@Babykwes. Ik was om 17 uur nog bij de vk en toen had ik 1 cm<maar geen weeen of zo. 's Avonds om 22 uur begonnen toen de weeen en de bevalling dus echt. De volkgende avond om 22:52 uur was ze er. Wat ik dus widle zeggen was dat 1 cm ook niet alles zegt. Bij mij schoten de weeen ook niet op. En jij 4 uur. Jeetje,dat is snel,al hoor ik vaak dat je dan heel veel last van na weeen hebte en dat lijkt me ook niet alles. Gefeliciteerd met Jamie. 7 Pond,netjes. Alles verder goed? Je zult vandaag wel even gaan kijken of niet? @Chantal. ja met een eiegen kindje zijn alle eerste keren spannend. En nu vinden wij dat al met een broodje gheven of de eerste prik,maar moet je nagaan straks voor het eerst rijles of voor het eerst een vriendje. Ik moet er nog niet aan denken @Lovelyme. Nina krijgt 's ochtends pap. Dit is een bewuste keuze. Wij zijn 's ochtedns geen van twee broodeters en eten yoghurt,dus Nina ziet dit van ons. Ook vinden wij belangrijk dat zij vezels krijgt. Dit voor de goede werking van de darmen en voor het poepen. Zij krijgt dit gelepelt en niet uit de fles. Wij vinden het balngrijk dat zij vast voedsel leert eten van de lepel,heir gaan haar maaltijden nu toch uit bestaan en eten van een lepel is goed voor haar mondmotoriek. @Kwebbel. Mijn broer en ik schelen elkaar ook 4 jaar en je hebt dan inderdad niet veel aan elkaar. Nu is het verschil weg. Aan de ene kant is dat voor mij een argument om erminder tussen te hebebn,aan de andere kant vind ik dat Nina toch haar eiegn vrienden moet maken en het niet van een broer of zus moete hebben. Voor ons is nu leeftijd het grootste argument. @Banne. Hoe gaat het met jou? Weer een werkweek gehad. het schiet nu echt op he. Hoe gaat het met het vochtvasthoduen. Zal nu wle iets meer zijn geizen het goede weer. Hopelijk hou je het nog even vol en voor je het weet heb je jullie meisje vast. Is een heel bijzonder moment.
Goedemorgen meiden, Wat een heerlijk weertje weer heb de was al lekker buiten en ga nu even mijn bed verschonen en stofzuigen dan is alles weer netjes voor vandaag en vanmiddag lekker shoppen. @ Babykwes, wat leuk gefeliciteerd!!
Chivay: Nou die tomaten pate is echt een aanrader .Roan vindt het heerlijk. Je hebt er trouwens ook een andere smaak van. Babykwes: Met onze blondie gaat het ook super goed. Het is zon lachebekkie!! Hij lacht echt de hele dag. Hoe is het met je vriendin? Ooo ik lees het al een vriendje voor Julian! Banne: Mooi buikje .ik krijg een beetje heimwee als ik naar jou mooie buik kijk! Carpe: Lekker genieten van je vakantie!! Alicia: Het valt idd niet mee om goede producten te kiezen voor je kind. Wij geven ook Becel light en producten van zonnatura omdat dat wel bekend staat om zijn eerlijke producten (geur- smaak en kleurstof vrij) Al denk ik wel dat we het deze tijd ook een beetje kunnen overdrijven hoor vroeger at ik ook gewoon mee met de pot of wat er in huis was .en heb er niks aan over gehouden. Ik denk dat als je het binnen de proporties houdt en let op suiker, vetten en zout, dat je dan al een heel eind bent. Jeanetjuh: Roan neemt elke dag een plons in bad .hij kan er goed tegen en hij vindt het zo leuk .dat wil ik hem niet ontnemen (bijkomend feit is dat ie altijd heel lekker ruikt!) Lovely: Roan krijgt smorgens een papflesje .Hij heeft dan erge honger en kan zo alvast aan een ontbijtje wennen. De bedoeling is om hem dit over een tijdje uit een bordje te geven. Mar dat is nog zon geknoei, en aangezien ik niet de snelste ben smorgens krijgt hij het nog lekker uit de fles. nog even snel een foto erbij....hij begint wakker te worden!
