een half jaar, wat vliegt de tijd.
    Ben er gewoon een beetje sentimenteel van, het is echt weer zo'n mijlpaal.

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@alicia
    best vervelend dat je straat open ligt zal een lekkere blubberboel zijn als het gaat regenen
    wel lekker dat je het meeste kan lopen want idd die maxicosi zo ver tillen is niet niks
    ja dat schrapen haha doet julian ook soms net een stel konijnen:p
    hij ligt ook altijd op zn buik armen en benen in de lucht net een zeehond haha
    nina dr bilen omhoog nu nog ff die klik en dan kruipen zit bij julian ook te wachten tot hij het doorheeft hij gaat nu soms achteruit een beetje
    heerlijk he om te zien hoe ze dat allemaal doen
    het smeren moet ik wel blijven doen zodra het droog is meteen smeren maar die hormoonzalf gebruik ik max 1x per week de rest smeer ik met vaseline cetomacrogol creme

@chivay
    fijn dat oona weer wat beterder is
    ja dat dans programma helemaal geweldig en ik vind dan ook zooooo leuk:D
    de loopkar had mn moeder voor hem gekocht voor bij haar thuis en straks buiten maar het was vorige week zo mooi weer dat ik hem ff opgehaald had zodat hij lekker buiten kon jumpen hij staat hier nu nog haha
    en eerlijk gezegd zit julian bij elkaar ongeveer een uur in zn kar over de dag genomen

@mereli
    heerlijk nog maar 3 weekjes hopelijk gaan ze snel voorbij en kan je lekker van je verlof genieten

ow er wordt er hier 1 wakker
    ben aan het oppassen op mn nichtje ze is bijna 11 maanden en julian vind het zo leuk als ze er is en ik ook natuurlijk
    het is ook zo'n schatje heerlijk meisje:D

fijne dag meiden
    liefs

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, fijn dat je weer lekker terug bent bij je meisje en dat het wat beter gaat met haar.

@ Alicia, ik geniet enorm en vind moeder zijn erg bijzonder. Het is ook een heerlijk mannetje zeker nu hij niet meer zoveel huilt. Vannacht heeft hij van half10 tot 5 uur geslapen:D ben zo trots.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Mereli.. Spannend het schiet al wel echt op zeg.. Gelukkig heeft dat kleine mensje nog wel evne de tijd om zelf te draaien.. Hoor wel heel vaak dat ze alsnog draaien rond week 35/36... Oona was wel al flink ingedaald met haar billen, daarom dat de draaipoging niet lukte...

@ Alicia.. ;) Ik ook van mezelf.. tja, het hoort bij mijn werk, vrijwillig had ik me nooit opgegeven voor een kamp!
    We hadden nog ongeveer 4 jongensnamen over waar we nog geen keuze tussen gemaakt hadden.. vonden een jongensnaam ook veel lastiger. Maar ik heb uiteindelijk zoveel echo's gehad en zo veel bevestiging dat ze toch echt een meisje was dat we niet meer de uiteindelijke knoop doorgehakt hebben. Zat even te tellen net... We hebben bij 6 verschillende echo's die bevestiging gekregen haha!

@ Kwebbel... Gefeliciteerd met de halve verjaardag van Jelmer! En heel herkenbaar.. had ook de hele dag een raar gevoel!

@ Babykwes... wij kregen het advies om juist de hormoonzalf even een tijdje te gebruiken, en daarna weer een periode niet.. anders was het een beetje dwijlen met de kraan open omdat 1x smeren geen zin had. Geloof dat ik steeds 4/5 dagen gesmeerd heb (2x heel dun per dag) Dat heb ik zo 3x een periode gedaan en nu vond ik het genoeg onder controle om alleen nog met lanettezalf te smeren...
    Moet je trouwens goed mee oppassen met die loopkar hè.. is heel slecht voor de heupjes helaas.

enne welke choreo ben je het meest benieuwd naar?? Ben ook heel benieuwd naar de uiteindelijke teams!

@ Jeanetjuh.. wat fijn dat Luuk nu zoveel minder huilt! Hoe is het met je man> Al z'n ritme gevonden met thuis en werken enzo?

Zo.. Vanacht als een blok geslapen! En Oona gelukkig ook weer..
    Ze ligt wel nu voor de 2de keer vandaag te slapen.. Moe is ze nog flink! Werd wakker voor het fruit, en is vrij snel daarna weer plat gegaan.. Naja prima :) Ben vooral blij als haar eetritme weer gewoon is straks, dat slapen komt vanzelf wel weer.

Net voor het eerst druifjes gegeten, vond ze ook weer heerlijk! Tot nu toe lust ze nog steeds alles... Maar merk wel dat mandarijn wel echt bij de favorieten hoort! Ze gaat helemaal glunderen als ze die voorbij ziet komen.

Zo... en nu zit ik met smart te wachten op dat voorspelde zonnetje, maar helaas is het hier nog maar wat grijs buiten! Hoop vanmiddag lekker even naar buiten te kunnen.

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, ja dat gaat nu komen bij hem in het begin vond hij het erg moeilijk om een ritme te vinden zeker toen Luuk soms 3 keer wakker was snachts maar nu hij zo lekker slaapt krijgt ook mijn man een ritme met werken en thuis. Hier schijnt het zonnetje vollop heerlijk.

