Carpediem mooie foto's hoor van Kim:d Echt super leuk setje heeft ze aan! Jeanetjuh wat goed dat Luuk heeft doorgeslapen vannacht Mag je zeker trots op zijn! Wat erg van die achter buurman. Verschrikkelijk Alphen aan de Rijn erg vreselijk. Bah snap zulke mensen echt niet.
@ foto's weer zoveel leuke foto's voorbij zien komen. @ alphen a/d rijn zo verschrikkelijk allemaal. @ jeanetjuh o wat erg en twee kindjes. maar lekker dat luuk doorslaapt. @ kwebbel jelmer ook al zo lekker doorgeslapen. ben benieuwd wanneer jovi is doorslaap @ wenenrich hoe voel je je? nog 1 weekje! @ all ik ben een zeef nog een fijne zondag allemaal
@Jeanetjuh. Wat goed dat hij zo lekker heeft geslapen. En fijn voor jullie. Wat erg,zo jong. Dat soort dingen moet ik helemaal niet aan denken nu wij nina hebben,echt verschrikkelijk. Zo hoorde wij van de week bij mijn vriend uit zijn dorp dat een man zich had opgehangen. Zijn oudste heeft hem gevonden toen hij 's ochtends thuis kwam. Nog 4 jonge kidneren onder de 19 jaar,ook erg en voor mij onbegrijpelijk. @Kwebbel. jelmer ook al zo lekker doorgeslapen. Goed joh. Geef jij hem 's avonds dan nog iets anders naast jouw borstveoding? @Caroe. Leuk pakje,lekker fleurig. Ook geweldig in wat voor houding ze zit. Apart dat kleintejs zo handig zijn,ze kunnen ook zo bij het circus Hier een minder ochtendje. Naar mijn schoonzus gewest. Ze kan alles van de miskramen niet verwerken en zit geod met zichzelf in de knoop. Ze zijn nu aan het onderzoeken of er wat mis is of dat het domme pech is. Maar ondertussen brengt ze het merendeel van de dag huolent door. Best meoilijk,wat kun je nu zeggen. Vorige keer zeiden we nog dat meerdere vrouwen weleens een miskraam hebben,maar dat kun je nu ook niet meer zeggen en of het geod komtw eten we ook niet. LAstig,zeker nu wij zo gelukkig zijn met Nina.
Alicia: 's Avonds krijgt Jelmer een fles afgekolfte borstvoeding met rijstebloem. Carpe: Leuke foto's van Kim Zo, we zijn heerlijk naar het strand geweest en daarna bij mijn opa en oma langs. Was erg gezellig
hey meiden, Even snel bij gelezen, hoop geklest hier. En ontzettend leuke foto´s van alle baby´s!! Hier gaat alles goed, bijna alweer 25 weken zwanger. Tijd gaat wel snel, en me buik begint nu toch echt wel lekker te groeien. Van de week zal ik er even een buikfoto opzetten. Zit namelijk toch vanaf morgen hele dag thuis. Zal wel wennen zijn voor me. Met zon zonnetje hou ik het wel vol, maar helaas komen er ook alweer snel buien aan. Nou ja ik zie wel, komt allemaal wel goed! liefs van pluisje
hey meiden, wat een leuke fotos allemaal! @ego, hier gaat het goed, ik heb wat ongi krampjes, gistermiddag / avond enorm opgeblazen gevoel en uhm.. vol lucht...(schaam) We zaten op een terasje in harderwijk maar ik kon nadat ik opgestaan was bijna niet meer gaan zitten (op mijn motor) van de pijn in mijn buik.. Verder blijven mijn borsten pijn doen, vooral mijn tepels, dit hield vorige keer op toen de pregnyl uitgewerkt was ( hcg hormoon).. Heb vannacht ontzettend slecht geslapen, vraag me niet waarom maar ik lag om half 5 klaar wakker... Ik ben wel erg benieuwt! De ongi krampjes is niet zo duidelijk aanwezig als normaal, al heb ik de vorige keer ook niet echt iets gevoeld...
