Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

babykwes kim is niet zo heel druk eigenlijk, kruipt rustig over de grond.
    haha die foto in die loopkar, geweldig

Jeanetjuh fijn dat alles goed was bij cb. Huilt ie al minder?

Kwebbel flinke man al, kan me voorstellen dat je hem in een ander stoeltje doet in auto. Leuke fotos

Chantal, hier wel een autostoel die in meer standen kan, Als ze zelf nog niet kunnen zitten, niet goed om ze zo in stoel te laten zitten
    Wat eng van dat bruine slijm zeg, gek.

Ik moet vanavond nog werken, en dan 2 weken vakantie.
    We gaan maandag 5 dagen naar centerparcs, echt zin in

xxx

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Chantal klinkt niet prettig hoop dat ze snel weten wat het is en dat het niks ernstigs is uiterraad!

Babykwes leuke foto's

Kwebbel wat een leuke foto's en een hoop mijlpalen zeg het gaat wel snel zo he

San jeetje. fijn dar je ongi bent gewoon alleen dubbel omdat je zelf dacht toch misschien zwanger te zijn.

Wenr hoe voel jij je?

Liefs

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chnatal. Wat fijn dat het broekje alweer bijna af mag. Is het je meegevallen? Gelukkig dat Liz er geen alst van heeft gehad. Ze zal zichg wel heel snel gaan ontwikkelen als het broekje af is.
    het si inderdaad niet geod om een kleintje te vroeg in de autostoel te zetten. Ze moeten in ieder geval 9 maanden zijn of goed stevig zelf kunnen zitten. Dit omdat bij een ongeluk het kindje een klap krijgt en in een maxicosi meer steun heeft. Als is het natuurlijk wel zo dat wanneer Liz er niet meer in past,je toch iets zyult moeten. Je zou een stoeltje kunnen kopen die gekantelt kan worden en die ook een steun aan de zijkant voor het hoofd heeft. Dat is vergelijkbaar met een maxicosi.
    Oh wat. Hopelijk nisk naars met jou/

@Kwebbel. Gefeliciteerd met het halve jaar van jelmer. Wat gaat het snel he. Mensen zeggen dat vaak als je net bevallen bent,maar het is echt waar.
    Leuke foto van jelmer. Helmaal trots aan het eten.

@Babykwes. Leuk joh een dag met twee van die kleintjes. En ook erg leuk voor Julian. IS hij gek op andere kinderen? Nina vidnt dat helemaal geweldig. Gister een uur buiten met haar gezeten bij de grote kinderen,ze geniet daar erg van ne heeft het hoogste woord.
    En alcast oefenen met twee ;)

@Carpe. Leuk even samen weg. gaan jullie met z'n drietjes en welke centerparcs gaan jullie?

@San. Wat raar dan. Zou misschein kunnen,zeker gezien heo lang je cyclus dan was.

Hier een lekker zonnetje. Ff in de tuin de prullebak schoongemaakt,lekker weer en meteen wat nuttigs. De straat ligt er al weer voor de helft in,dus hopelijk volgende week al klaar. De kids hier in de straat hebben de grootste schik,het is een grote zandbak. Nina heeft het gister buiten eens bekeken en widle maar al te graag meedoen,maar daar wachten we nog maar even mee.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, wat vervelend hopelijk komen ze er snel achter wat het is.

@ Carpediem, heerlijk naar centerparcs. Welk park gaan jullie? Wij willen ook binnenkort zandvoort lijkt mij een erg leuk park.

@ Alicia, heerlijk he dit weer. We zijn lekker wezen wandelen en ik heb lekker in de tuin gezeten.

@ Chivay, het was erg gezellig en heb enorm veel kadoos gekregen rond de 20 denk ik allemaal speelgoed en kleertjes en een tandendoosje erg leuk allemaal:D

@ San, fijn dat je nu dan toch eindelijk weer ongi bent geworden op naar een nieuwe ronde!!

Liefs

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne,
    Het kamertje is echt heel mooi geworden. Dat behang is echt super lief!

Chivay,
    Ik snap het helemaal dat je liever thuis blijft bij je meisje….zeker als ze ziek is…
    En hoe doe je dat met mandarijn? Ontvel jij die?

