goedemorgen meiden nog geen baby hoor dit is echt zenuwslopend heb wel 100x op mn telefoon gekeken vanacht haha @jeanetjuh julian gaat ook niet elke dag in bad vanwege zn exceem maar als luuk nergens last van heeft gewoon elke dag in bad doen heerlijk!! @carpe wat leuk de eemhof lekker hoor vakantie ff rust @alicia ja toch een beetje dicht op elkaar zal misschien wel pittig zijn maar volgens mij wel super leuk @banne fijn dat je buiten de normale kwaaltjes je goed voelt dat is toch genieten! ik ga er even 1 op bed leggen en dan verder wachten wachten zal wel lang duren met inleiden of weten jullie dat niet?? fijne dag liefs
babykwes: hoe lang inleiden duurt kan heel erg verschillen. Als het gelijk aanslaat kan het heel snel gaan, maar als het niet gelijk aanslaat, zoals bij mij het geval was, kan het heel lang duren (37,5 uur). maar ze had al wat ontsluiting toch? dan is er al een begin en zal het wel sneller gaan denk ik.
@kwebbel jeetje 37 uur das zwaar zeg!! ja ze had 1cm ontsluiting en baarmoedermond was ook al wat week dus hoop voor haar dat het korter duurt en voor mij natuurlijk dank je voor je reactie
Dan heb je kans dat ze gelijk de vliezen hebben kunnen breken, dan gaat het vaak helemaal snel. Ik hoop dat je snel nieuws krijgt dat de kleine er is
hoop het ook ik ben zoooo slecht in wachten haha had zo voor dr gehoopt dat ze het net zo snel als mij ging doen maar helaas dat is al niet gelukt ach we wachten het maar "rustig"af
@Babykwes. dat ze al 1 Cm heeft wil ook niet wat zeggen. Ik had dat ook en toen duurde het ook nog 30 uur voordat ik Nina vast had. Zo zie je maar weer dat elek lichaam anders is en je het van te voren niet weet. Wij willen wel twee jaar tussen Nina en een tweede als het allemaal lukt. gezien de levertidj van 9 maanden zou dat betekenen dat ik ongeveer zwanger moet zijn als Nina 1,5 jaar is. Wij willen de optie voor een derde ook nog open laten en dan zouden we gezien mijn leeftijd ook niet meer leeftijd ertussen moeten laten. Hebben jullie al ideeen hierover en hoeveel kinderen zouden jullie graag willen mocht het allemaal weer lukken? @JEanetjuh. Nina gaat om de dag in bad. Ze heeft geen alst van exceem,maar huid word wel droog als ze elke dag gaat. Ach zolang ze nog niet in de modder speelt,vind ik om de dag ook voldoende. @Kwebbel. Ik iwts dat ook niet van smeerkaas. Zijn we laatst achter gekomen toen we ons aan het inlezen waren over wat bij Nina op de boterham te doen. Ik heb dat jarenlang op het6 kidnerdagverblijf aan babys gegeven. echt heel erg,ik heb dat bnooit geweten en ook collega's niet. Toevallig zei Chivay laatste dat zij op het werk heirover met een dietist had gepraat en dat die dat ook vertelde. Ik ben nu dus nog steeds op zoek naar kaas zonder zout. De kaasboer bij ons heeft het met 1% zout,minder kon niet vanwege het binden,maar zij hebben geen smeervarriant. Wat een heerlijk weer. Ben aan het zoeken voor een cadeautje voor Nina voor haar opa. We willen een mok geven met een foto van Nina. Je moet alleen overal wel veel portokosten betaeln. had een bon voor gratis een mok en daar moest je 12,00 portokosten betalen en nog 3 europ administratiekosten,dsu dan heb je de mok ook wel weer betaald. Ik zoek nog even verder.