@ Sammie, We gaan Luuk ook lekker elke dag in bad/douche doen Luuk vind douchen echt heerlijk. Wat een lieve foto van je ventje. En we hebben het zelfde boxkleed Heb lekker geshopt vandaag wat zijn er toch veel leuke kleren Liefs
hoi dames , jeanetjuh leuk he shoppen . zo wat een nieuws he van alphen aan de rijn wat een drama . zat met ongeloof het nieuws te volgen . groetjes san
Ik ben er ook helemaal beduusd van, hoe verzin je zoiets? dat soort dingen gebeuren normaal alleen in Amerika voor je gevoel en nu ineens hier in Nederland, krijg er echt de kriebels van.
hee meiden babykwes gefeliciteerd, leuke naam Jamie jeanetjuh, ben je leuk geslaagd met shoppen? Sammie wat een leuke fotos van Roan, gaat ook alweer hard zeg Alphen aan de rijn, echt verschrikkelijk zeg, dat zoiets gebeurd Kim wil de laatste tijd soms niet slapen savonds, huilen met in bed doen, terwijl ze wel moe lijkt. Ze is dan vanaf 13.00 tot 20.00 wakker, echt lang he. Vandaag lekker wandelen, het wordt weer mooi weer, echt heerlijk xxx
@SAmmie. Je hebt gelijk dat wij vroeger veel meer kregen en dat wij ook groot zijn geworden,maar aan xe andere kant is de medische wetenschap nu veel verder dan 30 jaar geleden. Er zijn van dingen aangetoont dat ze niet geod zijn,dus waarom zou je je kind dat dan geven en het risico nemen. Wij proberen ons gezond verstand te gebruiken en een middenweg te zoeken. Nina krijgt bij ons ook suiker maar met mate. En vetten zijn op zich gewoon gezond en met zout passen wij ook op. op zich een kleine moeite en mocht er ooit wat zijn met Nina,dan voel ik me niet schuldig. @Alphen aan de Rijn. Ja echt verschrikkelijk. DAt iemand niet meer wil leven,prima is zijn keus,maar dat je daarin andere meeneemt ,vind ik echt heel erg. Ik moet er niet aan dnken dat ik daar aan het winkelen was geweest met Nina. Is toch wat. Ook kinderen bij de slachtoffers,echt heel erg. We krijgen een heerlijk dagje vandaag. Kan 20 graden worden,lekker.
Goedemorgen ladies Sammie leuke foto's van Roan!!! Alphenna/d rijn heel erg wat bezield zo iemand!!! En net met alucia zegt als jezelf levensmoe bent oke en dat je dan jezelf van kant maakt oke maar al die onschuldige mensen en kinderen jeetje moet er niet aan denken. Nou heb zulay vanmorgen der eerste bordje pap gegeven. Werd wel een beetje een kliederbloel was wat aan de dunnenkant dus morgen gewoon een 7 scheppen ipv 6 dan gaat het geven ook wat sneller. Misschien dat ze het dan wel helemaal opeet. Het word vandaag weer heerlijk weer eerst ff naar me nichtje der verjaardag en daarna lekker wandelen Fijne dag Liefs
@ Eline, zo dat is idd lang wakker zeg. Vind ze het soms eng alleen op haar kamertje? Dat hoor je welleens rond die leeftijd toch? Ja had eigenlijk niks nodig haha maar een paar leuke setjes van noppies voor Luuk gekocht Luuk heeft vannacht doorgeslapen van 22.00 tot 7.00 ben zo trots Heerlijk weer vandaag we gaan vanmiddag naar vrienden met ook een kindje van 4 maanden dus we gaan lekker naar het strand of het bos. Liefs
Jeanetjuh: Heerlijk dat Luuk al zo lekker doorslaapt!!! Geniet van je dagje buiten. Sammie: Wat een mooi mannetje is Roan toch! De ene keer zie ik heel veel van je man in hem en soms ook weer heel veel van jou, leuk! Wij gaan vanmiddag naar mijn opa en oma in Heemskerk, denk dat wij ook maar wat eerder vertrekken, dan kunnen we eerst even naar het strand, is daar toch vlakbij. Jelmer heeft vannacht alweer geslapen van 20:00 tot 8:00, dit keer zonder onderbreking van een poepluier!!! Dus hij heeft echt een lekker lange ruk gemaakt. En hij werd vrolijk kletsend wakker, wat heerlijk toch!
Jeanetjuh heerlijk zeg dat ie heeft doorgeslapen. En leuk dingen voor Luuk gekocht. Ik koop vaak ook alleen maar voor Kim Kwebbel jij ook een lekker nachtje gehad, veel plezier bij je opa en oma vandaag Lovelyme, wordt idd dun he die pap, ik geef het altijd maar uit de fles. idd een kliederboel anders
Carpe ja ik probeer het morgen wel wat dikker te maken wat minder water ofeen schepje mee. Als zulay get dan nig niks vind ga ik gewoon een papfles geven voor even. Kwebbel en jeanetjuh wat fijn dat ze hebben door geslapen zeg! Kom je zelf ook tot rust. Liefs
@ Carpediem, wat een super schattig pakje en wat een dametje wordt kim al Wordt net door mijn moeder gebeld dat hun achter buurman dood op bed lag hij is 43 jaar werd er helemaal niet goed van 2 kindjes echt vreselijk wat een drama. Liefs
Carpe wat een leuke foto's leuk pakje Jeanetjuh jeetje wat erg idd nog zo jong en 2 kinderen jeetje! Het is nu wel wat frisser dan gister beetje jammer Lief