Vanmiddag komen er collega's op kraamvisite met een hele doos vol kadootjes:D

Liefs

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Vandaag was echt een dag vol mijlpalen!
    Hij is vandaag een half jaar, ben er echt een beetje sentimenteel van, op dit moment 6 maanden geleden zat ik in een weeënstorm, pffff, maar niet meer aan denken.
    Ook heeft hij vanmiddag voor het eerst in de kinderstoel gezeten, waarin hij ook zijn eerste broodkorstje kreeg, was erg interessant.
    En zijn we naar de babydump geweest om een echte autostoel te gaan kopen! Hij werd echt te groot voor de maxicosi. Op de terugweg mocht hij er gelijk in en dat was wel ontzettend mooi, vooral dat hij lekker hoog zit en dus naar buiten kan kijken en papa en mama kan zien.

Bekijk bijlage 142390

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    O ja en nog een mijlpaal. We hebben een tuitbeker geintroduceerd. Uit een fles wilde hij geen water of thee drinken en als hij het zelf kan doen dus wel, de tuitbeker is een hit!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... En leuke cadeautjes??? :D

@ Kwebbel... Jeee wat een dag zeg! Echt een hoop mijlpalen idd! Een dag voor de boeken! Zie nu idd dat Jelmer gewoon al groter/zwaarder is dan Oona! Leuk die autostoel... Wij moeten er ook maar eens aan snel...
    En fijn dat de tuitbeker zo goed gaat.. Oona vind er niet veel aan... Uit een gewone beker (oefenbeker van difrax) drinkt ze wel heel graag.. dus doen we het maar zo..

Hele leuke foto's!

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes wat een super leuke foto's:D Ik heb Liz nog geen brood gegeven. Ik denk dat ik dat van het weekend ook maar even introduceer:) Wat gaat een half jaar snel voorbij he. Dat autostoeltje wat jullie hebben kun je die ook in ligstand kiepen of ook niet? Die van ons volgens mij niet en vraag me af of ze er dan al wel inmogen, aangezien Liz ook te klein word voor de maxicosi.

Chivay fijn dat het met Oona weer wat beter gaat. 1 nachtje zou voor mij dan ook genoeg zijn.

Carpediem wat raar dat je schoonmoeder zegt dat ze dat neit gezegd heeft terwijl jullie er allebei bij waren. Ik zou ze ook nog 1 kans geven en als ze het dan nog een keer zouden flikken dan was voor mij ook de maat vol. Het contact word denk ik toch niet meer zoals die eerst was toen alles nog gewoon goed was.

Alicia met Liz gaat het goed hoor:) Nog een paar weekjes (8 mei) en dan mag het heupbroekje weer af. Zelf heeft ze er absoluut geen last van, maar ik vind het soms zo'n rotding om aan te trekken, omdat het bij sommige kleding niet om de beentjes past. Hopelijk is het heupkopje nu top ontwikkelt:D

Wendy hoe voel je je? Al een vermoeden? Of kwaaltjes?

Jeanetjuh fijn dat Luuk zo goed slaapt. Krijg je meteen zelf weer een beetje meer engerie:D

En er is zoveel gekletst dat ik het niet meer weet. Vandaag naar de dokter. Moet bloedprikken en een longfunctietest doen. Heb de laatste tijd als ik hoest bruin slijm en blijkbaar is dat niet gezond (sorry voor de details). Bloedprikken is om te kijken of ik een ontsteking in het lichaam heb, omdat ik allemaal kraakbeenbobbels ontwikkel en zo ontzettend moe blijf.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Onze autostoel kan in ligstand, dan ligt hij niet helemaal plat, maar wel onderuit genoeg. Het maakt vooral uit of ze al een beetje zelf kan zitten of niet. In de maxicosi trok Jelmer zich al steeds omhoog en dat is gevaarlijker dan hoe hij nu in de autostoel zit.
    Wij hebben deze autostoel Maxi-Cosi Priori SPS | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump We hebben er wel een zitverkleiner bij gekocht.

Klinkt niet fijn van dat bruine slijm, hopelijk is er niks engs aan de hand!

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kwebbel
    nog gefeliciteerd met jelmers mijlpalen dag:D gaat hard he
    leuke fotos van hem ook zo'n vrolijk mannetje

@chivay
    heb gister is zitten kijken maar julian zit ongeveer half uur 3 kwartier per dag in die kar steeds een kwartiertje ofzo ik weet dat het niet goed is maar hij vind het zo leuk hij stuiterd heel mn huis door haha
    ik ben het meest benieuwd naar de choreo van isabel ze maakt zulke mooie!
    en jij??

@chantal
    oei klinkt niet fijn hopelijk is het niks ernstig!!

toen wist ik het niet meer:(
    gister van 9 tot 17.00 op mn nichtje gepast ppff best druk zo 2 kleintjes maar o zo gezellig:D ze komt voortaan bij mij op woensdag maar dan wel tot een uur of3 vind t wel leuk hoor mn zus is nu aan het kijken voor een dubbele buggy dan kan ik lekker naar buiten met 2 kids kan ik alvast wennnen:p

fijne dag meiden tis heerlijk weer
    liefs

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    even een foto spammen van de 2 pretletters:D
    julian gaat best snel in die kar en mn nichtje er maar achter aan haha

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

poos niet geweest maar lees trouw mee hoor.

hier ben ik woensdag dan eindelijk ongi geworden en het is vrij heftig heb zelf toch het idee dat ik zwanger was maar ja zeker kan ik het niet zeggen verlies allemaal stukjes om het zo maar even te zeggen .

groetjes san

Deel Deze Pagina