Babykwes,
    Nou, het is moeilijk voor te stellen dat onze Roan ook zo klein is geweest…nog kleiner zelfs!
    Hoe gaat het met Julian?
    En jaaaaa!!!! Roan kan ook geen twee tellen stil liggen (behalve als hij moe is dan beweegt niks!)

Mereli,
    Hopelijk draait je kindje vanzelf. Ik kan me voorstellen dat alles nog emotioneler is na een miskraam….probeer er van te genieten als het moment daar is.

Carpe,
    Volgens mij zit je schoonmoeder in de overgang of zo….ze heeft het erg moeilijk met haar zelf. Waarschijnlijk vindt ze het moeilijk om toe te geven dat ze ongelijk heeft. Heerlijk toch, een huisje met je gezin..ik geniet er iig heel erg van!

Kwebbel:
    Arme Jelmer….wel fijn dat hij zich weer wat beter voelt. Ga je nog steeds met hem zwemmen?
    Een leuk shirtje heeft ie aan op de foto…haha, die heeft Roan ook!

Jeanetjuh,
    Oohhh…wat een mooi manneke!

@tanden,
    Ik denk al heel lang dat het eraan gaat komen, maar nog niks te bekennen!!! Wel heel veel kwijl!

Alicia,
    Wat een bende heb je dan voor je huis hé? En die kleintjes zijn idd niet meer te tillen in de maxicosi!!

@tuin,
    Hebben jullie foto’s? Ben erg benieuwd….wij moeten e rook nog aan beginnen, misschien haal ik er wat ideeën uit.

Chantal,
    Hopelijk niks ergs….hopelijk voel je je snel weer beter.

Roan heeft vandaag een boterhammetje op…dat was om te smullen. Ik heb er vegetarische tomaten pate op gedaan van zonnatura (zonder geur-kleur en smaakstoffen) >moet volgens mij wel goed zijn?!? Moest het wel echt in ministukjes geven anders stikt hij er bijna in. Als ik elke keer de stukjes wat groter maak went hij er langzaam aan.
    Wat doen jullie allemaal op de broodjes?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: Ik ga nog steeds met Jelmer zwemmen, op maandagochtend, hij gaat maandag voor het eerst naar de volgende groep, voor kindjes van 6 maanden tot 1,5 jaar!
    Ik geef Jelmer alleen nog een beetje plantaardige boter op zijn brood (becel light), als dat goed gaat wil ik binnenkort smeerkaas gaan proberen.

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal... wat vervelend dat slijm.. jij hebt ook astma toch?? Ik had dat ook wel eens.. was bij mij altijd een luchtweginfectie dan

@ Babykwes... Hihi ja daarom durf ik zo'n ding ook niet in huis te halen.. Denk dat Oona het ook geweldig leuk vind en ik het niet kan laten haar er meer in te zetten..
    Ik ben ook vooral benieuwd naar Isabel, maar ook naar Laurant!
    Leuke foto!

@ San.. Toch ongesteld geworden! Niet fijn, maar iig nu wel zekerheid.. pff, raar gevoel lijkt me hoor na zo'n tijd... zeker zo hoe je het omschrijft!

@ Carpe... Werk ze! Heel fijne dagen in CP.. Lijkt me erg leuk!

@ Alicia.. Haha, idd, nog maar even een jaartje wachten voordat er zandheuvels beklommen gaan worden.. Gaat allemaal al snel genoeg!

@ Jeanetjuh.. Ohh klinkt goed.. Altijd leuk cadeautjes ;)

@ Sammie.. Idd die ontvel ik en snij ze 1x door de midden. Al kan ze een heel partje ook wel op denk ik!
    Op de boterham: Becel ligt, en heel af en toe ene halfje met appelstroop of een halfje smeerkaas (speciaal voor kids)... wil die zonnatura ook gaan halen, helaas hadden ze hem laatst niet.. Ook wil ik een keer tartex gaan proberen (Lijkt op zonnatura)
    Trouwens ideaal: De stukjes knippen! Gaat lekker snel en mooi steeds dezelfde grootte.

Zo...
    Lekker dagje vandaag... beide maar even goed uitgerust voordat we morgen weer aan t werk/kdv gaan.. Oona is nog wel extra vlug moe... en ligt nu voor de 4de keer al in bed vandaag.