Zo drukke ochten gehad. Wat was gevouwen en gestreken en keukenkastjes leeggehaald, want zaterdag gaan we beginnen met het slopen van de keuken. Zometeen even eten en dan Floris op bed leggen. Echt fijn dat hij 's middags nog een slaapje doet, kan ik lekker in de tuin zitten en uitrusten van de drukke ochtend. @carpe.. leuke foto's van Kim. Leuk snoetje heeft ze. @wendyenrichard fijn dat het al weer wat beter gaat. @Alicia best heftig voor je schoonzus. Ze heeft veel te verwerken en het is ook nog niet zo heel erg lang geleden gebeurd allemaal. En waarschijnlijk tot ze weten wat er is zal het allemaal best moeilijk voor haar zijn. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie lastig is dat jullie zo gelukkig zijn met Nina en je het haar gunt en dat je niets voor haar kunt doen. Vanmorgen ook nog met mijn dochter bij de HA geweest. Ze heeft weer krentenbaard. Ik hoop echt dat het over is als de baby komt, want het is zeer besmettelijk, nu weer een antibiotica zalfje erbij. Een maand geleden had ze het ook al. Ik maak me best zorgen om haar als ik haar dan zo zie zo klein en zo'n slecht huidje en altijd maar jeuk. Vrijdag gaan we weer naar de schoolarts om te zien of ze meer gegroeid is ten opzichte van de vorige keer.
Goedemorgen dames, Wenrich: spannend hoor, ik hoop echt zo voor je, dat jullie kerstkindje onderweg is Mereli: Wat sneu, krentenbaard en idd erg besmettelijk, hopelijk is het snel over. Jelmer was vannacht weer eens aan het spoken, maar we hebben gisteren ook een superdrukke dag gehad, dus denk dat hij dat even moest verwerken. Vanmorgen was het opa- en oma ochtend bij het babyzwemmen, mijn schoonmoeder was mee, echt superleuk Daarna moesten we gelijk door naar het cb. Jelmer weegt nu 9450 gram en is 73 cm lang. Verder begonnen ze nu ineens weer over een asymmetrische bilplooi. De eerste keer zeiden ze dat ook al, maar de keren erop vonden ze weer van niet en nu in 1x weer wel. Hij was alleen ontzettend aan het tegen werken, dus ze kon het niet met zekerheid zeggen, dus nu wil ze het te volgende keer nog eens bekijken en als ze het dan nog steeds vind, moeten we naar het ziekenhuis voor zijn heupjes. we zullen zien.
Carpe heel veel plezier en geniet er lekker van Wendy spannend hoor:d Mijn duimen draaien. Hopelijk deze keer goed nieuws voor jullie. Pluisje 25 weken alweer. Gaat snel he Hier druk dagje cursus en verjaardag van mijn vader. Morgen ook druk. Ben zelf jarig en moet nog alle hapjes maken en heb ook nog een teamoverleg. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest. De bloeduitslagen waren er nog niet, maar de ontstekingen in mijn bot bij het borstbeen is het syndroom van Tietze. Gelukkig dat het nu eindelijk een naam heeft en dat het niet ernstigs is. Maar ja wel lastig. Zo nu ga ik even een half uurtje liggen
@ Carpediem, heel veel plezier. @ Wen, hoe gaat het op je werk?? Ben je het al een beetje gewend? Vannacht heeft Luuk weer doorgeslapen van half 10 tot 8 uur echt heerlijk Liefs
hey meiden zo wat is er weer veel geschreven heb alles wel bijgelezen maar niet onthouden ben ik bang @wen spannend hoor wanneer mag je testen?? @jeanetjuh wat heerlijk dat luuk zo goed slaapt knap hoor!! @alicia wat erg zeg voor je schoonzus je zou je bijna schuldig voelen of niet? hoop dat ze er met iemand over kan praten dit is niet niks @carpe veel plezier geniet er van leuke fotos ook! @kwebbel zo wat groeit jullie man goed zeg en wat raar dat ze nu weer wat anders zeggen op het cb @pluisje ben ook wel benieuwd naar de foto @all bedankt voor de felicitaties ben even snel