@alicia ook nog 30 uur jeetje ik mag geloof ik echt in mn handen klappen met mn 4uur wij hebben het er ook over gehad hoeveel kindjes ik denk dat als de volgende een meisje zou zijn dat we wel klaar zijn aangezien mn 1e zwangerschap nou niet echt een pretje was mocht de 2e ook een jongen zijn denk ik dat we nog wel een 3e willen proberen maar dan moet het nog sneller achter elkaar omdat ik echt voor mn 35e klaar wil zijn ik denk dat ik aan het eind van t jaar weer stop met de pil nou kreeg vanmiddag een smsje ze heeft nu een ruggenprik omdat ze pas 4cm ontsluiting had dat was om half 4 dus hopelijk gaat het nu wat sneller de weeen waren wel goed want ze hoefde geen extra weeen opwekkers zo even off topic maar moest het f kwijt liefs
Babykwes spannend hoor Ik moet dan ook maar eens becel light halen. Ga morgen voor het eerst brood geven. Wat je tegenwoordig al niet spannend vind met zo'n kleintje hahaha
@ Babykwes, spannend voor je vriendin, hopelijk heeft ze snel haar kleintje vast, weet ze wat het wordt? Wij hebben veel geluk gehad met onze snellet bevallingen. Er is hier nu een vriendin met haar dochtertje die komen Luuk in bad doen Liefs
Hey ladies, wat een lekker weer vandaag zeg Banne wat een mooie buik heb je!! Jeantjuh Ik doe zulay iedere dag in bad maar komt het een keer niet uit dan gaat ze gewoon de volgende dag weer in bad Carpe leuk naar centerparcs en naar de dierentuin! Alicia wij zouden ook graag 2-3 kinderen willen mocht het lukken wanneer we voor de 2de gaan weten we nog niet helemaal zeker maar zoals het er nu uit ziet beginnen we in oktober weer. Jane hoe gaat het met jou? fijn weekend liefs
@jeanetjuh ze krijgt een jongen echt super leuk een vriendje voor julian en idd wij hebben zeker geluk gehad!! @chantal haha mooi he voor het eerst brood geven zoooo spannend haha ik heb becel met omega3 maar of het nou echt veel verschil is met light ofzo hoop dat ik vanvond nog bij mn vriendinnetje+baby kan kijken maar ze zal wel bekaf zijn dus ben bang dat het morgen wordt fijne avond meiden liefs
Nog ff 1 vraag wie van jullie geven je kleintje pap smorgens? Zulay is volgende week 6 maanden zit er aan te denken om haar een bordje of fles pap te geven? Als jullie dit doen waarom doe je het dan en als je het niet doet waarom niet. Ik twijfel eigelijk nog wel een beetje omdat ze nu nog geen pap krijgt en het toch goed doet zonder een bordje pap. liefs
babykwes: balen dat het toch wat langer duurt, hopelijk snel goed nieuws. Wij zouden ook wel graag 3 kindjes willen als het ons gegund is. In principe willen we eind dit jaar of begin volgend jaar er weer voor gaan Dus ook vrij kort op elkaar, maar dat vind ik juist leuk voor de kinderen, dan groeien ze echt samen op. Mijn zusje en ik schelen 7 jaar en daar had ik nooit veel mee, pas nu worden we wat closer. Mijn broertje en ik schelen nog geen 2 jaar en daar ben ik echt altijd heel close mee geweest en nog steeds. Hij woont nu zelfs op nog geen 100 meter bij me vandaan.
Lovelyme: Jelmer krijgt sinds zondag 's avonds voor het slapen gaan een papfles, dus niet 's morgens. Dit hebben we gedaan omdat hij 's nachts soms nog 2 keer voor een voeding kwam en nu slaapt hij door.
kwebbel bedankt zulay slaap wel al door van 21.00 tot 08.00 dus voor de nacht hoef ik het niet te doen. Dan is het voor haar meer als een ontbijt een goede start zeg maar.Moet ik het dan zo zien? We gaan het volgende week proberen ik ben benieuwd! babykwes spannend zeg niet leuke he dat wachten hahah liefs
Grrr klik verkeerd.. alles weg.. ff snel dus nu, want ik ga een klein meisje uit bed vissen voor haar avondflesje.. @ Smeerkaas.. Oona krijgt het wel... 1 a 2x per week een halve boterham dun besmeerd voor het wennen aan de smaak. Ze krijgt de kidsvariant.. @ Babykwes.. Oh spannend ben benieuwd wanneer de kleine er is! Marcels nichtje wordt maandag ingeleid, ben heel benieuwd.. @ Badje.. Hier nu vaste dagen.. woensdag, vrijdag en zondag. Eerst 2 dagen ertussen steeds, maar het gaat nu zo goed dat om de dag/2dagen ook prima gaat... Ze geniet er zo van! @ Chantal.. Hiep Hiep Hoera! Liz is een half jaar! Zo hier was het vanacht weer feest.. Oona spuugde om half 2 ineens haar complete groentehap er weer uit! We schrokken ons helemaal lam... Alles zat onder.. Slaapzak, bedje, grond.... en Oona zelf.. Pff... Gelukkig leek ze er maar weinig last van te hebben, dus we gokken dat het gewoon verkeerd gevallen was, of misschien niet helemaal goed ofzo... 's Morgens kreeg ze nog een dunne luier met de rest van het hapje... dus ze was iig alles weer kwijt... Verder was ze gewoon lekker in haar hum.. Overdag ging t gewoon lekker.. alleen wel veel hongeriger dan normaal, maar dat vonden we niet gek... Nou.. Papflestijd!
nou meiden het verlossende telefoontje hij is er uit hij heet jamie en weegt iets meer dan 7 pond alles gaat goed