Net nog wel even een leuk filmpje gemaakt:
    YouTube - Peertje eten
    Heerlijk vind ze het! en ongeveer 3/4de van de peer gaat ook nog eens direct in haar mondje ipv op de grond ;) Laat haar regelmatig lekker kliederen zo.. Alles zat onder, maar ze had zo'n plezier.

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nbroen, wat leuk dat jullie een naam hebben gevonden! Ik ben heel erg benieuwd...:D

@Mereli, Wat vervelend dat ze in stuit ligt. Hopelijk draait ze nog op tijd uit zichzelf.
    Ik hoef ook nog maar 3 weken te werken... Met het vocht wat ik vasthoud vind ik het wel zwaarder worden. Hoe voel jij je erbij?

@Kwebbel, gefeliciteerd met alle mijlpalen van Jelmer gisteren! Erg leuke foto's ook! Hij ziet er zo lekker vrolijk uit!

@Chivay, wat heerlijk dat Oona alles lust! En wat een leuk filmpje! haha

@Chantal, oeh dat is toch wel schrikken! Hopelijk krijg je snel de uitslag en is die gewoon goed!

@babykwes, hahaha leuke foto! Ze lijken ook best wel op elkaar op deze foto!

@San, he wat balen meis dat je nu toch ongi bent geworden! Ik had toch nog wel hoop voor je! Aan de andere kant nu geen onzekerheid meer dat is ook wel fijn... Misschien inderdaad toch zwanger geweest. Ik had dat idee ook, en vlak daarna (ik dacht 2 rondes) werd ik 'goed' zwanger! Hopelijk geldt dat voor jou ook! Succes met de volgende ronde! De duimen draaien hier weer voor je!

@Carpe, lekker bijna vakantie! Daar ben je vast aan toe na alle gedoe! Geniet er lekker van met z'n drietjes!

@All, mijn vriendin is afgelopen zondag bevallen van haar zoontje! Hij heet Tigo. Ze moest tijdens de persweeën nog wel naar het ziekenhuis omdat hij achter haar schaambot bleef "steken". Een nachtje in het ziekenhuis gebleven. Het gaat nu helemaal goed met ze! Ik ben zo benieuwd hoe de kleine jongen eruit ziet. Binnenkort maar eens op kraamvisite.

Nu krijg ik ook steeds meer de kriebels dat ik graag m'n dochter in mijn armen wil vasthouden! Nog 7 weekjes...

Morgen lekker een dagje vrij genomen!
    Het vocht wordt nu toch wel erger in mijn voeten en benen helaas. Dus het werken wordt ook wel wat zwaarder. Nog 3 weekjes volhouden! En met af en toe een dagje vrij moet dat wel lukken!

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Oja, en nog een buikfoto! Hier was ik 31 weken...

10. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje)
    Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje)
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 10 augustus 2011 (jongen)
    San84-ronde ????nod 8-03-2011
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 20/2 inseminatie! NOD= 7-03-2011

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm
    Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen - Chivay

Zo heb even het lijstje erbij gehaald stond weer ver weg.

11. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @banne, mooi buikje heb je. Ik heb eigenlijk een veel dikkere buik. Ik begin het nu ook erg zwaar te vinden. Ik werk gelukkig maar 3 dagen per week. Wel moet ik als ik werk de kinderen naar 2 verschillende lokaties brengen 's morgens. Dan ga ik op mijn werk eerst even rustig een kopje thee drinken en dan pas aan het werk. Het zijn niet voor niets de laatste loodjes die het zwaarst wegen. Als ik thuis ben ga ik na het eten naar bed en dan ga ik op bed tv kijken of achter de laptop.

@Jeanetjuh, en nog leuke cadeautjes gekregen:D? Wat vonden ze van Luuk?

@Kwebbelsnoes, leuke foto's van Jelmer. Wat wordt hij toch al weer groot.

Morgen weer lekker vrij en mijn man werkt thuis, dat scheelt toch wel veel gestress 's morgens met Veerle naar school brengen. Had vandaag erge hoofdpijn, was ook best druk op mijn werk. Toch af en toe wat extra rust genomen tussen het werken door. Morgen wil ik ook niet al te veel doen. Boodschappen doen en verder niets eigenlijk.