langs gewipt in het zh want ik had een wedstrijd van de majorette maar wat een heerlijk mannetje het is jamey ipv jamie gelukkig zijn ze nu thuis @alphen wat verschrikkelijk he waarom andere mensen er bij betrekken:x je zal er lopen met je kindje mijn zus was in het andere winkelcentrum in alphen zaten ze lekker aan een drankje ging het alarm af voor een bommelding en moesten ze weg maar wel nog ff snel betalen zo heb ik het meeste wel gehad dacht ik morgen moet ik voor een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker blegh zie ik echt tegen op maar goed fijne avond meiden liefs
Hallo allemaal, Hier gaat het zijn gangetje weer. Afgelopen donderdag mijn 1e werkdag gehad en dat was op zich wel weer leuk. Even geen flesjes geven en luiers verschonen, maar was wel weer blij toen ik hem op mocht halen bij zijn gastouder. Vrijdag erg belabberd geweest, was erg duizelig dus heb bijna de hele dag in bed gelegen. Neem nu even extra vitaminen+ijzer hiervoor, ben bang dat mijn hb aan de lage kant is door de bevalling en zware menstruatie 2 weken terug. Zaterdag erg van slag geweest van het drama in Alphen a/d Rijn, voor zover we nu weten zijn er gelukkig geen bekenden/familie van ons betrokken bij geweest. Verder was Jenz ook lekker bezig weer dit weekend: NOT! Wilde bijna niet slapen enzo, maar dat was wrs toch weer een sprongetje. Vanmorgen kon hij zich nl ineens vanuit lig naar zit optrekken. Ben weer een trotse moeder. Zo nu weer genoeg ego-bericht. @Carpe Leuke foto's van Kim en veel plezier met je midweekje weg. @Wendy Spannend hoor. @Jeanetjuh & Kwebbel Wat fijn dat jullie mannetjes hebben doorgeslapen. @Babykwes Sterkte morgen met je uitstrijkje. @Chantal Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Zo dan gaan we zo maar weer naar bed, morgen weer vroeg dag. Mag deze week voor het eerst 3 dagen aan de bak. Fijne avond allemaal!
@Carpe. Te laat,maar toch heel veel plezier op vakantie. Hopelijjk hebben jullie mooi weer. Anders is er gelukkig binnen ook vanalles te doen. @Babykwes. Het is heel lastig ja,maar vel me niet schuldig. Het leven loopt zoals het loopt en het is ook net wat je er zelf van maakt. Wij zijn heel postief ingesteld en in moeilijke tijden kijken wij altijd naar lichtpuntjes. Mijn schoonzus daarintegen is heel negatief ingesteld en praat zichezelf in de put. Wij steunen ze waar we kunnen,maar we genieten zelf wel heel veel van Nina,dat laten we niet voorbijgaan. Ze heeft nu hulp dus hopleijk komt ze er zo uit. Sterkte voor het uitstrijkje maken. Als je een kindje hebt schijnt het wel mee te vallen. Dan is alles toch wat minder strak om het zo te zeggen. En je kunt ook vtagen naar een kleinere eendebek. Ze veretllen niet dat ze verschillende maten hebben,maar dat hebben ze wel. Gister naar het CB. Ze vonden Nina wel heel vlot qua ontwikkeling. Ze brak de boel bijna af daar. Tijgerde overal naar toe en zat overal aan. Qua gewicht (7420 gr) blijhft ze onderin zitten,maar dat kon ook niet andrs als je zo beweeglijk bent zeiden ze . Qua lengte (72,5) in de bovenlijn. Dus weer helemaal goedgekeurd.
@ Wen, fijn dat het werken goed ging. Balen dat je je zo voelde anders even bloedprikken. Snap dat je uit je doen was zaterdag. Wat een drama en jullie wonen daar nog dichtbij ook. Knap van jenz @ Babykwes, sterkte vandaag, hopelijk valt het mee. @ Alicia, fijn dat alles weer goed was op het cb.
@ Carpe ook telaat maar Veel plezier..! @ Jeantjuh fijn dat luuk zoo lekker door slaapt..! Gaat hij 22.00 op bed..? @ ik ben echt alles kwijt voor de rest.. zeef!! Kwam nog even foto spammen ..