Ik heb nog geen buddy. Wie wil mijn buddy zijn?

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@banne
    sooow wat een mooi buikje heb je zeg mag je trots op zijn hoor!!
    voel je je verder nog goed??
    en ja ze lijken best veel op elkaar echt leuk

@alicia
    haha julian vind het ook helemaal geweldig hoe meer kinders om hem heen hoe beter en idd heeft dan ook het hoogste woord als kleinste ukkie:p
    uhh nouja die 2e zal echt geen 2 jaar op zich laten wachten (als ik weer zo snel zwanger ben he) dus ja kan ik ff oefenen met die dubbele buggy;)

@sammie
    roan ook al zo'n druktemaker lache he maar ook soms wel vermoeiend hoor
    met julian gaat het heell goed en met jullie kleine blondie??

@chivay
    idd de choreo van laurent ook wel benieuwd hij maakt ook altijd wel mooie dingen
    hopelijk komt oona ver want ik was vanaf het begin van sytycd al fan van haar:)

oowww meiden mn vriendinnetje wordt morgen ingeleid haar bloeddruk is veel te hoog en haar bloed ging ook een beetje de verkeerde kant op dus haar vk had gezegd je bent 38weken we gaan hem lekker halen (ze had ook 1cm ontsluiting)
    vind t zooooooooo spannend zal wel geen oog dicht doen ik als stress kip haha
    fijne avond meiden
    liefs

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil wel je buddy zijn hoor :D

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nou ik heb bloedgeprikt en nu is het een weekje afwachten voordat de uitslag er is. Laatst had ik al een keer longfoto's gemaakt en longen en hart waren goed. Ben nu op de lever en de schildklier getest en nog meer standaard dingen als hemoglobine enz. Ook ben ik weer opnieuw op allergieeen getest. De longfunctie ging goed. Wat blijkt ze denkt dat ik de ventolin niet meer hoef te gebruiken, dus vanaf gisteren gebruik ik alleen nog maar seretide, maar heb het idee dat ik nu wel meer benauwd ben. Nou ja afwachten maar. Chivay dus jij had ook wel eens van dat bruine slijm? Ik heb het ook, maar heb verder geen klachten als een luchtweginfectie of voelde jij je dan ook niet anders qua klachten? Ik denk toch ook maar dat ik wil dat ze een monster van het slijm nemen.

Babykwes spannend hoor van je vriendin. Ben benieuwd of ze vandaag ook bevalt:)

San hopelijk ben je snel zwanger. Kan best dat je misschien deze ronde wel zwanger was ivm de stukjes en erger bloeden.

Alicia ik vond het ook niet storend hoor dat broekje. Je moet er alleen eerst een beetje handigheid in krijgen en door het broekje kan ze niet zo lekker tegen je aanliggen. Per dag mag ze het broekje 2 keer een half uur afhebben om op de buik enz te liggen en dan pak ik haar ook wel eens op om even lekker bij mij op schoot te zitten:D

Morgen ga ik ook beginnen met een korstje brood geven. Ben benieuwd wat Liz ervan vind. Jippie Liz is vandaag een half jaar en gisteren hebben wij (mijn moeder) haar eerste tandje ontdekt. Vind het zó leuk hahaha. Dat je blij kunt zijn met een tandje. En ze heeft er niet eens last van gehad:D

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen meiden!

@Chantal, Best vervelend dat je dan weer een week op de uitslag moet wachten. Maar ja, het is niet anders!
    Gefeliciteerd met Liz d'r half jaar! Fijn dat ze geen last heeft gehad van haar tandje!
    Heb je nog leuke foto's om te spammen?

@Babykwes, ik voel me wel goed, afgezien van het vocht. Maar dat is allemaal tijdelijk dus ik maak me daar niet druk om. Het zijn echt de laatste loodjes.. Ik probeer veel rust te pakken maar dat is vaak lastig omdat je toch ook een hoop dingen wil doen naast het werk! haha
    Spannend dat je vriendin vandaag ingeleid wordt! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
    Heb je nog een beetje kunnen slapen?

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Yes ik heb vakantie, ben zo blij, was er wel aan toe zeg pff

sammie, ik doe brood met margarine, dat adviseerden ze bij cb, geen light boter, ivm de vetten enzo.
    Ze eet appelstroop op brood, of jam. Kim lust die smeerkaas niet, en smeerworst ook niet

Chivay haha leuk gezicht met die peer, lekkere kliederboel

Banne nog 3 weken werken, schiet op. Geniet vandaag van je vrije dag.Mooie buik zeg

Chantal liz ook alweer een half jaar, en al een tandje, leuk. Ze is Kim voor

Alicia lekker in de tuin rommelen, zeker nu het mooier weer is

We gaan naar de eemhof. Ook gaan we een dagje naar dierenpark amersfoort, zit er vlakbij. Lijkt me leuk

xxx

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Nina heeft nu alleen njog boter op brood. Wij hebben juist wel een light boter:Becel Light. Daar zitten de minste 'verkeerde' vetten in. Verzadigde vetten zijn anemlijk niet goed. Onverzadigde vetten zijn wel oke. Becel is dan het beste. Wij geven heel bewust geen smeerkaas,omdat dat helemaal niet geod is voore een kleintej. Daar zit namelijk heel veel zout in en aangezien de nieren nog niet goed intwikkelt zijn kunnen ze dat niet aan. Ik heb gekeken naar speciale smeerkaas voor kinderen,maar daar zit juist minder vet in,terwijl dit wel gezond is maar ook veel zout,dus daarom hebben wij die ook niet geprobeert. JHet is heel lastig keizen wat goed is en wat niet. Je neemt aan dat de producten voor kinderen goed zijn,maar dat valt vaak tegen,zie laatst dat programma op tv. Ik kan je adviezeren om een te kijken op www.voedingscentrum.nl. Daar staan veel goede tips en die hebben echt verstand van veoding.

@Carpe.Leuk de eemhof. Zijn wij ook eens geweest. En de dierentuin is altijd leuk. Wij zitten te denken om een jaarkaart te nemen als Nina wat groter is. Kunnen we daar ook eens naar toe om gewoon even te wandelen.

@Chivay. leuk filmpje. Heerlijk he dat ze zo genieten van eten.

@Banne. Mooie fotot je hebt echt een mooi buikje. je draagt echt helemaal naar voren he. Fijn nog maar drie weken. Balen dat je zo'n last van vocht hebt en dan is het nog heelmaal niet zo heel warm. Sterkte met de laatste drie weken. UIk vidn dat je het knap hebt volgehouden.

@Chantal. je hoort dat inderdaad vaal dat ouders het erger vinden dan de kinderen. Lijkt me trouwens wel egr dat je haar niet zo lekker kunt knuffelen met zo'n broekje. Gelukkig is het einde in zicht.
    Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt van jou. Hopleijk is het iets wat makkelijk te verhelpen is.

@BAbykwes. Leuk de kids een beetje dicht op elkaar. Wij denken er ook zo over. Enb oefenen is nooit verkeerd he.
    Spannend van je vriendin. Msischein is er nu al wel wat geboren.

Zo ik ga er eens ven een in bad doen.

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, spannend hoor heb je wat kunnen slapen?

@ Banne, wat een super mooi buikje heb je!!

Weet niet wie het vroeg maar heb super leuke kadoos gehad:D veel kleertjes en speelgoed en een tandendoosje allemaal erg leuk.

Meiden doen jullie je kindjes elke dag in bad of om de dag? Ik weet dat sommige het niet te vaak doen ivm eczeem maar Luuk heeft een goede huid nergens last van en als hij savonds in bad gaat slaapt hij zo 7 uur achter elkaar snachts nu gaat hij nog om de dag in bad maar zit te denken om het elke dag te gaan doen.

Liefs

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh, Kim gaat elke dag in bad. Heeft ook een makkelijke huid, nooit droog ofzo

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wij gebruiken ook Becel Light op brood, eten we zelf ook altijd al, dus Jelmer nu ook. Wist niet dat in de smeerkaas voor kids nog zoveel zout zit, doe ik ook maar niet dan.

Jeanetjuh: Wij doen Jelmer niet iedere dag in bad, idd vanwege zijn eczeem. Maar als Luuk geen problemen met zijn huid heeft, kun je het prima iedere dag doen.

Deel Deze Pagina